エグゼクティブ スイート キングベッド 1 台 | セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なるインテリア、デスク、ノートパソコン用作業スペース

ジェン マニラ バイ シャングリ ラの口コミ

3.5 out of 5
ジェン マニラ バイ シャングリ ラ
3001 Roxas Boulevard Pasay City Metro, Manila, 1308, Pasay, National Capital Region

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 458 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 380 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 102 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 41 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

toshikazu、morioka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コストパフォーマンスがいいホテルです
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay again
All good conditions Thank you for late check our service Staff are kind and total value are reasonably
2022 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHUNTARO

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
皆さん明るく丁寧な接客でした! 朝ご飯も美味しかったです!
2022 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
12日から18日の予定で泊まるつもりでしたが コロナウィルスの為 14日にチェックアウトしました 電話連絡しましたが通じませんでした
2020 年 3 月に 6 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 2 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
博打
確かに、キャンセル不可で予約をしましたが、フィリピンに入国できない状態の中、ヘルプメールをしても、何のヘルプもなし。 飛行機、wifiは、規定を超えた特例措置があっにもかかわらず 確かに、キャンセル不可で予約をした私が悪いんですが、もはや博打ですね
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 2 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

あや、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広くとても清潔にみえましたが…よく見るとフロアに髪の毛が落ちていたり、石?前の人の食べかす?が落ちていたりしていました。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear あや , Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your positive thought about our room is well appreciated. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. Your feedback about the cleanliness is well noted and rest assured that this will be addressed with our Housekeeping team. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

Hirohisa

2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

HOMMATOSHIMICHI、千葉県我孫子市

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
以前のトレーダースホテルの時と比べすべてによくなったと感じました。次回も必ず泊まります。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Hommatoshimichi, Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words about our hotel are well appreciated. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
私は喫煙者なのですが、喫煙室が建物2階に設置されて居て助かりました。それと朝食も多彩で美味しいかったです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words for our facilities and breakfast are well appreciated. Your feedback means a lot to us all as they inspire us to consistently deliver delightful service to our guests. We are pleased that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

KN、東京

出張
良かった点 : スタッフとサービス
何か困っていそうだとすぐにスタッフが声を掛けてくれます。 部屋がコネクティングルームで隣の部屋との扉がついており、そこから隣の部屋の音が丸聞こえ。こちらの声も聞こえてしまうので気を使う。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear KN, Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Tadashi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフ全員凄く優しく親切でした。 最近はマニラでの常宿にしています。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Tadashi, Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words for our team are well appreciated. Your feedback means a lot to us all as they inspire us to consistently deliver delightful service to our guests. We are pleased that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

T

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
デポジットの必要は無いと言われしなかったら、ルームサービスが現金払いになっていた。現金払いになるならデポジットしていた。説明不足です。床の掃除がされていなかった。滞在中に1度の床掃除がされていた程度だった。ジュニアスイートに泊まった時とは清掃作業に手抜きがありすぎです。
2020 年 2 月に 7 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear T, Thank you for affording sometime to share your recent stay experience with us and I am sorry for the upset we caused you. Your comments about the deposit and the cleaning standard in the room are well noted. I can assure you that we take your feedback very seriously and rest assured that this will be followed through with the concerned teams. I am sorry for the inconvenience. Your comments mean a lot to us all and help us to continually strive to further improve. We hope we will be given another opportunity to regain your confidence in us. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特に問題なく泊まれた。
2020 年 2 月に 7 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
周辺施設のguidebookがあるととても良くなると思います。薬局、両替所、ショピングセンター、レストラン情報など。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. I can confirm that we have a map for guests and I am sorry if this was not given to you. Your feedback is well noted and rest assured that this will be addressed with the concerned team. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

Ysk、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
マニラ湾に徒歩圏内の便利な場所です。近くにセブンイレブンとスターバックスがあるので、ちょっとした買い物や飲食にも問題ありません。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Ysk, Thank you for sharing your stay experience with us. Your positive thoughts about our location are well appreciated. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったです。
とても満足しました。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Mr. Hiroshi, Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
予約した内容と違うのに、説明もなく部屋に案内された。 事前に変更になる旨は、案内されていたので、仕方がないの理解するが、ちゃんと、説明がほしかった。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience with us. We did note of your comments and I am so sorry for the upset we caused you. We will certainly look into the matter but if you may, please give us further details so we can make necessary actions to improve our service. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope for your return. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

6/10 (普通)

LFTOM、JAPAN

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の温度が低すぎて寒い。 廊下も冷やし過ぎ。 部屋の臭いがカビ臭い。 設備やスタッフはしっかりしていてすごく良い。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear LFTOM, Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your comments about the room and its temperate are well noted. Rest assured that this will be addressed and followed through with the concerned teams. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. Thank you too for your positive feedback and we look forward to your return soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 17 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室温がとても低いのは、フィリピンの常識のようなので、自身で止まれば、他は申し分ありません。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your stay experience with us. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
隣の建物が建設中?のため、部分的に眺望が気になった。特にプールの上部が安全ネットで覆われており、雰囲気が今ひとつだった。ただフロントスタッフやドアマン、ベルボーイ、セキュリティスタッフの対応はvery nice!でした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback about the construction of the next building to our hotel is well noted and I am sorry for the inconvenience it caused you. Thank you for your kind words about our service and our team which I gladly shared to them in particular Reception, Concierge and Security team. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
テレビがリモコン操作の関係で見れなくなった時や栓抜きを借りるときのスタッフの対応は良かったが、リモコンの電池切れで動かず設備の準備の悪さを感じた。 またバスタオルはふちが全体的にほつれているものが置いてあった。室内のカーペットには私のではない長い髪が数か所落ちていて掃除をしたのだろうかと思った。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Rest assured that all your concerns on the television remote, linen and cleanliness will be addressed with the concerned teams. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope we will be given another opportunity to regain your confidence in us. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
イベント中で、ロビーが 一杯でした。騒がしく  落ちつかない。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. we hope for your return. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

T

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに1時間近く時間を取られて、予定していた事が出来ずに残念だった。他の事は問題なく、快適なホテルです。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear T, Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope for your return. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

ryuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの印象
非常に良いホテルでした
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Dear Ryuya, Thank you for sharing your recent stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どうせならラウンジ使えるプランで!
クラブラウンジからの夕陽は最高でした。目の前の遊園地が火事で消失していたのが残念でしたが、眺望良好です。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Hi! Thank you for affording sometime to share your recent stay with us and I am glad that you had an excellent one. Thank you for all your positive thoughts about our Club Lounge which I gladly shared to the team. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

niwa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームカードキーが毎日使えなくなり、5日間毎日フロントにて交換はさすがに面倒くさい
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Niwa, Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your feedback about the room key is well noted. Rest assured that this will be addressed with the concerned teams. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We look forward to your return soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

juji

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Juji, Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
何度かリピートしてますが、スタッフの対応は良いです。 建物は古いです。エレベーターがカードキー使用のタイプですが、不具合で何度も交換しなければならなく、改善してほしいです。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your feedback about the room key is well noted. Rest assured that this will be addressed with the concerned teams. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. Thank you too for your positive feedback and we look forward to your return soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

Shinji

良かった点 : スタッフとサービス
ホテル滞在について。
室内設備が少し古い、床のじゅうたんが少し汚い。お値段からしたらリーズナブルだと思います。また、フロントの人達は皆親切でしたし、空港への送迎車も時刻通りに来てくれるので安心でした。隣に7イレブンがあってくれたので、これも助かりました。
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Shinjiからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Shinji, Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your feedback about the carpet is well noted. Rest assured that this will be followed through with the concerned team. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. Thank you too for your positive feedback about our service and our team and we look forward to your return soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Takaaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Takaaki, Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
エレベーターのカードの反応が悪い。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your feedback about the room key is well noted. Rest assured that this will be followed through with the concerned team. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテル自体が古いので清潔にしていてもタイル目地のカビなど気になる方は気になるかもしれません。値段も手頃なので仕方ないでしょう。寝るだけに帰る場所としては十分だと思います。室内は気候のせいか湿気ています。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

6/10 (普通)

Ishikawa

2019 年 9 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Ishikawa, Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you will give us another opportunity to be of service to you. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
シャングリ・ラの名前に騙された感じあり
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope for your return. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
動物兼用の部屋は分けて欲しい
2019 年 8 月に 6 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. I can confirm that we don't allow any kind of animal pets in our hotel. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a wonderful stay and we see you again soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全館かなり老朽しており、カビ臭いです。 一番広いスイート部屋を予約したにも関わらず低層階のフロアのスイートに通された。廊下の壁紙があちこち剥がれてカーペットも浮き出ている状態のとても泊まれる状態のフロアに通され、さらに部屋に入るとカビの臭いが充満した部屋だった。小さな赤ちゃんが泊まれる状態じゃない為、もう一度フロントに行って部屋を変えてもらいましたが、新しく用意してくれた部屋もカビ臭く、前の部屋よりかはまだマシな感じでしたけど苦痛の2泊でした。 最上階のラウンジがメンテナンスの関係で1日目はロビーのボロボロラウンジでカクテルタイムをいただきましたがソファが座れる状態じゃない汚さ。翌日の朝食はロビーにあるレストランで朝食とりましたが、客層がひどすぎて食べれるレベルじゃありません。パジャマに部屋用スリッパ民でごった返し状態でした。2日目からはラウンジ利用ができたので行ってみると…綺麗に改装されたフロアでびっくりです。なぜに一番広いスイートが低層フロアなのかと尋ねたところ…通常のクラブルームだけは改装されていて、スイートは16階以下のカビ臭いフロアでしかないてゆーありえない回答。一番値段が高く広い部屋が古びていてなぜにクラブルームだけが改装されているのかが謎すぎる。ラウンジ自体は綺麗でスタッフもフレンドリーで良かったです。ですが…エリアも地元チックなところに立地しており、渋滞も酷い場所に立地してらいるので子連れには向きません。プールも入れた状態ではないです。値段とシャングリラ傘下に惹かれて予約しましたが、とても後悔しました。リピートは絶対ないです。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Hi! Thank you for taking the time to share with us your stay experience and I am so sorry for the upset we caused you. Rest assured that all your concerns will be addressed with the concerned teams. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. Thank you too for your positive feedback and we hope we will be given another opportunity to regain your confidence in us. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも、スィートルームしか泊ってないのでスィートルームの評価だけど、リーズナブルでいい。 フィリピン全体に言えることだけど、窓を綺麗にするともっといい。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words about our hotel are well appreciated. Your comments mean a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We hope that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よかった。
初めての滞在でした。清潔感もあり、クラブルームを利用しましたがクラブラウンジも便利で、非常に快適に過ごせました。近辺にコンビニ、スターバックスもありました。また利用したいと思います。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words for our hotel in particular our cleanliness and Club Lounge are is well appreciated. Your feedback means a lot to us all as they inspire us to consistently deliver delightful service to our guests. We are pleased that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Dear Hiroyuki, Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがみなさん親切!チェックアウトの際も、これからどこにいかれるか?荷物は預からなくていいか声掛けをしてくれて、とても好感がもてるスタッフばかりでした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Hi! Thank you for sharing your recent stay experience with us. Your kind words for our team and our service are well appreciated. Your feedback means a lot to us all as they inspire us to consistently deliver delightful service to our guests. We are pleased that you enjoyed your stay with us and we see you back soon. Kind regards, Frencie Duadua Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
Frencieからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Hi! Thank you for sharing your stay experience with us. Your feedback means a lot to us all as they help us to continually strive to further improve. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards. Frencie Duadua Hotel Manager