6 か所のレストラン、朝食、ディナーに営業 (日本料理 / 和食)

シティ オブ ドリームズ - ノブ ホテル マニラの口コミ

5 out of 5
シティ オブ ドリームズ - ノブ ホテル マニラ
Corner Asean Avenue & Roxas Boulevard, Entertainment City, Parañaque, Manila

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1004 件の口コミ中 646 件が非常に良い" "
評価 8 - 1004 件の口コミ中 237 件が良い" "
評価 6 - 1004 件の口コミ中 71 件が普通" "
評価 4 - 1004 件の口コミ中 28 件が不満" "
評価 2 - 1004 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

HIRONOBU

2023 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

NORIAKI

2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SATORU

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROFUMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable!
2023 年 8 月に 3 泊滞在
nobuhotelmanilaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Dear Hirofumi,Thank you so much for leaving a review on Expedia. We are truly pleased to know that your overall stay was comfortable. Our guests ‘valued feedback give us tremendous motivation to go above and beyond. Once again thank you we look forward to your future visit. Sincerely,Nobu Hotel Manila

10/10 (非常に良い)

?

2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
主にカジノ目的で、初のマニラ。ここのCODも清潔でスタッフも親切で良かったけど、バスタブがなかったんでマカオのCODと比べると個人的にはやや割高かな。でもこちらもホテル内ですべて完結出来るのが良かった。ホテル内のコンビニも以前のコメントではお酒が販売していないとのことだったけど、売ってました。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Nobu Hotel Manila からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 27 日)
Dear Guest,Thank you so much for sharing your experience in Expedia and for appreciating the cleanliness of the hotel. We hope on your next visit you will try to book our Executive room the room has a bathtub and a pool view. We recommend trying our Nobu Spa and Gym facilities on your next visit.We greatly value your continued support, and we look forward to your future visits. Sincerely,Nobu Hotel Manila

10/10 (非常に良い)

Yudai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Nobu Hotel Manilaからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear Yudai,Thank you for your high rating on your recent stay with us. We hope you thoroughly enjoyed your stay. Looking forward to welcome you again. Sincerely,Nobu Hotel Manila

10/10 (非常に良い)

vilma

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
色々な質問にすべてのスタッフが答えてくれて接客サービスが抜群でした。 予算オーバーしたくなかったので部屋にある冷蔵庫の中身を使用しなかったのですが、チェックアウトの際にフロントの女性がすべて無料ですので、持ち帰ってくださいと言われ、細かいことでしたが嬉しかったです。
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Nobu Hotel Manila からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 28 日)
Dear Ms. Vilma,Thank you for choosing Nobu Hotel Manila, and for highlighting the outstanding service provided by our colleagues . Rest assured we will share to the team .We always value our guests who are keen in giving us their feedback. Once again, thank you and we really look forward to your return. Sincerely,Nobu Hotel Manila

10/10 (非常に良い)

YUTA

4/10 (不満)

Mikio

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
しばらくぶりの滞在です。 コロナ前にはまだ戻ってなく、朝食レストランはクローズでした。 掃除は不十分、カードキーが頻回に壊れました。 でもまた泊まります。
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Nobu Hotel Manila からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 14 日)
Dear Mr. Mikio,Thank you for your feedback on Expedia regarding your recent stay. We regret that we fell short of your expectations during your stay at Nobu Hotel Manila. Nevertheless, we are happy that you will still stay here despite of your experience. We value our guests’ feedback because it helps us improve our services.I hope we have the opportunity of welcoming you and your family back in the future.Sincerely,Nobu Hotel Manila

8/10 (良い)

Mitsunori

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊に対しては満足でしたが部屋の照明が少し暗い様な気がしました。
2022 年 11 月に 4 泊滞在
Nobu Hotel Manilaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 25 日)
Dear Mr. Mitsunori,Thank you for your feedback during your recent stay in Nobu Hotel Manila. We are pleased to know that you enjoyed your stay thoroughly . Your concern regarding guest rooms lightning has been noted.Once again thank you and we look forward to your return!Sincerely,Nobu Hotel Manila

10/10 (非常に良い)

Hiroaki

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のライトが明るくできないところが少し残念でした。他は全てとても良い。
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Nobu hotel Manilaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Mr. Hiroaki,Thank you for choosing Nobu Hotel Manila, and for giving us a 5 out of 5 rating about your recent stay. We have taken note of your comments on the lights of our guestrooms that you find it too dark.We always value our guests who are keen in giving us their feedback, which helps us improve our services. We hope that this would not deter you from further experiencing what Nobu Hotel Manila has to offer, and we look forward to your return. Sincerely,Nobu Hotel Manila.

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 15 日)
Dear Hiroshi, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We look forward to welcome you again. Kind regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
エレベーター間違えると面倒です。
エレベーターを乗るところで何号室から何号室はこのエレベータです、みたいな案内があるとありがたい。エレベータ間違えて、同乗した別のお客さんとともに上まで行ってしまい、階段で降りなければならなかった。 その他は可もなく不可もなく。ゴールドメンバーで部屋がアップデートされたのは良かったです。20%オフは一番値段が高いレストラン層しか使えない感じでした。レイトチェックアウトもできました。
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you for staying with us at Nobu Hotel Manila. Your feedback concerning the room numbers in the elevator is well noted. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

SHUHEI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清掃
部屋の清潔さよかったです
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 22 日)
Dear Mr. Shuhei, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

SHUHEI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋
部屋も綺麗で過ごしやすかった
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 22 日)
Dear Mr. Shuhei, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

たっちー、福岡

出張, カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
ロビーのすぐ横がカジノで、待合せ中にカジノしたり、見学したり出来るので、時間調整には、困らなくて良かった。 夜プール側がライトアップされていて、綺麗でした。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

K.SATO、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
英語がほとんど話せなかったが、チェツクイン時に丁寧に対応して頂いた。日本人が安心して泊まれるホテルでした。また、男性のルームキーパーの丁寧さには驚きました。また、利用したいと思います。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 29 日)
Dear K.SATO, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

のりちゃん、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
早く着いたが直ぐにチェックインをしてもらえました。  部屋も大変きれいで気持ちよく滞在できました。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くにある雰囲気のいいホテル
空港から近い。レストランは徒歩圏内にそこまで多くないが、カジュアルなものからエレガントなものまで幾つかあり。ホテルスパにしては割とお手頃だった。 のレストランに気軽に行けるのが、カジノ以外だと1番の売りか。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Kawa

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時の部屋の匂いがよくない。レセプションカウンターでの混雑による待ち時間が多い。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Kawa, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Sir, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
対応や施設面でまったく不満はありませんでした。デポジットだけ、もう少し安くなるといいかなと思います。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Sir, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

@AI、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋もきれいで、カジノを利用する人にはとても便利です。空港からもかなり近い場所にあります。また利用します。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Dear @AI, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here at Expedia. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

jack、日本

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てのサービスに満足してます。特にベッドメーキングは、部屋に入れないと2時間おき訪ねてきてました。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Jack, Greetings from Nobu Hotel Manila! Thank you for your positive rating and feedback about your recent stay with us. We are delighted to know that you thoroughly enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1、チェックインの時刻前に到着して手続きしたにも関わらず、115分待たされた。部屋の準備が出来ていないとの事。 2、髭剃りが用意されていなく、フロントに申し出て届けて貰った。 3、シャワーレバーが破損していて、レインシャワーが使用不可だった。 4、朝食付きで手配したにも関わらず、朝食無し予約となっていた。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Sir, Greetings from Nobu Hotel Manila. Thank you for your sharing your comments on your recent stay with us. I am sorry to hear that you encountered delay on your check in, you had problem with your bathroom facilities and amenities and breakfast inclusion. Certainly this is not the service that we would like you to experience during your stay. Rest assured that this will be investigated with the team to ensure that similar incident will not happen again. Again, my sincerest apologies that we fail to meet your expectations this time. I hope that this will not deter you from staying with us again in the future. I can assist you in your future arrangements. Best regards, Belle Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

旅んちゅ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも親切で良かったです!ホテルも綺麗ですし、快適でした。他の口コミでもあるようにバスタブがなかったです オカダホテルがウォシュレットがあったので、取り付けてもらえたら更に良かったです!
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear 旅んちゅ , Thank you for staying with us. We are happy to know that you had an enjoyable stay. Your positive comments on our staff and hotel are very much appreciated. Should you wish to have a room with a bath tub, we have the Executive Rooms available for your comfort. Please feel free to inform the receptionist on your next visit so we may assist you. Looking forward to welcoming you again. Best regards, Maribel P. Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エントラアンスのタバコのにおいにはちょっと驚きました。 最初にアサインされたお部屋は禁煙だったがタバコのにおいが気になりました。タバコが苦手な方はウエストタワーよりもサウスタワーの方がおすすめです。またバスタブを希望される場合はエグゼクティブ以上のカテゴリーでないとシャワーのみとなりますのでご注意を…。 エグゼクティブルームは広々していてお部屋からはPoolが眺めて解放感がありよかったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback for our improvement regarding the smoke smell.. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ゆbゆぶゆぶn湯船がない、シャワーの出が悪い
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
価格の割にはアメニティーで、髭剃りやクシがなかったので備えて欲しい。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Hiro、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のベッドは寝心地が良く、最高でした。 スタッフも親切でフレンドリー!
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Hiro, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

123、japan

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
部屋が狭かったです。あとコーヒーを飲んだあとのコップとか綺麗にしてくれなかった。バスルームに扉が無いので、ゆかがびしょ濡れで気持ち悪かったです。スタッフさんの対応はとてもよかったです。 お世話になりました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear 123, Thank you for sharing your feedback for our improvement. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインの待ち時間とシャワーの水圧が弱いくらいであとは大満足です。子連れでも楽しめるエリアで大人は部屋からカジノまですぐなのでいいと思います。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing to stay at Nobu Hotel Manila and for sharing your feedback here. We are glad to know that you had an enjoyable experience during your visit, and we hope to welcome you again soon. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you. Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝方 工事が始り 照明が、付いたり消えたり エアコンは切れて しまい暑さで目が覚め 寝れない
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback for our improvement. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
受付の方の対応が笑顔で丁寧で良かった。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

4/10 (不満)

ken

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Ken, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
久しぶりに泊まりました。部屋はとても綺麗でした。掃除をする方はとても丁寧でした。。私は毎日薬を飲みますが気が付いてくれたみたいでいつもよりもペットボトルの水が多かったのは助かりました。ただ部屋のセキュリティボックスが閉まらなかったのでスタッフを呼んで直してくれましたが、今度は開かないのでスタッフを呼びましたが、なかなか来てくれませんでした。4回電話をしましたが来たのは1時半後に来ました。マネージャーさん(女性)と二人で来ましたが、生意気なマネージャーさんでした。(サービス業をもう一度、勉強して下さい)夜ご飯は20時過ぎになりました。来月はもう一度泊まりますがあのマネージャーさんが・・・・・・          夕方でしたので夜ご飯が8時過ぎにないました。女性のマネージャーでしたが超生意気な態度でした。マネージャーさんもう一度サービス業を勉強やり直してください。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 31 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback for our improvement. We apologize for any inconvenience you experience during your last stay. We will be happy to welcome you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お盆の時期に宿泊
宿泊は非常に快適でした。 朝食付きにしたのですが、ビュッフェタイプで美味しかったです。 近くのソレアやオカダに比べてカジノがこじんまりしているのが少し残念です。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Anonymous, Greetings from Nobu Hotel Manila! Thank you for choosing our hotel during your recent visit to Manila. We are delighted to know that you have an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ボーイさんの対応がとても良かった、ホテルも綺麗でとても良かった
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Anonymous, Thank you for staying with us. We are happy to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

LOLO、LAGUNA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good service
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive rating on your recent stay with us. We hope to see you again on your next visit. Thank you! Regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
フロントの待ち時間が長い
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback for our improvement. We sincerely apologize for the delay during check in. Rest assured that this is noted for our review and further improvement. Best regards, Maribel Barcelona - Assistant Front Office Manager