Das Zimmer hat nach Rauch gerochen, was etwas störend war. Ansonsten war das Zimmer sauber, das Personal freundlich und das Frühstück gut. Für die Preis-Leistung war es gut
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
HONGCHAO
2018 年 8 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
很棒的位置和房间
不错的选择,前台很热情,房间整洁。早餐很丰盛。推荐大家。
HONGCHAO
2018 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 6 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Personnel efficace avec le sens du service
4 nuits passées dans cet hôtel, bon rapport qualité prix, personnel efficace et bonne restauration
宿泊されたお客様
2018 年 6 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 6 月 19 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Wrong information
Dirty hotel, bathroom wasn’t cleaned.
Made reservation on information omexpedia website. It said: 1,2 km from the airport,it was located in de centre. So extra costs for taxi and much earlier to get up for the early flight.
宿泊されたお客様
2018 年 6 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Kelvin、HONG KONG
2018 年 1 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス
Hotel receptionist is a cool man
I stayed 1 night here before transit to a island resort. When I check in, I asked for a city map. He said no. When I asked him the schedule of the ferry to the island resort. He also told me no without checking anything.
Kelvin
2018 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Fiona
2017 年 9 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good, inexpensive hotel near the port.
Very friendly and helpful staff, the room was comfortable and clean. Very good value hotel close to the port.
Fiona
2017 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
B Real Limoges
2017 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent service!
Staff was understanding about my late arrival, made sure I was very comfortable, arranged a late check out and gave me a wonderful lunch recommendation!
B Real Limoges
2017 年 7 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Get what you pay for - take 2
I had a second booking at the Griya on the same trip. This time I got a room on the 3rd floor. It was almost the same as my last room but the bathroom was better, specifically the shower was in better condition. But the toilet roll holder was broken. This time around, WiFi was poor.
I found out that the restaurant has a pool table but it's not free.
宿泊されたお客様
4/10 (不満)
Tan、Earth
2017 年 4 月 13 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
You get what you pay for.
Overall as expected. Staff were friendly and helpful. But down sides are terrible bathroom. No view from my room. Elevators were out of service when I arrived. TV reception was patchy but ok selection of channels. Hotel is 30 minutes from airport, during the middle of the day with traffic. Taxi fare with Blue bird is approximately IDR 75,000. But some taxi drivers will keep the change and when entering the airport, they may ask you pay the IDR 30,000 car entry fee.
Tan
6/10 (普通)
Werner、Meckenheim
2016 年 11 月 23 日
気になった点 : 客室の快適度
Geeignet für Zwischenübernachtungen
Wir benötigten auf dem Weg von Pulau Bunaken zum Flughafen Manado eine Zwischenübernachtung. Der Preis stimmt, die Lage in der Nähe des Hafens ist in Ordnung, viele Restaurants im Zentrum sind fußläufig. Der Service ist höflich, aber nicht sehr motiviert. Für längere Aufenthalte gibt es in Manado sicher bessere Optionen.
Werner
8/10 (良い)
Walter、79379 Müllheim
2016 年 8 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Schönes, zentralgelegenes Hotel
Ich wurde sehr nett begrüßt; Mrs Lili hat für mich einen Tagestrip ins Minahasa-Hochland und einen Bootsausflug zur 3 Inseln im Bunaken Nationalpark ( Manadotua, Bunaken und Siladen) organisiert.
Walter
8/10 (良い)
russell、london
2016 年 5 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
Excellent stay great helpful staff would highly recommend
russell
8/10 (良い)
Nathalie
2016 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nathalie
2/10 (非常に不満)
Dwi、BSD City
2015 年 10 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Better choose other
Don't want to stay here if there was another available room in other hotel.