シティ ビュー

ノボテル ムラカの口コミ

4 out of 5
ノボテル ムラカ
No 1a Jalan Melaka Raya 2, Malacca City, Malacca

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 973 件の口コミ中 264 件が非常に良い" "
評価 8 - 973 件の口コミ中 467 件が良い" "
評価 6 - 973 件の口コミ中 170 件が普通" "
評価 4 - 973 件の口コミ中 48 件が不満" "
評価 2 - 973 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It took tooling to check in and out though there were only 1 and 2 customers queued. Staffs worked very slow.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel Melaka, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内及び朝食にあるコーヒーメーカーが故障で使用できなく 美味しいコーヒーが飲めなかったのは残念でした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
お部屋にコーヒーマシンが置かれていることをおforび申し上げます。 あなたがまだ家にいる間に問題が解決しなかったのは残念ですが、現在は修正されています

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Many noise from Air condition. After reach target temperatures and stop with sound.
2019 年 10 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We will address this matter to the respective department accordingly.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清掃が行き届いていて清潔感がある。設備が整っていて、快適。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Thank you for taking time to write and share with us your feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光での利用はお薦めできません。観光地から少し離れています。でもコスパは最高。観光地に近いホテルほど高くて設備が悪い、古いですが、ここはきれいで設備も整っています。スタッフのレベルも高く、いつも1週間以上宿泊しますが、苦になるところは特にありません。
2019 年 8 月に 11 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Thank you for taking time to write and share with us your feedback.

8/10 (良い)

TSUKA、東京

出張
良かった点 : スタッフとサービス
ジムが充実していて良い。 朝食のブュッフェも、値段を考えると充実しているといえる。その場で調理する麺やオムレツがある。
2019 年 7 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
臭うタオル
まず到着後タオルがない そしてシャワールームカーテン開かない 数年経ってメンテナンスが無いのか水栓金具も付いていなかった 場所はどこに行くにも一番便利なだけに惜しい あとタオルから変な臭いがしたので洗ってないのかも
2019 年 1 月に 2 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 28 日)
親愛なる価値のゲスト、ノボテルマラッカでのあなたの経験について私達に話すために時間を割いてくれてありがとう。 あなたの経験があなたの期待に応えられなかったのは残念です。 心からお詫び申し上げます。 ノボテルマラッカでは、すべてのお客様に優れたサービス体験を提供するよう努めています。 したがって、あなたのフィードバックは私達にとって非常に重要です。 問題に対処し、将来の発生を防ぐために適切な措置を取っていることをご安心ください。 私たちはあなたがあなたの懸念を分かち合っていることに感謝します、そしてあなたが私たちに近い将来あなたにより良いサービスを提供する機会を与えてくれることを願っています。 心からお詫び申し上げます

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おすすめです
1泊5000円程度で朝食もつくプランで、コストパフォーマンスは良好でした。観光の中心となるオランダ広場やチャイナタウンからは15分程度の距離で少し遠いですが、その分周りは静かに過ごすことができました。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 19 日)
Dear Sir/Madam , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

のんびりしすぎ
エレベーターの横の部屋はうるさすぎる。何の防音対応もないので部屋の中に響いている。朝は時間過ぎてもレストラン開かない。
2018 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

MIKE、KYOTO.JAPAN

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
マラッカ海峡を望めるリーズナブルなホテル
マラッカ滞在時には最近いつも泊まってます。周りにローカルな安いレストランおよびマッサージ店もあり便利です。
2018 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Utopian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感と設備のモダンな設定に満足
全般的には申し分ないのだが、部門毎の連携がうまくいっていないようで残念。 部屋にホテル案内のパンフレットがあるものの、内容的に不十分で設備やサービスの利用が判りにくい。
2018 年 2 月に 8 泊滞在

6/10 (普通)

MIKE、KYOTO.JAPAN

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
街の中心にあり便利なホテルです。
初めてマラッカで宿泊しました。部屋はNOVOTELの標準的な部屋です。マット等もよくすごく眠れました。また、フィットネス等の設備もよく今回利用しました。プールも広々としてよかったです。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKAJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親切便利なホテル
ホテルの周りは、マッサージ、コインランドリー、コンビニ、レストラン、カフェなど一通りあって便利でした。オランダ広場までは15分くらい歩きますが、タクシーアプリなんかを使えば安くアクセスできますし気になりませんでした。観光が終わってから、ジムのロッカーも借りることができたのでシャワー、着替えもできてよかったです。
2017 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TOHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルロビー、室内も大変きれいで、窓から海が一望でき、素敵な眺望でした。 ホテルの従業員の方々の対応も迅速でした。
2017 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中心部に位置するホテル
観光スポットからは徒歩10分ちょっとですが、大きなショッピングセンターには徒歩5分程度でアクセスできます。 マラッカには鉄道駅がないので、長距離移動はバスになりますが、バス・ステーションへはホテルからタクシーしか手段がありません。 他の大型ホテルと比べると、やや低層であったためか、ホテルの客室からはマラッカ海峡を見渡すことができなかったです。

8/10 (良い)

POPEYE、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
静かなホテル
観光の中心地からは少し距離が有り、やゝ場末感は漂うが、静かに過ごすのにはOK。観光ポイントには歩いてゆける距離であるが、近くにきれいなレストランや商店は無い。日本人にはバスタブがあると嬉しいが、シャワーブースのみ。朝食はよくある品々で、特に特徴は無い。コーヒーだけは満足レベル。業務出張にはベスト。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
フロントスタッフの仕事が遅い
チェックイン時もチェックアウト時も不安なことに中国人のグループがいて3つあるフロントカウンターを占拠されていて、ストレスが溜まりました。 特にチェックアウトの作業なんてそんなに時間かかることはないはずなのに、結構待たされてイライラしました。 後朝食がまずい。 外で食べた方が安価で美味しいと思います。

10/10 (非常に良い)

Miho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子連れマラッカ観光
チャイルドルームとプールに惹かれて滞在しましたが、チャイルドルームは、オモチャやゲームは、壊れていたり電池切れで、遊べませんでした。 プールは、素敵で、毎日利用しました。夜もライトアップされて、綺麗だった。 部屋も、綺麗で広く、テレビもアニメチャンネルがあり、子供と部屋で過ごすのもゆっくり出来て良かったです。マラッカ観光も歩いて何処にでも行けましたし、マラッカの街自体が安全で子供に優しいし、過ごしやすかったです。 2泊3日、マラッカを満喫し、タクシーでバスターミナルへ向かい、そこからシンガポールへ入りました。 シンガポールのホテルは料金が高いので、マラッカでこの価格で贅沢を味わえて感動しました(笑) 朝食も種類が多くて、毎回楽しみでした!

4/10 (不満)

匿名、日本

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
緊急対処能力が低い
15階に宿泊した時、日中警報機が鳴り続けるので、必要なものを携行し、非常階段で1回に下りましたが、1階ではスタッフも何の対処もしていなくて、そのまま何もなかった様子。結局、何の説明もないまま。それから1週間以上宿泊しましたが、このホテルのスタッフは、緊急対処できないと思い、安心して宿泊できませんでした。同じ15階に居た宿泊客は右往左往していましたので、せめて誤報か何か説明してほしかったし、少しでもスタッフが誘導してほしかった。その他にも、チェックインやチェックアウト、またホテルの周りの状況を聞きたくて、レセプションに行っても、スタッフは居たが、待たせるだけで、対処しようとしないことに、ガッカリだった。部屋の目覚まし時計は、2時間以上も異なる時刻を指しているなど、このホテルのスタッフの能力の低さを感じ、今後のノボテルホテルの宿泊は、辞めようと思う。
Gilles Tressensからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 24 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Issue with alarm on that day were due to smoking guest in room, who despite recommendation, disregard safety rules. I am truly sorry that you had to bear this situation during your stay. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

YOSHI0315、ホーチミン市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすが、Novotel!
観光見どころからは少々離れていましたが、ホテルが素晴らしく良かったです。 チェックイン・アウトの対応、部屋の設備など、一泊だけでしたが快適に過ごせました。
Gilles Tressensからの返信 (投稿日 : 2016 年 5 月 15 日)
YOSHI0315 様 この度は、Novotel Melaka でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
洗練されたインテリアデザイン
長い間、躯体工事の途中で止まっていた建物らしいが、エントランスは天井も高く気持ちの良い空間でした。 部屋も清潔感があるシンプルな内装でした。 エグゼクティブプレミアのフロアーに宿泊しましたが、夜間空調設備?の音が少々気になりました。 その他は総じて良いホテルだったので次回出張の際はまた泊まろうと思います。
Gilles tressensからの返信 (投稿日 : 2016 年 4 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to express our comment about your stay. Accept my apologies if we did not fully meet your expectations. We will review our Service and ensure to improve: AC will be controled.. I hope we will have the opportunity to serve you with higher for your next visit. Best regards

8/10 (良い)

トム、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
居心地がよいホテル。ロケーションもとても良いホテル。
このホテルは新しいホテルでした。そして清潔感があり、居心地がよいホテルでした。ロケーションもよく、観光名所にも歩いていけます。マラッカを訪れる際にはまたこのホテルに泊まると思います。ただ、ホテルのレストランは、改善の余地があると思います。私たちはレストランのビュッフェディナーを食べに行きました。ホテルのパンフレットにはこのレストランが18:00から始まると記載されていました。私たちには小さい子供がいたため早めに食事をしたかったので、6時過ぎに行きました。しかし、まだ料理がすべてそろっていませんでした。1時間ほどたってすべての料理がそろった感じでした。開店時間にはすべての料理がそろっているべきだと思いました。
Gilles Tressensからの返信 (投稿日 : 2016 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Please accept my apologies if your experience with us did not fully meet your expectation. I will ensure with the team that we open the buffet on time, as i understand your point with small children. The A la carte is open all day long. Thank you for the positive point you have mentioned. We hope we will have the opportunity to serve you and your family again. Best regards

10/10 (非常に良い)

Ana、Singapore

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location, quiet but walking distance to Jonker Street.
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Tin I

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's my 3rd or 4th times back to this hotel when i visit Melaka. We have booked 2 connecting rooms this time with my 2 kids.
2020 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 12 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

6/10 (普通)

Kelvin

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
average stay
mildew/molds/fungus are at the sink and shower areas. other than that, everything is fine.
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 7 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel Melaka, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely

4/10 (不満)

Helen

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Our regular place but this time the pillows not so comfortable. Seems to be old pillows. Power failure middle of the nite and next morning no water supply. Early checked out due to water. Told counter and the person just said , “yes we have water problem since last nite.” Just like that.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel Melaka, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

Lau

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

8/10 (良い)

Yeo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

Pei Mei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
酒店新正整洁,房间很舒适,服务员都很有礼貌,很友善。落地玻璃窗外就是180度大海景,视野也很宽阔,出行也方便,去超级市场也很近,酒店外就有很多东西吃,很多东西卖,去手信街也很方便。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

Maurice、Melaka

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staffs are friendly, and the room are clean. The thing i don't like is the shower hose and the rain can't be fasten tight if i don't want to use the rain shower.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
Thanks you for the appended review,we will address the feedback directly to the respective department

8/10 (良い)

Kay Wee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good stay
Good stay. Room is clean. Breakfast is a bit messy, nobody seems to be clearing the plates and table. Probably under staffs.
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 (非常に良い)

T. Blake

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 6 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
Thanks for the generosity T.Blake, we hope to see you again soon !

8/10 (良い)

Hin Kon

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Chew Seng

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Langsung tidak memuaskan. Sebagai 4 star hotel , sarapan yang dilayankan adalah tidak setara. Pernah saya tinggal di hotel ini dulu. masa itu adalah sangat memuaskan dan baik. Itu sebabnya saya pilih hotel ini kali ini. Gambar menunjukkan kopi yang sangat tak berasa dan tipis. Dan diserve dalam kopi dispenser. Tak ada toaster. Menu makanan juga tak setara dengan 4 star hotel. Saya bertanya kepada pelayan dan dikatakan Kopi maker rosak toaster rosak...... Saya komen lewat kerana saya ada call ke hotel dan tinggal kan nama dan no tel untuk mendapatkan penjelasan tetapi tiada feedback.....
Salah satu adalah kopi
Ada ke 4 star ini serve kopi
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. Please accept our apologies on the delay getting back to you . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel Melaka, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

Tan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
When I made my booking on Expedia, it was reflected that free breakfast was provided. The counter lady also told us that we were eligible for free breakfast. But the breakfast counter told us that we aren’t eligible. There was food left at our door when we came and it wasn’t clean up even when we left the next day.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

6/10 (普通)

Tyrone

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jag kan inte med maten. Frukosten borde vara american brekfast
2019 年 12 月に 8 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse på Novotel Melaka. Jag är ledsen att din upplevelse inte uppfyllde dina förväntningar. tillåt mig att uttrycka min uppriktiga ursäkt. På Novotel Melaka strävar vi efter att erbjuda en överlägsen serviceupplevelse för varje kund; därför är din feedback mycket viktig för oss. Vänligen vara säker på att vi vidtar lämpliga åtgärder för att lösa problemet och förhindra framtida händelser. Vi uppskattar att du delar dina bekymmer och det är vårt hopp att du ger oss möjligheten att bättre tjäna dig inom en snar framtid.

8/10 (良い)

Md、Singapore

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean,modern look. Near to Pahlawan Mall,Mahkota Parade. Breakfast quite ok.
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 (良い)

Yue

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abit slow for check in & check out wait up to 2-3 mins. Breakfast Buffet is good.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 22 日)
hank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of

8/10 (良い)

Gabriel Tan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Will stay there again
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Melaka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

6/10 (普通)

Amran

家族旅行
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location of the hotel is ok. The room facility is bad. And the room is run down.
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Room Reservationからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Melaka. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel Melaka, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

6/10 (普通)

Poh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
LATE CHECK IN
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

PY

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and new hotel. Need to improve on check in, quite slow.
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Boon Sua

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 4 泊滞在