カクテルバー

NH マーストリヒトの口コミ

4 out of 5
NH マーストリヒト
Forum 110, Maastricht

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 834 件の口コミ中 279 件が非常に良い" "
評価 8 - 834 件の口コミ中 417 件が良い" "
評価 6 - 834 件の口コミ中 101 件が普通" "
評価 4 - 834 件の口コミ中 26 件が不満" "
評価 2 - 834 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 17 日)
Dear guest, Thank you very much for your stay and your 4-star review! We are happy to see that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you again in the future. Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Jenniferからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 25 日)
Dear Sirs, Thank you for rating us with 5 out of 5. We hope to welcome you again another time in NH Maastricht. With kind regards, Team NH Maastricht

8/10 (良い)

Cecil、日本 北海道

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マーストリヒト大学にご用の方は
クォリティ高い 値段も高めですが。 トイレ浴室は一緒 浴槽あり マーストリヒト大学、MECC近し
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Jenniferからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 14 日)
Dear Cecile, Thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again another time in NH Maastricht. Kind regards, Team NH Maastricht

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
駅から歩いて5分程度とアクセス良好。 清潔感があり、広い部屋。スタッフの対応もまずまず。 アメニティが少ない。朝食が毎日同じ。

10/10 (非常に良い)

まるお、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適だが利便性には欠ける
ホテル自体は日本では一般的なビジネスホテルの少し高価なホテル。サービスは良好で、設備自体も綺麗だが、風呂にバスタブはなく、シャワーのみ。料金は少し割高な印象だが、その分ちゃんとしている。ホテルの場所が悪い…。Maastrichtの中心から少し離れており、繁華街までも時間がかかる。周りにスーパーもなく、買い物ができる場所がない。食事処もないので、ホテルのレストランを利用するしかないのが難点。再度利用するかと言われると…。少し厳しいか。。

10/10 (非常に良い)

yamazaki、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で快適でした
フロントのサービスも親切で、快適に過ごせました。ルームサービスの料理もすごく美味でした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
NHマーストリヒト いいホテルですよ
出張で6泊しました。用務先がすぐ向かいだったので私としてはアクセスは十分よかったです。街中に行くには歩いて20分もしくは列車で3分です。1時間に3本ですが、特に問題はありません。部屋はリニューアル後のほうだったので非常に快適でした、床がフローリングなのは僕は好みではありません。ベッドもちょっとやわらかすぎかな。でも広さも十分、バスルームも使いやすかったです。朝食はキャンペーン中で12.5E、無線LANは71.5E/7日でした。まあ相場どおりですかね。朝食はスクランブルエッグやソーセージ、ベーコン。これに数種類のパン、チーズ、ハムといったところでしょう。他にもシリアルやヨーグルトなどもありました。野菜が少ないかな。ここは焼きたてのデザートがおいしいです。パイは最高です。夕食はほぼホテル内のレストランかバーで済ませました。品数はそれほどたくさんありませんが、どれもおいしかったですよ。オランダの地ビールもおいてたし。スタッフもどなたも本当に親切に対応してくださいました。たぶん次に来る機会があったらまた利用します。おすすめです。

10/10 (非常に良い)

Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Elena

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Prima hotelkamer en ontbijt, vriendelijk personeel. Inpandig restaurant en bar.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

John

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Gwenaël

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The worst hotel we've ever stayed at in this price range, we were amazed at the lack of quality and service for the price! Very disappointed by our 200€ a night room: - in dire need of refurbishing - holes and tears in the curtains, with suspicious black stains - 2 single beds instead of the double bed we requested, not nice for a couple on a getaway - mattress so firm that we hardly slept and hurt our back - room was very cold and no possibility to change the temperature - very basic and old bathroom, with chipped tiles; the shower looking like something from several decades ago - we've been all over the world and this is literally the only room we've ever seen without complimentary water available! There is a fridge in the room but it is useless unless you plan to refrigerate tap water Then the service: - check-in and out took forever - parking was in addition and was expensive We do not recommend this hotel at all!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ahmad

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good for exhibition proximity
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Paul

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
too far form the centre of Maastricht
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Russell

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very helpful staff and good clean accommodations
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Annuska

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het hotel ligt op loopafstand van het UMC
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Beste Annuska, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Emilija, Front office NH Maastricht

8/10 (良い)

Susanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Susanne,Thank you for your review and stay in our hotel!We hope to welcome you again soon.Kind regards,Donna FrontOffice

10/10 (非常に良い)

jessica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
enige minpuntje was dat er niet echt veel eetgelegenheden zijn vlak naast het hotel voor de rest was het prima
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Beste Jessica,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen het op prijs en hopen u in de toekomst in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 (良い)

Peter

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Convenient to MECC. Very comfortable bed. Adequate bathroom. Floors felt a little dirty but I could be wrong. Very pleasant staff.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Geachte Peter,Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad in ons hotel (en in een comfortabel bed). Voor welke vorm van vuil dan ook is er geen excuus, ons schoonmaakteam doet zijn best en we zullen ervoor zorgen dat we altijd aan de hoge normen van schone en opgeruimde vloeren voldoen. Met vriendelijke groet,

8/10 (良い)

Onno、Delray Beach

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
NH Hotel is an excellent hotel, and the staff is very accommodating. The only downside is that the mattress was rather hard. I think it is time for management to invest in good-quality, comfortable mattresses. The staff did offer us a soft topper, though. So, if you don't like a hard mattress, ask the staff for a topper. The breakfast was outstanding, with a wide variety of foods. There was even a choice for hard-boiled or soft-boiled eggs. All in all, it was an enjoyable experience.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Onno, First of all, thank you very much for your stay at NH Maastricht and for taking the time to write a review. We are very happy to read that you enjoyed the breakfast. Our sincere apologies that the bed was not comfortable. We will share all your comments with our management team so that appropriate action can be taken immediately. We hope to welcome you again in the future.

6/10 (普通)

berry、den Bosch

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kazuki

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tiffany

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was a perfect hotel for my 9 year old son and I. We went to the Andre Rieu performance, which was amazing! The lounge restaurant was delicious and brought out a special treat for my son, as it was his birthday.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Zella van Sebilleからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Jan,Thank you for taking the time to write a review about you stay in NH Maastricht!It is amazing to read that you had a very pleasant stay with us during the concerts from Andre Rieu! We hope you son had an amazing birthday and was happy with the special treat!We hope to welcome you again in NH Maastricht!With kind regards,Zella van Sebille Receptioniste front office

10/10 (非常に良い)

Frans

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

alexander

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Goede accommodatie en lokatie
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Beste Alexander,Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

8/10 (良い)

Silvio

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
I little bit under the NH standard .
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Beste Silvio, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Onze oprechte excuses dat u ons hotel onder de maat vond. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen met een grote verbetering.

6/10 (普通)

Jignesh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Could have been better.
The family room was nice, but one of the bathroom was not good. Also the breakfast was too crowded. The breakfast space does not fit people when it is 100% capacity room booked. We had to wait for 30 min in queue to get in for breakfast and at the end not enough options left for vegiterian. At the end they did not chanrged for the breakfast, but we feel it could have been better.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Emilija, Font office NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Jignesh, First of all, thank you for your stay at NH Maastricht. We are happy to read that you liked the room. Our sincere apologies for the breakfast. We will share your comments with our management team so that appropriate action can be taken and it will not happen again in the future. We hope to welcome you again with great improvements. Best regards,

8/10 (良い)

Anne

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

seong tae

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Jurrie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Het restaurant was ver beneden peil. Er was geen keuze in het menu. Jammer. het was er gewoon niet. De tv gaf veel storing (sneeuw). na melding aan de balie bleef het zeer slecht.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Emilija, Font office NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Beste Jiurrie, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht. Onze oprechte excuses dat het restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen uw opmerkingen delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden en het in de toekomst niet meer voor zal komen. We hopen u weer te mogen verwelkomen met geweldige verbeteringen. Met vriendelijke groet,

8/10 (良い)

Anton

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
De accommodatie naast het beursgebouw is helemaal top. De tv ontvangst was zeer slecht. Bij het ontbijt zijn wel een paar verbeterpunten. Ruimte bij het buffet om je bord neer te zetten om je handen vrij te hebben. Voor de deksels van de warmhoudpannen was ook nauwelijks ruimte om deze weg te leggen. Eierdopjes voor de gekookte eieren is ook erg handig. Afvalbakjes op de tafel. Het ontbijt zelf was verder goed verzorgd en heeft goed gesmaakt.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Beste Anton, allereerst hartelijk dank dat je voor NH Maastricht hebt gekozen en de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij waarderen al uw opmerkingen en zullen deze delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen met grote verbeteringen.

10/10 (非常に良い)

Márcia Regina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top hotel.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
este Márcia Regina, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons mooie NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

10/10 (非常に良い)

Klaudia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
lekker ontbijt en knusse kamers
Top ontbijt buffet met veel vegane en gezonde keuzes. De ramen in de kamers kunnen nog open, (vandaag niet meer vanzelfsprekend) dus ook geen gevoel van benauwdheid in de kamers.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Kind regards, Emilija, NH Maastricht からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Beste Klaudia, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet en dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 (非常に良い)

Mandy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Henry

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Noelle

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Overall a decent hotel, but the spa which was advertised on the website was not to our expectations. It looked very dingy and unclean.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Noelle, first of all thank you very much for your stay at our hotel and the time you took to write a review. Our apologies that sauna and wellness did not meet your expectations. We will pass on your comments to our management team so that we can take appropriate action.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
The employees at the reception were friendly and attentive. The furnishings of the rooms and the beds were also very good. The spa area and the breakfast disappointed us. What I remember most badly is that my Apple device, which I had left on my desk, could no longer be found the next day.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Nicole NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 2 日)
Dear guest,First and foremost, we would like to thank you for the time you dedicated in evaluating your experience through the Customer Satisfaction Survey we sent you regarding your stay at the hotel NH Maastricht.We have carefully read through your comments and informed the Management of the Hotel in order to ensure that the corrective measures are carried out. We are grateful for your feedback as it will help us to focus on the areas of our service to be improved.We look forward to welcoming you back in the near future. I wish you a nice weekend!Best regards,

10/10 (非常に良い)

Hans

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Heel goed
Incheck was heel snel en prettig. Engelstalig, maar geen probleem, heel vriendelijke trainee. Kamer comfortabel en ontbijt fantastisch.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Beste Hans, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat het inchecken soepel is verlopen en dat u genoten heeft van onze service. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 (非常に良い)

Sonny

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
hotel voor ieders zin
een hotel voor ieders zin, mooie ruime kamer, wel wat ouderwetse douche, super ontbijt, goede isolatie tussen de kamers, over de ganse lijn tevreden
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Beste SonnyAllereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel en het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Ik hoop dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen, met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Jean-Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Beste Jean-Daniel, hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

10/10 (非常に良い)

Henry

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Beste Henry, hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Beste, hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

10/10 (非常に良い)

Brian Peter

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfecte locatie voor stedentrip Maastricht
Perfecte locatie voor stedentrip Maastricht, bus naar het centrum stopt bijna voor de deur. Heel goed ontbijt en ruime kamer.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Beste Peter, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijt bij ons en uw kamer. We zouden blij zijn om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija NH Maastricht

10/10 (非常に良い)

Bart

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great time and amazing breakfast!
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Geachte, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zouden blij zijn om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija NH Maastricht

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hervorragender Aufenthalt
Saubere und komfortable Unterkunft mit hilfsbereitem Personal und ausgezeichnetem Frühstück
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Sehr geehrte Damen und Herren, zunächst einmal vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu verfassen. Wir sind sehr glücklich zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

8/10 (良い)

Edo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Beste, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

8/10 (良い)

Paul

カップルで旅行
Ongezellige ligging
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Geachte Paul, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Het spijt ons zeer dat de locatie niet handig was voor u. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

10/10 (非常に良い)

Maria、Den Haag

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotelomgeving is rustig. Op loopafstand van station Randwijck.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Beste Maria, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was over de locatie. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

10/10 (非常に良い)

Annemarie

2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Carola

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Beste Carola, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was met uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

8/10 (良い)

Ruben

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel ist sehr zentral an der Messe (MECC) von Maastricht gelegen. Busse fahren direkt vor der Türe in Richtung Stadtzentrum. Haltestelle Bahn direkt vor der Türe. Das Hotel ist an sich sehr schön, jedoch sind die Zimmer auch schon in die Jahre gekommen. Modernisierung täte gut. Das Frühstücksbuffet für ein NH-Hotel eher spartanisch. Geringe Auswahl.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Team NH Maastrichtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Lieber Ruben, zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu schreiben. Wir sind sehr froh zu lesen, dass Sie mit unserer Lage zufrieden waren. Ich entschuldige mich aufrichtig für das Zimmer... Wir werden Ihre Anmerkungen an unser Managementteam weiterleiten, damit entsprechende Maßnahmen ergriffen werden können. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.