Privilege スーペリア ルーム ダブルベッド 1 台 | 部屋からの景観

メルキュール リヨン サントル ボーザールの口コミ

4 out of 5
メルキュール リヨン サントル ボーザール
73-75, Rue du President Edouard Herriot, Lyon, Rhone

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 863 件の口コミ中 479 件が非常に良い" "
評価 8 - 863 件の口コミ中 323 件が良い" "
評価 6 - 863 件の口コミ中 44 件が普通" "
評価 4 - 863 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 863 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

NAOKO

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Naoko,We appreciate you sharing your thoughts with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNGO - GENERAL MANAGERからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Guest, All the team of the Beaux-Artistes thank you for the rating that you estimated of the hotel Mercure Lyon Centre Beaux-Arts. We hope that you enjoyed your stay.In the hope of welcoming you soon in our establishment. Best regards.

10/10 (非常に良い)

??

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We were pleased to find that the bath and the toilet were separated.
2023 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは、親切で、英語対応可能なので安心です。アクセスの良いホテルでした。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
RMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 5 日)
Dear traveler, Thank you very much for your 5/5 review ! Of course, all our welcomers speak English :) Hope to see you soon in Lyon, Regards, Rémi Martignago General Manager

6/10 (普通)

Motoko

グループ旅行
お風呂の排水溝がつまり気味でした。 チェックインの際に保証金50ユーロの仮払いを請求されました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
RMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Motoko, Thank you for your comment. Indeed, for each check-in in our hotel, we had to take a deposit for covering the extra. Best regards, Rémi Martignago General Manager

8/10 (良い)

一朗

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Rémi Martignagoからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Thank you very much for your reply ! Best regards, Rémi Martignago General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタンダードでしたが,清潔で、インテリアも落ち着いた雰囲気で満足でした。
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Rémi Martignagoからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Thank you for your comment ! Best regards, Rémi Martignago General Manager

10/10 (非常に良い)

T、oosaka, jp

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄からも近く、旧市街や美術館などの観光名所にも徒歩で行けて便利です!
2019 年 3 月に 5 泊滞在
Remi Martignagoからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 16 日)
Dear T. Thank you so much for this 5/5 review ! Hope to see you soon in Lyon ! Best regards, Rémi Martignago - General Manager

10/10 (非常に良い)

Yoko、Osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
歩いてリヨン市内観光をするのに便利
旧市街にもリヨン美術館にも装飾美術館にも買い物街、レストラン街にも歩いて行けました。ポールボキューズ市場へは歩くにはちょっと遠いですが、若ければ問題ない距離だと思います。 ホテルは清潔で快適で従業員も親切でした。 パソコンとプリンターが無料で使えるので飛行機や鉄道のイーチケット印刷ができて助かりました。
2018 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LIAM、京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの方が親切です!
5月に3連泊しました。ホテルの方の対応も良く、快適に滞在することが出来ました。旧市街等の観光地も近く、おいしい 食事処もすぐ近くにたくさんあります。 また、リヨンを訪問する機会があれば是非利用したいと思います!
2018 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利で快適
街中でとても便利。しかも、防音がしっかりしていて静かで快適。

8/10 (良い)

ふう

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おしゃれなホテル!
市庁舎や旧市街まで歩いて15分くらい。どこへ行くのも散歩を楽しみながら歩ける。ホテルの裏側には歩行者天国のショッピング街があり便利。また、レストラン街も近くて便利。部屋は清潔で、シャワーの出も申し分なし。フロントでいくつかの条件を言って、おすすめのレストランを3店舗紹介してもらい、そのうち2店舗に行ったが、どちらもの店も条件にぴったり合っていて美味しかった。夏休み中のレストランは休みが多いので残念な中、フロントの情報通はすばらしいと思った。
2017 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DK、Tokyo,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Appreciate flexible service
Good location for sight seeing and dining. Also, appreciate achieving room preference request!
Nice room!
2017 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
有名な歴史地区やショッピング街などの観光に便利で周囲の環境も綺麗で安全な場所にある。 大規模なホテルではないが、設備も整っている。

10/10 (非常に良い)

pisak79、Kobe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Highly recommended
- good Location Cleaness Helpful staff -bad Difficult to get from Express train station.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Convinience place to commute and see around
Cool place to shopping and dinner and sight seeing

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利
便利な場所のきれいなホテルで快適でした。

8/10 (良い)

MIKI、リヨン

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二度目の宿泊
二度目の滞在で母と泊まりました。街の中心部に近く、週末にはちかくでマルシェもでるので楽しくすごせました。スタッフも親切です。

10/10 (非常に良い)

Kimio、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中心地。快適なホテル。
パールデューから入り、ペラーシュから出ました。どちらの駅からも荷物をころがしながらゆっくり徒歩30分ほどです。地下鉄も使えますが階段が不便です。ホテルは街の中心地にあり、どこへ行くにもとても便利。市内3カ所のレストラン街もすぐ近くです。美食の街なので食べ歩きには絶好の場所です。ホテルの部屋やサービスはさすがメルキュール、文句無しです。

10/10 (非常に良い)

yusuke、日本 埼玉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リヨンを堪能できました!
リヨンに留学中の彼女と泊まりました。 清潔感あり、リヨンの近辺にかなりアクセス良く、周りがお店が多いため夜もそこそこ明るいかなり立地のよいホテルでした。 清掃の方も笑顔で迎えてくれたり、非常にコミュニケーションが良かったです。 またリヨンに行く時は利用したいです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は清潔でした
明け方に非常ベルが数分間鳴り続けましたが、それ以外は快適でした。

8/10 (良い)

Kome、Tokyo, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
買い物には絶好のロケーション
クロゼットの他に引き出しがあればベストだったんですが。カーテンが重くて開けるのにやや苦労した。それ以外はとても良い。朝食もゴージャスではないが朝なのであの程度で十分で。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が大変良く清潔なホテル
ツインの部屋に泊まり室内は清潔で、トイレとバスルームが別々(日本式?)大変気分よく宿泊できました。立地が良く旧市内を存分に満喫出来ました。

10/10 (非常に良い)

虎ベラー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すばらしい対応
3日間の宿泊で,事前にバスタブのある部屋を頼んでいたにも関わらず,ない部屋とされてしまったが,そのことを指摘すると,混雑の関係で3日目にしか変えてもらえませんでしたが,払った宿泊費以上のいい部屋に変更してもらえました。また,航空機トラブルが発覚した際に,親切にも代わりにフランス語での電話対応を受付の方にして頂き大変助かりました。マリアさん,ありがとうございます。立地や清潔さのすばらしさなどは言うまでもありません。

8/10 (良い)

Diana、Portland

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel, excellent and helpful staff (especially Camilla), very large room (privilege room is worth the upgrade). Close to old city and everything we wanted to see. Unfortunately the noise in the street and square was almost unbearable with noise until 3:00am (cars, motorcycles, scooters, yelling - all being loud as possible). Saturday night it went on until 5:00am. The windows were thick and sealed out most of the sound but the air conditioning was inadequate so we had to open the windows.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Victoria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very central hotel with super convenient parking! You are steps away from everything. The staff are very kind and helpful: they helped us make a reservation for an authentic Lyon bouchon restaurant that was one of the best meals of our entire trip! The room is well-sized: only drawback is that the heat is central so the thermostat in the room may not be adjustable depending on the season. Breakfast is quite nice (fresh orange juice station!) but pricey. All in all, lovely hotel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ian、Short Hills

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Ian, Thank you very much for sharing your experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We are thrilled to have had the opportunity to host you and contribute to making your stay enjoyable.We would be delighted to welcome you back on your next visit to Lyon.Looking forward to seeing you again soon!

10/10 (非常に良い)

ADOLFO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Quizás el comedor para el desayuno un poco pequeño y los baños muy claustrofóbicos
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Adolfo,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your input regarding the size of the breakfast dining area and that the bathroom you had didn't meet your expectation. Your comments are valuable to us as they help us identify areas for improvement. We will certainly take your feedback into consideration as we strive to enhance the experience for our guests. For your next stays, if you prefer to enjoy your breakfast more peacefully, we can also recommend requesting in-room dining. This way, you can order it for the time you prefer and avoid any waiting.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,

8/10 (良い)

Linda

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient location and modern
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Rémi Martignago - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Ms Shirley,Thank you for taking the time to write your kind feedback.We are glad that you enjoyed the location of our modern hotel. We hope that you choose to stay with us again soon.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Chris

カップルで旅行
Great location and friendly staff
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Rémi Martignago - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Mr Young,All the team thanks you for your kind words about the staff and we are pleased to read that you enjoyed our very central location.We hope to see you soon in our hotel.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Ute

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Besser kann man bei einem Lyon-Aufenthalt kaum wohnen. Genau in der Mitte - sowohl zwischen den Flüssen als auch auf der Nord-Süd-Achse. Damit alles Interessante zu Fuß erreichbar. Rundherum viele Shopping- und Gastronomiemöglichkeiten. Das Hotel selbst recht ruhig mit gut ausgestatteten Zimmern und recht großem Bad sowie freundlichem Service.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Rémi Martignago - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Ute Fischer,Thank you for taking the time to write a kind review about our Hotel. We are pleased to hear that you appreciated the location of our establishment. We are glad that you enjoyed your room and the services provided as well.We hope that we can welcome you in the Hotel Mercure Lyon Centre Beaux-Art again sometime soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

John

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very helpful staff. Centrally located.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Rémi Martignago - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Mr Pallante,Thank you for your comments regarding your stay in our Mercure Lyon Beaux-Arts.All the team thanks you for your kind words about the staff and we are pleased to read that you enjoyed our very central location.Best regards,

8/10 (良い)

Rachel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Perfectly central location for walking or taking public transportation. The staff was so nice and helpful they put us at ease.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Rachel, Thank you so much for your review! We are thrilled to hear that you found our location to be perfectly central for exploring the city. It is wonderful to know that our staff made you feel at ease and provided helpful assistance throughout your stay. Delivering exceptional service and ensuring our guests feel welcome are top priorities for us. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future. Safe travels!

10/10 (非常に良い)

Frédéric

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Cher Frederic,Merci infiniment d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous accueillir lors de votre prochain passage à Lyon. Bien cordialement

10/10 (非常に良い)

Katherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Katherine,We appreciate you sharing your comments with us. We are looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!Best regards,

10/10 (非常に良い)

PHILIPPE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rien à dire, sauf des compliment du personnel qui a été au top. Une seule remarque mais ce n'est pas une critique : j'avais demandé un étage élevé avec vue sur la ville, j'ai eu droit à une vue sur ... l'escalier interne. Mais ce n'est pas grave du tout.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Cher Philippe,Nous sommes ravis de recevoir vos doux mots concernant notre personnel, merci ! Nous sommes cependant désolés que la vue depuis votre chambre n'ait pas respecté vos souhaits. Nous espérons que cela n'a pas altéré votre expérience globale.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à Lyon. Bien à vous,

10/10 (非常に良い)

Florent

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Cher Florent,Merci infiniment pour votre retour ! L’équipe des Beaux Artistes serait ravie de vous accueillir de nouveau lors d’un prochain séjour à Lyon ! Cordialement

10/10 (非常に良い)

guillaume

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Cher Guillaume,Un grand merci pour avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous. Votre retour positif nous touche profondément et nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau !Sincèrement,

10/10 (非常に良い)

Monica、Miramar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay in Lyon Small rooms
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Monia, Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had a great stay in Lyon. We apologize if the room dimensions were not as spacious as you had hoped. Your feedback is crucial to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to enhance our guests' experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even more enjoyable stay. Warm regards

8/10 (良い)

Susanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Chère Susanne, Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire suite à votre séjour au Mercure Beaux-Arts. Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt !Cordialement,

10/10 (非常に良い)

JIAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Generally it is a nice hotel but a bit dated. Close to the most popular places. Staff is very friendly.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Jian,I sincerely thank you for taking the time sharing your experience in our Hotel.I am glad to read that our staff was friendly and welcoming. It means a lot for them, that work very hard to provide you the best experience possible. We also thank you for your honesty regarding our decoration, we are currently working on a renovation project!We hope that you will consider staying with us on your futur stay in Lyon. Sincerely

4/10 (不満)

Alban

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Personnel à la réception très sympathique ! Mais qui ne peut pas compenser une literie désastreuse. - Literie: matelas durs, drap housse qui ne tiennent pas en place, lit 1 place très étroit. - La dernière rénovation doit commencer à dater, le mobilier de salle de bain fatigue, les peintures et portes aussi. - Salle de bain et toilettes très exigus - Le premier soir, le gel douche / shampoing de la douche était vide. Le second soir, il avait été remplacé par du savon pour les mains.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Cher Alban,Nous vous remercions chaleureusement d'avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour chez nous. Nous sommes ravis de constater que notre personnel à la réception a su répondre à vos attentes et a contribué à rendre votre expérience agréable.Cependant, nous prenons très au sérieux les points que vous avez soulevés concernant la literie et les équipements de la chambre. Aussi, notre équipe de gestion a déjà fait le nécessaire concernant la literie qui a été changée très récemment, nous espérons que vous viendrez à nouveau séjourner au Mercure Beaux-Arts afin de vous faire un second avis sur nos matelas !Quant aux soucis rencontrés avec les produits de toilette, nous nous excusons sincèrement pour cette négligence. Ce n'est pas dans nos habitudes d'oublier le confort de notre clientèle et un retour a bien été effectué à nos équipes de ménage afin d'éviter que cela se reproduise à l'avenir.Votre retour est précieux pour nous, et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur.Sincèrement,

4/10 (不満)

Johannes

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Dear Johannes,We are sorry to hear that your stay was not up to standard. We appreciate your feedback and we hope to have another opportunity to welcome you and exceed your expectations. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Mei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely and comfortable
Location is great and lots of food and bakery around. Room and bed are comfortable, and clean. We had a very nice stay, and the ladies at the front desk are polite and attentive.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Dear Mei, Thank you for your comments regarding your stay in our Mercure Lyon Beaux-Arts.All the team thanks you for your kind words about the staff and we are pleased to read that you enjoyed our establishment for its comfort.We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Gary John

カップルで旅行
Exceptional service from Elise and Mila. I lost my bag on a train and they both showed a lot of perseverance and patience trying to help me contact SCNF lost property. Mila also showed ingenuity to find where our river cruise boat was moored. Both deserve the highest commendation. A third lady recommended a restaurant for us that we enjoyed so much we ate there three days in a row. The breakfast was very good and a good price. The location is excellent.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Dear Gary John, Thank you for your comments regarding your stay in our Mercure Lyon Beaux-Arts.All the team thanks you for your kind words about the staff and we are pleased to read that you enjoyed our location.We hope to have the great pleasure of welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

Silvio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Friendly helpful staff. Great location. Walkable to do many sights
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Dear Silvio,Thank you so much for your warm comment. Our team works very hard everyday to offer you a wonderful stay and I am glad that you found our staff to be friendly and helpful.We sincerely thank you for your time and hope to have the pleasure welcoming you soon enough.Sincerely,

8/10 (良い)

Garnet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location
Great location in the heart of old town. Front staff were very helpful. Breakfast and room were OK, nothing special.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Dear Garnet, Thank you for taking the time writing us a comment.We are glad to know that you enjoyed your stay among the Beaux-Artistes and that our staff was very helpful.We hope to have the pleasure welcoming you soon.Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Too expensive
Just mercure, should be under 100 € as usual
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNGO - GENERAL MANAGERからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear guest, We thank you for taking the time to share your opinion and hope that you still enjoyed your stay at the hotel Mercure Lyon Centre Beaux-Arts. Regarding the price of our rooms, it is important to underlight the fact that the price depends on the different events that are organized in the city. Moreover, the group Accor offers different ranges of hotels that would maybe suit you better. All the team of the Beaux-Artistes stay at your disposal if you have any feedbacks. Best Regards.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
More like a 3 star hotel in terms of room size, lobby, and bar area. Will stay elsewhere next time. Staff was friendly and helpful though.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rémi MARTIGNAGO - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our friendly and helpful staff.We apologize if you found the room size, lobby, and bar area to be different from what you expected. Please note that the star rating of a hotel is typically based on various factors, including the quality of service, amenities, and overall guest experience, rather than just the size of common spaces.We're sorry to read that you'll be staying elsewhere next time, but we do hope you'll consider giving us another chance in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more satisfying stay.Best regards,Rémi MARTIGNAGO - General Manager