屋外プール

イベロテル ルクソールの口コミ

4 out of 5
イベロテル ルクソール
Khaled Ibn El Waleed Street, Luxor

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 771 件の口コミ中 329 件が非常に良い" "
評価 8 - 771 件の口コミ中 295 件が良い" "
評価 6 - 771 件の口コミ中 97 件が普通" "
評価 4 - 771 件の口コミ中 34 件が不満" "
評価 2 - 771 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Tatsuya

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear TatsuyaThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 (普通)

Takeshi

出張
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

4/10 (不満)

YUJIRO、Yokohama

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

4/10 (不満)

YUJIRO、Yokohama

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amex card was not welcomed at the front desk saying that Amex is unacceptable. But I did not have other cards and insisted on using this, The staff brought a card verification device from the back office and unwillingly allowed me to use AMEX. Not comfortable.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Guest YujiroThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Jun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 (良い)

jun

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ホテルのレセプションの人数を混雑時には増やしてほしい。 一人でやっていた為なかりの時間待たされた。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
お客様イベロテル ルクソールで休暇をお過ごしいただき、貴重なご意見をお聞かせいただきありがとうございます。 ご期待に添えなかったことをお詫び申し上げます。 私たちはすべてのお客様に優れたサービス体験を提供するよう努めています。 したがって、私たちにとってあなたのフィードバックは非常に重要です。 当社では、上記の問題に対処し、今後の発生を防ぐために適切に対応しておりますので、ご安心ください。 改めて、お客様の懸念事項を共有していただきありがとうございます。また、近い将来、より良いサービスを提供する機会を与えていただければ幸いです。この度は当ホテルをご利用いただき、また貴重なご意見をいただきまして誠にありがとうございます。敬具アテフ・フセインゼネラルマネージャー

8/10 (良い)

SAYURI

Atefからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 18 日)
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 (普通)

Haochung

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
First of all, the view along the Nile river is perfect, the hotel has a beautiful lobby and a delicious restaurant and the rooms are well-designed interiors. The only thing that concerned us was that the window of the balcony was unable to be locked, and even though we could change our room, the situation was not solved... this made us feel a bit unsecured and hard to rest well. The staff should have taken this issue much more important.
Atefからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 11 日)
Dear Guest HaochungThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Takeshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントのスタッフの対応が素晴らしかった。
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Wael Fathy (Front Office Manager).からの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 11 日)
Dear Takaeshi, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Wael Fathy (Front Office Manager).からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Our value Guest, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ルクソール神殿が近く、空港からも15分くらいで、ロケーションがよい。ナイル川越しに見える眺めがいい。設備は古いが問題ない。スタッフも親切だった。おすすめします。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Wael Fathy (Front Office Manager).からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
Dear Our value guest, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great quality with this price
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Wael Fathy (Front Office Manager).からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 26 日)
Dear our Value guest, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

2/10 (非常に不満)

KWANGHYUN

気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 1 泊滞在
wael fathyからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 5 日)
Dear KWANGHYUN, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

8/10 (良い)

HIDE、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ナイルビューの部屋に泊まったが、眺めが良く落ち着けた。少し古さを感じさせる部屋だったが、清潔で広々して静かだったのでゆっくりできた。 朝食もナイル川眺めながらテラスで豪華においしくとることができ、リゾート気分を味わえた。 ただ、ホテルの外を出ると、タクシー、馬車、ファルーカの勧誘がしつこいので注意が必要。 でもホテルの中は快適そのものだし、コストパフォーマンスもいいのでできれば静かなナイルビューの部屋がおすすめ。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Wael Fathy (Front Office)からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 5 日)
Dear Mr.Hide, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our Hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが皆優秀 ロケーションが最高。朝食をテラスで食べるとその理由がわかります。夕日も綺麗。 設備は古いかお湯もドライヤーも文句なし。 日本人が過ごしやすい清潔さもある。 特にスタッフが誰もかすばらしかった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Wael Fathy (front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 5 日)
Dear Our Value Guest, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
コストパフォーマンスが良いホテルです。 朝食も種類が豊富です。
2019 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 5 日)
Dear Guest Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Of All Details Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind regards Mohamed Hassan General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
Excellent location / facilities and cost performance. However, the waiter at the breakfast venue was surprised because he tried to sell the surplus bread as "1 dollar". International hotel class hotel staff seemed to be a shrewd merchant and was very disappointed. Front staff, security doorman and others were pleasant correspondence, so it is very regrettable as much.
2019 年 2 月に 4 泊滞在
mohamedからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 5 日)
Dear Guest Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Of All Details Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind regards Mohamed Hassan General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
枕元のコンセント使えず。でした。ホテルから歩いて出る場合、ホテルの従業員と名乗って声をかけてくる男に注意して下さい。ビールを買ってきてやろうか、現地の食べ物買ってきてやろうかと言われたら断って下さい。後から多額の支払を要求してきます。
2019 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Fumio、Japan

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
テラスからの景色が本当に素晴らしいです。夕方、観光から帰ってテラスで椅子に座り、フェリーやフルーカ(ヨット)が行き交うナイル川を眺めるのは最高に気分がいいです。 フロントスタッフは無愛想で感じが悪いです。 建物はかなり老朽化しています。 磁気タイプのカードキーを使用するのですが調子が悪いです。 2回ほど動作しなくなり、フロントへ行く羽目になりました。私の他にも同様の人を見ました。 Wi-Fiはまったく使いものになりません。 空調は動作してるのかしてないのかよくわかりません。夏ではないので大して問題ではありませんでしたが。 ただ、そんな不満はどうでも良くなるくらいテラスからの眺めが素晴らしかったです。そんなわけでこのホテルに泊まるとしたら Nile View の部屋限定でしょう。
2018 年 12 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Shige-San、Western Japan

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Everything is too old. Need full renpovation. However, this hotel is value for money .
2018 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

isao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ナイル川を見渡せる眺望
ルクソールの日の出を見たくナイル川が見える部屋を予約。日の出自体は見逃しましたが朝ルクソールの遺跡群の上に飛ぶ熱気球が多く見え絵になる光景と感じました。朝食もオープン席で食べると外気が気持ちがよく味・雰囲気ともに満足です。ただ土地柄ハエが多くそこだけが・・・
2018 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

サトシ、バンコク

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ナイル川沿いの快適なホテル
ホテルの前にはタクシーが常に待機しており 早朝のフライトでも安心して空港へ行くことができた。 西岸での遺跡ツアーのためのチャーターもここからいける。 値段は交渉で若干緊張感はある。
2018 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良い
ホテルも綺麗で過ごしやすかった。 WiFiが繋がりにくかったのだけが残念。。
2017 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

OGI、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ルクソール駅徒歩圏の良心的なホテル
2泊しましたが、24時近くのチェックインでも快く対応してくれ、気持ちよく過ごせました。お湯もスムーズに出て(湯量は他のホテル同様弱いですが)、客室も清潔で、朝食ビュッフェもナイル河を望む庭で食べられるなど、コスパ抜群です。ルクソール駅もルクソール神殿も徒歩圏内なのも非常に嬉しいです。
2017 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MIKE、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
ルクソール神殿まで徒歩15分くらい、ナイトバザールも15分くらいで行けました。 無料WIFIもあり施設も快適でした! 朝食も美味しくとてもいい宿でした。
2017 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2017 年 6 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

TOMOYUKI、神奈川

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一階の売店の事を除けば、立地もよくよいホテルです。
アメニティは石鹸のみあります。 タオルは常備されてます。 クーラーは効きますが、温度調節は効かないので、ちょっと寒すぎるって時もあるかもです。 部屋はすごく綺麗で、テレビもついてます。 Wi-Fiは有料っぽいですね。 お湯はしっかり出ます。 ボトルウォーターはあると書いてますが、ありませんでした。 ただこのホテル、気をつけないといけないのは一階に入っている売店がかなり悪質という事です。 手紙を出すのに切手を買おうとホテルの受付に行きましたが、一階の売店で買えといわれて行きましたが・・・ まず、外の売店なら3ポンドの水を10ポンドで売りつけようとしてきます。 また、切手も額面4ポンドなのに何故か6ポンドぐらいで売りつけようとしてきます。 勿論、足元を見ているので「買わないなら、出てけ」と追い出されます。 結局、切手も郵便局、水も外に買いに行かないといけないので、ホテルに入っている意味がありません。 売店さえまともなら立地もいいですし、設備もいいのでお勧めしますが、残念です。

8/10 (良い)

Daisuke、カイロ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ナイル川がきれいでした。
3泊4日でナイルビューの部屋に泊まりました。朝ご飯はビュッフェスタイル、便利なロケーション、スタッフも親切、ナイル川の上にプールが設置されててほぼ満点な内容でした。残念だったのが部屋にアメニティがほとんどなかったこと。シャンプーも石けんも持って行かなかったので、現地で買いました。ルクソール神殿方面からのミニバスは「アワメイヤ」方面に乗るとホテルまで来れます。ちょっと歩いた所にラガブソンというスーパーがあり、そこで水を買いました。朝ご飯に出るターメーヤはカイロで食べたのより美味しかった。1泊5000円だったので十分満足です。

6/10 (普通)

toucan、Tokyo

気になった点 : 施設のコンディションと設備
中途半端
アメニティー類は一切なし。 エアコンの危機が非常に悪く夏はナイルビューの部屋は非常に暑い。 朝のバイキングは一切変化なし。 Wi-Fiは3泊4日中1日も使えず(ロビーもダメ)ウインターパレスに借りに行く羽目に 本社のサーバーダウンとのことだが復旧力のなさがこのホテルの実力。 安宿の延長で考えれば良いかもしれないが 今日安宿でもWiFi使えることを考えれば4つ星を名乗る価値はないと思う。 正直1000円程度の差であれば近くのパビリオンのほうを進めます。

8/10 (良い)

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ナイル川沿いのホテル
2015/04宿泊 4星でしたが設備的には満足しています。 ナイル川に浮かんだプールでリゾート気分を満喫していましたらウエイターが宿泊客にミニピザをおやつ代わりに配っていました。 こんなサービスが嬉しい。 宿泊客が少ないので朝の9時にはチェックインが可能でした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所もプールも良かった!
ナイル川に浮かぶようにあるプールが素晴らしかった! 地元レストランにも徒歩で行けるし、場所が便利だった。 家族4人での利用で、予約した2部屋をコネクティングルームにしてもらえて、とても快適に過ごせた。 朝食も美味しく満足。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

8/10 (良い)

Satoshi、Japan

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
立地が良くルクソール観光に持ってこい
ナイル川沿い、ルクソール神殿へ徒歩10分程で立地が良い。シャワー、部屋設備等、問題無し。 Wi-Fiも部屋で使用可能。清掃はされているが、4つ星ホテルなら、もう少し丁寧に清掃すべきだと感じた。 特に大きな不満や問題もなく宿泊できた。

10/10 (非常に良い)

ぽち、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスが良い
寝台車で朝早く着いたにもかかわらず、お部屋を用意してくださりとても助かりました。ナイルビューのお部屋にしましたが、沈んでいく夕日がとてもきれいでした。ルクソール宮殿、駅まで徒歩15分圏内。馬車やタクシーもたくさんいますが、暑さに強く、普段から歩き慣れている方は中心地まで歩いて行ける好立地です。朝食も充分な種類(ビュッフェ)でした。

10/10 (非常に良い)

Morion、兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全ての人に。
価格が安かったので期待していなかったのですが、かなり綺麗で大満足です。日本で泊まると一泊一万円ぐらいしそうランクのホテルでした。朝食を食べながらナイル川を眺めることが出来、たびの疲れも忘れのんびりできると思いますよ。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Chiaki、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントの対応とナイル川の眺めがgood
慣れない一人旅でしたが、フロントの男性たちがみなフレンドリーで清潔感があり、安心感が持てました。ホテルの庭から見たナイル川の夕日は最高の思い出になりました!ナイルを見るには良い立地だと思います。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

夕べのナイル川を見るのには絶好の場所
ナイル川に面したデラックスルームを選択。夕べのナイル川は本当に絶景ですした。部屋は清潔に保たれてているものの、少し古い雰囲気があります。また、HP上に掲載されているデラックスルームはシティが面したもので、予想に反してかなりせまく感じました。ホテルの朝食もそれなりにありますし、スタッフもとても親切でした。

8/10 (良い)

Doreen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Linens were old and grey and the towels too. Otherwise it was fine for a late arrival and early leaving.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Dear Ms. DoreenThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations., Please rest assured that we are acting appropriately to address the Comment of Old Linen Mentioned and prevent future occurrence. , we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Martha

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very well located, staff was very friendly and helpful.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Ms. MarthaThank you for choosing Iberotel Luxor to spend your holiday. Our team and I would also like to thank you for rating our hotel with an excellent rate. We are delighted to know you enjoyed your time with us here at Iberotel and the hotel meets your expectations. On behalf of the Iberotel team we look forward to warmly welcoming you again in your second home Iberotel Luxor. Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Johnathan、Orlando

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I left with a bad taste in my mouth because the tour company recommended by the hotel was horrible and when I went to leave my complaint in front desk the response was (super rude) that next time I would look for my tour online …. I left the property sad and disappointed, wanting to return to Luxor but not to stay with you guys. NEVER 👎
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Mr. JonathanThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations., Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem of Staff Behavior Toward Your complain Mentioned and we are taking necessary action toward that tour company. , we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Joel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful view in the patio garden.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Ms. JoelThank you for choosing Iberotel Luxor to spend your holiday. Our team and I would also like to thank you for rating our Hotel with an excellent rate. We are delighted to know you enjoyed your time with us here at Iberotel and the hotel meets your expectations. On behalf of the Iberotel team we look forward to warmly welcoming you again in your second home Iberotel Luxor. Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Eleonore

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Personal war sehr freundlich, gehen auch auf Sonderwünsche ein und sind immer hilfsbereit. Das Hotel ist kein Luxus-Hotel, aber sauber und ordentlich. Ich fühle mich dort immer sehr wohl. Es liegt direkt am Nil mit Blick auf die Westberge und 5 Minuten zu Fuß zum Luxortempel. Auf der Speisekarte in der Bar, im italienischen - und arabischen Restauran vermiste ich kleine lecker Snacks. Eine Box an der Rezeption für Trinkgelder für die alle Angestellten fände ich sehr gut. Damit ich nicht jedem einzelnen etwas geben muss, sondern dass auch, die die im Hintergrund tätig sind etwas davon erhalten.
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Sehr geehrte Frau EleonoreVielen Dank, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Iberotel Luxor verbracht haben und sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und es uns gelungen ist, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Nochmals vielen Dank für die netten Kommentare, die uns ermutigen, weiterzumachen und unsere lieben Gäste besser zu bedienen. Wir freuen uns, Sie wieder in unserem Hotel Iberotel Luxor begrüßen zu dürfen. Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel und Ihr geschätztes Feedback.Mit freundlichen GrüßeAtef HusseinHauptgeschäftsführer

10/10 (非常に良い)

Adrian

グループ旅行
Friendly staff, clean rooms, comfortable bed, good breakfast
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear M. AdrianThank you for Being in Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant Time with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 (非常に良い)

Hongwei

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel staying is good, but the cheating behavior of the taxi drivers around the city is really annoying though it’s this city’s problem!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear M. Hongwei, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 (普通)

Paul、Alexandria

良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
The manager at reception exchanged money for me ,telling me that because of Ramadan he could only get a lower rate (a lot lower),later i was to find their was actually a machine in the hotel!....with a better rate than i got in cairo!!,also when i asked for a move to a room with a balcony overlooking the nile,the girl told me it would be an extra £32,i agreed to this and when i came back to change keys the manager suddenly changed it to £32 a night to the amusement of the female behind the reception who had initially told me £32,i felt the manager was showing off go the girls that he could do/charge what he wanted!......the room manager was very helpful and the food was good!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Mr. PaulThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 (良い)

Andres

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very well located hotel, friendly staff, we booked dinner as well and the food was sufficient, well rounded options and good taste. The rooms facing the street can be noisy. Overall good experience
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Mr. AndresThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 (良い)

Samantha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really good location in Luxor. Staff friendly. The breakfast had good options. The outside areas are very nice, lots of areas to sit and the pool area is a nice addition on the Nile. Room was a big size so lots of space and even in the heat was a nice temperature without using the aircon or heating
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Atefからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Ms. SamanthaThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager