フィットネス設備

ル ロイヤル ホテルズ & リゾーツの口コミ

5 out of 5
ル ロイヤル ホテルズ & リゾーツ
12 Boulevard Royal, Luxembourg City

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 861 件の口コミ中 606 件が非常に良い" "
評価 8 - 861 件の口コミ中 195 件が良い" "
評価 6 - 861 件の口コミ中 43 件が普通" "
評価 4 - 861 件の口コミ中 9 件が不満" "
評価 2 - 861 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

KIYOSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good staff
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

KIYOSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very Good seevices
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Tsuyoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも親切でステイしやすいホテルです。
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 17 日)
Dear Guest, Thank you very much for your excellent review and for choosing Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg for your stay. It is a great pleasure to know that you enjoyed our hotel! Your satisfaction is our best reward ! We hope to welcome you back soon, Best Regards, Philippe Scheffer General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 5 日)
Cher Client, Nous vous remercions pour cette excellente notation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois à l'hôtel Le Royal Luxembourg. Merci et bien à vous, Philippe Scheffer Directeur général

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても快適に過ごせます
部屋はきれいで,朝食もとてもおいしい.コンシェルジェもとても親切で,訪問先の情報も的確に教えてくれます.難といえば一点,シャワーの出が弱いことですが,それも大して気にならないほど滞在は快適です.
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
Dear Guest, Many thanks for your excellent notation following your experience at Le Royal Hotels & Resort Luxembourg. We are thrilled that you had a pleasant time with us and especially enjoyed the comfort of our spacious room as well as the large variety of the breakfast buffet. Our Concierge team is member of the prestigious “Golden Keys” organization which strives a high level of knowledge and skills to make your stay unforgettable. We won’t miss the opportunity to share your great comment with all the team. Furthermore, we sincerely apologize for inconvenience encountered with the shower pressure. The situation has been addressed to our maintenance team, and the problem has been solved. Once more, thank you very much for taking the time to share your amazing comment with us. We look forward to welcoming you back soon, Kind Regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, We are grateful for your excellent notation following your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to know that you had such a good and pleasant stay with us and you were very satisfied with our customer service standards. At Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg we feel a strong passion and commitment for delivering unforgettable experiences to our guests and make them feel at home. Once more, thank you for sharing your review, and we look forward to welcome you soon again. Kind Regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテル
部屋は清潔、朝食はクロワッサンがおいしい。近くに公園があり、朝散歩ができる。ダウンタウンにも徒歩圏内。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Guest, We would like to thank you for choosing Le Royal Luxembourg for your stay and for taking the time to leave such a positive comment. As you rightfully mentioned we are seconds away from Luxembourg’s park, in the city center and close to all the cultural and historical attractions. It was a pleasure to host you and we look forward to welcoming you back again in the very near future. Kind Regards, Philippe Scheffer General Manager

8/10 (良い)

TETSUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一番のお勧めホテル。でも、よく混んでいる。9泊泊まろうとしたら、間の2泊予約が取れなかった。
とにかく、ルクセンブルクで泊まるのは、ここをおいて他にありません。
2018 年 11 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts – Luxembourg. I am delighted to read that you had a fantastic experience and that you enjoyed your stay. We do sincerely appreciate your lovely comments and recommendations. We are very sorry we could not host you longer this time. Thank you again for your recommendation and we are looking forward to welcome you when you return to Luxembourg. Best wishes, Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

MASASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一流ホテルにリーズナブルで
ルクセンブルクには古いホテルが多いなか、こちらのホテルは改装されていて、新築同様で非常に快適。部屋は広く、スーツケースを広げるスペースも十分あります。朝食も種類が豊富で、美味しいです。スタッフの動きもキビキビしていて、感じがいいです。旧市街中心部まで歩いて10分程度なので、観光にも困りません。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 13 日)
Dear Guest, What a pleasure to read your king words following your recent stay at Le Royal Hotel & Resort Luxembourg. Thank you for taking a moment to give us your feedback. We are delighted to read that you enjoyed the comfort of our renovated and spacious rooms, as well the central location of our property, close to the old town and all the tourist attractions of the city. As you mentioned, our breakfast buffet is absolutely a must do. We offer a large variety of fresh products as well as many choices of hot dishes made upon request. It would be our pleasure to welcome you back! Kind Regards Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your review following your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to know that you had such a good and pleasant moment with us and you were very satisfied with our service overall. Your kind comments will be shared with our staff, as your satisfaction is our priority. Hoping to welcome you again soon, we wish you a lovely day. Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地の良い快適なホテル
駅から歩いて15分位、立地が良く何処に行くのも便利です。 部屋は広く快適でした。 備え付けの水のサービスは、ペットボトルではなく、ボトルウォーター2本でした。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your review following your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to know that you had such a good and pleasant stay with us and you were very satisfied with our service overall. Your satisfaction is our priority and our staff will be very pleased by your kind notation. Hoping to welcome you again soon, we wish you a lovely day. Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
抜群の立地を誇る清潔な高級ホテル
出張で宿泊。立地で選びましたが、ホテルの雰囲気も良く、清潔でサービスも良好でした。またリピートしたいです。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Le Royal Luxembourg, and for sharing your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed our central location as well as the comfort of our renovated rooms. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
市内のオススメホテル
立地条件が非常によく、バレットパーキングも20ユーロで妥当で、週末は無料で駐車できるホテル北側にあるパーキングにも近い。 個人的には地下のプールはあまりリラックスできなかったが、ジムは小さいが効果的にエクササイズできたのが良かったです。部屋もリノベーションされており、ホテル中にいい香りがしてゆっくり出来ました。
Philippe Schefferからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 10 日)
Dear Guest, We would like to sincerely thank you for staying with us and for taking the time to write such a positive review on your experience at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We are delighted to read that you enjoyed our gym and the decoration of our rooms which have been renovated in 2016. We offer complimentary entrance to our Health Club which includes a fitness room, a steam room, a sauna and a swimming pool. On behalf of the entire team, we are looking forward to welcoming you back to the hotel. With the warmest regards, Philippe Scheffer General Manager

8/10 (良い)

TETSUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
相変わらず居心地いいです。
ルクセンブルクで泊まるなら、ここ以外はなかなかありません。
2017 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
ルクセンブルクの空港への無料送迎サービスがあって便利でした(事前予約必要)

10/10 (非常に良い)

Hatsue

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
改修が終わったばかりの快適な5つ星ホテル
突然、休みが取れたので、チューリッヒから陸路でどこの国へ行こうかと考えた。12月なので、欧州はどこも冬場。ルクセンブルクは何も見るものがないと?聞いていた。だったら、何も考えずに行ってみようと。プールの写真が出ていたので、このホテルに決めた。サービスはいいし、ホテルの部屋は改修したばかりで、娘もパリのペニンシュラを小さくしたようないいホテルだと言った。日曜日だったので、お店が全てしまっていると思ったら、クリスマスマーケットはあったし、観覧車やメリーゴーランドまであった。何も期待していかなかったら、ご褒美みたいにいろいろ楽しめる1泊2日の旅になった。ホテルからセンターまでは徒歩の圏内であるし、ベストなホテルを偶然にも選んだ感じがあった。 ひとつだけ、私が選んだカテゴリーの部屋にはバスタブはなかった。寒い冬の夜の事だったので、バスタブがあれば最高だと思ったが、詳しく調べないで、取ったホテルルームだったので。チューリッヒのホテルと比べても、ルクセンブルクと国が変わるので、比較的値段もお手頃だと思えた。どのホテルを選んでいいのか?予算との相談もあるけれど、いつも思うのは、縁の問題かな?と。このホテルは5つ星ですが、他の5つ星と比べても、遜色ないと思います。カテドラル近くは恐らくもっと高いと思うけれど、カテドラルまで歩いても10分以内ですよ!お薦めのホテルです。

10/10 (非常に良い)

franz、兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
足場の良い近代的なホテル
ルクセンブルクは行ったことがなかったので、ドイツのバーデンバーデンに立ち寄ったついでに足を伸ばすことにした。ホテルは旧市街のすぐ外に位置していて、ノートルダム寺院やボック砲台跡など、いわゆる定番の「見どころ」へは徒歩10分以内と、極めて便利なところに位置している。部屋はダブルで30㎡程度と特別広くはないが、清潔でバスルームは近代的である。ただ、シャワー先端部の付け根から水が漏れるのはいただけなかった。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean room and good access to town.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
改装(2年ぶりの訪問)
2年前のこのホテルとは別ものになってました。 部屋、ロビー、レストラン、ほとんどすべが変化していました。内装、調度品、バスルームの金具まで・・・。 バスルームの扉が開けにくくなったことを除き、すべてが様変わりの高レベルとなって、文句ない五つ星ホテルになっています。 朝食ビュッフェは以前にも増して上品で良質な食材です。しかし、この朝ビュッフェで使うレストラン、夕食は以前より少し安い価格設定になった気がしますが、その価格以上に牛肉料理(ステーキなど)は常識を超えるひどい肉になってしまっているのは謎でした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地条件のよいホテル。
部屋は広く快適でした。スリッパ、ヘアコンディショナーなど、通常ヨーロッパのホテルでは期待できない備え付け品が完備されており、質も良かったです。 ラウンジのバーは空間のライトが今一つです。ピアノ演奏の音が大きすぎて、不快でした。もうすこしBGMのようにやさしく引いてほしかった。ドリンクはまあまあでしたが、ツマミは美味しかったのですが、レバーペーストのカナッペと、一口大のカニの身で、4000円以上と値段はやや高かったです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
街(旧市街)中心に近いのに静かなホテル
ルクセンブルクでは五度目の宿泊。 どのホテルにしようか、毎回悩みますが、結局ここに決めてしまいます。仕事での旅行であれば、多くの仕事場に近い新市街のソフィテルなども良いかもしれませんが、観光が中心なら、地理的には絶対にここが良いと思います。 外観はほんの少しだけヨーロピアンの香りがありますが、部屋の作りはほぼアメリカンスタイルと言っっていいと思います。どんなに内装の補修をしていても、伝統と格式のホテル(特に中途半端な)では、狭い部屋だったり汚れが目につくので、個人的にはアメリカンスタイルのホテルが私の趣味になっています。そして、朝のビュッフェがとてもエレガントです。 トイレの流れが少しだけ良くないことがマイナス点でした。

8/10 (良い)

MS、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な立地
ホテルから出るとすぐにスーパーやブランドショップショッピングエリアがあり、途中で休憩に戻るにも全く問題なかった。室内プールはやや水温が低いものの、サウナやスチームサウナもあり、十分に楽しめて良かった。朝食のパンケーキ(自分でオーダーする必要あり)やフルーツが美味しかった。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
優れた立地
観光の中心地も徒歩で行ける。五つ星にふさわしいホテルサービスでもある。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地条件は申し分ない

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
公園横の昔ながらの快適なホテルでした。家族がモーニングコールをお願いした所、1度目のコールの後、10分後にもまたお電話を下さり、コーヒーまたは紅茶のサービスが必要かも聞いてくださったそうです。フロント、レストラン、ポーター、すべてのサービスが素晴らしく、気持ちよく過ごす事ができました。中心地にも歩いてすぐでした。夜も治安は良さそうでした。日本語のチャンネルが2つありました。

6/10 (普通)

yoshi、町田市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
5つ星のホテルとは言えがっかり
折角3か月以上前にTwin Bedsで2部屋予約したのですが、初日は両方共Kingsize Bedでしか 対応して貰えず、翌朝荷物を纏めて外出せねばならず、疲れました。 5つ星とはいえ、ロビーの狭さにはがっかりです。

10/10 (非常に良い)

tk26、尼崎、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすが5星ホテル
文句なしに5星ホテルです

6/10 (普通)

Marcel

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Your feedback will help us to identify the areas that need immediate attention and improvement. Our aim is to ensure that all our guests have a positive and memorable experience and we want to make it right for you. Do not hesitate to contact us to give us more details.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Bana

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We like everything in this hotel very clean the food very good and the location excellent very close to city center and to all attractions areas
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a pleasure to know that you appreciated our high level of service and perfect location in the heart of Luxembourg city.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

8/10 (良い)

jackie

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
The property is nice. The smell when you first walk in is like an ash tray. the rooms are sprayed with a horrible product that we had to sleep with the windows open in cold weather because of it.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We are really sorry for the inconvenience caused by the smell in your room. For information, all our rooms are non-smoking. Please accept our sincere apologies.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Saisuda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very things are very close
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Henk

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Rengachari

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They put us in the Royal Club, psrt of the executive suites. The room and amenities were exceptional. The hotel is located walking distance to restaurants, cafe's, bars and public transportation.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Guest,On behalf of the entire Le Royal Team, I would like to thank you very much for your great review!We are delighted to acknowledge that you had such an excellent stay in our 5* Superior property.We hope to welcome you back soon,Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

8/10 (良い)

Lequn

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Location is great for business travellers who need to see clients nearby. However, the hotel is a bit old and room facilities are lacking modern touches.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for your kind notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We have taken good note of your remarks.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Mher、Ile Bizard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Gerardo

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice swimming pool Excellent breakfast in nice surroundings
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Salih、Istanbul

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Massimo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very Nice
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Darius

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great spa and beautiful location
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

2/10 (非常に不満)

rafi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
personnel indifférent chambre mal foutue trucs qui ne marchent pas accueil méprisant
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Cher Client,Nous sommes navrés de constater que votre séjour à l'hôtel Le Royal ne vous ait pas du tout apporté satisfaction.La qualité de service étant un de nos points forts reconnus par les clients, nous sommes étonnés de votre remarque quant au personnel.Nous restons à votre disposition si vous souhaitez nous donner plus de détails quant à votre mécontentement.Merci et bien à vous,Cynthia BLASZCZYKAssistante de direction

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

ETIENNE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sejour top, spa très bien, personnel efficace, restaurant exceptionnel
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Cher Monsieur,Que de compliments ! Cela fait plaisir à lire !Nous vous remercions pour cet excellent retour et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

2/10 (非常に不満)

Aubertin

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your stay at Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg. I am sorry that your experience did not totally meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg, one of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your feedback is very important to us. In order to better address your concerns, we would be grateful if you could provide more specific details about the issues you encountered during your stay. Your feedback will help us to identify the areas that need immediate attention and improvement. Our aim is to ensure that all our guests have a positive and memorable experience and we want to make it right for you.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Neil

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Superb service
Superb service from lovely staff
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your kind notation following your recent stay in our hotel. At Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg we feel a strong passion and commitment for delivering unforgettable experiences to our guests and make them feel at home.Your satisfaction is our best reward and our staff will be very delighted with your kind notation.We look forward to welcoming you back soon,Kind Regards,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Patrick

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'excellente notation attribuée suite à votre récent séjour à l'hôtel Le Royal Luxembourg.Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

8/10 (良い)

Julien

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour cette très bonne notation suite à votre récent séjour dans notre établissement.Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement et que votre expérience vous apportera entière satisfaction.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

10/10 (非常に良い)

Jean Louis

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Dipesh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Elisabeth

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 (非常に良い)

Susanne

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Cynthia Blaszczykからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant