Thank you for the 5/5 rating, Katsuzawa!It's excellent you enjoyed your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.
8/10 (良い)
SAEKO
2024 年 4 月 4 日
SAEKO
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Saeko, it's excellent to see that you had a positive experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are grateful for your rating and hope to make your next visit even more memorable.
Thank you for the 4-star rating, Tsubasa!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Thank you again for sharing!
Misaki, thank you for your splendid rating for The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you had an excellent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit to Los Angeles.
10/10 (非常に良い)
Sato
2023 年 11 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sato
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Thanks for the perfect rating, Sato!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles.Have a wonderful day!
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and will share your feedback with the team for improvement
8/10 (良い)
Masayoshi
2022 年 7 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Masayoshi
2022 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MASASHI
2022 年 6 月 20 日
MASASHI
2022 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Aya
2022 年 5 月 3 日
Aya
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Tomからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 4 日)
Thanks for the great score. We appreciate your feedback
8/10 (良い)
Riko
2022 年 1 月 18 日
Riko
2022 年 1 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2022 年 1 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ホテル内でPCR検査を受診でき、また受付も日本語対応で安心感があった。
宿泊されたお客様
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Tomからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and will share your feedback with the team
10/10 (非常に良い)
Filiberto
家族旅行
2024 年 5 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente y el personal muy profesional.
Filiberto
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Filiberto, gracias por tus amables palabras. El Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles está encantado de saber que los miembros de nuestro equipo fueron muy profesionales. ¡Esperamos su próxima visita!
10/10 (非常に良い)
Liz
2024 年 5 月 24 日
良かった点 : 清潔度
Happy with everything
Liz
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Liz, it is wonderful to hear that you were happy with everything during your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Our team members strive to create exceptional experiences, and your feedback is truly appreciated. We're looking forward to welcoming you back!
10/10 (非常に良い)
Matthew
家族旅行, グループ旅行
2024 年 5 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property and great location
Matthew
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Matthew, thank you for your kind words! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted you enjoyed our property and location. We're looking forward to your next visit!
10/10 (非常に良い)
Ismael、San Jose
ペット同伴の旅行, 家族旅行
2024 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The place is clean and safe easy access the rooms is really confortable I like because they are friendly pets.
Ismael
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Ismael, thank you for your kind words about The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We're delighted you found the rooms comfortable and appreciated our pet-friendly atmosphere. Our team members strive to make every stay enjoyable. We look forward to welcoming you back!
10/10 (非常に良い)
Juan
2024 年 5 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Coo
Juan
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Juan, thank you for sharing your feedback! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted that you had a great stay. We're looking forward to welcoming you back soon.
4/10 (不満)
Jiaqi
2024 年 5 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
So much noise from rooms next to me
Jiaqi
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Jiaqi, thank you for sharing your feedback. The issue you encountered with the noise from neighboring rooms is noted, and it will be reviewed to ensure future stays are more comfortable. We hope to have another opportunity to better serve you in the future.
8/10 (良い)
timothy
2024 年 5 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
First time in downtown, enjoyed the hotel and surrounding area.
timothy
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Timothy, The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles is elated to hear that you enjoyed your stay and the surrounding area. We hope to welcome you back soon for another great experience!
10/10 (非常に良い)
Mark
家族旅行
2024 年 5 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cafe workers very nice and helpful. As was the restaurant workers. Food was excellent. Thai girl extremely pretty.
Mark
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Mark, thank you for your kind words about The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. The team members at our cafe and restaurant will be delighted to hear your compliments. We're glad you enjoyed the food and had a pleasant experience with us. We look forward to your next visit!
10/10 (非常に良い)
Luis
出張
2024 年 5 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great hospitality and service.
Luis
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Luis, the team at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles greatly appreciates your kind words. They are delighted to hear you enjoyed the hospitality and service. They look forward to welcoming you back soon!
10/10 (非常に良い)
Marco
カップルで旅行
2024 年 5 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
na
Marco
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Marco, thank you for your review. The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles is delighted to have met your expectations. We hope to welcome you back for another memorable stay.
10/10 (非常に良い)
Levon
2024 年 5 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Would go again
Levon
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Levon, it's fantastic to hear that you enjoyed your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles and are considering a return visit. We are thrilled to have made a lasting impression and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for sharing your positive experience.
10/10 (非常に良い)
Chastity
家族旅行
2024 年 5 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed the dining options as well as the spa, gift shop and hair/nail salon.
Chastity
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Chastity, it's delightful to learn that you enjoyed various amenities at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We strive to provide a wide range of conveniences and services for our guests to make their stay more luxurious. Next time you visit, do explore the rest of our excellent facilities as well!
4/10 (不満)
shannon、seattle
グループ旅行
2024 年 5 月 2 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel was totally unprepared for our convention of 2000 people. There were hour long waits for food service. They were understaffed. They consistently ran out of food and beverages. The LA Prime restaurant overcooked the sea bass and the drinks were poorly made. The only saving grace was that the rooms were comfortable.
shannon
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Shannon, we regret that your experience during the convention did not meet expectations. We acknowledge the delays in service and appreciate your patience. The issues with the food and beverages at our restaurant are concerning and we will aim for improvements. It’s encouraging to hear, however, that you found the rooms to be comfortable. We're committed to offering a better service for future conventions. Thank you for your feedback.
10/10 (非常に良い)
Sheri
2024 年 5 月 1 日
Sheri
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Sheri, thank you for your stellar rating! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted to hear you had a great experience. We hope to welcome you back for another memorable stay.
10/10 (非常に良い)
Mercedes
2024 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
convenient location
Mercedes
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Mercedes, it's terrific to hear you found The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles to be conveniently situated. We're grateful for your feedback and look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 (非常に良い)
Ana
2024 年 5 月 1 日
Ana
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Ana, thank you for rating your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. The team is delighted you had a wonderful experience. We're looking forward to welcoming you back!
8/10 (良い)
Keping
家族旅行
2024 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good location close to Metro Union Station, the bed is terrific, very comfortable. The building is a bit old.
Keping
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Keping, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites in Los Angeles and taking time to share your positive review. We are thrilled to know you found our location convenient and appreciated the comfort of our beds. As for our hotel's style and architecture, while it carries an element of distinct charm, we constantly strive to maintain and update our facilities for the optimal guest experience. Looking forward to your next visit.
10/10 (非常に良い)
Caitlin
カップルで旅行
2024 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The lobby was gorgeous! The rotating restaurant at the top was so cool! The staff was incredibly helpful and kind.
Caitlin
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Caitlin, it's delightful to hear about your wonderful experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you appreciated our stunning lobby and unique restaurant at the top. It's also fantastic that our team members were able to assist you and provide kindness throughout your stay. We hope to serve you again in the future.
10/10 (非常に良い)
Jeira
2024 年 4 月 30 日
Jeira
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Jeira, thank you for your positive rating of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!
8/10 (良い)
Jade
2024 年 4 月 30 日
Jade
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Jade, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We're glad to see you had a positive experience and we look forward to welcoming you back on your next visit.
2/10 (非常に不満)
Raenisha
2024 年 4 月 30 日
気になった点 : 清潔度
Raenisha
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Raenisha, we're genuinely sorry to hear that your recent experience with us did not meet expectations. We would appreciate any details you could provide about what could have been better during your stay, as we're always looking for ways to improve our services. Thank you.
10/10 (非常に良い)
Patty
2024 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Patty
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Patty, it's wonderful to hear you had a memorable experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We appreciate your fantastic rating and look forward to the opportunity to serve you again in the future. Safe travels!
4/10 (不満)
Kashif
カップルで旅行
2024 年 4 月 29 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
The place is good to stay but the restaurants did not have good service and food!
Kashif
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Kashif, it's disappointing to hear that you were not entirely satisfied with your dining experiences. We constantly aim to deliver exceptional service and quality at our eateries. Your feedback helps us focus on what needs improvement. We hope to have another chance to make a better impression on you in the future.
10/10 (非常に良い)
Armando
出張, カップルで旅行
2024 年 4 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would stay again!!
Armando
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Armando, it's wonderful to hear that your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was enjoyable enough to have you consider returning. Our team appreciates your kind review and we're already looking forward to your next stay!
10/10 (非常に良い)
CARLOS LUCIANO MARTINEZ
家族旅行
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excel rente muy recomendable
Solo que el precio del estacionamiento es muy elevado en eso podrían mejorar mucho
CARLOS LUCIANO MARTINEZ
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Carlos, es fantástico saber que tuvo una estadía recomendable en The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles. Le agradecemos que nos indique áreas en las que podemos mejorar nuestros servicios, en particular, analizar nuestras tarifas de estacionamiento. Su satisfacción es nuestra prioridad y sus comentarios son parte integral de nuestros esfuerzos de mejora continua. Esperamos ansiosamente su regreso.
10/10 (非常に良い)
jianhui、Brooklyn
2024 年 4 月 28 日
jianhui
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
jianhui, thank you for your excellent rating! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles appreciates your feedback. We're delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
10/10 (非常に良い)
Veronica A
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Veronica A
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Thanks for the outstanding rating, Veronica!We're delighted your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.
10/10 (非常に良い)
JAMES
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Came for the restaurant as well! La prime, great service!
JAMES
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
James, thank you for sharing your experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're delighted to know that you enjoyed dining at La Prime and appreciated our friendly team members. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
2/10 (非常に不満)
Lady
グループ旅行
2024 年 4 月 27 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The suite was horrible. The couch bed had no sheets and a dirty mattress. The shower drain was severely clogged and filling up with water. Disgusting
Lady
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Lady, it's regrettable to learn about the inconveniences you encountered during your stay. We strive to offer our guests a great experience, and it's clear that we fell short in this instance with cleanliness and maintenance. This feedback has been noted and brought to the attention of our team so improvements can be made. We value your input and are hopeful we'd have the opportunity to serve you under better circumstances in the future.