屋外プール

ザ ウェスティン ボナヴェントゥル ホテル アンド スイーツ ロサンゼルスの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 2894 件の口コミ中 1627 件が非常に良い" "
評価 8 - 2894 件の口コミ中 575 件が良い" "
評価 6 - 2894 件の口コミ中 312 件が普通" "
評価 4 - 2894 件の口コミ中 179 件が不満" "
評価 2 - 2894 件の口コミ中 201 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Junshin、Okazaki-shi

2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

katsuzawa

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Thank you for the 5/5 rating, Katsuzawa!It's excellent you enjoyed your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.

8/10 (良い)

SAEKO

2024 年 3 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Saeko, it's excellent to see that you had a positive experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are grateful for your rating and hope to make your next visit even more memorable.

10/10 (非常に良い)

Katsunori

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
近くにバス停や地下鉄があるため交通の便が良い点もよく部屋も綺麗で広いため快適だった。
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
勝則様、ウェスティン ボナベンチャー ホテル & スイーツ ロサンゼルスに関して肯定的なコメントをいただき、大変嬉しく思います。便利なロケーションと、お部屋の両方がご希望の基準に達していることを嬉しく思います。またの楽しいご滞在をお待ちしております。

8/10 (良い)

TSUBASA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the 4-star rating, Tsubasa!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Thank you again for sharing!

6/10 (普通)

TERUYASU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
アミティーがお国柄かと思うが少ない。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Teruyasu, 感想をご共有いただき、ありがとうございます。お客様の経験が完全に満足いくものでなかったことに対し、心よりお詫び申し上げます。誠実さは私たちのサービスの一部であり、それが十分に反映されていない可能性があることについて、我々は改善の余地があります。これは、お客様のフィードバックを真剣に考慮する大切な機会です。引き続き私たちを選んでいただき、より良い体験を提供できることを心より願っております。

10/10 (非常に良い)

MISAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Misaki, thank you for your splendid rating for The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you had an excellent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit to Los Angeles.

10/10 (非常に良い)

Sato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Thanks for the perfect rating, Sato!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles.Have a wonderful day!

10/10 (非常に良い)

MAYUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoshimi

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yosuke

2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

???

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hisae

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
さすがウェスティン いつも通り安心して宿泊出来ました。
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tanno

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall amazing hotel
2023 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

??

2023 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YUMA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
スタッフのサービスが大変好印象でした。ただ、エレベーターが動かない、シャワーが出にくいなど設備面で少しマイナスでした。
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Tomからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 24 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and will share your feedback with the team for improvement

8/10 (良い)

Masayoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MASASHI

2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Aya

2022 年 4 月に 4 泊滞在
Tomからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 4 日)
Thanks for the great score. We appreciate your feedback

8/10 (良い)

Riko

2022 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ホテル内でPCR検査を受診でき、また受付も日本語対応で安心感があった。
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Tomからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and will share your feedback with the team

10/10 (非常に良い)

Filiberto

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente y el personal muy profesional.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Filiberto, gracias por tus amables palabras. El Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles está encantado de saber que los miembros de nuestro equipo fueron muy profesionales. ¡Esperamos su próxima visita!

10/10 (非常に良い)

Liz

良かった点 : 清潔度
Happy with everything
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Liz, it is wonderful to hear that you were happy with everything during your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Our team members strive to create exceptional experiences, and your feedback is truly appreciated. We're looking forward to welcoming you back!

10/10 (非常に良い)

Matthew

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property and great location
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Matthew, thank you for your kind words! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted you enjoyed our property and location. We're looking forward to your next visit!

10/10 (非常に良い)

Ismael、San Jose

ペット同伴の旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The place is clean and safe easy access the rooms is really confortable I like because they are friendly pets.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Ismael, thank you for your kind words about The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We're delighted you found the rooms comfortable and appreciated our pet-friendly atmosphere. Our team members strive to make every stay enjoyable. We look forward to welcoming you back!

10/10 (非常に良い)

Juan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Coo
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Juan, thank you for sharing your feedback! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted that you had a great stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

4/10 (不満)

Jiaqi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
So much noise from rooms next to me
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Jiaqi, thank you for sharing your feedback. The issue you encountered with the noise from neighboring rooms is noted, and it will be reviewed to ensure future stays are more comfortable. We hope to have another opportunity to better serve you in the future.

8/10 (良い)

timothy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
First time in downtown, enjoyed the hotel and surrounding area.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Timothy, The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles is elated to hear that you enjoyed your stay and the surrounding area. We hope to welcome you back soon for another great experience!

10/10 (非常に良い)

Mark

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cafe workers very nice and helpful. As was the restaurant workers. Food was excellent. Thai girl extremely pretty.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Mark, thank you for your kind words about The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. The team members at our cafe and restaurant will be delighted to hear your compliments. We're glad you enjoyed the food and had a pleasant experience with us. We look forward to your next visit!

10/10 (非常に良い)

Luis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great hospitality and service.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Luis, the team at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles greatly appreciates your kind words. They are delighted to hear you enjoyed the hospitality and service. They look forward to welcoming you back soon!

10/10 (非常に良い)

Marco

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
na
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Marco, thank you for your review. The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles is delighted to have met your expectations. We hope to welcome you back for another memorable stay.

10/10 (非常に良い)

Levon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Would go again
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Levon, it's fantastic to hear that you enjoyed your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles and are considering a return visit. We are thrilled to have made a lasting impression and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for sharing your positive experience.

10/10 (非常に良い)

Chastity

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed the dining options as well as the spa, gift shop and hair/nail salon.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Chastity, it's delightful to learn that you enjoyed various amenities at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We strive to provide a wide range of conveniences and services for our guests to make their stay more luxurious. Next time you visit, do explore the rest of our excellent facilities as well!

4/10 (不満)

shannon、seattle

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel was totally unprepared for our convention of 2000 people. There were hour long waits for food service. They were understaffed. They consistently ran out of food and beverages. The LA Prime restaurant overcooked the sea bass and the drinks were poorly made. The only saving grace was that the rooms were comfortable.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Shannon, we regret that your experience during the convention did not meet expectations. We acknowledge the delays in service and appreciate your patience. The issues with the food and beverages at our restaurant are concerning and we will aim for improvements. It’s encouraging to hear, however, that you found the rooms to be comfortable. We're committed to offering a better service for future conventions. Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

Sheri

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Sheri, thank you for your stellar rating! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, is delighted to hear you had a great experience. We hope to welcome you back for another memorable stay.

10/10 (非常に良い)

Mercedes

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
convenient location
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Mercedes, it's terrific to hear you found The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles to be conveniently situated. We're grateful for your feedback and look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

Ana

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Ana, thank you for rating your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. The team is delighted you had a wonderful experience. We're looking forward to welcoming you back!

8/10 (良い)

Keping

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good location close to Metro Union Station, the bed is terrific, very comfortable. The building is a bit old.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Keping, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites in Los Angeles and taking time to share your positive review. We are thrilled to know you found our location convenient and appreciated the comfort of our beds. As for our hotel's style and architecture, while it carries an element of distinct charm, we constantly strive to maintain and update our facilities for the optimal guest experience. Looking forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Caitlin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The lobby was gorgeous! The rotating restaurant at the top was so cool! The staff was incredibly helpful and kind.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Caitlin, it's delightful to hear about your wonderful experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you appreciated our stunning lobby and unique restaurant at the top. It's also fantastic that our team members were able to assist you and provide kindness throughout your stay. We hope to serve you again in the future.

10/10 (非常に良い)

Jeira

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Jeira, thank you for your positive rating of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!

8/10 (良い)

Jade

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Jade, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We're glad to see you had a positive experience and we look forward to welcoming you back on your next visit.

2/10 (非常に不満)

Raenisha

気になった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Raenisha, we're genuinely sorry to hear that your recent experience with us did not meet expectations. We would appreciate any details you could provide about what could have been better during your stay, as we're always looking for ways to improve our services. Thank you.

10/10 (非常に良い)

Patty

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Patty, it's wonderful to hear you had a memorable experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We appreciate your fantastic rating and look forward to the opportunity to serve you again in the future. Safe travels!

4/10 (不満)

Kashif

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
The place is good to stay but the restaurants did not have good service and food!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Kashif, it's disappointing to hear that you were not entirely satisfied with your dining experiences. We constantly aim to deliver exceptional service and quality at our eateries. Your feedback helps us focus on what needs improvement. We hope to have another chance to make a better impression on you in the future.

10/10 (非常に良い)

Armando

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would stay again!!
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Armando, it's wonderful to hear that your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was enjoyable enough to have you consider returning. Our team appreciates your kind review and we're already looking forward to your next stay!

10/10 (非常に良い)

CARLOS LUCIANO MARTINEZ

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excel rente muy recomendable Solo que el precio del estacionamiento es muy elevado en eso podrían mejorar mucho
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Carlos, es fantástico saber que tuvo una estadía recomendable en The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles. Le agradecemos que nos indique áreas en las que podemos mejorar nuestros servicios, en particular, analizar nuestras tarifas de estacionamiento. Su satisfacción es nuestra prioridad y sus comentarios son parte integral de nuestros esfuerzos de mejora continua. Esperamos ansiosamente su regreso.

10/10 (非常に良い)

jianhui、Brooklyn

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
jianhui, thank you for your excellent rating! The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles appreciates your feedback. We're delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

Veronica A

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Thanks for the outstanding rating, Veronica!We're delighted your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

10/10 (非常に良い)

JAMES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Came for the restaurant as well! La prime, great service!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
James, thank you for sharing your experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're delighted to know that you enjoyed dining at La Prime and appreciated our friendly team members. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

2/10 (非常に不満)

Lady

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The suite was horrible. The couch bed had no sheets and a dirty mattress. The shower drain was severely clogged and filling up with water. Disgusting
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Lady, it's regrettable to learn about the inconveniences you encountered during your stay. We strive to offer our guests a great experience, and it's clear that we fell short in this instance with cleanliness and maintenance. This feedback has been noted and brought to the attention of our team so improvements can be made. We value your input and are hopeful we'd have the opportunity to serve you under better circumstances in the future.