No clothes hanger, tooth brush and paste, slippers etc
Yuet Hing Ellis
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Kevin
グループ旅行
2024 年 5 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great staff, nice rooms. Guest Room doors close very loud and wake you several times during night as others go and come. Loved location
Kevin
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Brian
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I love it here
Brian
2024 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Jeffrey、Mason
カップルで旅行
2024 年 3 月 31 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
No cups or glasses. No lids for coffee by front desk. Only one set of towels, had to ask for 2nd set. They offer free LYFT from airport but night clerk wasnt authorized to request it. Much of holltel is nice but could use newer touches.
Jeffrey
2024 年 3 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Hi Jeffrey, Thank you for taking time to share your feedback. We are sorry to hear that you experienced issues during your stay. I would be happy to chat more about this if you give the hotel a call. We hope to see you again one day to redeem ourselves with a much better stay. Take care, Kiersten
2/10 (非常に不満)
Amy
2024 年 3 月 25 日
Amy
2024 年 3 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Hello, Thank you for rating your stay with us. We would love to hear more about why you gave us this rating. Feel free to call the hotel directly to discuss if you wish. Take care, Kiersten
8/10 (良い)
Glenn R
ペット同伴の旅行, 家族旅行
2024 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
in town for pleasure, ate at three different restaurants across the street, found the location quite convenient for driving tours and getting out into the countryside
Glenn R
2024 年 2 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Hello, Thank you for taking time to share feedback about your experience. We are happy to see that you found our location very convenient and love that you were able to experience the best of Lexington! We hope to again see you one day. Take care, Kiersten
8/10 (良い)
Sarah
2024 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
They have the most awful pillows of any hotel I've ever been to! That's seriously my only complaint, but my goodness the pillows were so flat.
Sarah
2024 年 2 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Hello, Thank you for your feedback about your stay with us. We are sorry to hear that you did not enjoy the pillows, but we are happy to share that we have replaced all guest room pillows since you stayed! We welcome you back for a better night's rest with our new pillows. Until next time, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Debbie
2024 年 2 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Debbie
2024 年 2 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Hello Debbie, We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! Our team works hard to create exceptional guest experiences. You are always welcome back if you find yourself in Lexington again. Take care, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Elliott
家族旅行
2024 年 1 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Elliott
2024 年 1 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Hi Elliot, Thank you so much for taking a moment to share feedback about your stay with us! We are so happy to see a 10 out of 10 score; Our team works hard to deliver an exceptional guest experience and are so excited to see that hard work pay off. Feel free to stop by anytime you wish. Until next time, Kiersten
8/10 (良い)
Jonathan
出張
2024 年 1 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Jonathan
2024 年 1 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Hello, Thank you for your feedback! We are so happy to hear that you enjoyed your stay. You are always welcome back when you find yourself in Lexington! Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Lori
2024 年 1 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Coffee in the morning wasn't very hot but everything else was great. Thank you.
Lori
2024 年 1 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Hello, Thank you so much for taking time to share your feedback. We are sorry to hear that the coffee wasn't very hot and will be sure to correct this issue. Otherwise, we are happy that you mostly enjoyed your stay! Thank you, Kiersten
8/10 (良い)
Stephen
2023 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, very friendly staff, convenient parking, quiet.
Stephen
2023 年 12 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Hello, Thank you for your feedback about your stay in December. We are happy to hear that you enjoyed your time with us. See you next time, Kiersten
8/10 (良い)
Zachary
2023 年 12 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Zachary
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
David
出張
2023 年 12 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
David
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tracie
家族旅行
2023 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property offers late check out for no additional fee. The desk clerk was super nice and helpful. The room was clean and comfortable. Will definitely stay here again if needed.
Tracie
2023 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
John
2023 年 11 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
John
2023 年 11 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Carol
家族旅行
2023 年 11 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There seemed to be a shortage of supplies day 1-5. Toilet paper, cups, pool towels, garbage bags. Housekeeping great though and responsive to needs as much as the could be. Desk staff nice. Like 24 hr coffee, tea, hot water
Carol
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Juan
2023 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Very good excelente.
Juan
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Robert
出張
2023 年 11 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location in Lexington.
Robert
2023 年 11 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jennifer
出張
2023 年 11 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Crazy uncomfortable stay
It was one of the worst hotel stay that we have had. The first room they put us in the door was missing on the entertainment center cabinet. There was four slices of pizza on the side of the cabinet behind the trashcan that must’ve gotten missed. The bed was made sloppy as if someone had laid in it. We initially thought, someone was staying in the room. Front desk wasn’t sure what happened. Went to put us in another room but had to get luggage out of old room. I had forgotten the room number. I had forgotten room number and so did the attendant. She then proceeded to knock on multiple doors to find my room . It was very bizarre and we would definitely not stay again.
Jennifer
2023 年 11 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Hello, Thank you so much for taking time to share feedback about your recent stay. I agree that your experience was bizarre and far from the normal experience that we strive to provide to our guests. This information has not been taken lightly and will be looked into with great detail. In the meantime, I would be happy to chat further if you would like; Feel free to reach out to me directly at the hotel. Thank you again and take care.-Kiersten
8/10 (良い)
Dan
家族旅行
2023 年 11 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Clean place
Dan
2023 年 11 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Hello, We are happy to see that you enjoyed your stay and welcome you back anytime you would like! Take care, Kiersten
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 10 月 29 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Harold
2023 年 10 月 12 日
Nice location. Lobby is a little small. Room temperature was hard to regulate. If you arrive late parking may be a challenge.
Harold
2023 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Chass
2023 年 9 月 30 日
気になった点 : 客室の快適度
Chass
2023 年 9 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 1 日)
Hello, Thank you for sharing your feedback. We apologize that you had to experience our renovation as we know it is never convenient for anyone. Although necessary, we are excited to finish up as well so that we can get back to 100% service. We invite you back once it is complete so that we can make up for this experience. Sincerely, Kiersten
6/10 (普通)
Adam
2023 年 9 月 25 日
良かった点 : スタッフとサービス
Adam
2023 年 9 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Hello, Thank you for rating your recent stay with us. We value all feedback from our guests. We apologize if the current renovation compromised your experience with us, but it will be finished up the first week of October. We invite you back once it is complete to experience our beautiful hotel at 100%. Sincerely, Kiersten
4/10 (不満)
hugo
出張
2023 年 9 月 23 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel en obra
El hotel lo están remodelando y está sucio y mucho ruido todo el día
hugo
2023 年 9 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you for providing feedback about your recent stay. We apologize that you experienced us during our short renovation but hope that you will come back to visit when our hotel is back to 100% potential. You are always welcome back if you find yourself in Lexington again! Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Carol
2023 年 9 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Carol
2023 年 9 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you for the wonderful rating! We value every opportunity that we have to make our guests stay exceptional. You are always welcome back if you are in Lexington again!Thanks, Kiersten
8/10 (良い)
William
2023 年 9 月 11 日
William
2023 年 9 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 1 日)
Hello, Thank you for taking time to rate your stay with us. We value all guest feedback and will be happy to report this to our team. You are always welcome back when you find yourself in Lexington. Sincerely, Kiersten
8/10 (良い)
Jonathan C
2023 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Jonathan C
2023 年 9 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you for taking your time to rate your stay! We are glad to see that you enjoyed your time with us. We hope to see you again one day in the future!Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
yi
出張
2023 年 8 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It is near the airport but still quite.
yi
2023 年 8 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you for the wonderful rating! It was a pleasure to take care of your lodging needs. We hope you visit us again soon! Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Cathy
グループ旅行
2023 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff and great location.
Cathy
2023 年 7 月に 4 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you so much for taking your time to share your feedback. We are so glad to hear that your stay was exceptional. We strive to provide 100% to every guest. You are always welcome back if you find yourself in Lexington again! Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Cathy
グループ旅行
2023 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Totally updated. Loved the friendly staff.
Cathy
2023 年 7 月に 4 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Hello, Thank you for the amazing feedback about your time here with us! We are always happy to see that our guests enjoy their stay. We hope to one day see you again! Thanks, Kiersten
10/10 (非常に良い)
nicholas
2023 年 7 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice place to stay
nicholas
2023 年 7 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Hello, We are delighted to see that you enjoyed you time here at the Hampton Inn Lexington South! You are always welcome back of you ever find yourself in Lexington again.Thank you, Kiersten
8/10 (良い)
Samantha
2023 年 7 月 2 日
Samantha
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Kiersten からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Hello, Thank you for taking your time to provide feedback about your recent stay with us! We are happy to see that you enjoyed your time here. You are always welcome back when you find yourself in Lexington.
8/10 (良い)
Blair
出張, 家族旅行
2023 年 7 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
The hotel could use some updating. Overall and okay place to stay for one night.
Blair
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Kierstenからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Hello, Thank you for your feedback about your stay with us. We love the opportunity to hear what our guests think about the experiences that we are providing. I have noted this feedback about needing an update and will share this with the appropriate team. We hope to see you again when you are in Lexington next!
10/10 (非常に良い)
Tommy
2023 年 6 月 20 日
Tommy
2023 年 6 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Hello, Thank you for taking time out of your day to provide feedback about your recent stay with us! We value our guests responses and are delighted to see that you enjoyed your time here with us. You are always welcome back to our hotel when you find yourself in Lexington. Sincerely, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Christine
2023 年 6 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff was a one man show but he was great!
Christine
2023 年 6 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Hello, Thank you for your feedback! We are glad to see that you had an exceptional experience at our hotel and welcome you back at any time. Sincerely, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Donald
2023 年 6 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
y
Donald
2023 年 6 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Hello, Thank you for the time that you took to provide us with feedback about your stay. We are happy that you enjoyed your time here with us and would love to have you back anytime you find yourself in Lexington. Sincerely, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Terry
家族旅行
2023 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very clean
Terry
2023 年 6 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, Thank you so much for taking your time to give feedback about your recent stay. We are delighted to hear that you enjoyed your time here with us and invite you back when you are in Lexington next! Thank you, Kiersten
8/10 (良い)
Jason
2023 年 6 月 5 日
Jason
2023 年 6 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, We appreciate the time that you took to provide us with your feedback. It is wonderful to see that you enjoyed your stay! Thank you, Kiersten
6/10 (普通)
Elizabeth
2023 年 6 月 5 日
Elizabeth
2023 年 6 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, Thank you so much for your feedback. We are disappointed to see that we did not fulfil our goals to provide a great stay for you. Feel free to reach out further to chat about it if you wish. Thank you, Kiersten
2/10 (非常に不満)
Phillip
2023 年 6 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Phillip
2023 年 6 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, Thank you for taking your time to provide feedback to us. We apologize that your stay did not go as planned. We would love an opportunity to make it up to you. Please feel free to reach out further if you wish to chat more. Thank you, Kiersten
10/10 (非常に良い)
Bruce
2023 年 5 月 30 日
Bruce
2023 年 5 月に 4 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Hello, We are delighted to see that you enjoyed your stay with us! Thank you for sharing your feedback. We welcome you back anytime you find yourself in Lexington again. Sincerely, Kiersten
6/10 (普通)
Gala
2023 年 5 月 26 日
Gala
2023 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, Thank you for your feedback. We apologize that your stay was not a 10 out of 10. We did not live up to our goal if this was the case. Please feel free to reach out further if you would like to talk more about it. Thank you, Kiersten
2/10 (非常に不満)
Brandon
2023 年 5 月 22 日
I booked a room with Hampton through Expedia a week in advance. Upon arriving at the hotel I was informed that they had over-booked and did not have a room for me
No alternative or refund was offered and I was forced to pay for a room at another establishment.
Brandon
2023 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, We thank you for the time that you took to provide feedback to us. We are saddened to hear that your stay was less than satisfactory. This is not our goal and we strive for exceptional experiences for our guests. If you ever find yourself back in Lexington we would love the opportunity to make this right. Thank you, Kiersten
8/10 (良い)
lindy
2023 年 5 月 14 日
lindy
2023 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Hello, We appreciate the feedback about your recent stay. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to see you back when you come through Lexington next. Thank you, Kiersten Fogleman
6/10 (普通)
Mark
家族旅行
2023 年 5 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Everyone was very nice and helpful. The room was clean. The bed was way too soft and the floor was slanted. As you walked to the bathroom it dropped a good two inches on a slant. Probably won't stay there again.
Mark
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Hello, Thank you so much for providing feedback about your recent stay! We will absolutely be looking into the issue that you experienced. We apologize that it impacted your stay negatively but hope that when you come to Lexington next, we can make it up to you. In the meantime, never hesitate to reach out to chat with us. Sincerely, Kiersten GM