外観

ヨーテルエア パリ CDGの口コミ

ヨーテルエア パリ CDG
Aerogare 2E, Gate L, Aéroport Paris Charles De Gaulle, Le Mesnil-Amelot

口コミ

6.4
評価 10 - 510 件の口コミ中 122 件が非常に良い" "
評価 8 - 510 件の口コミ中 126 件が良い" "
評価 6 - 510 件の口コミ中 89 件が普通" "
評価 4 - 510 件の口コミ中 67 件が不満" "
評価 2 - 510 件の口コミ中 106 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

6.2/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Jaesung

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 4 日)
Thank you.

10/10 (非常に良い)

Shiori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 10 日)
Thank you for rating your stay.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 客室の快適度
満足
狭いけど快適 文句なし
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 13 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

MIYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 4 日)
Thank you for rating your stay

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
オートロックが壊れていた。
2021 年 3 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 10 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. If you have any issues in the room, do not hesitate to contact the reception and we will be happy to help you. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
部屋が不潔。床絨毯が複数箇所濡れていた。また部屋にタオルがなくフロントに連絡しなければいけなかった。
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 1 日)
Thank you for letting us know. Please accept our sincere apologies.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルを使うしか選択肢がないので仕方なく予約しました。ベッドは良い。せめてミネラルウォータ1本をへやに置いて欲しい。ターミナルKまで言って食べ物を買ってこなければなりません。一応カップル麺をもつていたので助かりました。お湯は使えました。 18時からのチェックインは遅すぎる。20ユーロよぶんに払って2時間早く部屋に入りました。
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 18 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Due to the current situation, the restaurant around the hotel are close. However, you can find takeaway restaurant in gate K (10 minute from the hotel). We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
掃除が行き届いていない(使用済みの綿棒やプラスチックカップが置きっぱなし) スタッフの説明不足 食事できる場所がない
2021 年 1 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 21 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. If you have any issues in the room, do not hesitate to contact the reception and we will be happy to help you. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

4/10 (不満)

TAKASHI

出張
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
We're sorry to hear about your stay. Please let us know what happened.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Thank you!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2018 年 6 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 10 日)
Thank you for rating your stay.

10/10 (非常に良い)

Shirley、Sarasota

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very convienent and no need to leave security at airport. Unfortuately the price increase $150 (when i booked) to now $630 per night is out of our price range so we cant stay in future. Lots of sleepers, people sitting by wall to walk through to get to hotel.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Laura Mission Control からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Thank you for your feedback ! We are glad that you enjoyed your stay. the room rate has indeed increased for different reasons. We invite you to check again the price next time you come to France. These prices are subject to change depending on the period of the reservation. We hope to see you again and wish you a good day.

6/10 (普通)

Luminita

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shevree

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenience.
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thyala

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muito confortável. Só podia ter opções de alimentação próximo ou no local.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

AMAR

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Formidable
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Diane

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
After a 15 day trip in France, making our last night in the Yotel was perfect. All we needed was a place on the airport property. It allowed us to go through security the night before and in the morning go straight to our gate. The gate area has lots of good shopping opportunities too. We will definitely do this again to avoid morning rush hours and airport traffic. So glad a friend recommended it to us.
2023 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jacopo

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is located inside terminal 2E. Our flight was delayed and instead landing at 10 pm we landed at 11:30 pm. Before departure we called the hotel and they assured us they were going to wait for us since we had a 15 months baby traveling with us. Upon arrival of course that was not the case, of course nobody answered the phone and they left us stranded at midnight on the street with a 15 month baby. Most hotels were sold out but luckily we found a place to stay. On top of that they are refusing to refund the night. It shocking a hotel located inside the terminal does no wait for delayed flights and leave its customers stranded on the street. If you want to be sure to have a room no matter what book somewhere else as yotel does not understand they work in an airport subject to flight delays. Horrible and shocking experience.
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yvonne

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

prisciliano

2023 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jean

We lost our stay and had to stay and part at another hotel. Theu do not take luggage. Fine. We could not keep our luggage at storage area because they did not open in time 4ournextflight. So we wasted our money. Would not recommend this place ever
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Arsène YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 7 日)
Hello JeanI would like to thank you for taking time to leave a review regarding your experience. We do our best to satisfy our customers but most of the issues you raise are beyond our control . we are a transit hotel in the reserved area of the airport and therefore we are subject to rules laid down by the airport authorities.

8/10 (良い)

Pascale

2023 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bilal

2023 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Aurelien

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.

10/10 (非常に良い)

BETTY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All was very good
2023 年 3 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Betty,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind Regards

2/10 (非常に不満)

ritika、DORAL

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
They were difficult. My parents had no credit card so I prepaid it because they checked in earlier there was an extra charge of 45.00 which they refused to accept in cash. They sent me the link for the credit card and needed a verification note from my bank and gi then refused to check them in even with a deposit that my parents were willing to pay of 100usd.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Ritika, Thank you for taking the time to leave a review regarding your experience at our hotel. We do our best to satisfy customers. So sorry that wasn't the case for you. the well-being of our customers is important to us, it is for we will strive to do better next time

4/10 (不満)

Ross

2023 年 3 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Ross, Thank you for taking the time to leave a review regarding your experience at our hotel. We do our best to satisfy customers. So sorry that wasn't the case for you .the well-being of our customers is important to us, it is for we will strive to do better next time

10/10 (非常に良い)

Rob

2023 年 3 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear RobThank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to seeyou again very soon.Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

Chad

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great rating of our hotel ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Wissem

2023 年 2 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Bonjour WissemNous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau trèsbientôt !Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

6/10 (普通)

HYODAN

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

MAXIME

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très bien.
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Alexからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 26 日)
Bonjour,ravi que votre séjour vous ai plu. Au plaisir

6/10 (普通)

Björn

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 (不満)

Brianna

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My room was dirty there was blood on curtains and urine in the toilet and didn’t get a remote for the tv I had to wait u til your agaent had the time to bring it to me
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Arsène YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
HelloThank for taking the time to leave a review regarding your experience at our hotel. we do our best to satisfy customers. so sorry that was not the case for you. We will pay attention to those details to avoid the problem at your next visit.Kind Regards

6/10 (普通)

William

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Convenient, sort of
While it's a convenient alternative to sleeping in the terminal, the hotel is remote (no food concessions without going outside security). Room is small but well laid out. Not great condition-worn furniture and black mold in shower.
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Alexandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 (普通)

Augsburger

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Oliver

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Für eine Nacht voll ok
Für eine Übernachtung zwischen Flügen optimal. Es war ruhig, zwar klein aber voll ok. Zimmer hat schon bessere Zeiten gesehen und Sachen wie Fernbedienung für Fernsehen fehlten aber ich habe das sowieso nicht gebraucht. Ganz wichtig, vorher was essen und trinken. Es ist schwierig dort etwas zu bekommen.
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Maddumage

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I'ts great for what it is. A hotel in the terminal. It could use some food options. currently it only has snacks.
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Toni

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was cleanand staff was helpful and friendly. Would book again
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

6/10 (普通)

Kamel

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Lishani

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Colby

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved the coffee machine knew the morning
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

6/10 (普通)

Håvard

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
Location very good. Intuitive and quick check-in (self service). Took 5-7 minutes to pay for some softdrinks. Very small room.
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

8/10 (良い)

Jim

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis.We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

8/10 (良い)

Tabet、Baabda

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient and nice hotel for a lay over at paris
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis.We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Jianguo

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for your review of our hotel. Your comments are very important to us as they help us to improve our services on a daily basis. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon! Kind Regards

4/10 (不満)

Hiran、Gainesville

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was expecting more for what they charged.
Biriyangaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 3 日)
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your thoughts with us. While we would have preferred a more enjoyable experience, your feedback is very important to us as it helps us improve our day-to-day services. The concept of our hotel is to have small cabins with everything you need to rest between flights. We are located in the security zone of Gate L of Terminal 2E, as indicated on our website.We do our best with our repair team to solve these problems.We apologize for any bad experience you may have, but we guarantee you will do our best with our teams to improve. Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Youstina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean
2023 年 1 月に 1 泊滞在
ARSENE YOTELAIR PARIS CDGからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Youstina,Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to seeyou again very soon.Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 (非常に良い)

Swarna Saumya

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and convenient location with helpful staff.
2023 年 1 月に 1 泊滞在