高級寝具、セーフティボックス (室内)、デスク、遮光カーテン

プラネット ハリウッド リゾート & カジノの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 14923 件の口コミ中 5933 件が非常に良い" "
評価 8 - 14923 件の口コミ中 3889 件が良い" "
評価 6 - 14923 件の口コミ中 2346 件が普通" "
評価 4 - 14923 件の口コミ中 1538 件が不満" "
評価 2 - 14923 件の口コミ中 1217 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

YASUHIRO

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 4 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

RIEKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋が広く、目の前がベラッジオで観光もしやすく、とても良い宿でした。館内にあるレストランも美味しく、最高でした。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

HIROYUKI

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3泊したのですが、シャワーの水圧が弱くて気持ち良く浴びれませんでした。2日目のタオル交換で、バスタオルと足拭きマットを持っていくのはいいですが、代わりを置き忘れていました。あとランドリー袋も備わっておらず、苦労しました。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

KAZUE

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

FUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
過ごしやすかったです。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Yatiyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Hello Yatiyo, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 (良い)

Sakae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay . We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

TAEKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は静かでよかったです。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Tsutomu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Masanobu

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
They did not come for the house keeping without making a call. Also, they said, they will come, but never came. Room was not clean. It was my worst experience.
2024 年 1 月に 5 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Hello Masanobu, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

CHIN

2024 年 1 月に 7 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

TORU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
ロケーションはとても良いと思います。とても便利です。チェックインには時間帯にもよるのかもしれませんが他の書き込み通りにとても時間がかかります。最上階の51階に宿泊しましたが航空機?の雑音がうるさいです。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Takahiro

2024 年 1 月に 6 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Tsuneaki、FUJISAWA

出張
良かった点 : 清潔度
closed to Shopping and Entertainment area
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Shigeki

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed. We will alert the housekeeping team and we will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day.

6/10 (普通)

MOTOKI

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Shizuka

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ミラクルマイルショップがあるので食事などにも遠くに行かずにすみます。部屋は隅っこにはホコリなどたまってましたが総じてそれなりにきれいです。部屋の掃除が2日続けてされておらずだいぶもめました。最終的にはもう時間が無駄になるので諦めました。数回電話して掃除が手配できないと答えた方が1人だけいたのでむしろその人が正直者であとは適当に答えてるだけなんだなと思いました。トイレが別だったりバスタブがあるのでよく使ってましたが次回は考えます。
2023 年 12 月に 7 泊滞在
kimからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

Takayuki

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインマシンで手続きする中で、ルームクリーニングサービスの有無などの表記が日本語が選べませんでした。有で選択したのですが、初日はあったものの、二日目はなく、電話でタオル交換をお願いすることが派生しました。 便利なホテルだけに残念。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
kimからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

SAORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Masanobu

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
「良かった点」立地条件 オーシャンワン(安くて美味しい有名なレストラン)が近くて良い ベラージオからも近く噴水を観れるには最適 喫煙者は1Fのカジノは終日喫煙可なのはありがたい 「悪かった点」スタッフの対応 3泊4日で滞在。クリスマスシーズンということもあり混雑していたがルームクリーニングを全日してくれなかった。 2日目の夜に掃除をしてくれてない事を伝えると掃除は1日置きと言われた。 しかしながら3日目も掃除されてなくフロントで上記を伝えると人員不足だから出来なったと言われる。 人員不足だったからリゾートフィーは1日分返すと言われたが昨日も人員不足だったことがわかったので交渉して2日間分は返してもらった。 個人的には金額だけを言えば安く泊まれたけどやっぱりルームクリーニングはして欲しかった。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

FUMI

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
8泊のうち、お掃除に入ってくれたのは3回のみ。 それもバスタブの掃除1回も無し。 それでも部屋が広くバスタブが大きく深いこと、洗面台が二つあることなど、室内設備へのストレスが無い。 立地条件が抜群、フィットネスジムも無料で使用できて、併設するショッピングモールにはレストランが充実しコンビニもあり非常に便利。 次も候補に入ると思う。
2023 年 12 月に 8 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Ryutaro

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Hitoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 6 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

KOTARO

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was tick in my room and got lots of red spots on my whole body.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Greetings Kotaro, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

HIDEAKI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 6 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Hello Hideaki, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

HIROAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Masaki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

KAZUOKI

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
トイレの水を流すためのコックが壊れかけで、正常に作動しないことがある。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 (不満)

AYA

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
まず、施設については期待をしないでください。 とても古くて、清潔ではありません。 ただ、昔の名残なのか部屋はとても広く深いバスタブもあり、昔は高級なホテルだったのだと感じられます。 施設内は老朽化が激しく、黒ずみ、ひび割れ、埃などがあり、シャワー室は初日から詰まっていて水が溢れました。 また、2日目には蜘蛛がでました。 清掃はありません。 アメニティはシャンプー、トリートメント、ボディソープがあり1人1日で使い切る分くらいなので、毎日リクエストする必要があります。 質は良くないので、自分で持っていくことをお勧めします。 スリッパはありません。もちろん歯ブラシ等もありません。 ドアはとても重くて、閉まりが悪いので開け閉めに苦労します。 廊下の音はとても響いて24時間良く聞こえるので寝る際にはうるさく感じます。 コーヒーメーカーもなく、温かい飲み物を飲むには、カジノでお湯をもらうか、スタバへ行く必要があります。 スタッフを呼んでも何時間も来てくれません。 夜中にトイレが詰まってしまい、連絡しましたが最後まで来てくれず、諦めてロビーのトイレを利用しました。 とにかく、何を頼んでもスタッフの対応は遅く、してくれないことも多々あるのでその覚悟でいた方が良いです。 トイレはつまりやすいので気をつける必要があります。 ホテル内にカジノがあり、レストランも豊富で、ショッピングモールも直接繋がっています。 ホテルから道へ出るのもすぐです。 ラスベガスの中心地にあり、どこにでもすぐにいけます。 空港へもとても近いです。 部屋で過ごさずに、アクティブに動く方にはコスパがとても良いホテルだと思います。 施設を改装すると立地からもとても高くなると思いますので、このままでこの価格であることが需要があるように思えます。 友達同士などにおすすめです。
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 2 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

hiroshi

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

?

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの立地がよく外出にはとても便利でコスパパフォーマンスは良いと思います。 ただ、洗面所の水が詰まり困りました。改善して欲しいです。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
お風呂場の件ではご迷惑をおかけして申し訳ございませんでした。 この度は当施設にご宿泊いただき誠にありがとうございます。 素晴らしい一日をお過ごしください。

6/10 (普通)

Masayuki

2023 年 7 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

TOMOMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

KENICHI

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
本当にうるさいホテルです。前はこんな事無かったのに。
24時間まるで鉄道の高架の下にいるように頭上で騒音がしていた。 エレベーターが6機あるのに本当になかなか来なかった。1〜2機しか動かしていないのでは?
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Hello Kenichi, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

4/10 (不満)

Yasuhiro

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The parking system is confusing. They didn't clean my room unless I asked for it.
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

2/10 (非常に不満)

Mikio

2023 年 6 月に 5 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 12 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

Yuko

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 18 日)
Hello Yuko, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

Masakatsu

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
Hello Masakatsu, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 (良い)

TAKAFUMI

2023 年 4 月に 5 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 7 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ストリップ通りの中心に位置している為、南北どちらに行くにも便利です。(バス乗り場もホテル出てすぐ) 値段も安く、コスパが良いので、何度か利用させていただいてます。
2023 年 3 月に 3 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 4 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Takao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
5116号室にアップグレードしてくれました!
2023 年 3 月に 2 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

tazue

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最初の部屋は、洗面の蛇口が壊れ、バスタブの蛇口も壊れ、電話も壊れていました。 部屋の変更をフロントで依頼すると、すぐに変更してくれました。 ハウスキーピングは、毎日、電話依頼しないと、来てくれませんでした。 タオル類が足らず、二度、電話で依頼しましたが、2時間待っても届かず、フロントで、再度依頼して、やっと届きました。 二度と宿泊しないとおもいます。 コロナ前までは、毎年、ラスベガスに行っていましたが。こんなにひどいのは、初めてでした。
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 14 日)
Hello Tazue, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 (良い)

KEN

2023 年 2 月に 10 泊滞在
Planet Hollywood Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 30 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

WATARU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも好きなホテルです。 今回もバッチリでした。 ありがとうございました。
2023 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michiko

10/10 (非常に良い)

Michiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
どこも同じだが、建物の入口からホテルのレセプションまでが遠い(カジノがあるので)。

10/10 (非常に良い)

Marino

6/10 (普通)

NOBUHIKO

出張
チェックインの機械が使いづらい。部屋の掃除は2日に一回。冷蔵庫はあるがボットはない。湯船はひろい。交通の便は良い
2022 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

?

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在