外観

ラグジュアリー スイーツ インターナショナル アット ザ シグネチャーの口コミ

4.5 out of 5

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 2812 件の口コミ中 1410 件が非常に良い" "
評価 8 - 2812 件の口コミ中 652 件が良い" "
評価 6 - 2812 件の口コミ中 317 件が普通" "
評価 4 - 2812 件の口コミ中 205 件が不満" "
評価 2 - 2812 件の口コミ中 228 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HIDETOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
enjoy the comfortable room!!
Here is really comfortable and nice room! I enjoyed the nice view and bathtub especially. Well equiped kitchen is also available if you stay as a long term here :-)
2020 年 2 月に 1 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 3 泊滞在
mariahからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 11 日)
thank you!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キッチンもあり、広く宿泊も楽しめました。
まず、シグナチャーは3棟あって、どの棟にまわされるかはわかりません。行ってみたところ部屋のグレードは、一緒でした。2名で宿泊で、普通ベッド1台+エキストラベッド1台とあらかじめ確認していました。エキストラベッドの布団は毛布と枕がクローゼットにありました。英語で尋ねるのも難しいので、断念しました。 MGMまで、連結されているので、移動の便はまずまずですが、やはりバスだと歩きは増えて辛いところです。外への移動はウーバーを使ってください。ジャグジーは気持ちいいです。浴室乾燥のような便利なものはありませんので、水着は乾かないです。プールはMGMまで歩いていきました。とても楽しかったです。キッチンも利用しました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Taylor C.からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

チョメニン、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MGM GRANDに直結してるホテル
部屋は綺麗で広く快適に過ごせました。 全く問題なし。 MGMのカジノまでは少し歩きますが(歩行エスカレーター有り)専用の屋内通路があり、深夜でも行き来出来ます。 トイレが2回詰まりましたが、すぐに対処して貰えました。 MGMのカジノに興味ある人にはお勧め出来るホテルです。 人気のベラージオまでは15分~20分程歩きます。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Andrew E.からの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 9 日)
Good Morning, Thank you for staying with us! We greatly appreciate your positive experience and feedback. Hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で快適な部屋です。
冷蔵庫と電子レンジがあったので、食事を簡単にすませるのに便利でした。MGMグランドまで建物の中を歩いて5分かかります。そこからストリップに出るのに、T-Mobile-Arinaのサインを追って行くと通りに出られます。ジャグジー付き浴槽はリラックスできました。
LSIからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 31 日)
Thank you for your feedback

10/10 (非常に良い)

Joe、Yokohama Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MGMと連結した便利でとても快適なコンドミニアムホテル
カジノから離れているが、MGMと動く歩道で繋がっていてカジノで遊ぶにも便利。キッチンやジャグジー設備も整っており、従業員の質も高くとても快適でした。
2018 年 2 月に 7 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 3 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 (普通)

Helena、CT

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nice location needs tender love and care
I’ve stayed at the Signature twice before, now when you book through Expedia it’s a third party who manages your stay (Luxury Suites International) so technically you are not at the MGM grand. The hotel room was worn, carpet dirty and torn up in places, multiple tiles broken in the kitchen and bathroom. Tub was dirty and not properly cleaned around the jets. No iron in the room, no room service menus. The rooms need a little care and it would certainly go a long way.
2017 年 11 月に 7 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 21 日)
thank you for your input, we will address your concerns with housekeeping managers. please note for future stays with LSI at the Signature or Signature the room service menu can now be access by T.V only as we do not have the paperback menu.

2/10 (非常に不満)

MASAYUKI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテルの時間。
グランドサークルの旅の最終日に宿泊しました。ジャクジーバスが快適でとても気持ちよかったです。ホテルのスタッフの方々はとても対応が良く、気持ちよく過ごせました。ストリップには面していませんが、MGMグランドホテルまで動く歩道のある連絡通路で繋がっているので特に遠く感じませんでした。室内には簡単なキッチン、一通りのキッチン用品(キッチンペーパーや洗剤等含む)、食器、カトラリー類も備え付けてあるので、長期滞在にはおすすめです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル
部屋がキレイで広く、またオシャレだった。バスタブも非常に大きく快適だった。ベビーベットがすでに準備されていたのにはビックリだった。ストリップまでは少し歩くが、 何から何まで今まで泊まったホテルとは規格違いだった。この値段でこの様なホテルに泊まれるラスベガスにビック。

10/10 (非常に良い)

fuu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かなホテル
ラスベガスに滞在していることを忘れてしまいそうな静かなホテルです。 部屋の広さ、他のホテルのアクセスも不便を感じませんでした。 機会があれば、また利用したいホテルです。

10/10 (非常に良い)

Mayako、カリフォルニア州

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ジェットバス
このプライスでジェットバス、個室トイレ付きは大満足。中心街まで歩くことになるが、個人的にはそれほど苦にならなかった。

10/10 (非常に良い)

Kazuyuki、LA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すごく良かった
シグネチャーの中では、一番高級感のある部屋でした。お風呂は他のホテルよりも深く、お湯を肩までつかりながら、ゆっくり入ることができました。また行きたいです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいです
部屋はきれいで特に不満な点はありませんでした。ストリップからも近く立地も良いと思います。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
お部屋に不備があっても5時以降は朝まで対応しません!
新しく、広さ、キレイ度は満足ですが、、、2日連続でバスローブの備え忘れ! 持って来て欲しいとお願いしても 時間外だから無理と! 夕方5時回ったら 後は朝8時以降に電話してくれと 値段は凄くリーズナブルですが 凄く嫌な思いをしました。 それ以外はストリップまでMGMを抜けて15分位なので、そんなに不便は感じませんでした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ステキな部屋でリラックス
とてもステキなホテルでした。チェックインフロントはホテル敷地は行ってすぐのタワーで出来ます。そこでどのタワーの部屋なのか教えてくれます。フロントの対応もスマートで、部屋も広く眺めも良かったです。部屋にはキッチンがついているし、シャワーとは別にジャグジーバスがついており、旅疲れをのんびり癒すことが出来ました。トイレも個室になっています。立地的にはストリップの大通りより少し歩くのが難点ですが…。MGMグランドホテルまで繋がっているので便利だと思います。フロントからの連絡はTVのモニターで確認できます

8/10 (良い)

まねのすけ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広くて快適、MGMとつながっています
2014年13・14日/16・17日に一人で宿泊。 (グランドキャニオンに1泊2日の為、一度チェックアウト) ホテル名は、「シグニチャー」で通じます。 巨大ホテルのMGMと、室内廊下の動く歩道でつながってます。 部屋は、とても広くて快適。 立派な設備のキッチンつきなので、部屋から出て食事に行くのが面倒なときには便利だと思いました。

8/10 (良い)

poo、jpn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広くて快適で手頃なお値段
お部屋が広くのんびりできました。シンクも2つあり、お風呂の中にトイレがありますが、トイレには扉があり洗面所が込み合う事態を防げます。設備を4ポイントにした理由は日本人なのでハンドシャワーが欲しいからです。あと、メインのストリップ通りからは結構距離があります…これが難点ですね。

8/10 (良い)

meg、japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スパバス
ジェットバス付きのかなり大きめのバスタブが気持ちよかった!

8/10 (良い)

Dean

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
We loved the property, amenities and the suite. It was not properly stocked with necessary kitchen items such as utensils, dishes and dishwasher pods.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

8/10 (良い)

Rosalba、murrieta

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Parking is not available aftet 8 pm. Valet always full and parking at MGM is too far
2024 年 3 月に 2 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

4/10 (不満)

Quentin、Reno

カップルで旅行
Valet parking closed at 11pm on a Friday night for all towers and this was not communicated at check in. Had to park in mgm self parking and walk 20 minutes back at midnigh and then back again the next morning when we checked out. Very inconvenient.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are sorry for any inconvenience this has caused you. We will forward your feedback to the hotel management.

8/10 (良い)

Curtis

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stay here often, but the suites for stay by owners are usually pretty dirty! They need more stringent checks from the Signature group to enforce and double check the cleanings!!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are sorry if you experienced some inconvenience during your stay. We will take your feedback into account to enhance our services and aim to offer an even better experience in the future.

10/10 (非常に良い)

Cameron

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Clarissa

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property. Very nice staff and very clean and comfortable rooms. Will definitely be back!
2024 年 3 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Thank you for your feedback,, we appreciate it.

8/10 (良い)

Frances E

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My fiance and I stay here every time we go to Las Vegas because its quiet and we are Never disappointed and were always greeted by the front desk with a smile. This time our experience was a little different. There was only one person at the front desk and she did not seem to be happy to be there, no smile and very little eye contact. That wasn't all, when waiting in our room for the bellhop to bring up our luggage, upon receiving our luggage, we thanked the bellhop but we were then asked if there was any other way we could thank him. My fiance and i were shocked at the question. I immediately stated we had just arrived and hadn't gone to an ATM yet....my question is....is this something new that the bellhops are allowed to ask? Then, the next morning we were woken up by someone talking very loud in the hallway and it happened to be housekeeping. We are heavy sleepers and usually sleep through anything but the loudness was a little excessive. We don't like to complain but we thought it may help with any on the job training.This will not deter us from staying here again but hoping its not an ongoing issue since we really love this location!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We apologize for any inconvenience this has caused you. We will forward your comments to the Hotel Management, and we'll work hard to fix the issue you experienced. Again, thanks for letting us know about it.

4/10 (不満)

Shawn

2024 年 2 月に 1 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Carolyn、Miami

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Signature is fantastic, near everything and has a monorail station at the MGM which takes you to the entire strip. The only issue we had was the mattress in our room - definitely needs to be replaced. The suites are gorgeous, very spacious. Location and safety are excellent on the property.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are sorry if you experienced some inconvenience during your stay. We will take your feedback into account to enhance our services and aim to offer an even better experience in the future.

10/10 (非常に良い)

Kristine

2024 年 2 月に 1 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Rodrigo

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All thank you it's a nice place to stay
2024 年 2 月に 3 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Jason

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Free laundry! Great room with a kitchenette. 2 minute walk from MGM Grand casino without going outside. Free gym and laundry room on 1st floor (bring your own soap).
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

8/10 (良い)

Darrik

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

8/10 (良い)

Steven、Rotherham

出張
Room a little tired needs renovation.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

6/10 (普通)

david

小さなお子様連れの家族旅行
Very surprised at how the room was overall. Always been very clean and nice. This time not so much. Could tell it had not been vacuumed in some time. Very dusty. Kitchen was not clean. And the bathroom oh my. Dirty sinks toilet barely flushed and mold in the shower. Then on Saturday night we got back and parking for our tower was full so they had us go park at mgm and we had to walk back. Very disappointed in this visit.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are sorry if you experienced some inconvenience during your stay. We will take your feedback into account to enhance our services and aim to offer an even better experience in the future.

10/10 (非常に良い)

alexandre

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

6/10 (普通)

Kerry

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Not the cleanest suite, things were old and the water turned off suddenly in the middle of the night during the last night of the stay. It was spacious and had a nice view of the city
2024 年 1 月に 2 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We apologize for any inconvenience this has caused you. We will take you comments into account to enhance future services and aim to offer an even better experience in the future.

8/10 (良い)

Mario

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
LSI からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

8/10 (良い)

Hironari、Sakae machi Ikeda shi

出張, カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 6 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. Looking forward for your next stay with us!

4/10 (不満)

Stephanie

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have stayed at the Signature Suites before with no issues. This visit was not good. Room was not very clean, (coffee maker, bathroom sinks) sheets on bed were dirty and if you are looking to get extra towels or maid service there is an additional charge. As well over the New Years weekend there was an incident at the hotel that compromised guest safety. I do not recommend booking through this vendor. There are so many more options in Vegas. Will never book this hotel again.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We are sorry if you experienced some inconvenience during your stay. We will take your comments into account to enhance our services and aim to offer an even better experience in the future.

8/10 (良い)

Selvyn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2024 年 1 月に 5 泊滞在
reservations からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Thank you for your 4 star review. We hope to see you again soon!

8/10 (良い)

Dilek

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good but the furniture a little bit old
2023 年 12 月に 8 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We will take your comments into account to enhance our services and aim to offer you an even better experience in the future.

10/10 (非常に良い)

neusa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I really like this hotel, spacious room with good kitchen, quiet, peaceful. But this time I noticed that some items were not in perfect condition. The refrigerator inside had broken parts, but it worked perfectly. The sofa had cushions with a different fabric or cover. Details to improve.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We will take your comments into account to enhance our services and aim to offer you an even better experience in the future.

4/10 (不満)

Marcos

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Overall, our experience at the hotel was okay. The room and furniture was old. The room was dirty to the extent that there was was hair and some grime in the bathroom, some of the cooking utensils were dirty, and the fridge/freezer had old residue in it from previous guests. The freezer in particular was unusable for how dirty it was. We brought this up to the front desk and they said they couldnt have anyone clean it because its the responsibility of the owner of the suite and not the hotel themselves. Furthermore, they dont have enough parking spaces for 1 car per room. If you go out in your car, theres a chance you wont be able to park at the hotel and will have to park at the MGM Grand, which costs $20 during our visit. Then you have to walk all the way through that property over to the hotel. Dont mind the valet-only parking, but the fact that they dont guarantee guests will be able to park is a huge factor to consider. Otherwise, the property itself was nice enough, and we had a nice view of the strip and MSG Sphere. The monorail is relatively close too so that was nice if you want to explore more of the strip. Bottom line is i wouldnt stay here again.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We will take your comments into account to enhance our services and aim to offer you an even better experience in the future.

8/10 (良い)

Astrid

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was a great option for our family. Plenty of room to stretch out and a full kitchen meant we didn't have to eat out every meal. My only complaint (losing them a star) was the valet parking; there was ZERO communication about why the line was "stuck." After waiting almost 90 minutes for valet, I finally went in to the desk to ask the problem and it was suggested we self-park at the MGM. Not an issue, but they could've gone around and told us that so we didn't waste all that time sitting in the car waiting for parking!
2023 年 12 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. We will take your comments into account to enhance our services and aim to offer you an even better experience in the future.

8/10 (良い)

Evangeline

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Lorey

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo muy limpio. A mi familia y a mi nos encantó.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 (非常に良い)

Mingxia

2023 年 12 月に 5 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it. Looking forward for your next stay with us!

10/10 (非常に良い)

David

2023 年 12 月に 3 泊滞在
LSIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you for your feedback, we appreciate it.