屋外プール

サンディエゴ・マリオット・ラ・ホーヤの口コミ

4 out of 5
サンディエゴ・マリオット・ラ・ホーヤ
4240 La Jolla Village Dr, La Jolla, CA

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1112 件の口コミ中 538 件が非常に良い" "
評価 8 - 1112 件の口コミ中 273 件が良い" "
評価 6 - 1112 件の口コミ中 134 件が普通" "
評価 4 - 1112 件の口コミ中 90 件が不満" "
評価 2 - 1112 件の口コミ中 77 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yotaro

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Thank you very much for your review and high marks. We are at your service today and in the future and we look forward to welcoming you back soon. Richard

6/10 (普通)

Naoko

家族旅行
It was comfortable enough and in a safe area which helps food travelling. Nice location closer to a great mall.
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 11 日)
Thank you for taking the time to post your review. We are extremely disappointed that the service you received fell below both your expectations and our standards. You deserve much better as a guest of our hotel, and we hope that you will give us another chance to show you the real, world-class experience upon which we’ve built our reputation. Richard

8/10 (良い)

Shohei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの部屋、ロビーともに綺麗で清潔でした。プール、ジムは使いませんでした。周辺環境は、安全で静かでした。簡単なレストランが徒歩圏内にあり、大きなショッピングモールも徒歩圏内にありました。
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 9 日)
Thank you very much for your comments regarding our lobby and general cleanliness and safety. We appreciate you staying with us and we look forward to welcoming you back soon. Richard

6/10 (普通)

ONO

2023 年 2 月に 10 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Than you very much for your review, it appears that we failed at meeting and exceeding your expectations. We hope to have the opportunity to welcoming you back soon for a better experience. I remain at your service, Richard Uribe

10/10 (非常に良い)

Chikara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Thank you very much for the high marks, we remain at your service and look forward to welcoming you back soon. Richard

8/10 (良い)

Toshifumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 16 日)
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us, and it is a pleasure to know that you enjoyed the majority of your stay at our property. It would be an honor to welcome you back again in the future!

8/10 (良い)

TOMOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応も良かったです。 また利用したいです。
2022 年 6 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 14 日)
私たちとあなたの経験を共有するために時間を割いていただきありがとうございます。 私たちのゲストとしてあなたを歓迎することは喜びでした、そして私たちはあなたの滞在の大部分を楽しいものにすることができたことを嬉しく思います。 皆様のお越しを心よりお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

nominy.705

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でスタッフの方も親切でした。部屋にコーヒーメーカーがあり毎朝美味しく頂きました。コーヒーをセットしなければ1杯分のお湯がでます。 歯ブラシがなかったのと、部屋のタオル交換を毎日していただけなかったのが残念でした。チェックイン時に、清掃をevery other dayとすると、タオル交換もそうなるようです。
2022 年 4 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 9 日)
私たちはゲストとしてあなたのフィードバックを大いに評価します、そしてあなたが私たちの財産であなたの全体的な滞在を楽しんだことを知ることは喜びです。 ゲストからのコメントを真摯に受け止めており、皆様からのフィードバックや批判は、次回の訪問に向けて改善するのに役立つことをご承知おきください。 よろしくお願いします。今後ともよろしくお願いいたします。

10/10 (非常に良い)

Melissa

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff gives world class customer service.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Padhumai

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Our stay was comfortable. However we did not realize that Internet was paid for hotel guests and parking was paid as well. Not a place I would recommend knowing you pay for daily internet service which most hotels offer complimentary.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
JPからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Padhumani, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your survey participation.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

Leon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was very good, although wasn’t great
2024 年 5 月に 1 泊滞在
JPからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Leon, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your survey participation.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

2/10 (非常に不満)

candice

気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you for taking the time to share your rating with us. We are disappointed to know that we were not able to meet your expectations. Our goal is to always provide great service that will make you want to return again and again. We hope that you will give us another try and let us prove this to you during your next visit. Richard

8/10 (良い)

David

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Old bed. All ded springs were coming off. Parking was $36 not happy
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you for your review, the mattresses have been inspected and replaced. Thank you for letting us know and we look forward to welcoming you back soon. Richard

6/10 (普通)

David

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Easier to drive to than expected.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Thank you very much for your review. We look forward to welcoming you back during your next visit to La Jolla. Richard

10/10 (非常に良い)

Kevin、Jamison

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
We are honored to know that you enjoyed your stay with us, thank you for sharing your review. We are always at your service and we look forward to welcoming you back soon! Richard Uribe

6/10 (普通)

Mario、Diamond Bar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Hotel is located near businesses (walking distance to many places to eat and shop) and ocean (less than 15min). - Hotel charges $36 parking per night like many others do. No coffee in the lobby BUT an Starbucks shop only.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Thank you very much for sharing your review. We sincerely hope to improve and earn a higher score from your next visit. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Eve

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and nice area
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Thank you very much for sharing your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Monica

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo muy bien gracias
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Muchas gracias por compartir sus comentarios, estamos contentos de saber que disfruto su estadia. Nos mantemenos a sus ordenes. Richard Uribe, GM.

10/10 (非常に良い)

john

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Wee are happy to know that you had a great stay, thank you for sharing your review. We also look forward to being of service to you again soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Shiela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location near Westfield mall. Staff was great. Parking is expensive.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you for your review! It is a huge compliment when our guests enjoy their stay so much that they take the time to review our property and recommend it to others. Thank you for your review - we excitedly await your next visit!

8/10 (良い)

Jae Pum

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
I don't like bath tub
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you very much for sharing your review. We will be updating our rooms in 2025 where some of the rooms will have walk in showers versus bath tubs. We hope to welcome you back soon. Richard

8/10 (良い)

Shanhong

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you very much for sharing your review. We are always at y our service and we look forward to welcoming you back soon. Richard Uribe, GM.

4/10 (不満)

Tikisha

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bad view, you have to pay for WiFi, hair in the tub, no jacuzzi
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Thank you very much for your review and candid feedback. Your comments regarding cleanliness have been properly shared as we focus our efforts in improving and better serving you next time you visit us. WiFi is complimentary in all of our public spaces, please join Bonvoy for complimentary WiFi in your room. We look forward to welcoming you back during your next visit to La Jolla. Richard

10/10 (非常に良い)

Leila

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us, thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Kyle

2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you very much for sharing your review. We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us and we also look forward to welcoming you back during your next visit to the area. At your service, Richard

10/10 (非常に良い)

Madhav

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
We are glad to know that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon. Thank you for your review. Richard

4/10 (不満)

Roland Michael

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you for taking the time to share your rating with us. We are disappointed to know that we were not able to meet your expectations. Our goal is to always provide great service that will make you want to return again and again. We hope that you will give us another try and let us prove this to you during your next visit. Richard

8/10 (良い)

Tamara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was disturbed to discover not only did I have to pay for parking but also access to the internet.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Thank you very much for your review. I am sorry that you were not aware of our parking fees and that wifi in the guest room is not included. Wifi is complimentary to all Bonvoy members, please be sure to sign up at your next opportunity. Your complete satisfaction means very much to us, we have packages that include parking, please look into these for your future stays. We trust that you enjoyed your stay with us, we remain at your service and look forward to welcoming you back during your next visit to La Jolla. Richard

10/10 (非常に良い)

Cristina、La Jolla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
They gave us our room when we arrived earlier. Thank you!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
We are honored to know that you enjoyed your stay with us, thank you for sharing your review. We are always at your service and we look forward to welcoming you back soon! Richard Uribe

8/10 (良い)

soyoung

良かった点 : 施設のコンディションと設備
This area is so queit and easy to use commute
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
Thank you very much for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay! We look forward to being of service to you again soon. Thank you for staying with us, Richard Uribe, GM.

8/10 (良い)

Alla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Thank you very much for sharing your review, we look forward to being of service to you again in the near future. Richard Uribe, GM.

10/10 (非常に良い)

Grely

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very pretty hotel
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
We are glad to know that you enjoyed your stay and we look forward to being of service to you again soon. Thank you for sharing your review. Richard

10/10 (非常に良い)

Jungho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall very satisfactory, access to patio area and being able to ventilate the room myself are greatest among all other hotels. But the main reason for choosing this hotel was gym. great machines.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Thank you very much for sharing your review along with your recognition. We are glad to know that you enjoyed our brand new fitness center, thank you for your mention of it. We remain at your service and we look forward to welcoming you back soon. Richard Uribe

10/10 (非常に良い)

Lupe

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed how easy our check in and self parking was. The room was spacious and very clean. The shopping center was a 7minute walk. Overall, I will definitely stay there again.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
We are delighted to know that you will return, thank you very much for sharing your review. Your kind comments have been properly shared. We look forward to being of service to you again soon. Richard

8/10 (良い)

PING、Katy

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Parking is too expensive and no breakfast.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you very much for your review. I am sorry that you were not aware of our parking fees and that breakfast was not included in your rate. Your complete satisfaction means very much to us, we have packages that include parking and breakfast, please look into these for your future stays. We trust that you enjoyed your stay with us, we remain at your service and look forward to welcoming you back during your next visit to La Jolla. Richard

10/10 (非常に良い)

Raymond

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was an amazing stay. Clean and comfortable rooms, convenient parking, friendly staff,great proximity to shopping and restaurants, great view. I will definitely stay here again. Thank you.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you very much for sharing your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and that you will be back. We look forward to being of service to you again soon. Richard

6/10 (普通)

Valerie

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
For the price, really unimpressive. Updates are really needed.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you for sharing your review and candid feedback. We will be having a renovation in 2025 and we hope to have new product soon and we thank you for your continued loyalty to our hotel. Thank you for staying with us. Richard

10/10 (非常に良い)

Leticia

良かった点 : 設備とサービス
Wonderful
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you very much for sharing your review. We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us and we also look forward to welcoming you back during your next visit to the area. At your service, Richard

10/10 (非常に良い)

Roman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was clean & had great showers!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you for your review, your kind recognition has been shared with our housekeeping team. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to being of service to you again soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Itzel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you very much for your review and high marks. We remain at your service for future stays. Richard

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you so much for your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay and we already look forward to welcoming you back soon. Thank you for staying with us. Richard

10/10 (非常に良い)

Leticia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean/nice and safe hotel and area
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you very much for sharing your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Richard

4/10 (不満)

Poulett

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Some of the stuff was not very professional an not very welcoming
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you very much for sharing your review. We are very sorry to learn about your experience, rest assured your comments will be properly shared for re training purposes. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience. Richard

8/10 (良い)

Sarah、Saint Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location Great staff Slightly dated No hot tub Lobby restaurant / bar cold/noisy
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us, thank you for your review. Your valuable feedback regarding temperature in the lobby has been shared as we focus our efforts in improving and better serving you during your next visit. We look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Jacob

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a nice relaxing place to recharge before your head into town
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you very much for sharing your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Richard

8/10 (良い)

Khalid

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice property. Rooms could definitely use an update, similar to the lobby and main areas.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us, thank you for your review. We will have a full renovation in 2025 and we are very excited to having new product to offer in the near future. We look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Karina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had an awesome two-night stay at San Diego Marriott La Jolla. Big thanks to the team for making it great!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
We are honored to know that you enjoyed your stay and that our team members making you feel valued. Your kind words of recognition have been shared. Thank you for your review and we look forward to welcoming you back soon. Richard

10/10 (非常に良い)

Rosemarie

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I always enjoy staying here. It’s an old hotel but renovated . It’s clean. And the staff is just so nice and accommodating. They make you feel happy !!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Thank you so much for sharing your kind words of recognition in your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay and we already look forward to welcoming you back soon. Your review has been shared with the team members here at Marriott La Jolla. Thank you. Richard

10/10 (非常に良い)

Florica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you for your review and high marks. We look forward to being of service to you during your next visit to the area. Richard

10/10 (非常に良い)

Jing

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Marriott La Jolla General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
We are glad to know that you enjoyed your most recent stay with us, thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon. Richard