屋外プール、営業時間 7:00 ~ 21:00、プール パラソル、サンラウンジャー

スイス ベルホテル トゥバンの口コミ

4 out of 5
スイス ベルホテル トゥバン
Jl. Kubu Anyar No. 31, Kuta, Bali

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 345 件の口コミ中 135 件が非常に良い" "
評価 8 - 345 件の口コミ中 146 件が良い" "
評価 6 - 345 件の口コミ中 41 件が普通" "
評価 4 - 345 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 345 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Nobuo

2024 年 2 月に 5 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Mr/s. Nobuo , Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and your kind words for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

Chika

2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で満足です。ただドライヤーが使えなかったのが残念でした
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Rika , Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for your kind words and for having taken your time to share your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We look forward to welcome you back again in our Hotel in the future. Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 8 日)
Dear Joy, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban.Thank you very much for taking your time sharing your feedback concerning your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. It is always a pleasure to received positive feedback. I will share your comment with our team as motivation to maintain our service and quality.We are looking forward to having you stay with us again, this time as the main holiday destination. In the meantime, have a good journeyWarm Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

2/10 (非常に不満)

MIKI

2022 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

HIROSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 6 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Mr. Hiroshi,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for taking your time to share your experience stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and we sincerely appreciate your compliments about the hotel and our staff. We will certainly ensure that they are all personally recognized for the great job. Once again thank you for staying with us and we looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
料理もおいしく、プールもありとても良かったです。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Thank you for your kind words and for having taken your time to share your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We hope that you will plan another Balinese holiday in the not too distant future. It will be our pleasure to extend a warm welcome back and be of service to you again. Best Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
リピーターを大事にしないホテル
4度目の滞在で総宿泊数44泊。 この程度ではリピーターとは言え無いのかもしれませんが、扱いが雑です! 特別扱いを希望しているわけではありません。ツインルーム希望程度はきちんと用意して貰いたいものです。 今回、途中で部屋の移動までさせられました。グループを纏めたいとかで....。そろそろ違うホテルを検討しょうと思い始めました。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Sir/Madam, Please allow me to offer my thanks for reaching out to us and for providing us this valuable review. I am sorry to hear that your stay experience was not what you had expected. Your feedback details have been duly shared and discussed with the department managers for their immediate review to seek for improvement. I do hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future. Best Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今回はがっかりでした
今回で4回目の滞在でしたが今までで一番がっかりしました。 ・冷蔵庫故障(動かない) ・洗面所・水道蛇口の不具合 ・エアコン故障 ・夜の10時過ぎ、エアコン故障の為、部屋を移りたいと申し出するがエンジニアによる点検・修理が先だと言ってくるフロントスタッフ(中年女性) エンジニアが部屋に来るまで約10分、結果部屋を移る事になりましたが「部屋を用意するまで約25分待ってくれ」との案内。 と言うわけで状況判断と優先順位を全く理解していない。
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 21 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write a constructive feedback about your recent experience. I am sorry to hear that your stay experience was not what you had expected. Your feedback details have been duly shared and discussed with the department managers for their immediate review to seek for improvement. Once again, thank you for your thoughtful comments. We sincerely hope you will consider staying with us again on a future visit to Bali. Best Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子連れのプール
中国、インドと今勢いのある国の方が多かったかと思います。フロントはまるっきり日本語は話せないし他のスタッフも日本語はダメそうでした。でもたどたどしい英語でもフロントの方はきちんと対応してくださりました。4歳の娘とのプール三昧のホテルステイには大満足のプールでした。 プールに入っている人も少なく気を使うこともなく過ごせました。
2019 年 3 月に 6 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Sir, Thank you for taking your valuable time to convey your comment regarding your recent experience at Swiss-Belhotel Tuban. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back next holiday and we all look forward to welcoming you again soon Best Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンスが最高でした!
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with us and sharing your review about your recent experience at Swiss-Belhotel Tuban. We hope that you will plan another Balinese holiday in the not too distant future. It will be our pleasure to extend a warm welcome back and be of service to you again. Best Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マイナス事項のみ列記しました。
今回で2度目の利用。 ・前回は2階でWiFiの利用はスムーズだったが、今回は3階に滞在、朝晩は繋がらない。 ・中国人の宿泊客が多数。廊下やドアを開けっ放しでの話し声が夜遅くと早朝に毎日響き渡っている。 ・バスルームの下水溝の臭いが漂う日が何度かあった。 ・バイクの利用が無い、バリは初めてと言う方にはオススメできない立地です。 ◎その他は大満足です。
2018 年 4 月に 20 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 24 日)
Thank you for taking the time to convey your comment regarding your recent experience. It is with regret I read your comment regarding some issue happened during your stay. We apologize for these shortcomings and can assure you that we will do everything possible to improve in these areas. We sincerely hope you will consider staying with us again on a future visit to Bali..

6/10 (普通)

マッキー、日本神奈川県

リーズナブルなホテル
従業員さんも優しかったです。日本語がわかる方がいたら嬉しかったです。エアコンの状況が良ければ更に良いと思いました。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 4 日)
Dear Makki, Thank you for taking the time to write a constructive feedback about your recent experience. We sincerely apologize for the AC condition was not too good and can assure you that appropriate actions will be taken to correct it. We hope to have the pleasure of welcoming you back next holiday.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2018 年 1 月に 1 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 11 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with us. It is our pleasure to be part of your holiday journey in Bali.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Ikkaからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 11 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with us. It is our pleasure to be part of your holiday journey in Bali.

8/10 (良い)

JP、NGO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段と品質のバランスが良い
2日間の滞在でしたが、部屋も綺麗だしスタッフの対応も満足のいくものでした。バリにもう一度行く機会があれば再訪したいと思います。
2017 年 9 月に 2 泊滞在
widnyanaからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 22 日)
Dear Jp, Thank you for spending your time at our resort during your recent trip to Bali. It is our pleasure knowing you had enjoy your stay with us. We are looking forward to welcoming you back on your next trip to Bali Best regards

6/10 (普通)

ARK、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
4つ星だけど…
GWに友人と宿泊をしました。スタッフの皆さんの対応はどの方もとても良かったです。部屋も入った時は良かったのですが、全体的に部屋の角とか、洗面所などはちゃんと掃除してないのかな感が拭えませんでした。ベットメイキングは毎日してくれて、タオルも変えてくれるのですが、それだけなのかなと。あと、壁が薄く結構音が響きます。声も聞こえました。排水溝なのか、エアーコンディションなのかは解りませんが、臭い匂いが部屋に漂いました。ご飯は種類が多いとは言えませんでしたが、良かったです。KUTAまではちょっと危ないですが、充分に気をつければ歩ける距離です。目の前にコンビニが2つあるので、水とかすぐに欲しい物はそこで買えたので良かったです。スタッフの方の対応が良かっただけに残念でした。
widnyanaからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 30 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back.

10/10 (非常に良い)

YUKI、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
格安で泊まれるゴージャスホテル
翌日からクタ辺りを観光するために、こちらのホテルに泊まりました。ホテルに着くやいなや、この値段で泊まれるとは思えないほどのゴージャスさにびっくりして、皆で感激していました。お部屋もとっても清潔にされていて、部屋のシャワーの温度や勢いも充分、虫も出ないとっても快適なお部屋でした。三人での旅行でしたので、皆が快適に寝れるホテルを探すのに一苦労したのですが、こちらにはシングルベッドが三つと、ソファーベッドが用意されていたので、申し分無かったです。ホテル内の施設については、真ん中に大きなプールがあったのですが、このプールがまた南国らしい植栽や照明があいまって良い雰囲気を出しています。とても気持ち良かったです。ホテル内のレストランではディナーを食べたのですが、品数も多く、おしゃれで美味しくて、今回のバリ旅行で一番コスパが良かったのではないかと思ってます。また機会があれば、こちらのホテルに泊まりたいです。有難うございました。
widnyanaからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 23 日)
Thank you for taking your time to post your experience during your recent stay at our resort. It is a pleasure knowing you had a lovely stay with us. We are looking forward to welcoming you back

8/10 (良い)

ぺつ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショッピングセンターに近いホテル
ホテルの前にはコンビニが2軒あり、夜中に到着しても買い物は出来ます。 ビーチ側の道路の筋より、かなり安いです。 プールは子供でも大丈夫な1.2mの深さ 朝食バイキングは豪華では無いけど美味しい。 フロントの対応は英語でOK。 タクシー会社に苦情電話をしようと思い、フロントに話すと、フロントの方が電話して繋いでくれました。(交渉は自分でしました) 部屋も全体的に清潔、従業員も挨拶してくれるし快適 嫌な思いを全くしませんでした。 難点はホテルの前の道が、ガタガタな所とスクーターが走り回っっていること。
widnyanaからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 17 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back.

8/10 (良い)

Yumihiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
新しくて綺麗めなホテル
全般に良し。 中国人の団体のマナーが悪いので、深夜の騒音や、廊下での会話がうるさく、熟睡出来ず残念だった。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 21 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back.

6/10 (普通)

Yoko、新潟

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいめホテル
リゾートホテルに泊まったことがないので比較できないが… 部屋:十分きれい 朝食:十分おいしい アクセス:やや悪い。クタにはあるもののクタ内の繁華街からはやや距離がある。正確には距離はそう離れていないが、交通事情が悪いため、歩くのにも通常より時間がかかる。
Widnyanaからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 27 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back

8/10 (良い)

JIN、インドネシア

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル周辺の環境について
クタビーチまでは少し距離がありますが十分徒歩圏内で、価格の割にはきれいなホテルでした。 従業員も親切で目の前にコンビニも2件あるので何かと便利でした。
Widnyanaからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 19 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back.

8/10 (良い)

mami、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Satisfied
Good facilities and amenities. Stuff are very helpful and charming. It's a bit far from city center, you have to walk about 25min to the famous beach, kuta beach and 15min walking to the shopping mall. There is a convenience store just in front of hotel and no coin laundry at hotel but they have laundry service that you will be charged every items. There is local laundry service near the hotel about 1.25 US dollar per kilo I recommend there.
Widnyanaからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 27 日)
Thank you for taking your time to post your experience during your recent stay at our resort. It is a pleasure knowing you had a lovely stay with us. We are looking forward to welcoming you back

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
この低価格で、この質に驚いた‼︎
友達の結婚式に参加する為にバリ島に行きました。 新郎に紹介され宿泊しました。 ホテル内では、何の不自由も無く、快適に過ごす事が出来ました。 この価格で安すぎると感じました。 また旅行に行く時は、利用したいと思っています。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 19 日)
Thank you for taking your time to post your experience during your recent stay at our resort. It is a pleasure knowing you had a lovely stay with us. We are looking forward to welcoming you back

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本人はみませんでした
可もなく不可もない感じの綺麗なホテルです。2015年に出来たばかり・・いやまだすこーし工事していましたが、私が泊まった時はエレベーターの乗り口の飾り枠を一生懸命作ってましたね。プールにジャグジーが無いのががっかりでしたが午後になると水温がかなり上昇していて温かったとプールに入った人が言っていました。裏道みたいな所を抜けて7分くらい歩くとディスカバリーの通りにでますが、女一人はちょっと怖い真っ暗な地元道でした。タクシーで行ったら一通で大変だし、歩くのが一番だけど夜は超真っ暗ですよ。ホテルは本当はとっても綺麗なはずなんですが・・何だろう??この「本当にできたばっかり?」と時々感じる所がありました。でも如何せん安いそして「こぎれい」だから泊まってしまえば気にならないですね。それから朝ごはん気になりますよね~うーん??何とも普通!ただ普通の感覚は皆さん違うと思うけど、4000円一泊(二人で泊まれば2000円)だったらじゅーぶん!と思います。私のお勧めはストーンズの朝ごはん。でも3000円位しますからそう考えると、このホテルは何もかもそこそこ良い!何回かバリに来ている人なら良いんじゃないかしら?ハネムーンで泊まるトコではないわよね。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 19 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back.

8/10 (良い)

KAORU、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
新しく清潔感あるホテル
タクシー利用に難あり。 あたらしく、空調、テレビ、シャワー、冷蔵庫とも難なし。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 21 日)
Thank you for your detailed post and your concern during your stay with us. Our guest comfort is our highest mission and your concern has been taken up to the respective department and we will make a necessary amendment and assuring the best possible service for your future visit. Once again thank you for your review and we look forward to welcoming you back

8/10 (良い)

MARION

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tres bien pour passer la nuit en arrivant en fin de journée
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Mr/s. Marion, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and your kind words for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Fernanda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All the staff members are very welcome. Variety of food from the cafe/restaurant really good. Room clean and tidy. The hotel is also close to the airport which made our life easier.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Mr. Fernanda, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and your kind words for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

Alan

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Such a lovely hotel very friendly staff
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Mr. Alan, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and your kind words for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Yvonne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Erg vriendelijk allemaal. Er wordt direct voor een oplossing gezorgd. Lekkage op de badkamer, direct upgrading naar andere kamer
2024 年 4 月に 19 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Mrs. Yvonne, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and your kind words for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Shaniece

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Mrs. Shaniece,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Theresita B

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Restaurant always open. Conveniently located, near nail salon, grocery stores ,beach, shopping etc
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Mrs. Theresita B, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for your kind words and for having taken your time to share excellent score your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

STEVEN、EDISON

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Location near the airport. Breakfast is average and hotel management needs to enforce the rule where the diner who smoke needs to their allocated space and not just smoke anywhere in the restaurant.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Mr. Steven,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for choosing Swiss-Belhotel Tuban for your holiday destination in Bali. Regarding your comment, we have allocated smoking space only near the bar counter with the smoking signed. our team will assist if they need smoking area. We hope that there will be another opportunity to deliver a more positive and memorable stay at Swiss-Belhotel Tuban, we all look forward to welcoming you again in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

YAM NGOH

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was speedy in their response to my report of the room where the aircon was not cold. after the technician did a check, he told me to request change room. i reported to the receptionist who assigned me to a room better than the first one.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear ,Warmest Greetings from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you very much for choosing to stay with Swiss-Belhotel Tuban on this trip. Your feedback is highly valued and will be shared with the team.We are sorry to hear if the ac in the room not cold enough. We will look on it and improve to the maximum of our AC. I will personally pass your feedback to our engineering team as we always aim to meet every single guest expectation.We are looking forward to having you stay with us again, this time as the main holiday destination. In the meantime, have a good journey!Warm Regards,Management of Swis-Belhotel Tuban

6/10 (普通)

Chantelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Was a nice basic hotel but when we got there i booked for a family room and the kids beds wernt set up as they didnt check the booking correctly. When we went for breakfast they said it was only for 2 people but was ment for 4 people so had to wait for confirmation then finally was able to sot down and have breakfast waited over 40 mins to recieve toilet paper to the room as they forgot. Was quiet noisy in the rooms. Look nice hotel would i stay again maybe not.
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Mrs. Chantelle,Warmest Greeing from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for choosing Swiss-Belhotel Tuban for your holiday destination in Bali. And your time to share experience stay with us. . We do apologize for various issues raised in your review. We will share your review to our team to avoid this issues and improvement in the future. We hope that there will be another opportunity to deliver a more positive and memorable stay at Swiss-Belhotel Tuban. We all look forward to welcoming you again in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

James

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Mr. James,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Fredrika

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Mrs. Fedrika,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Jigar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 11 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Mr. Jigar,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Hyungho

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Mr. Hyungho,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

4/10 (不満)

Birgitte

2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Fian

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
DearMr. Fian,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for staying with us and sharing excellent score about your recent experience stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are looking forward to having you stay with us again. Have a good journey.Warms Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban

4/10 (不満)

Syed Nabeel

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Good venue, but overrated and under average.
Hotel was overall clean and well decored with a modern look and Balinese fusion. Slow room service, slow housekeeping and not many options available for room service as advertised on menu. Hotel management was requesting to check out before paid check out time. Received multiple calls why I haven’t checked out 1 hour before required time. (Actually spoke with hotel reception night before to request late check out, was granted an extra 30 minutes. But was being forced to leave even earlier than standard required check out time. Iron took 30 minutes to arrive after requested, hence had a delayed check out. Hotel was not very guest approachable when checking out because of forcing to check out early. Breakfast buffet is amazing though, probably the only highlight of my stay. Hotel management upgraded my room to a family room which I didn’t need. Paid for a certain room to enjoy the lagoon view but had been placed in a corner with a wall view.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Enkhmaa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Check-in should be faster
Check-in took too long. Check-in time says 2 p.m. but I had wait 40 minutes, and then hotel had assigned a ground floor room that opens to the swimming pool. Per my request room was changed to 2G but i had to wait another 50 more minutes.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Dear Mr/s Enkhmaa,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you very much for taking your valued time sharing your review recent stay experience at Swiss-Belhotel Tuban. We do apologize for the inconvenience during your stay at Swiss-Belhotel Tuban. I will share your issue to the related department for improvement in the future. We are looking forward you stay again with best service.Warm Regards,Management of Swiss-Belhotel Tuban.

6/10 (普通)

ky su

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kamalpreet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
there was not enough tea and coffee in the room
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Mr. Kamalpreet, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for your kind words and for having taken your time to share your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. For the coffe and tea amenities, there is our standard set up in the room but if you like to add more coffe and tea you can contact the front office and we will send it to you room. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Titi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall is good
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Mrs. Titi, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for your kind words and for having taken your time to share your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

8/10 (良い)

Siu

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Mr/s Siu, Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for your kind words and for having taken your time to share your experience about your recent stay at Swiss-Belhotel Tuban. We are more than delighted to hear that our hotel and service met your expectations. We looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

John

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was very friendly and helpful, they know what we need. Very quick responses. Excellent. Room also clean, and all facilties was good.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Mr. John,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for taking your time to share your experience stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and we sincerely appreciate your compliments about the hotel and our staff. We will certainly ensure that they are all personally recognized for the great job. Once again thank you for staying with us and we looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban

10/10 (非常に良い)

Gracella

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was excellent, they always smile and greeting to everyone. Room also very clean and fresh, swimming pool large and clean. Property very good, well maintenance. All facility are ok. Love this place.
Gungkrisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Mrs. Gracella,Warmest Greeting from Swiss-Belhotel Tuban!Thank you for taking your time to share your experience stay with us. We are glad that you enjoyed your stay and we sincerely appreciate your compliments about the hotel and our staff. We will certainly ensure that they are all personally recognized for the great job. Once again thank you for staying with us and we looking forward to welcome you back in the future.Warm Regards, Management of Swiss-Belhotel Tuban