2 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (多国籍料理)

フォー ポインツ バイ シェラトン バリ クタの口コミ

4 out of 5
フォー ポインツ バイ シェラトン バリ クタ
Jalan Benesari Banjar Pengabetan, Kuta, Bali

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 530 件の口コミ中 243 件が非常に良い" "
評価 8 - 530 件の口コミ中 202 件が良い" "
評価 6 - 530 件の口コミ中 53 件が普通" "
評価 4 - 530 件の口コミ中 27 件が不満" "
評価 2 - 530 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

mizue

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
立地が良く前のマッサージもとても良いです! 朝ご飯もとても美味しくてスッタフもフランクで過ごしやすい空間でした!
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Mizue, Thank you for taking the time to leave us a great review. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you and your family again in the future for another great experience with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Ryuji

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
自動車によるホテル周辺の移動が困難
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Ryuji,Thank you for your recent stay, and we appreciate your honest feedback. We apologize for the inconvenience caused by the car access. We value your feedback and will use it to improve our services in the future.We would love the opportunity to welcome you back in the future for a better experience with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Inoue

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Your service makes me wonderful experiece to stay Bali. I would like to visit the roof top bar of this hotel again. Thank you very much!
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear Inoue,Thank you for your recent stay. We are glad to know that you had a great experience with us.We will continue striving to provide exceptional services and outstanding experiences to our guests.We look forward to welcoming you again in the future with more great experiences at Four Points by Sheraton Bali, Kuta.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Sho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Four Points Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear Sho,Thank you for your review with an excellent rating. Glad to know that you had a great experience with us. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you again in the future.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Mason、Tolyo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
施設は特に普通といったところ。 スタッフのサービスは接した皆さん全員良かったと思います。 オーナメントがもうちょっと充実してれば。 朝食も特に普通でした。 ココはスタッフが◎ですかね。
2019 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ベランダも部屋の広さ28m2に含まれているようで非常に狭く感じた。朝食に魚介類がほとんどなかった。
2019 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
設備や清潔さ、朝のバイキングなど値段の割にとてもいい印象でした。スタッフも人柄がみんなよく気持ち良く滞在できました。子供もキッズルームやプールを満喫してました。
2019 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mr.Somuchai、Kualalumpur

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ファミリールームに宿泊しました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

ORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの方は若い方が多かったですが、みな愛想がよく気持ちよく滞在できました。3歳と1歳の娘と滞在しましたが、ベビーベッドも用意してくださり、キッズルーム、キッズパールがありとても楽しいようでした。他の方も子供連れが多く気兼ねなく滞在できました。オーシャンビューはありませんが、プールビューで開放的な気分になりました。コインランドリーはありませんが、ホテルに近いサークルKの隣に安くて優しいおばさんが営むランドリーサービスがあり2回利用しました。また、ホテル横のカフェが美味しく雰囲もよく何度も利用しました。venih cafe
2018 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールが快適なホテル。レギャン通りが近いので、渋滞がよく起こる。
2018 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKA、Fujisawa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
質の高いホテル
繁華街のレギャン通りから近く、セキュリティもしっかりしていて、従業員の質の高いホテルです。安心して、観光ができるのでおススメです。
2018 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
エントランスが綺麗だった。 場所はガヤガヤしてて、少しビックリしたけど、色々と移動するには便利な場所だった。
2018 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

BM3、神戸

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
センスの良い空間
ホテルは全体的にセンスが良く落ち着きます。部屋は狭い物のベッドは大きく心地よいため居心地は良いと思います。プールアクセスの1階は少々暗めで外部の雑音とレストランの雑音で閉口しましたが目的がプールであれば楽しいでしょう。レストランのスタッフがとてもフレンドリーで印象に残りました。 アクセスする際の大渋滞には注意して行動してください。15時以降は物凄い事になります。
2018 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

kamiya、日本

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シェラトンということで予約したけれど、、、
浴室の水漏れ、上階からの水漏れ跡が壁にあり ホテル全体の設備を疑ってしまいました。 予約したファミリールームは雨風でお部屋が汚れていて使えないと、チェックインの際に言われ違うお部屋へ お部屋の料金も交渉しないと最初ままでしたし、何より浴室の水漏れ、洗面台がぐらついているなど、設備が最悪でした。本当にシェラトン系列のホテル????
2017 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

taka、japan

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ビーチに近いホテル
ホテル施設(プール、フィットネス)とても綺麗でよかったです。 またスタッフもフレンドリーで話しやすかった。日本語できるスタッフが居ればなお良かったと思います。 全体的に良好。
2017 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地良いホテル
空港から近く、海へも徒歩で行けて、立地は良いです。スタッフも丁寧ですが、チェックインカウンターで待たされることがありました。

10/10 (非常に良い)

emily、東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で色んな場所に観光するには行動しやすい場所にあるホテルだと思います^_^

10/10 (非常に良い)

Naoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもお洒落で綺麗なホテル。 スタッフはみんなフレンドリーで親切丁寧な接客。とても気持ちよく過ごせた。朝食も美味しかっし、バーもメニューも雰囲気もよかった! 場所は裏通りになるので諸々不便を感じたけれど、それを我慢してもクタに泊まる時はまた利用したい。

6/10 (普通)

Lilo、東京

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
とても親切!…なのに客室が残念。
良心的な値段と新しさ、シェラトングループということで決めました。前評判通り立地は悪い。。ある程度覚悟してましたが路地の細さ、舗装の乏しさは想像以上で雨が降ると最悪でした。観光中に様々なホテルを見かけましたが立地の悪さはピカ一のようでした。クラクラバスは三路線使える停留所が近かったのでそういう意味では動きやすい立地にあります。 スタッフはみな優しく親切で(ちなみにバリの人はどこへ行ってもみな優しかったです)滞在中に何も不自由することはありませんでした。またホテルそのものはキレイで、アジアらしい雑然とした外の空間にちょっと疲れて帰ってくるとほっとできました。 清掃の不備はありませんでしたが、正直ちゃんとは掃除していないようで。。トイレにうっすらサボったリングが現れていたり実はカップが交換されていなかったり笑。国民性の違いと受け止めます。 シャワーの水圧も良し、キングサイズのベッドも良し。湿気のせいで常に湿ったシーツ、外の音が筒抜けの作りが残念。 概ね良く、とにかくスタッフが温かくおすすめしたいところなのですが場所と湿ったシーツと外の音のせいで出来ません。。 気にならない方には是非!!

6/10 (普通)

terumi、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインに時間が掛かり過ぎ
バリ島には何度か来ていながらクタに泊まるのは初めてでした。安心を買おうとシェラトン系のホテルを選びました。自分が予約した部屋はプールアクセスでした。チェックインするとプールアクセスは、子供用プール(かなり浅いし狭い)に面しているとの説明があり、先ずは部屋を見てみたところ本当に狭いプールでイメージと違うため部屋の交換をお願いしました。ホームページに載っているプールに直接入れる部屋は「ラグーンアクセス」という部屋ですので要注意。で、結果、1日30ドルをプラスしてアップグレードし、ラグーンアクセスの部屋にしました。(3日間でサービス料入れて100ドルちょっと)しかし、ここからが残念なところ!ラグーンアクセスの部屋を準備するので15分〜20分待って下さいと言われ、結果2時間待たされました。途中、何度か催促をしながらも。シェラトン系であるけどバリ島ならではの甘い時間感覚。あと30分、あと15分と何度も言うフロントスタッフ。昼にチェックインして15時前後しか部屋に案内出来ないと言われ、上記の部屋チェンジもあり自分たちの部屋に通された時刻は18時ごろ。流石に苛立ち、部屋から電話でホテルに待たし過ぎであるとクレーム。そして、待たし過ぎである日のアップグレード代金について値引き交渉。結果、1日分を無料にして頂きました。アメリカ系のホテルですから、こちらから交渉していかないと何にもしてもらえません。タイムイズマネーですからね。しかし、日本語を話せるスタッフはいませんので英語となります。部屋のラグーンアクセスは快適でしたが、ベランダに椅子1脚しかない。我が家は部屋の中から椅子をベランダに出して寛ぎました。ラグーンアクセスのプールは良かったです。ラグーンプールの中央には温水ジャグジーがあり良かったです。朝食も小綺麗な感じで安心して頂けると思います。また、歩いて5分位のところに日本人経営の人気マッサージ店「禅」ZENがあります。かなりリーズナブルで技術もしっかりしていて、日本人のお客様で賑わっています。シェラトン前のレストランもリーズナブルで美味しいお店でしたよ。ビーチウォークまでは歩いて10分くらい。ホテルからシャトルバスがありますが、かえって時間がかかります。ホテル周辺にはたくさんのコンビニもあり大変便利です

8/10 (良い)

さとぴ、神奈川

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
クタの新しいホテル
チェックイン当日、15:30くらいに到着しました。ですが部屋の掃除が終わっていないということで2時間待たされてしまいました。待っている間に無料でソフトドリンクをいただけたのは良かったですが、しょっぱなから少し印象はダウンしてしまい。。そこを除けば、ホテルスタッフも笑顔で感じよく、快適に滞在できました。 部屋に関しては、ちょっと狭い印象です。まあお値段もリーズナブルで出来たばかりの新しいホテルなので、総合評価としては良かったと思います。

8/10 (良い)

MAKIKO、JAPAN

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゆったりできました
クタの裏通りなので、ドキッとしますが、中に入れば一転、すごく快適でした。 部屋も広すぎず過ごしやすいし、プールがきもちよかったです。

8/10 (良い)

David

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
For improving table numbers would help coffee to be hotter beer to be colder. All staff were truly amazing and all service was also amazing, the staff are the diamond in the experience.
2024 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Michelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great breakfast variety, clean rooms, good comfortable king bed , location
2024 年 4 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brooke

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff went above and beyond during our stay and the hotel was everything we needed it to be. Will be staying here again.
2024 年 4 月に 13 泊滞在

8/10 (良い)

Nina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved the layout of the pool and that it was not overcrowded, neither top nor bottom pool. The buffet breakfast stood out as great service and great food. The preparation of the breakfast box was not properly conveyed but nonetheless was grateful they made it for us. Live guitar at night was lovely and I wish it was every night.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sui

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property is great place to stay, nice and good service, will be the 1st choice if We stay Kuta..
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Olivia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nima

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We did like everything about this hotel I wish pool had 1.5 meter section
2024 年 3 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Deassi Andrianitha

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Antonio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed at the hotel for 1 week in Febuary. We thoroughly enjoyed our stay at the hotel. The staff at the hotel stood out the most. From the hotel lobby staff to the cleaners they all could not do enough for us. I would like to thank Prasanti for helping us at breakfast by providing me with a little container of cream to put in my coffee each morning. For anyone that can't drink milk but can have cream, Prasanti went out of her way to make this available for me each morning. So ask for her if you require cream as most waiters are not versed in this requirement. The pool was enjoyable from 7-7 and had a heated spa. There was also a kids pool with play area available. I recommend this hotel and even though it was off the main streets, it was still quite close the the Beachwalk area, only taking 10mins to walk there using the poppies lane 2 street. 10mins to the east is the popular Legian street. The hotel was in a secluded area and was not roudy at all which would be good for families. The breakfasts was good but thought it could possibly have a change of menu occasionly and often would run out of popular items like watermelon. But the food was always fresh. There were other eating places along the back streets that where clean and friendly and economical should you want other foods. I would return to this hotel.
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Antonio,Thank you for sharing your recent experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta, with a wonderful rating. We are thrilled that you throughly enjoyed your week-long stay with us in February. It's fantastic to hear that our staff truly stood out for you. We pride ourselves on providing exceptional service, and it means a lot to know that our staff made your experience special. We are especially grateful for your kind words about Prasanti. Her attentiveness to your cream preference at breakfast is a perfect example of the personalized service we strive to offer. We will be sure to let her know of your appreciation. We are glad you enjoyed the pool and its amenities, as well as the convenient location close to Beachwalk and Legian Street, yet offering a peaceful and secluded atmosphere ideal for families. Your feedback about menu variety are valuable, and we have shared your feedback with the team as input to improve our services and guest experiences in the future.We look forward to welcoming you back with more great experiences with us.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Yih tong

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Staffs are friendly and helpful. Rooms are comfortable.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Yih tong,Thank you for taking the time to write a review. We are glad to hear that you had a great experience with us and loved our room and our staff's service.We look forward to welcoming you back in the future with a better experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Darshan Pradhan and Kavya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel and beautiful lagoon pool. Great value for money. The breakfast provide is the highest with mixture English, Asian and Balinese local cuisine was the highlight.. Will come back again..
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Darshan Pradhan and Kavya,Thank you for your review with an excellent rating. It’s brightening our day knowing how impressed you are by our breakfast and our lagoon pool. We will continue striving to provide exceptional services and outstanding experiences to our guests.We look forward to welcoming you back in the future for more great experiences with us.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

6/10 (普通)

Vanessa

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Ok location. Need a lot of work to be done and you can see they have started, it would have been nice to have been notified that that was happening. Had a grinder and welder going on above the main pool on weekdays.
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Vanessa,Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us.We are ideally located in the heart of Kuta, surrounded by famous restaurants, bars, shopping centers, and close to Kuta. We sincerely apologize for the inconvenience experienced during your stay caused by construction work. Your feedback is important to improve our services in the future.We hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Jay

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
쇼핑몰 접근이 좋고 주변 세탁소 식당등 접근이 좋습니다 시설 보완에 조금 신경 써주면 좋을듯합니다 직원들 너무 친절하고 친화적임
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Jay,Thank you for your recent stay and sharing your experience with us.We appreciate your honest feedback and are glad to hear that you loved our staff's service. We are ideally located in the heart of Kuta, surrounded by famous restaurants, shopping centers, laundry, and close to Kuta. We are happy to know that you had a good experience with us. Your feedback is valuable for improving our facilities in the future and deliver a better experience to our guests.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Gavin

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Well situated. Great staff and clean rooms.
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Gavin, Thank you for taking the time to leave us a great review. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you and your family again in the future for another great experience with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Mohamad Khairul Anil bin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic staff & excellent, clean hotel amenities. Walkable to Kuta beach & the mall. Breakfast was awesome & good spread of local and international cuisine. Shout out to Chef Oka & Calvin & barista Apria, in the restaurant. Love the local food prep daily & freshly brewed long black …simply amazing … Also to Front Office Manager Parta Yusa, making sure our stay was comfortable the whole week. Will see you guys rly soon. Cheers
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Mohamad Khairul Anil bin,Thank you for sharing your recent experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta, with a wonderful rating. We are overjoyed to hear that your moment with us was fantastic. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you back with more great experiences with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

6/10 (普通)

Robert W

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Robert W,Thank you for your recent stay and taking the time to leave us a review. We value your feedback, and it is important for improving our services in the future.We look forward to welcoming you again in the future.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Leroy

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The property is beautiful. Despite being a 4 star, the layout , the pool the rooms are near 5 star quality. While I was pleased with the property and my stay overall, there were minor things that found could have been better handled. For e.g. despite booking the room for 2 adults and 2 children, I had to constantly remind housekeeping and staff for towels. Some of the connection points in the room weren't working as was the remote to the TV. The bathtubs were really high to climb in so would caution anyone with any mobility issue. We did complain however as polite, courteous and eager to please, communication can be a bit of an issue countrywide. All in all there were a few absolute stars on the property. Joe, the front of house manager Parta, Amelia at the concierge and another lady who was simply amazing stopping to ask even after her shift. (So sorry but I think her name was Nita with very clear English). All in all Four Points is a gem in the middle of Kuta and would recommend to anyone.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Leroy,Thank you for your recent stay and sharing your experience with us.Our aim is to provide our guests with the best possible services and a comfortable experience. We are glad that our commitment reflects on your stay. Besides, we apologize for the inconvenience caused by room facilities. We have shared your feedback with the team as input to improve our services and guest experiences in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future with a better experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

4/10 (不満)

SANG HO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Sang Ho,Thank you for your recent stay and taking the time to write a review. We apologize for the inconvenience during your recent stay. We value your feedback and will use it to improve our services in the future. We hope to be able to welcome you back in the future for better experiences with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

ANIKET

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall great hotel for families. Surrounding area and roads are not great but once inside hotel, it’s all good. They have amazing pool lagoon and a seperate swimming pool for toddlers and kids. 5 Stars for hotel staff who were always smiling and welcoming us throughout our stay. Especially restaurant staff are excellent and very friendly. Manager Havita and team were great in taking care of every guest. Staff like Niket, Evan, Edo, Joe, Linda etc made our days memorable. Breakfast options were great and they had huge variety daily including Indonesian local food. In house restaurant lunch and dinner menu could be better though. Drinks counter was good and they run happy hours, check timing though. Overall great experience.
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Aniket,Thank you for sharing your recent experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta, with a wonderful rating. Glad to know that you had a great experience with us. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you back with more great experiences with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Ravi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The charges for commuting booked from the property are very high in comparison to if we get from outside.
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Dear Ravi,Thank you for taking the time to write a review.We strive to offer fair and competitive pricing. However, we understand that perceptions can vary. We value your feedback to improve our services in the future and deliver a better experience to our guests.We look forward to welcoming you again in the future.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Tracey

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Its fantastic if you love wandering around the laneways shopping and eating
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Tracey,Thank you for taking the time to leave us a great review. We are located in the heart of Kuta, surrounded by many restaurants and bars, near Kuta Beach and a shopping center. We are happy to hear that you had a good experience with us.We look forward to welcoming you and your family again in the future for another great experience with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

4/10 (不満)

Ardakan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ardakan
Very very bad location It is located in a very narrow alley There is always traffic Cooler water flows into the room The towels were stained
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Ardakan,Thank you for your recent stay and for taking the time to share your experience.We regret to know that you did not have a hassle-free and pleasant stay because of the location.We work hard to provide our guests with a great experience, but unfortunately, we fall short in this area.We take cleanliness and hygiene very seriously, and we apologize for falling short in this area. We have addressed this with our staff and are taking steps to ensure that it doesn't happen again.We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

4/10 (不満)

YVONNE

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had to be relocated 3 times due to faculty and cleanliness condition of assigned room. I’ve arrived at 1:30am and did not get a room until 3:20am. There were insects and was assigned a dilapidated room on arrival, 2nd room bed sheets were filthy. Had to contact Expedia and after 1 he on the phone four palindrome promised to assigned a better room.
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear YVONNE,Thank you for your recent stay, and we appreciate your honest feedback. Our hotel aims to provide our guests with a comfortable and memorable experience, and we apologize for not being able to fulfill your expectations this time.Your feedback is valuable for improving our services in the future. We would love the opportunity to hear more about your recent stay to better understand and prevent this issue from occurring in the future. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

Duane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Duane,Thank you for sharing your recent experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta, with a wonderful rating. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you back with more great experiences with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

10/10 (非常に良い)

fauzian

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Fauzian,Thank you for sharing your recent experience at Four Points by Sheraton Bali, Kuta, with a wonderful rating. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit.We look forward to welcoming you back with more great experiences with us.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta

8/10 (良い)

Siu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel location is No good
Hotel Entrance in the middle of a small road which is Not good! and the building is very old already even though the service is good!
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Four Points by Sheraton Bali, Kutaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Siu,Thank you for your recent stay and for taking the time to share your experience.We regret to know that you did not have a hassle-free and pleasant stay because of the location.We work hard to provide our guests with a great experience, but unfortunately, we fall short in this area.We hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.Regards,Four Points by Sheraton Bali, Kuta