フロント

サン インズ ホテル セントラル ブリックフィールズの口コミ

2 out of 5

口コミ

6.8
評価 10 - 32 件の口コミ中 4 件が非常に良い" "
評価 8 - 32 件の口コミ中 15 件が良い" "
評価 6 - 32 件の口コミ中 6 件が普通" "
評価 4 - 32 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 32 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

6.4/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

み、日本

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2度と泊まりたくないホテルです。
前回も**のホテルに宿泊しましたが、スタッフもサービスもとても良くて迷ったのですが、今回はKLセントラル駅に近いから便利かなと予約しました。確かに近くて便利でしたが、2度と泊まりたくないホテルです。 スタッフの対応も最悪だし、清掃依頼の札を掛けて出掛けたにも拘らず、3泊の間、部屋の清掃もなければタオルの交換ももちろんないし、トイレットペーパーは初日になくなり最後までないままでした。 わざわざフロントに行ってお願いして、やります。との返事まで貰って、やっていただけないまま終了…本当に最悪のホテルでした。
2017 年 10 月に 3 泊滞在
Nini Yusof からの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 11 日)
Dear valued Guest, Thank you for your review. We will rectify this matter as soon as possible.We are really sorry for inconvenience cause and all the review will take into serious action.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Operation Manager

6/10 (普通)

AKIMITSU

気になった点 : 客室の快適度
KLセントラルに近いホテル
エレベーター有りのWi-Fi有りのでしたが窓が無いので圧迫感が有りました

6/10 (普通)

ryuji

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2021 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chandra

2020 年 8 月に 1 泊滞在
LINからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 15 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback.On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

10/10 (非常に良い)

lyn

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
all good, friendly staff
2020 年 5 月に 1 泊滞在
linからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 7 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback.On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

10/10 (非常に良い)

Doughlas Dangih

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback.On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

Thilagam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
lin からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 26 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend. Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Operation Manager.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
They had given away our room and put us in a dirty room next to the elevator, which made tons of noise and we couldn’t sleep. The beds were also quite uncomfortable and the sheets were dirty.
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Sylvain、Paris

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Je recommande................,,.,,,.........,.....................................
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Miraからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 27 日)
Dear valued guest, Thank you so much for choosing to stay with us and hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
hotellissa saa polttaa huoneissa
Sivustolla sanotaan, että hotelli on savuton. Huome kohtaisissa tiedoissa myös mainittu savuttomuus. Uskalsin varata edullisen huoneen. Pettymys oli suuri, kun huone haisi tupakalle ja joka huoneessa oli tuhkakupit. Meille tarjottiin kahta muuta huonetta, jotka olivat likaisia ja pölyisiä. Maksoin lisää ja saimme paremman huoneen. Siivooja oli epäkohtelias mutta vastaanottovirkailija teki parhaansa ja oli ammatillinen.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

marlini bt bustami

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Mohd Habib (Akash)からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend. Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Operation Manager.

8/10 (良い)

S

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
we checked in at 1130pm and at about 12 midnight we found that the soap dispenser was empty i call the night clerk and and he told me he will change the room for me.
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback.Our team will definitely look into area to improve and hope to see you again. Thank You. Sincerely, Group Manager

8/10 (良い)

Mohd

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bagus berdekatan dengan kemudahan Pengangkutan Awm
Bagus, Dekat dgn Kemudahan Pengangkutan Awam.
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Mr.akashからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback.On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Reparation Manager.

8/10 (良い)

MAIZATULAKMAR

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you so much for choosing to stay with us and hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

MOHD SAIFULLAH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kemas
Ok
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Max Khooからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 16 日)
Dear Valued Guest Noted Thank you The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel
Good enough hotel for the price. Of course for the price you don't expect a 5* hotel, but I was happy enough with my stay here, and would stay here again should I wish to choose a budget option. Hotel was clean and staff friendly and helpful.
2018 年 1 月に 1 泊滞在
Syida からの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. On behalf of Sun Inns group, we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend. Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

palaniappan

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2017 年 11 月に 1 泊滞在
Dear valued Guest, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you think were are good & friendly. We have also looked into the area mentioned for immediate rectification. We hope to see you again. Thank you. Sincerely, Operation Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
Small room but comfortable.
Only a block from Sentra station. Staff friendly and helpful.

2/10 (非常に不満)

Wolfgang

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
rude staff
--- unacceptable
Dear valued Guest, Thank you for your review. We will rectify this matter as soon as possible.We are really sorry for inconvenience cause and all the review will take into serious action.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Operation Manager

2/10 (非常に不満)

Wolfgang

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
moldy
-- you can smell it!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
poor WIFI
sorry to say

2/10 (非常に不満)

Wolfgang

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
rude staff
rude staff, unacceptable

6/10 (普通)

Shahiran

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Tempat penginapan sesuai bagi percutian budjet.dengan kemudahan pengangkutan untuk ke pusat bandaraya tujuan melancong atau membeli belah .

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
reliable
good price
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued Guest, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you think we have good rate for you. We hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager

6/10 (普通)

GUNWOO、Seoul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Valuable with low price

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
good price
very nice, bit small, but clean, good price
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you so much to stay with us & hope to see you again soon. Thank you, Sincerely, Group Manager

8/10 (良い)

GUNWOO、Seoul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good with low price
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you so much for choosing to stay with us and hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
great price
clean and correct place
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear Valued guest, We Pleased that you had a good stay overall.We hope to hear from your again. Thank you. Sincerely, Group Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
clean place in Indian quarter
very correct staff; good price value
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback.On behalf of Sun Inns group,we would like to extend our thank you for the good comment. We are really happy to hear from you that you are really happy to stay with us hopefully you will continue to support us and don’t forget to share your memorable memories with your friend.Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

售價便宜,地理位置還算方便,步行至機場快線約十分鐘,但對於標準較高的住客不建議。
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you so much for choosing to stay with us and hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager.

8/10 (良い)

mohd salim、Felda sorharto

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Ruang terlalu sempit
Miraからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you for your comment. For your information, we have provide bigger room with additional charge between RM 20-Rm 25 .Please refer to front desk for any assistance in the future. Hope to see you again. Thank you. Sincerely, Group Manager