屋外プール

パレス オブ ザ ゴールデン ホーセズの口コミ

4.5 out of 5
パレス オブ ザ ゴールデン ホーセズ
Jalan Kuda Emas, Mines Resort City, Seri Kembangan, Selangor

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 408 件の口コミ中 85 件が非常に良い" "
評価 8 - 408 件の口コミ中 156 件が良い" "
評価 6 - 408 件の口コミ中 91 件が普通" "
評価 4 - 408 件の口コミ中 49 件が不満" "
評価 2 - 408 件の口コミ中 27 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

6.8/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service, excellent facility, excellent values!
2019 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は、一人でツインルームに宿泊でき、 料金は、日本では考えられない価格でした。RM144(約4,500円) 環境もgood.プールあり、クアラルンプールと、空港の中間くらいの場所なので到着時間帯によってはおすすめです。
2018 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The worst hotel ever
So many mistakes with the reservation, less hospitality compared to other hotels in Malaysia, incomplete bed making and room cleaning. The card keys also didn't work 4 times in 1 week. I was trying to be patient as I do not want to be impolite, however, I literally did wate a lot of time due to these troubles. I will never use this hotel.
2018 年 6 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

こうちゃん、大阪

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
隣の客室の声がまるき声です。寝ているときにチェクインされた時は、大変びっくりしました。 少し考えて客室選びをして欲しいです。
2018 年 1 月に 20 泊滞在

6/10 (普通)

旅人、ペナン島、静岡県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
快適に宿泊できました。
朝食つきプランを予約しました。中学生の娘と一緒に宿泊。部屋はとてもきれいでした。キングベッド1台のお部屋を予約したのですが、なぜかツインに。でも、ダブルベッド2台だったので、ゆったり寝れて快適でした。スリッパはありません。シャンプー、リンス、石鹸はありました。歯ブラシもありました。バスタオルはあるのですが、フェイスタオルと体を洗うタオルは無かったので、持参した方が良いと思います。シャワーのお湯は、しっかり熱いのが出ます。スタッフの方たちが、とても親切で丁寧でした。朝食はプランによって食べる場所が違うようなのですが、パンやシリアル、鶏肉、チーズやハム、サーモン、フルーツ、サラダ、オムレツなど、たくさんありました。オムレツは、その場で一人分ずつ焼いてくれました。WIFIも普通に繋がります。ただ、車がないと、周りには何もないので不便かもしれません。タクシーやUBER、Grabを使ってもいいかもしれません。
2017 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

きのぴー、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
五つ星に見合うクオリティのホテル
施設面でもサービス面でもクオリティの高いホテルでした。3泊でしたが、快適に過ごすことができました。 客室の広さ、清潔さ、静かさ、スタッフの親切さなどでも満足度が高かったです。 すぐ近くにアクティビティがあるわけではないので、ここを拠点に車で移動して、KL周辺を楽しむことになると思います。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
一度泊まってみては!
中世の贅沢を思わせるレトロ感たっぷりですが、意外と設備は新しい。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アイアムサテスファイド!!
スタッフはじめ親切で雰囲気は良かったです。また清掃も行き届いて清潔感があり良かったです。

8/10 (良い)

Sasse、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クアラルンプール代表的なホテル
出張の際に、代理店の近くだと言うことで、2泊しました。過去のG7やら首脳会議が行われたりする立派なホテルです。多少古いホテルですが、広さ、快適さは良い方かと思います。ただ、エアコンの調整が見つからなかった。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

4/10 (不満)

TP、福岡市

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
名前ほどのホテルではない。
チェックインしたのは21:30頃。まず、チェックインカウンターの担当は素人のような応対、あいさつもないし、部屋の説明もない、恐らく部屋のことも把握していないのでしょう。またチェックイン時に必ず敷金$200を要求される。 部屋に入ると、face-towelとhand-towelはない、スリッパはない、バスローブはない、フロントに電話してから30分後に持って来た。しかしfaceとhand towelのみ。また持ってくると言って、全然来ない。 2230に何か食べようとロビーに行った。遅すぎて全部closed。仕方なく部屋に戻ってルームサービスを頼んだ。ルームサービスに電話して誰も出なかった。フロントに電話して、しばらく出なかったが、負けずに待った。ようやく出てくれて、ルームサービスに回された。一応オーダーをしました。また40分待って頼んだドライワンタンメンがきた。固くて不味かった。 コスト削減でしょうか、賃金の安い且つ教育されない労働者を雇っている。ホテルのマネジャーも恐らく仕事をしていないでしょう。何もないホテルです。行く価値は全くない。

8/10 (良い)

m、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足できるホテル
コンセントのアダプターを忘れて借りようと思ったところ全部貸し出し中とのことでしたので、必ずアダプターは持って行くことをオススメします。wifiも繋がるまでに時間がかかるので、そこ以外はとても素晴らしいホテルでした。

6/10 (普通)

chomo、日本

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
見た目はゴージャス。その他は3流。
ロビーはゴージャスです。感動します。ですが褒めるべき所はそこだけです。 部屋の電気が1つつ点かなかった為電話したところ「Why?」とこっちが聞かれた。 夜部屋に戻ったらベットメイク等されていなかった。ベットメイクして欲しいなら”service”ボタンを押してくれと。ボタンを押さないとしてくれないならフロントで言うべき。しかもベットメイク等終わったは良いけど、足拭きタオル、ハンドタオルがない。すぐに追いかけその旨伝えたら「もうタオルがない」と。。。それで終わり。 ルームサービスも”cash only”メニューにはそんな記載はなく焦った。 夜遅くなると(23時過ぎ)シャワーからほぼ水しか出てこない。 朝食のバイキングも自由に座って良い様で、料理を運び終わり食べようとしたら「移動してくれ」と。 他の方も言われていた。だったら最初から入れないようにしておけば良いのに。席を移るのに運んだ料理を移動する手伝いもしない。 その他もろもろ。スタッフの不手際には最後には怒る気にもならず、あきらめ状態で笑ってしまった。3つ星ホテルに泊まったと思えばなんて事はないかな。

2/10 (非常に不満)

Darren

2021 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

HYOJIN

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
체크인데스크의친절함이 고마웠습니다.그런데 전체적으론 좀 그렇습니다
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

teresita

I love the SPA, massage was great
2020 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Lyana

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All Golden this hotel
2020 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Troy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Kuala Lumpur
Could be a good facility but needs big overall. Would have been amazing one upon a time. City is a little bit away. Probably 20-30mins in cab. Area ok.
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Fahri Zaini

2019 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was sold to us as a 'luxury 5 star resort'. What we found was a very old, barely 2 star motel. Property was old, poorly maintained and the outdoor pool that was advertised was non existant. Food quality at breakfast was poor, and the staff are happy to come into your room despite a do not disturb sign. No safety box nor fridge in the room. Leaking faucet with wet floors in the bath, unusable tub. Total joke!
2019 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

SOM

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice place to rest and relax
the stay was comfortable as the rooms are decent sized and suitably furnished. the facilities provided by the resort are more than adequate.The washroom amenities are very good.
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

LEE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Eric、Singapore

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Poor maintenance of the hotel, old and dirty, smelly etc
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Karen

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
the property is in a beautiful setting and a great structure.
2019 年 11 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Marc

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Service is good , room maintanence need to improve
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dave

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

venus

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
sleeping with ants every night and if you like darkroom, welcome
2019 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ivy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

NUR SYAHIRAH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
So nice ppace
2019 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Kyna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Not really a value for money kinda place for me.
2019 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

karen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Staff/service and food were excellent. Very spacious rooms. However refurbishment meant lots of noise above my room until midnight! However, when I contacted Reception the next day they immediately moved me to a very quiet room and thereafter stay was excellent.
2019 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Chee Kiang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sunita

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Happy
Away from Hussle n bussle...quiet and serene.Big rooms ..food was good Coffee could be better 30 mins away from prime shopping n klcc
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Unique there is design and decorations but rooms need more checking of bathroom 👌my shower head was broken, holder out...
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Lim

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is abit old and require renovation.
2019 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Only the surrounding of hotel was nice
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for choosing to stay at our hotel and sharing your valuable feedback with us. We appreciate your complement about the surrounding and atmosphere of our hotel. We are always looking forward to give the best service to our guests and hope that you will provide us with another opportunity to serve you better in the near future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

10/10 (非常に良い)

Hassan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Hassan, Greetings from Palace of the Golden Horses! We are very pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and we would like to thank you for the high rating. Your kind comments are greatly appreciated. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise from a happy guest. We are grateful for your support and look forward to welcoming you back to Palace of the Golden Horses in the future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
There are many mosquitoes and flies in the restaurants.
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for sharing your experience. We regret to hear that our hotel cleanliness were not up to the standard you've come to expect from us. Please accept our sincere apologies with regards to your unpleasant experience. We have addressed the issue with our housekeeping to make sure this won't happen again. We will do our best to rectify the issue. Hope that you will give us another opportunity to serve you better in the future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff all is foreigner,,, so they are not friendly...
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for choosing to stay at our hotel and sharing your valuable feedback with us. We are concern about your comment on the unpleasant experience with our staff. It would really help us if you could lay it out for us to know which part of our services that needs improvement. We will do our best to rectify the issue. We are always looking forward to give the best service to our guests and hope that you will provide us with another opportunity to serve you better in the near future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

10/10 (非常に良い)

Muhammad、Kuala Lumpur Malaysia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Garden, the view an interior inside hotel and room and everything
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Muhammad, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for your kind words and the time you took to share them with us. It is great to hear that you have enjoyed your stay with us. Thank you for complementing our room. We are grateful for your support and look forward to welcoming you back to Palace of the Golden Horses in the future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
lovely property with serene surroundings. the room did not have a fridge which is unusual but i am sure if i asked it would have been available.
2019 年 3 月に 7 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for your valuable review during your stay at our hotel. We are happy that you like our hotel and enjoy the stay with us. We are currently undergoing refurbishment and renovation to upgrade and improve our property in order to provide exceptional accommodations, facilities and services to our valued guests. We apologise for any inconvenience caused and we thank you for your kind support and understanding. We do hope that you will give us another opportunity to serve you better in the future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the property has lots of space and lovely greenery surrounding it
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Isaac Raj, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, Greetings from Palace of the Golden Horses~ Thank you for your valuable review during your stay at our hotel. We are happy that you like our hotel and enjoy the stay with us. We are currently undergoing refurbishment and renovation to upgrade and improve our property in order to provide exceptional accommodations, facilities and services to our valued guests. We apologise for any inconvenience caused and we thank you for your kind support and understanding. We do hope that you will give us another opportunity to serve you better in the future. Thank you and sincerely, Isaac Raj General Manager