外観の詳細

オークウッド ホテル & レジデンス クアラルンプールの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 463 件の口コミ中 245 件が非常に良い" "
評価 8 - 463 件の口コミ中 153 件が良い" "
評価 6 - 463 件の口コミ中 40 件が普通" "
評価 4 - 463 件の口コミ中 13 件が不満" "
評価 2 - 463 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yoshiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
reasonable price and cleaned room
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Yoshiro-san,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our prices reasonable and that your room was cleaned to your satisfaction. Providing value for money and maintaining cleanliness are priorities for us, and we're delighted that we met your expectations in these areas. If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further feedback to share, please let us know. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

8/10 (良い)

Fuminori、kashiwazaki city

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ツインタワーから近いし、センターに近いホテルだけど、他のホテルより割安。ツアーや買物にお金を使いたいけど、センターから遠くないホテルをさがしてホテル代を抑えたい人にはオススメのホテル。
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Fuminori-san,Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you found our hotel conveniently located near the Twin Towers and the city center, while also being more affordable compared to other options. We strive to offer a budget-friendly choice for guests who want to save on accommodation costs and allocate their budget towards tours and shopping experiences. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

SATOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食が美味しかったです 少しKLより離れていますが静かで過ごしやすかったです 1人の受付の女性だけ無愛想でしたが 後は皆さんすごく気持ちのいい対応で過ごしやすかったです
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Dear Satoshi,Thank you for the pleasant review of our hotel. We appreciate that you had a good stay with us and we hope that we will be your preferred choice of accommodation in the future. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

MASAAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Wifiが使えなかった。室内にUSBが無い=設備が古い。
2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Tatsuya

2023 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YAMAMOTO

受付の人が少なすぎて時間がかかります
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
お客様へ、フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Ryoma

2022 年 6 月に 3 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 30 日)
Dear Ryoma,Thank you for providing feedback about your stay at Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur. We are thrilled that you enjoyed the experience and that you found our location, property facilities to your liking. We will be sure to pass on your wonderful comments to the team. We look forward to welcoming you back to Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur soon. Kind Regards,Oakwood Hotels & Residence Kuala Lumpur

2/10 (非常に不満)

Takemi

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の掃除ができてない。 シーツが汚れている。 交換依頼したがされてなかった。 室内の洗濯乾燥機あるとサイトでは表示されてたが無かった。 朝食はセレクション少なく最低レベル。 オークウッドクオリティを期待してたのでがっかりです。
2022 年 5 月に 6 泊滞在
Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 19 日)
Dear Takemi, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
スタッフの対応、清掃ともとても良く、とても充実した旅行ができました。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for the great review our hotel. We are glad you had a good stay with us and we look forward to welcoming you back soon. We will definitely share your good words with the team and till then, we wish you a pleasant day ahead.Sincerely,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

2/10 (非常に不満)

Koichi

気になった点 : スタッフとサービス
スタッフさいあく
レセプションの男の対応が悪すぎ ホテルマンとは思えない 抗議したらok ok ok up to you!!!と言っていた 即日 意見を入れてるので名前を確認してください スタッフは9割は無反応 挨拶もスマイルもない
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Vickyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Koichi san, Thank you for posting your review of Oakwood hotel & Residence Kuala Lumpur I am obviously disappointed to hear of your check-in experience and being the Front Office Manager of this Hotel. I have set about to correct the shortcomings and please do accept my sincerest apologies. Many thanks again for taking the time to give us your feedback and in the meantime, if there is anything I can do for you, please do not hesitate to reach out to me. Yours Sincerely, Viknesvary Vijay Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

RYUJI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Vickyからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Dear Mr. Ryuji, Thank you for taking the time to share this review with us. We look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Viknesvary Vijay Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 4 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 24 日)
Thank you for rating us.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Basically it was nice. One concern is that hair dryer was not default service. I had to ask staff to lent.
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Thank you for your feedback. We apologise that the hair dryer was not in your room. We have taken measures to ensure compliance in future.

10/10 (非常に良い)

Nicolulu、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても清潔。朝食も種類が多く、満足でした。レセプションのスタッフも、スマホで予約したオプションのバウチャーをプリントアウトしてくれたり、何でも相談できた。前にはセブンイレブン、地元スーパーもあり便利。街の中心部ではないが、グラブタクシーで5〜7リンギットでスリアKLCCまで行ける。グラブアプリを使いこなせば、中心部のホテルでなくても全く問題ない。またここに泊まりたい。
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 8 日)
We are delighted to hear that you had enjoyed your stay with us. You can book direct on our website for the best rates for your next stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食がおいしい。プールも広くて清潔。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
We are glad that you have enjoyed your stay with us.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Thank you for rating us.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
タオルが少なく、しかも古い 朝食が毎日同じ、味は普通、パンが美味しくない 客対応良好、但しシァトルバスのキャンセルで不愉快な表情 低価格、眺め素晴らしい、部屋の清潔さ、設備及び広さ満足、しかしDVD機なかった、テレビの画像悪い
2019 年 4 月に 10 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 10 日)
Thank you for giving 5 stars.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
部屋清潔で一人には十分な広さでした。昼間は気がつかなかったのですが、防音対策されてないようで夜から朝が騒音で眠れないし、やっと眠れても騒音で目覚めました。事前に高層階、静かな部屋とリクエストしましたが、どちらも叶えられず残念でした。またゴールドは空室状況により部屋のアップグレードがあるとのことですが、サイトで調べると空室ありましたがアップグレードなく重ねて残念でした。シャトルサービスがあるとのことでカウンター行くと、ruzelnidという男性が早口の英語でききとれず、何度か聞き返すと笑顔もなく威圧的に声を荒げ丁寧でない対応でがっかりです。外国ですから英語が上手でない私も良くないですが、ホテルであるなら、わかりやすい英語で怒った態度もどうかと思います。 バス停が近くklccに手軽に行けたり、この価格で朝食付きで綺麗なレストランでよかったです。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 22 日)
We are so sorry to hear that you had a less than perfect experience with us.

10/10 (非常に良い)

JUN、jakarta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルのロビーは大通りに面していない為、少しわかりづらい。ホテルは清潔感があり、朝食もとても良かったです。リーズナブルなホテルだと思います。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 10 日)
We are glad to hear that you has a pleasant stay with us.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フレンドリーなスタッフでした。お部屋も清潔感がありコスパを考えるとおススメのホテルです。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 9 日)
We are glad that you have enjoyed your stay with us.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
k快適なホテルで自炊もできる
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

しゅ、茨城

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リーズナブルで対応も良い
市内繁華街からは少し離れたところにあり、交通機関はタクシーしかないが、ホテル自体はすごく良かったです。感覚ですが、タクシー代の分くらいは、ホテル代が同レベルのホテルと比較して安いと思われます。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Marcomからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 2 日)
Thank you for your feedback.

6/10 (普通)

sai、神奈川県

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
落ち着くが、駅から遠い。
口コミがいいので予約。部屋はバスタブなしだったが清潔だった。アメニティはイマイチだったかな。 宿泊中、アンパンパーク駅から徒歩で向かったが、やや遠かった。私たち夫妻は歩くのが苦にならないタイプだったのでまぁいいが、たぶん一般的な方では嫌になる距離。暑いし。他の方の口コミではダマイ駅からのが近いとのことがかいてあったが、道が狭そうだったので使わなかった。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for your invaluable feedback which will only help us on our quest for continuous improvements. We hope you would accord us another opportunity to prove our services to you again in the futureBest Regards,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

MAKOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足できるホテルでした
5月19日から3泊4日しました、ホテル全体も部屋もリニュアルしたのかとてもきれいで、スタッフも気さくで感じもよかったです 不満な点は特にありませんが、バスタブ付きをリクエストしたのに、この部屋になかったので残念でした 朝食も多くの種類はありませんでしたが、おいしかったです、オムレツもリクエストできますよ LRTの寄り駅からは、徒歩で10分くらいです、最寄り駅までバスもあります、1RMでした
Marcomからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 13 日)
Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

むらさん

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
少し駅から遠いけどシャトルバスもあり問題なく快適です。クアラルンプールで初めてウォシュレットを見ました。値段も安く、短期滞在の定宿にしようと思ってます。
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for the great review our hotel. We are glad you had a good stay with us and we look forward to welcoming you back soon. We will definitely share your good words with the team and till then, we wish you a pleasant day ahead.Sincerely,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
アップグレード
アップグレードのメールをエクスペディアから頂きましたが、実際には予定通りの部屋を案内されたっぽいです。
Chanからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for the great review our hotel. We are glad you had a good stay with us and we look forward to welcoming you back soon. We will definitely share your good words with the team and till then, we wish you a pleasant day ahead.Sincerely,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Leung、Poughkeepsie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and knowledgeable staffs. A wonderful breakfast buffet offering.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gloria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am not aware of VIP benefits. I paid extra per night for breakfast for two.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dmitry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
No comments
2024 年 4 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Khalid

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Mr. SUZAN is a great and nice worker ..his work is so proficient .
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr Khalid,Thank you for your feedback about our team member! We're thrilled to hear that he provided you with excellent service and demonstrated proficiency in his work. We will make sure to pass on your kind words to him. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

Ricardo de

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The rooms had multiple issues none are super bad but I would expect more from a 4 star hotel. What I didn't like: - Broken window pain; - Shower doesn't drain properly; - Room was dusty and some places were not properly wiped; - Toilette (side) lever was broken; - No hand soap when I went to the room; - Soap dispenser in shower was broken: - AC took very long to cool room and was noisy even when turned off; What I liked: - Breakfast was amazing; - Staff were incredible and always tried to assist in all of above issues including changing my room; - Nice pool and pool facilities that wasn't crowded at all; - About 10 to 15 min to the canter of the city (by taxi/car) - Some restaurants and super markets close by; - Fresh drinking tap water faucet; - WC seemed clean;
2024 年 2 月に 12 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Ricardo de,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty and apologize for the issues you experienced during your stay. We take your comments seriously and will address them with our team to ensure improvements are made.On a positive note, we're glad to hear that you enjoyed our breakfast, found our staff helpful and accommodating, and liked our pool facilities. We also appreciate your comments about our convenient location, nearby amenities, and the cleanliness of our water facilities.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to provide a better experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations. If there's anything else we can do to assist you, please let us know.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

10/10 (非常に良い)

Song Heng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall is good except that the lift only allows access from basement carpark to lobby but not vice versa, i.e. need to take the stairs from lobby to basement carpark.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Song Heng,Thank you for your feedback! We appreciate your positive overall experience with us. We apologize for any inconvenience caused by the lift only allowing access from the basement carpark to the lobby. We will take your feedback into consideration as we strive to improve our services and facilities for our guests. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back for a more seamless experience in the future.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

Jong Kyu

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
직원들이나 서비스는 좋았으나 건물자체의 노후가 있음
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Jong Kyu,Thank you for your feedback. We are glad to hear that you found our staff and service to be excellent. We take note of your comment regarding the aging of the building itself and will work to address any areas that require improvement. Your feedback is valuable to us as we strive to enhance the overall experience for our guests. If there's anything else we can do to improve your stay, please let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

10/10 (非常に良い)

Muluken

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It’s a bit far from the city unless it’s nice hotel…there breakfast is so good
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Muluken,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you enjoyed our delicious breakfast. Regarding the distance from the city, we understand that it may be a concern for some guests. We strive to offer a comfortable and enjoyable stay despite the distance, and we appreciate your understanding. If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any suggestions, please let us know. We value your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

8/10 (良い)

Taoufik、Saint Denis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Satisfaisant dans l'ensemble. 2 points négatifs néanmoins: 1- Loin du centre ville et le cout de déplacement est assez couteux 2- Pas de lieux ni a la reception ni ailleurs pour recevoir des invites ou tenir des reunions, reception ouverte sur l'exterieur et aucun endroit pour se poser
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr Taoufik,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you had an overall satisfactory experience. We understand your concerns about the distance from the city center and the cost of transportation. We will take this into consideration as we strive to improve our guests' experience.Regarding your second point about the lack of spaces to host guests or hold meetings, we apologize for any inconvenience this may have caused. We will look into creating suitable areas for receptions, meetings, or gatherings in the future.Your feedback is valuable to us as we continuously work to enhance our services and facilities. If there's anything else we can do to improve your experience or if you have any further suggestions, please feel free to let us know. We appreciate your input and hope to welcome you back for an even better stay next time.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

10/10 (非常に良い)

SUNIL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr Sunil,Thank you for your perfect rating! We are delighted to hear that you had an exceptional experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for how we can make your next visit even better, please let us know. We are here to ensure you have a memorable and enjoyable experience every time you stay with us!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

10/10 (非常に良い)

Timo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great 👍
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with us. Your satisfaction is our priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future. If there's anything specific you loved about your stay or if there's anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We're here to ensure you have a wonderful and memorable experience every time you stay with us!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

10/10 (非常に良い)

Kamil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything is ok.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr Kamil,Thank you for your excellent rating! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience with us. Your satisfaction is our priority, and we're glad that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. If there's anything specific you enjoyed about your stay or if there's anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We're here to ensure you have a memorable and enjoyable experience every time you stay with us!Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

Vandna

2024 年 1 月に 12 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Vandna,Thank you for your rating and feedback. We appreciate your honest evaluation of your experience with us. Your feedback is valuable as it helps us identify areas for improvement. If there are specific aspects of your stay that you feel could be enhanced or if there's anything we can do to make your next visit more enjoyable, please let us know. We are committed to providing our guests with the best possible experience and look forward to the opportunity to exceed your expectations in the future.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

Sau Ying

2024 年 1 月に 6 泊滞在
Emma Razaliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Sau Ying,Thank you for your rating and feedback. We appreciate your honesty and value your input as it helps us identify areas for improvement. We apologize if your experience did not meet your expectations, and we would like to learn more about your concerns to address them accordingly. Please feel free to share any specific feedback or suggestions you have so that we can work towards making your next stay more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better experience in the future.Warmest regards,Emma RazaliAssistant Residence Manager

6/10 (普通)

Kit Yee Jody

カップルで旅行
No regular check for amenities. No bath gel for 1st day and no toilet roll on 2nd day.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
AFからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Miss Jody, thank you for providing feedback about your stay at Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur. We have taken note on your comments during your stay with us and rest assured that we have shared your feedback with the respective department for immediate improvement. We look forward to your future support and the opportunity to be of service to you. Sincerely, Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Fredrik Pettersen

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
AFからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Mr. Pettersen, thank you for providing feedback about your stay at Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur. We are thrilled that you enjoyed the experience and that you found our location, property facilities to your liking. We will be sure to pass on your wonderful comments to the team. We look forward to welcoming you back to Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur soon. Kind Regards, Oakwood Hotels & Residence Kuala Lumpur

8/10 (良い)

TAE HEE

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
가성비 좋은 호텔
가격대비, 비교적 넓고 쾌적하였습니다. 풀장도 넓어서 눈치 안보고 이용할 수 있습니다. 단지, 주변에 그다지 식당이나 갈 곳이 마땅치 않습니다.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
AFからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Tae Hee, thank you for providing feedback about your stay at Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur. We are thrilled that you enjoyed the experience and that you found our location, property facilities to your liking. We will be sure to pass on your wonderful comments to the team. We look forward to welcoming you back to Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur soon. Kind Regards, Oakwood Hotels & Residence Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Leung、Poughkeepsie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Courtesy and helpful staffs
2024 年 1 月に 3 泊滞在
AFからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Leung, thank you for providing feedback about your stay at Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur. We are thrilled that you enjoyed the experience and that you found our location, property facilities to your liking. We will be sure to pass on your wonderful comments to the team. We look forward to welcoming you back to Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur soon. Kind Regards, Oakwood Hotels & Residence Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Aburisheh

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel but need to be carful about cleening
The hotel in general is excellent. The breakfast is good. The swimming pool is good. The staff are excellent. There was a problem with the mattress covers. We found many stains on them, so we asked to change them. When they put the new washed covers on, there were also stains in them, indicating that the lawndry was not cleaning well. We found hair on the bathroom floor. We discovered that the room had not been cleaned. After the previous guest used it
2023 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Ma Ambelle Ines

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohamed

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Only real trouble was getting to the hotel. It’s near light rail station Dato Keramat but not obvious to figure out how to get to it. The bridge crossing the river from the station to the hotel street is hidden between a shantytown area on one side and behind a house on the other. You have to look for a dirt path in the grass on the house side when heading to the metro, and when exiting the station you have to turn directly left towards the river on the first turn into the shantytown area. Don’t do this at night though, walk from Ampang Park station instead. Otherwise the hotel itself is fantastic. Pool, large, clean, modern rooms, and all the amenities they come with (including drinking water from the tap). It really is an apartment. Not very many amenities nearby but there’s a grocery store 7 minutes away towards downtown.
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We appreciated our stay. The staff were terrific, the breakfasts were excellent, the laundry facilities were new and the service from the front desk was terrific. Highly recommended.
2023 年 9 月に 14 泊滞在
Chanからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear Robert,Thank you for the great review our hotel. We are glad you had a good stay with us and we look forward to welcoming you back soon. We will share your good words with the team and till then, we wish you a pleasant day ahead.Sincerely,Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur