no hot water, only three TV channels, no table, and there are ants. The only good thing is the staff was helpful, changed me to another room
Siu Pun
2023 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Rachel
グループ旅行
2023 年 3 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
cheap but clean and the stuff very nice.
Rachel
2023 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
LIM WAY
カップルで旅行
2023 年 1 月 20 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Looks very old and I don’t like the yellow light. Feels horror
LIM WAY
2023 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 3 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bathroom not properly cleaned
Bathroom not properly cleaned
宿泊されたお客様
2020 年 3 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
MUHAMAD HAMIDI
2020 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ok
MUHAMAD HAMIDI
2020 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Pravin
出張
2020 年 1 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pravin
2020 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Tan
出張
2020 年 1 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Value for money
Comfortable to stay
Tan
2020 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 12 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I like the location cause it’s near where i want to go. I didn’t the curtain cause the light can still go through. wakes me up
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2019 年 12 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Affordable n all good
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
DR、KUALA LUMPUR
カップルで旅行
2019 年 12 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
First of all the lobby was nice and room also. That's about the structure. But the staff's are not customer friendly and kinda rude. And the parking space is available at basement of the hotel but it's not really easy accessible. As we have to go out of the hotel and climb few narrow space for the dark staircase heading to basement parking. It was really disappointing for that. I will not even will choose over the hotel again. While checking in they don't even have my booking details.
DR
2019 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Joanna
2019 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Housekeeping service needs improvement
Hotel is clean and affordable, the housekeeping service is a bit disappointing. They actually forgot to tidy the bed and clean toilet bowl!
Hotel front lobby on renovation and there is no signage to inform Grab or Taxi driver where to wait!!! It is a one way direction and no u-turn because it is along the expressway.
i had to walk 100m under drizzle rain from the hotel to Grab car.
Joanna
2019 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
CHYE FOOK
出張
2019 年 11 月 23 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
CHYE FOOK
2019 年 11 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 11 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Could be a very nice hotel but upkeep of the facility is very bad , quality of facility work is Indonesian standard , work done without supervision !
No hot water , as improvement , do not provide bar soap , wasteful , provide soap in
Liquid form in dispenser . People managing the hotel are very nice and courteous!