It was a family trip on a low budget. So the quality of the hotel was expected.
Staff was generally helpful. The neighbourhood s a little ‘slump’. But there are lots of food in the night.
Irene
2019 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Joseph、Port Dickson
2019 年 3 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice place for short trip. Price are reasonable, has been staying there for pass few months.
Joseph
2019 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 26 日
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 10 月 12 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Dharmaraj
2018 年 9 月 9 日
Treasure hunt to locate hotel.
The hotel was OK. But there was no signage with the hotel's name on the building making locating the hotel a problem. No bottled water or coffee & tea making facilities.
Dharmaraj
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Cheng Teik
2017 年 9 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good stay
Nice and new, quad room quite spacious.
Staff friendly.
Cheng Teik
2017 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Mohd Hisam、Johor Bahru
2017 年 8 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good budget hotel.
Housekeeping not done daily. You have to request for room cleaning.
Mohd Hisam
2017 年 7 月に 8 泊滞在
2/10 (非常に不満)
CY、Malaysia
2017 年 6 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad room condition and staff attitude
First, I've booked the room before the day I checking in. However, the receptionist said didn't receive my booking. The attitude of the receptionist was bad!! Second, I was requested two single bed in my booking request. However, the receptionist said they only have queen bed provided in their hotel.
Third, the room was smelly and dusty.
I will not go again.
CY
2017 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ahmad Akhtar
2017 年 4 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Very bad customer service
Very bad customer service, burn our deposit because of small thing, even though we already ask permission. The receptionist also mock us because get cheap using hotels.com.
Ahmad Akhtar
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2017 年 4 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very bad customers services
Receptionist AiMAN very bad in customers service, burn our deposit because of our friends coming to our room for while, even though we already ask him if its ok to bring our friends to our room.