屋外プール、サンラウンジャー

ヒルトン クアラルンプールの口コミ

5 out of 5
ヒルトン クアラルンプール
3 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 639 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 272 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 52 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 26 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

出張, 家族旅行
朝食が良い!
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro- General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
We are happy to see your 5* rating! Thanks for allowing us to be a part of your wonderful, memorable experience. We look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards,Hilton Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Ikeshima

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも笑顔で対応してくれてこちらも明るい気持ちになれました
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro- General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 (良い)

COLMENA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
総体的には満足ですが、夜ホテル設備の何かカタカタと騒音があり安眠妨害された。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro- General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for taking your time to give us your feedback. We always love to understand more on your experiences in order to improve and to assured for your future experiences. We hope to welcome you again soon to Hilton Kuala Lumpur. Sincerely,

8/10 (良い)

???

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールが良かった
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Naomi

2024 年 1 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

MINAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

KAZUNORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely

10/10 (非常に良い)

Yuka

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

8/10 (良い)

MANAMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
パスポートを渡しているから日本人とわかっているのなら日本語の案内をくれたらな!と思ってしまいました。無かったら仕方がないのですがあったので。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YUMIKO、Takaraduka

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
禁煙ツインのエグゼクティブルームを予約していたのに、用意されていたのはキングルームでした。話をしましたが初日はもうこの部屋しかなく翌日からツインに変更となりました。部屋問題はあったものの、エグゼクティブラウンジのスタッフはフレンドリーでサービスも良く、ホテルの立地も交通の便がよく、また利用したいなと思えるホテルでした。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for taking your invaluable time to share your kind feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay and found our location to be convenient. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team, and that we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Tetsuya

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

8/10 (良い)

Kazuhiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
窓ガラスが汚れていた。 トイレットペーパーの予備がなかった。 幼児連れだから端っこの部屋は、エレベーターから遠すぎです。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Osamu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient connecting directry from the train station.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!Thank you for taking your invaluable time to share your kind feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay and found our location to be convenient. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team, and that we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Tomoka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
KLセントラル駅前から外に出ずにつけるので、雨が降っても快適
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsushi

2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

YASUSHI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かったです
2023 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Rumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ステキなお部屋でした
フロントはフレンドリーだし、お部屋は清潔。景色も綺麗でした。 お風呂とベッドルームに仕切りがなくて、開放感がありました。(引戸はあるので、必要な方は閉めればいいと思います。)
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasumichi

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食は種類が豊富でした。 チェックイン時に禁煙ルームは満室とのことで、禁煙のダブルか喫煙のツインの選択となり、部屋を見たうえで喫煙のツインルームを選びました。予約時から禁煙を確定出来たらよいと思います。部屋のたばこのにおいは、気にならないほどにありました。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Greetings from Hilton Kuala Lumpur!!We always love to understand more on your experiences in order to improve our services to assured for your future experiences, we can't wait to welcome you back for your next stay at Hilton Kuala Lumpur.

6/10 (普通)

IL HO

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RYOHEI

2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

AIMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 (非常に良い)

KOTA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごせました。受付もとても親切でした。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

8/10 (良い)

SEIKO

2023 年 8 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Aki

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かったのはプールとエレベーターの速さです。従業員にはホスピタリティーはないです。正直がっかりしました。うっすらアジア人軽視も感じました。ヒルトンには二度と泊まりません。
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Greetings!! Thank you for your feedback. We are sorry to hear you have been dissatisfied with your stay with us. We look forward to welcoming you back soon at Hilton Kuala Lumpur to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

KOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MIZUKI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
初のマレーシアで不安でしたが、ホテルがとても綺麗で清潔で、良い旅になりました。KLセントラルから直結なので、空港からのアクセスも良いです。ここに泊まって良かったです!!
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Greetings!! Thank you for taking your invaluable time to share your feedback. Learning that your overall experience had been a joyous one. We look forward to welcoming you again soon.Kind Regards,Hilton Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

daichi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からのKLIAエクスプレスの止まるセントラル駅と直結。交通至便。立地最高。部屋はきれいでバスルームも快適。部屋からの眺めもよく、プールもきれいで使いやすい。朝食しか食べていないが、朝食は種類豊富で見ているだけで楽しい。その場で作ってくれるメニューも多く、各国のお料理が並ぶ。果物も種類が多く、デザートはマレーシアの伝統お菓子も並ぶ。乗り継ぎで一泊しかしなかったのが残念。フロントには日本人スタッフもいる。とても快適なホテルだった。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Greetings!! Thank you for taking your invaluable time to share your kind feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay and found our location to be convenient. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team, and that we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Rio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Greetings!!Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Greetings!!Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Kazuhisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
満足です
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 11 日)
Greetings!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Katsunori

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
セントラル駅直結で、交通の便は非常に良い。また、設備、施設、スタッフのサービスレベルも非常に高く、朝食のビュッフェも品数が豊富でいろいろなものを食べることができた。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Linda Pecararo - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Greetings!!Thank you for leaving us with a great rating. I hope that you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Kuala Lumpur again soon.

10/10 (非常に良い)

Yoshitaka

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Greetings!Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely

10/10 (非常に良い)

HISAKO

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Greetings!Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely

8/10 (良い)

TATSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Greetings!Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had given us a 10/10 rating. It is indeed our pleasure to consistently deliver quality service to our guests as we strive to ensure all our guests experience a truly comfortable, enjoyable and hassle free stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely

10/10 (非常に良い)

shigeji

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro- General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Greetings!!Thank you for leaving us your feedback. I am pleased that you find your stay here pleasant. I look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Hiroyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的に明るくスタイリッシュ。 スタッフは皆さんとても親切です。 リネン類はとても清潔、バスタブが深く温泉の元を持参しましたが実に気持ちよかったです。 KLセントラル駅直結のため空港へのアクセスは抜群。 エレベーターホールには深夜でもスタッフが見廻りし明るく声をかけてくださいます。セキュリティも安心な気がいたしました。 クアラルンプール滞在はまた使わせていただきます。
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Hiroyuki, Thank you for making us your hotel of choice during your most recent visit. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and found the assistance of our team members to your kind preference. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team and that we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

Natsuki

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Natsuki, Thank you for providing us with an excellent rating. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear NANA, Thank you for providing us with an excellent rating. We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

yumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アクセスも良く、施設も築年数は経っているけどキレイ。 どのスタッフも感じが良い。 シャワーブースとバスタブが別になっているのも◎。 ただ、お湯のメンテナンスが実施されるのを事前に部屋に告知がなかったので-1。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear yumi, Thank you for taking your invaluable time to share your detailed feedback. Learning that your overall experience has been a joyous one. Kindly be assured that we have taken your helpful feedback into consideration. We look forward to welcoming you again soon.

6/10 (普通)

MASAKAZU

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
近郊のショッピングモールに中華レストランが少ない。
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear MASAKAZU, Thank you for making us your hotel of choice during your most recent visit. We note that you have given us a 3/5 rating in the survey and would greatly appreciate it if you could provide us with further feedback on how we can serve you better on your next stay in our hotel. Your opinions are very valuable in helping us maintain a high level of service to guests and in ensuring that your expectations are met on each visit. We look forward to welcoming you back soon in the very near future.

10/10 (非常に良い)

Yoichi

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Yoichi, Thank you for providing us with an excellent rating. We hope to welcome you again soon.

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごせました。朝食は種類が豊富で楽しめます。駅やショッピングモール(nu sentral)に歩いていけるので便利です。
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear HIROYUKI, Thank you for making us your hotel of choice during your most recent visit. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and found our location to your kind preference. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 (良い)

IKuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方は皆親切です。 日本語スタッフの方が常駐しておらず残念でしたが、皆さん親切で良かったです。
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear IKuko, It is truly enlightening to have your positive feedback. We are sincerely delighted to learn that you found our team members' assistance to be your kind preference. We look forward to welcoming you again soon for your next visit.

10/10 (非常に良い)

Minori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Minori, Thank you for providing us with an excellent rating. We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

Mei

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は古めだが、交通の便が大変良く、周辺の飲食店や買い物先が充実しており、利便性がとても高い。 また、コンシェルジュの方が気さくで気に掛けて下さりありがたかった。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Mei, Thank you for making us your hotel of choice during your most recent visit. We are delighted to learn that you found our location convenient and the assistance of our team members to your kind preference. Kindly be assured that we have shared your feedback with our team and that we look forward to your next visit.

8/10 (良い)

Yoichi

2023 年 2 月に 3 泊滞在
Linda Pecoraro, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Yoichi, Thank you for providing us with an excellent rating. We hope to welcome you again soon.