屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

グランド ミレニアム ホテル クアラルンプールの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 428 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 343 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 129 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 50 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 50 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SHINYA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく快適でした。
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Katsuyoshi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
KLセントラルからMRTやモノレールとつながるブキッ・ビンタン駅に近く、またパビリオン直近。KLCCにも徒歩15分程度でロケーションが良い。部屋は広くバスタブあり。チェックインスタッフはフレンドリーだったが、早朝のチェックアウト時は眠たげで、確認が済むと、右手人差し指をハネて去れとの態度だった。
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Katsuyoshi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Shinohara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クアラルンプール近辺の観光には絶好の立地です
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Shinohara,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

Hiromasa

出張
気になった点 : スタッフとサービス
NO REALLY LIKE THIS HOTEL
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Dear Hiromasa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Please accept our sincerest apologies for the inconveniences that you had to go through during your stay. We realized that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Harumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Harumi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

??

2024 年 1 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear ??,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Sadahiro、Takashima

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所は言わずもがな本当に便利なところで、ブキビンタンを楽しみたい人にはいいホテルだと思います。設備や建物は全体的に少し古いものの、清潔感があってよかったです。ただし付近が渋滞しすぎるのでグラブをあまり使えないことは少しマイナスかも知れません(計算が立たない)。チェックアウト後は少し優しさが減り、着替える部屋を要求したけどないと言われた。あとは部屋のトイレのウォシュレットが壊れていたのが残念。ランドリーの1日3点無料、チェックイン時のフルーツサービス、冷蔵庫の飲み物無料は助かったです。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Yuvasunthary からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Thank you for sharing your thoughts with us. We're glad to hear that you found our location convenient for enjoying Bukit Bintang and that despite the older facilities, they were kept clean and pleasant. Your feedback regarding the post-checkout experience and room change request is noted, and we're sorry we couldn't accommodate your request at that time. We truly value your feedback as it helps us improve. We hope for another chance to make your experience even better should you choose to stay with us again in the future. Best regards, The Management.

10/10 (非常に良い)

miki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear Miki,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Nami

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
古さはあるが、とても格式のある雰囲気のホテルだった。 部屋はとても清潔に保たれており、ベッドメイキングや洗面所なども綺麗にしてくれた。 朝食のバラエティも豊富でとてもおいしかった。 コンシェルジュに円からリンギットに換金したいと言ったら、ホテルの近くのレートのよい店を教えてくれてとても親切だった。 立地もよく、好印象だったので、次も是非利用したいと思う。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 10 日)
Dear Nami,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

Yoko

家族旅行
クラブルームシングルベッド2台で予約しましたが、ホテル側からグレードアップしたとファミリールームへ。 しかし部屋は広いだけでカビ臭く、布団も湿っているような古い部屋でした。 午前3時過ぎの到着だったため、翌朝フロントへ予約通りの部屋に戻してほしいとお願いしましたが、部屋が空いていないと言われました。 しつこく頼んで3日目に予定通りの部屋へ移動、ツインルームはリフォーム済?でファミリールームより綺麗で臭いもなく残り2日は快適に過ごしました。 ホテル側のグレードアップが迷惑だと感じたのは初めてです笑 朝食も驚くほど口に合わず、クラブラウンジで簡単に済ませました。 なんだか悪評価しかなく申し訳ないですが、立地は最高です!! ただ次回はもう少し高くても他のホテルへ泊まります。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 3 日)
Dear Yoko,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We had the opportunity to review your rating of our hotel and we are sorry that we fell short in your expectations. Please know that we truly appreciate your feedback as it helps us to focus on what is important to our guests. We can assure you that every point of your comment have been well-noted and we have addressed these with the team to be used as an opportunity to continue to train and improve our practices as well as procedures. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences caused and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best Regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

akiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの感じがよく、便利な場所です。
2023 年 11 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Akiko,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

Eiji

高級ではあるのですが、施設や設備が全体的に古くなってることは否めません。繁華街に近いメリットはありますが、逆に夜中までうるさかったりもします。ロビーも一見豪華ですが床にはお菓子の食べカスが散らかり、ソファもシミだらけであまり心地良くはないです。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Eiji,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

akiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Akiko,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Makoto

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊施設としては、日本人には良いと思います。 となり(左側)がpavilionなので、食事、買い物、非常に便利 並び(出て右手には)にコンビニも3件あります。 夜若干うるさいくらい。さほど気にならない。 物乞いだったり、客引き?みたいのに絡まれるが基本無視でOKです。 グラブとかタクシーで出かけるには、いったん武器ビンタンの駅までの渋滞にはまるので、時間には余裕をもって。反対側のWESTINとかmariottとかだと左に抜け道に出れるので、渋滞は少し緩和、 いずれにしてもホテルに戻るあるいは行くには渋滞に確実にはまるのは覚悟して、それ以外は特段問題ないと思います。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Dear Makoto,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 (良い)

YUKARI

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ブキビンタンで買い物して、すぐとなりがホテルなので便利。隣のパビリオンからツインタワーまでの通路があるので徒歩で行ける。 古いがさほど気にならない。 明るい街が見下ろせて、展望良かったです。 チェックイン、アウト、グレードアップのメールがよく届く。意味があるのか不明。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Yukari,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

akiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Akiko, Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Kunihisa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ロビーに噴水があって高級感がある。 ジムのマシンラインナップが豊富。 プールは隣接ビルによる日陰時間があり、日焼けを気にする人に良い。水温も丁度。 クラブラウンジが広く、夕方にアルコールを含み、シンプルとはいえ十分なブッフェでの食事提供がある。アンバサダーが気配りのあるサービスをしてくれる。 部屋のランクによるが、無料ランドリー(個数制限あり)もあって助かる。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Dear Kunihisa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

MIZUHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインから気持ちのよい対応をしてくださいました。テレビのつけ方がわからなかったところ、ハウスキーパーの方に聞いたら快く教えてくれました。バスタブにお湯をはるのに少し時間がかかりますが景色のよい素敵なお部屋でした。ホテル周辺は渋滞しやすいのでgrabを利用する時は時間に余裕をもったほうがよさそうです。とてもリラックスできました。ありがとうございました。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Dear Mizuho,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 (良い)

Shinji

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Dear Shinji,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

kanako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クアラルンプールの中心地にあり、ショッピング、観光等すべてにおいて便利なホテルでした。 お部屋は広く、清掃も行き届いており快適でした。 また、スタッフの方々(特にドアマン、ロビーにいらっしゃる方々)の質が高く素晴らしかったです。皆さんとても親切で、こちらの細かい質問に対しても丁寧に対応してくださいました。 grabという配車サービスアプリの使い方についてもいろいろと教えていただけて、滞在期間中とても助かりました。 再度クアラルンプールに滞在する機会があれば、必ずこちらのホテルを選びたいと思います。
2023 年 7 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Kanako,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

Daisuke

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Daisuke,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rio

2023 年 7 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Dear Rio,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

?

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
素晴らしい
2023 年 7 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear 素晴らしい,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

sakae

2023 年 6 月に 14 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear Sakae,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

koji、nagakutecity

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
2023年4月5日から4月8日まで3泊4日、父と2人で宿泊しました。ブキッ・ビンタンの中心部にあり歩いて直ぐにMRTの駅があり交通の便は最高でした。 朝食もビッフェ方式で種類も豊富で美味しかったです。 予約したお部屋も広くて快適で良かったのですが2点ほど不満、バスダブにお湯を溜めていて水垢が出てきて溜まったお湯を一旦抜いて再度入れ直さないといけなくて不潔な事と、 初日にアメニティの歯ブラシが置いていなくて、急遽近くのセブンイレブンまで歯ブラシのセットを購入しました。他の国の旅行者はあまり気にならないのですが毎日バスダブにお湯を入れて入っている日本人は結構気になるので、バスダブの掃除は毎日きちんとして欲しかったです。
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear koji,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on revinate.We had the opportunity to review your rating of our hotel and we are sorry that we fell short in your expectations. Please know that we truly appreciate your feedback as it helps us to focus on what is important to our guest. We can assure you that every point of your comment have been well-noted and we have addressed these with the team to be used as an opportunity to continue to train and improve our practices as well as procedures. Please accept our sincere apologies for the inconveniences caused and look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best Regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 (普通)

EIJI

2023 年 4 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 5 日)
Dear EIJI,Thank you for your feedback on revinate and we are extremely disappointed to read about the challenges you experienced during your stayed.Please accept our sincere apologies for the inconveniences that you had to go through and your comments have been shared with the department head concerned for immediate action as well as to ensure such similar incident do not recur. We wish to assure you that it is certainly not reflective of the usual standards of Grand Millennium Kula Lumpur and we are continuously putting in more effort to train and develop our team to improve the standard of service.We realised that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regardsThe Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
何度も利用しています。 ブキッビンタンのど真ん中でとにかく立地が良いです。 パヴィリオン、スターヒル、LOT10等主要なショッピングセンター、ペトロナスツインタワー、アロー通り等の観光スポットも全て徒歩で行けます。 建物は少し古いですがとても清潔です。 初めてマレーシアに来られる方にはおすすめのホテルです。
2023 年 4 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 26 日)
Dear Yuki,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 (非常に良い)

REIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
パビリオンが近くて便利

8/10 (良い)

KYOKO

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

8/10 (良い)

Ayako

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
パビリオンモール徒歩1分。立地の良さで選びました。トイレの水圧が弱く流れないのがストレスでしたが、呼べばすぐにスタッフが来て直してくれます。スタッフさんは皆感じの良い接客でした。
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Dear AyakoWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are glad that you were impressed with our staff and enjoyed our strategic location. However, we are sorry about the problem you experienced with the water pressure.Thank you again and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regardsAdrian Chua, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Masayo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yosuke

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ブキビンタンど真ん中。Pavilion に隣接しており大変ショッピングに便利な立地です。スタッフも概ねフレンドリーで良かったです。 日々の朝食に少しバリエーションが有れば、なおGoodでした。
2022 年 11 月に 4 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 15 日)
Dear YosukeWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are indeed fortunate to be situated in a strategic location within walking distance of luxury shopping, entertainment venues and eateries. We hope you had the opportunity to explore some of the top attractions in the vicinity. Your comments about the staff and breakfast have been shared with the team and they were most appreciative of your compliments.Thank you again and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regards,Adrian Chua, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Michio

出張
KL滞在時はいつも利用しているホテルです。今回は朝時間的に余裕があったのでチェックイン時に1Fレストランの朝食を予約しました。ブュッフェスタイルでメニューが豊富でとても美味しくいただきました。お値段は日本での昼食ワンコインよりもお安くて倍以上の満足感が得られると思います。
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 2 日)
Dear MichioWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are delighted to learn that you had an overall positive experienced and that you were impressed with our breakfast. Thank you for your continued support and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regards,Adrian Chua, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Takamasa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がとにかく良い。 若干古さを感じるし、朝食は毎日変化がないのは残念だが、総じてスタッフの対応は良かった。
2022 年 9 月に 6 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 26 日)
Dear TakamasaWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are delighted to learn that you overall had a positive experience and were impressed with our staff as well as strategic location. Thank you for your feedback on the breakfast which we have shared with the department head concerned for review and further improvement.We look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regardsMark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

Tomonari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
少し古い建物でしたが、手入れが行き届いていました。とにかくブキッビンタンのど真ん中なので便利な場所です。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 23 日)
Dear TomonariWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are indeed fortunate to be situated in a strategic location within walking distant of luxury shopping and entertainment venues. We hope you had the opportunity to explore some of the top attractions in the vicinity.Thank you and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

yoshimitsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全体的にはいいじゃないですか。ただバスタブにお湯を入れると、汚れが浮いて来た。
2022 年 8 月に 14 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Dear YoshimitsuWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are glad to learn that you had an overall positive experience and we hope it was a comfortable stay. Thank you for your feedback regarding the hot water in the bathtub which we have shared with the department concerned for further action.We look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regards,Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

Takao

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
総合的に評価するとかなりいいです。 立地や利便性には申し分ないです。 ただ、たまに清掃が行き届かないところがあり、歯ブラシ補充してなかったり、コーヒーの補充が忘れたりすることがある。サービスは素晴らしいです。
2022 年 8 月に 9 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 24 日)
Dear Takao-sanWarm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We are glad to learn that you had an overall good stay and enjoyed our service as well as strategic location.Your feedback regarding cleanliness and replenishment of amenities has been shared with the management team for further action.Thank you again and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best regards,Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

AYUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Shigeru

2022 年 2 月に 5 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 23 日)
Dear Shigeru Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us. We hope you had a comfortable stay and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

KOICHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 23 日)
Dear Koichi Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us. We hope you had a comfortable stay and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Siからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 25 日)
Dear Guest Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur. Thank you for taking the time to share a review on Hotels.com. We hope you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best regards, Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何でも笑顔で対応していただき、とても過ごしやすかった。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 12 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We are glad you had a pleasant stay and look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
毎回泊まってしまう。 ロケーションの良さはダントツ
2020 年 3 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 11 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for choosing us as your preferred accommodation. We are are glad that you liked our location and we hope you were able to explore some of the top attractions within the vicinity. All of us here look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
兎に角ロケーションは最強
2020 年 2 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review with us regarding your stay. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for rating us full score on Expedia. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

10/10 (非常に良い)

チューテン、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ブキ・ビンタン駅のすぐ近くで立地は最高。外観も内観も高級ホテルですが値段はそれ程高くありません。部屋は広くて清潔です。バスルームはシャワーと湯船が別々です。 朝食のバイキングは種類が豊富で美味しいです。ジムの設備も良いです。従業員の対応も良いと思います。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review with us. We are pleased to learn of your excellent experience during your recent visit and we hope you had an enjoyable time with us. Your kind words regarding our service delivery have been shared with the team who were most appreciative of your compliments. We hope to welcome you back in the not too distant future. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一部屋3人で泊まったのでタオルとかマグが2個アメニティも3人分用意されていなかった。
2020 年 2 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review with us. Please accept our sincere apologies that we did not meet your expectations and do rest assured we have brought this up to the department head concerned to ensure such issue do not recur. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

mister884、日本

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
事前連絡はしていたが、チェックイン前にシャワーを利用することができたのは非常に良かったです。 出入り口のドアマンが笑顔でお辞儀をしてくれたのが好印象でした。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review with us. We are glad that you were impressed with our service delivery and your kind compliments will certainly motivate the team continuously strive to provide all of our guests with a wonderful stay experience at our hotel. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager

8/10 (良い)

MITSUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear MITSUKO, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review with us. We look forward to welcome you back soon. Best regards, Mark Heywood, General Manager