ロビー

ドーセット クアラ ルンプールの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 347 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 425 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 130 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 62 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 36 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

sakamoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masaru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
David Wongからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Masaru, thank you very much for good reviews posted. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 (良い)

Miyoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーブースが使いよい ソファや机があるのがよい フェイスタオルがなかったので、頼んで入れてもらった
David Wongからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Miyoko, thank you so much for the good reviews shared. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 (良い)

Akihiro

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
やや建物は古いが、中心地に有り立地は申し分ない。 清潔感は微妙だが、総合的にはリピートする価値は有ると思う。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
David Wongからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Dear Akihiro, thank you for staying with us and your kind reviews shared. We noted your concerns on the cleanliness and will brief the team to improve accordingly. Looking forward to welcome you back soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 (良い)

Hideyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
smooth connecting!
I worked in room, then no trouble for internet connecting and very confortable!
2023 年 11 月に 4 泊滞在
David Wongからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Hideyuki, thank you for staying us and your kind reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to welcome you back soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

4/10 (不満)

ICHIRO

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街に近くて便利
繁華街に近くて便利です。 反面、週末(金曜・土曜)の深夜25時~26時は 周辺の道路に暴走族が出現し、かなりの騒音で熟眠が妨げられ、非常に不快でした。ホテルももう少し防音性能に優れた窓ガラスを使用すべきです。 警察当局の取締の強化も必要かもしれません。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
David Wongからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Dear Ichiro, thank you for staying with us and your kind reviews shared. We wish to apologize on the inconvenience caused and please noted that we have reported the incident to the local authority for further action. We hope this isolated incident will not mar you from coming back to us. Looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 (良い)

MEGUMI

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was friendly and I would use them again. A spare supply of toilet paper would be even better.
2023 年 11 月に 5 泊滞在
David Wongからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Dear Megumi, thank you for staying with us and your kind reviews shared. We noted your suggestions and looking forward to your return trips soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager.

4/10 (不満)

Norio

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Number of staffs including house-keeping, laundry etc. are not enough.
2023 年 6 月に 7 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Norio,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback. Please be assured that we take your feedback with concern and priority, and have shared it with our manager to investigate and address wherein applicable.We hope you won't let this isolated oversight keep you from booking with us again. Your next stay is certain a pleasant and comfortable. Best regards,Henry LOODirector of Operations

8/10 (良い)

koji、fukuyama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
パビリオンに歩いて行ける、最高の立地です。施設は古いですが、まずまずのコンディション。スタッフも親切です。ただ、室内のバスタオルが古く、フェイスタオルも有りませんでした。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Koji,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback. Please be assured that we take your feedback with concern and priority, and have shared it with our manager to investigate and address wherein applicable.We hope you won't let this isolated oversight keep you from booking with us again. Your next stay is certain a pleasant and comfortable. Best regards,Henry LOODirector of Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ドライヤーが壊れていたので、ハウスキーピングに電話しても誰も出なかったので、仕方なくフロントに行って要望伝えたんですが、結局、持ってきてもらえませんでした。 サービスはマレーシアクオリティでしたね。
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 3 日)
Dear Sir/Madam,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback. Please be assured that we take your feedback with concern and priority, and have shared it with our manager to investigate and address wherein applicable.We hope you won't let this isolated oversight keep you from booking with us again. Your next stay is certain a pleasant and comfortable. Best regards,Henry LOODirector of Operations

2/10 (非常に不満)

RIEKO

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の隣、上のフロアの騒音で毎日眠れずフロントに抗議してもゲストをゲストとも思わない対応で限りなく海外のホテルに泊まっているが初めての経験でした。
2023 年 3 月に 28 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 1 日)
Dear Rieko,Thank you for staying at Dorsett Kuala Lumpur and taking time write review to our attention.We sorry if the service interaction with our team member did not meet your expectation an otherwise enjoyable stay. Because this sort of lapse in service is not typical for our staff, we're confident you'll enjoy the caring service and warm hospitality you deserve if you stay with us again. It's our pleasure to welcome you anytime!Regards,Henry LOODirector of Operations

6/10 (普通)

MICHIHARU

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ブキッビンタン近くで超便利!ペトロナスツインタワーまで徒歩15分強!価格は朝食ビュッフェを付けても安いですが、お部屋の清潔感&カビ臭?が残念。 価格相応といえばそれまでですが---
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Dear Michiharu,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback. Please be assured that we take your feedback with priority, and have shared it with our manager to investigate and address wherein applicable.We hope you won't let this isolated oversight keep you from booking with us again. Your next stay is certain a pleasant and comfortable. Best regards,Henry LOODirector of Operations

10/10 (非常に良い)

SAYAKA

2022 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Eri

2022 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MAYUMI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントデスクの女性がとても親切でした。仲間6人での移動にgrabとタクシーに分かれました。タクシーの配車をお願いしたところホテルで15人乗りのハイエース?をすすめてくれました。 既にgrabを依頼してたため2台に分かれましたが次回は一台でまとまって動けそうです。また利用したいと思いました。
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Mayumi,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur, thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. You may have the choice going around the city either with a grab car or the van transport for 8 persons We truly value your comments and very much hope to welcome you back for an even more enjoyable stay with us in near future.Regards,Henry LOODirector of Operations

8/10 (良い)

JUNKO

2022 年 9 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Wakako

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
4泊5日の予定でしたが到着早々案内されたお部屋のルームキーが反応せず、即フロントへリターンし結果ルームチェンジする事に。ところが次の部屋では夜にシャワーが10分出してても水しか出ずバスタブが無いため翌朝隣のドーセットレジデンスに泊まってる友人の部屋でシャワーを借りました。フロントに言ってエンジニアを寄越した時には何故かきちんとお湯が出て…。トイレットペーパーの予備もなくフロントに催促しないとくれません。バスタオルも交換してくれる日とそのままの日があって…。コスパは良いですし、パビリオンなど大型ショッピングセンターなどへのアクセルも良くレストランの朝食も美味しいので設備と衛生面が改善されたらもっと良いホテルになると思いました。
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Wakako,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur, thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We have taken note your additional feedback in regards to the room key card access, hot water and room cleaning concern to be addressed immediately, as for bathtub facility available in Premier and Suite room category. We truly value your comments and very much hope to welcome you back for an even more enjoyable stay with us in near future.Regards,Henry LOODirector of Operations

4/10 (不満)

Koyuki

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地はよかったですが、ゴキブリが多かったです。 フェイスタオルもありません。 連泊しましたが、ベッドメイキングはしてくれましたが掃除がされませんでした。
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Henry LOOからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Koyuki,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur! We're sorry to learn that your recent visit fell short of pleasant experience and regret for any discomfort that was caused. We understand that these details are essential to an enjoyable stay, and your constructive feedback will be used to help improve room cleaning and maintenance standard to meet guest satisfaction. We truly hope that you will offer us another chance to show you comfortable stay you deserve, as guest satisfaction is our priority.See you again soonBest regards,Henry LOODirector of Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のアップグレードをしてくれた。コロナの影響なのか部屋内の食器用洗剤、フォーク等が無かったので準備が必要かもしれない。
2021 年 2 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 28 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and very much hope to welcome you back for an even more enjoyable stay with Dorsett Kuala Lumpur in near future. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2020 年 1 月に 8 泊滞在
Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and very much hope to welcome you back for an even more enjoyable stay with Dorsett Kuala Lumpur in near future. Best regards, Victor Hiew

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよくて使い勝手がよかったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dorsett Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 17 日)
Dear Guest, We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you once again for your feedback. Best regards, Victor Hiew Director of Operations

8/10 (良い)

Tom、Osaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテルの施設は全般的に清潔に保たれています。私の使った部屋は数日使われていなかったのか、初日にバスタブを使おうとしたところ、配管の汚れが出てきたのでそのようなところは事前に気を付けていただければ、より快適に過ごせると思います。スタッフもたくさん常駐していて、いつでもわからないことが有ればすぐに手助けしてくれます。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Dorsett Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and you are pleased with the cleanliness level, and the assistance extended by the team. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you once again for your encouraging feedback. Best regards, Victor Hiew Director of Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 (非常に良い)

cuncun、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ブキッピンタン、インビの駅から近いとは言っても少し歩きますがとても立地の良い場所にあります。 とてもリーズナブルに感じたホテルでした。 スタッフも親切で、朝食も十分すぎるほど色々ありました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and you are pleased with the location of the hotel, and the hospitality extended by the team, as well as our breakfast offerings. Thank you once again for your feedback. Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 3 泊滞在
Dorsett Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 29 日)
Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback, we noted that you have rated us 6 out of 10, and there are areas to be improved. Kindly let us know if there is anything we can further assist. Thank you once again for your feedback. Best regards, Victor Hiew Director of Operations

4/10 (不満)

KUMIKO

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
不自由をした
チェックインの時にセキュリティカードをもらえずエレベーターやプールに行くのにとても不自由でした。 フロントにその事を言っても今日は渡せないなど言われ結局降りる度に人を呼んで対応してもらってました。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Dear Kumiko, Thank you for staying with us, and for sharing your feedback. I am sorry to learn that you have experienced inconveniences due to the lift access card, for this I apologise. Thank you once again for your feedback, we apologise for any inconveniences caused. Best regards, Victor Hiew

10/10 (非常に良い)

Nao、Tokyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
クアラルンプール滞在時は毎回利用しているホテルです。今回の滞在では部屋のアップグレードもあり総じて快適な滞在となりました。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Dear Nao, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. We are glad that you have enjoyed the upgrade. Kindly let us know if there is anything we can do further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ブキッ ビンタン中心街に近く、落ち着いた使い勝手の良いホテル
ビジネスで一泊しました。 ブキッビンタン中心街エリアから一本道を離れた大通り沿いに位置していて多少静かだが、ブキッビンタン繁華街へはどこも徒歩圏内。最寄り駅(地下鉄・モノレール)まで7,8分程度。 部屋はとても広く、一人では十分な大きさでしたが、設備は多少アップデートして欲しいと感じた。モダンとはいかないが、ビジネスホテルとして利用するには十分なレベルでした。
2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Nao、Tokyo

出張
良かった点 : スタッフとサービス
立地は良好も客室のニオイが気になった
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Nao, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for staying with us, and for sharing with us your feedback. We take your feedback on board with regards to the smell in the room. We have since blocked the room for further rectification. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
最初に通された部屋があまりにも汚く変更してほしいとリクエストすると、すぐに対応してくれた。変更後の部屋は問題なかったし多少清潔感はあったが、ハイグレードホテルとは言えないほどであった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are sorry to learn that you have experienced inconveniences due to the cleanliness level of the room. We take your feedback on board, and have highlighted this concern to the Executive Housekeeper for our further improvement. Kindly let us know if there is anything we can do further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんは、とても親切で、モーニングコールも確実に実行していただけます。パビリオンも徒歩圏内でお買い物や食事も便利です。朝食も毎日変わるヌードルのスープや種類豊富な果物にだいまんぞくです。 朝食会場がもう少しゆったりできれば、言うことなしです。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and you have enjoyed the hospitality extended, and the location of the hotel. Kindly let us know if there is anything we can do further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

8/10 (良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クオリティから考えると少し割高かなと思った
チェックインで少し時間がかかり、また朝食付きプランにも関わらずレストランで含まれないといわれ、確認に時間がかかったのが難点です。部屋は広めでアメニティも充実。朝食がかなり混んでいたこと、もう少し品数が充実していたらベストです。 部屋のWIFIは有料と記載されていたが、実際には部屋でも無料で使えました。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Dear Tomoko, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. We take your feedback on board with regards to the breakfast entitlement, and the check-in processing time. Kindly let us know if there is anything we can do further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
大変綺麗な施設でした。館内もアロマの香りですし、排水的な臭いなどもありません。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 7 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Kindly let us know if there is anything I can assist further. Thank you once again` for your feedback, and we look forward to welcoming you back soon. Best regards,

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地が良いので去年に引き続き泊まりましたが、もう泊まりません。 事前にリクエストしましたが、以前と同じで通ってないのでチェックイン時にメールのやり取り見せました。高層階になったけどコネクティングルームで全く静かじゃない。部屋を変更してもらいました。 日本でないですから期待してませんが、5☆でこれか…って感じでした。ケーキ用意しておきますと返事あったけど無い。メール見せて4回直接言いに行きましたがあとで。明日。と結局来ませんでした。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us and for sharing your feedback. I am sorry to learn that you have experienced inconveniences during your stay as we did not managed to fulfill your request for an extended check-out, and a room on a higher floor, for this I apologise. We are glad that you liked the location of the hotel. Thank you once again for the feedback, we will work on addressing the concerns highlighted. Kindly let me know if there is anything I can assist further. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 22 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your overall stay with us. Kindly let us know if there is anything I can assist further. Thank you. Best regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
we stay 2 night. we asked to the staff that when will the cake come to my room. many times we were ask it.some staff said us "soon " "later" but didn't come it.finally we will check out on What a bummer! message from staff. Please be informed for wedding anniversary, we will provide complimentary one slice of cake upon check in.
2019 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback, kindly let me know if there is anything I can do. Best regards,

8/10 (良い)

yuta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地もよくいつもビジネスで使用しております。 マッサージ店を探していたのですが、近くになくて少しがっかりですが、アメニティー等満足です。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 22 日)
Dear Yuta, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for taking the time to share with me feedback, we are glad that you have enjoyed your stay. Kindly let us know if there is anything I can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Sushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街歩きには最適なホテルです。朝食付きにしなかったので、朝食を食べられる場所が徒歩5分圏内にはほとんどなくて少し困りましたが、10分ほど歩けば色々なところがあるので、とても便利です。
2018 年 12 月に 6 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear Sushi, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your overall stay, and the location of the hotel. I would like to extend my apologies for the inconveniences you have experienced during breakfast service. We will review our processes internally so as to deliver a better experience. Kindly let me know if there is anything I can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Victor Hiew Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 5 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for sharing your feedback. Kindly let us know if there is anything I can do. Thank you. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
あさ9時に着きましたが 笑顔でチェックインさせてくれました。いちばん安い部屋を予約していましたが
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 26 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We would like to thank you for your warm words of compliments to my team. Please let us know if there is anything I can do. Thank you. Best regards,

8/10 (良い)

コイコイ、岡山市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
JWマリオットホテルやリッツカールトン、ウエスティンホテルに囲まれ、とても治安がいいです。タクシーも広い安く、パビリオンまで徒歩5分圏内です。 特に、朝食はお勧めです。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for staying with us, and for taking the time to provide us with feedback. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you. Best regards,

8/10 (良い)

TOMOAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Dear Tomoaki, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for your feedback, we hope you have enjoyed your stay with us, do let us know if there is anything we can assist. Thank you.

8/10 (良い)

コイコイ、岡山

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインの時に朝食がついていないと言われた。 朝食込みでオーダーしたはずだったのに。 それ以外は、対応に問題はなかった。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Victor Hiew, Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. We would like to thank you for taking the time to provide us with constructive feedbacks, and thank you once again for sharing your stay experience with us. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 22 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 22 日)
Dear Guest, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

キドッチ、京都市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Suzanna Aminからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear キドッチ, Thank you for your review. We are delighted you had enjoyed your stay with us. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back again soon. With regards, Suzanna Amin Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

部屋のシャワーが壊れていた。 スタッフの対応はとても丁寧でよかったです。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Suzannaからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the unpleasant experience you encountered during your last stay with us. We do appreciate your kind patience and understanding as we continue to improve our services to the level that you as our valuable guest so rightfully deserve. Thank you for your patronage and we look forward to welcoming you back again soon. With regards, Suzanna Amin Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Jangsong

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Suzannaからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your review. We are delighted you had enjoyed your stay with us. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back again soon. With regards, Suzanna Amin Front Office Manager