屋外プール、サンラウンジャー

ヒルトン ペタリン ジャヤの口コミ

5 out of 5
ヒルトン ペタリン ジャヤ
No 2 Jalan Barat, Petaling Jaya, Selangor

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 426 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 405 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 105 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

MASAO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在
MASAOからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear MASAO,Thank you for your kind review of the hotel. It brings us great joy to learn that you had a pleasant stay and were pleased with the warm service rendered by our team members. We trust that we will have another opportunity to welcome you back to Hilton Petaling Jaya in the future.Thank youBryan TanDirector Of Operations

10/10 (非常に良い)

Koji

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
食事はホテルの中華屋が美味しい。 日本食は止めておきましょう。 プールは良いけれど、写真ほど大きくは無いです。
Kojiからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 22 日)
Dear Koji,Thank you for your valuable feedback. I am happy to hear that you enjoyed our hospitality and that our team members provided an exquisite service during your visitation. It brings us great joy to hear that you enjoyed many aspects of your stay here including the products offered; hotel locality, food selection as well as the warm service. Please rest assured that your compliments will be passed to the team members We certainly hope that future plans will bring you back to stay with us for another exquisite experience.Warm wishes!SincerelyCraig BonnorGeneral Manager

8/10 (良い)

Mi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Miからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 23 日)
Thank you for your kind review of Hilton Petaling Jaya. It is our delight to hear of all your wonderful experiences here with us. We are grateful for your kind compliments and are glad to hear that the service rendered to you during your visitation had met your expectations.We trust that we will have another opportunity to welcome you back to Hilton Petaling Jaya in the future.Thank you SincerelyCraig BonnorGeneral Manager

6/10 (普通)

junichiro

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Jessie-Assistant Reservation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Junichiro, thank you for taking your precious time to give us the rating. Truly grateful to have your kind feedback with us on your most recent stay. We are always love to understand more on your experiences in order to improve our services to assured for your future experiences, we can't wait to welcome you back for your next visit very soon!

8/10 (良い)

Nao

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔でした、スタッフも優しかった、朝ごはんも美味しかった
Jessie-Assistant Reservation Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 11 日)
Dear Nao, Thank you for leaving us an amazing review! I'm thrilled to know you had such an enjoyable stay at Hilton PJ and that everything was to your satisfaction, especially in regards to the excellent service provided by the team. Glad you were pleased with the cuisine at Paya Serai as well! We can't wait to welcome you back for your next stay at Hilton Petaling Jaya!

8/10 (良い)

YUKARI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切で、食事も美味しかったです 駅にも近くて便利でした お風呂がシャワーしか無かったのが少し残念でした 後洗面台に物が少ししか置けなかったです
2022 年 8 月に 6 泊滞在
Craig Bonnor General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Yukari, thank you for your kind and constructive feedback. We are truly heartened to hear you have thoroughly enjoyed your stay and found our nearby amenities to your kind preference. Please be assured we have shared your helpful comments regarding our bathing facilities with our team to address where applicable. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Jessieからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 29 日)
Dear Valued Guest, thank you for leaving us a perfect rating. We are glad that you've enjoyed your stay with us and that all were to your satisfaction. Looking forward to hosting you again at Hilton Petaling Jaya soon!

8/10 (良い)

Nobuhiro

2020 年 7 月に 1 泊滞在
Effiraからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 7 日)
Dear Nobuhiro, Thank you for taking the time to review your stay with us. If there's anything else we can do to help, please let us know. I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
清潔感に欠ける
全体的には良かったのですが、バスタブに垢がついていたり、シャワールームに髪の毛が残っていたのが残念でした。 また今回は2食付きのプランでしたが、こちらから言うまで何も付けてもらえず不信感がありました。 しかし、レストランのスタッフやジムやプールなどの設備はとても良かったです。
2020 年 7 月に 1 泊滞在
Effiraからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear that your stay was tainted by the unpleasant experience you had to endure upon checking in and during your stay. I sincerely apologise on behalf of our team for the lapse in service standards shown and would like to assure you that your feedback will be shared with them for further refinement to ensure this won't happen again in the future. I look forward to welcoming you back next time for a renewed and much-improved stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Raj Subramaniamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect score. I'm glad you enjoyed a pleasant stay at Hilton PJ and I look forward to welcoming you back next time! Sincerely, Raj Subramaniam Director of Operations

10/10 (非常に良い)

Midori

2020 年 2 月に 7 泊滞在
Midoriからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Midori,Thank you for your kind review of Hilton Petaling Jaya. It is our delight to hear of all your wonderful experience here with us. We are grateful for your kind compliments and are glad to hear that the service rendered to you during your stay had met your expectations. Please rest assured that your compliments will be passed to our team members.We trust that we will have another opportunity to welcome you back to Hilton Petaling Jaya in the future.Warm wishesSincerelyCraig Bonnor

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Raj Subramaniamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest,Thank you for leaving us a positive rating. Glad you had a great stay and am looking forward to welcoming and serving you again next time! Sincerely, Raj Subramaniam, Director of Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅までが少し時間がかかるが、ホテルは問題がない。ホテルのそばにスパーがないのが少し困った。 シャトルバスもあったよかった。
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Raj Subramaniamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a positive rating on your recent stay. I'm glad you enjoyed your time with us and am looking forward to welcoming and serving you again at Hilton Petaling Jaya on your next trip to our city! Sincerely, Raj Subramaniam Director of Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel
2019 年 11 月に 7 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating and review. I'm pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya soon! Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 6 泊滞在
Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
It was a pleasure to welcome you to Hilton Petaling Jaya, and likewise to receive positive feedback about your stay. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
とくに問題ありませんでした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a favourable rating and review. I'm glad you enjoyed your experience here and am looking forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya hopefully soon! Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも通り良かったです。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating and review. I'm glad you had another pleasant experience here and I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya for your next stay! Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エクストラベッドもすぐにいれてくれてよかった。 部屋も良かった
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating and review. I'm glad you enjoyed your stay and that you were impressed with our accommodation and amenities. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya on your next visit to our country and city. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
市内からはちょっと離れているけどgrabでタクシー移動すれば20分くらいなのであまり気にならない。それでヒルトンクアラルンプールよりだいぶ安いから良かったかな
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a good rating and review. I'm glad you've enjoyed your stay with us and I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊中のホテルに対する問題がないか?朝食時にヒアリングして解決しようとしていた取り組みが良い。 現地でのツアートラブルにも間に入ってくれて通訳的なサポートや気遣いが本当に感謝してます。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
RM からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Thank you for your feedback. Do let me know if you need any assistance.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービス行き届いていて、さすがヒルトン。ロケーションの問題以外は満足でした。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
RMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
It was a pleasure to welcome you to Hilton Petaling Jaya, Thank you for the feedback and will share with my team.Do let us know should you need any assistance.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

部屋の料金を二重に請求されました、チェックインした時にクレジットカードでダブルとツインルームの支払いをしました、しかし今日支払いがないと言われました、私のクレジットカードの使用履歴として残っています、ホテルにしそして最初に支払った金額は39593円と31674円で、エクスペディアでの予約金額をはるかに上回った金額を支払っています、そちらも至急確認下さい
2019 年 7 月に 4 泊滞在
RMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
It was a pleasure to welcome you to Hilton Petaling Jaya, Thank you for the feedback and will share with my team.Do let us know should you need any assistance.

6/10 (普通)

MASA

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ンンンンンンンン。。。って感じ
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 20 日)
Dear MASA, Thank you for your review. I hope you've enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
1.予約の部屋が確保されていなかった。(ツインベッドがダブルに) 2.二人使用の準備が出来ていなかった(水が無い、歯ブラシが1本) 3.フロントの精算でお釣が少なくごまかし損ねた。
2019 年 7 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフはサービスというよりこちらが言うまで面倒だから目をそむけておこうしせい。 レストランビッフェは高いだけで、質、味から最低、カラカラに乾いて何時間も放置佐れてる料理はあるし、スタッフのサービスなどは皆無状態で、安いとは言えない料金払い、まずく殆どてをつけずにホテルの外に食べに行ったり。 掃除は断りながら、少し部屋を開けて戻って来たらかってに入ってきていたりとか、 インド人が殆どの地域と聞いたが、そのせいかわからなきが中途半端で悪いホテルだった、
2019 年 7 月に 5 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a review of your recent stay. I'm disappointed to note that we have fallen slightly short of your expectations in certain areas, especially regarding the lapse in standards in our services and your dining experience here. Rest assured that your feedback has been relayed to the management team and is duly noted for future improvements. I look forward to the opportunity of welcoming you back to Hilton Petaling Jaya for a better stay next time. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us. I hope to welcome you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us. I hope to welcome you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us. I hope to welcome you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Great people with hospitality minded
I would say, over all it was a pleasant stay that the main purpose of this trip was not sightseeing. I only needed place to stay that I could easily get access to where I needed to go. Although there are some points I would like to highlight, positives and negatives. Negatives -No Bath tub / I chose the room with bathtub from this website. Our room did not have the bath tub -No lights / When we entered the room, the light did not turn on. There were electricity problem Positives -Great people with hospitality / Upon the problems, especially on the electricity problem, the engineer was sent to our room and immediately fixed the problem. He was really in a clean, fast and sincere. (The time was quite late already in the night and we were starving so ended up not claim about our bathroom) -Breakfast/ Breakfast buffet had Malaysian, Indonesian, Indian and International. They all tasted great and we enjoyed them a lot. Summery You will get the problems no matter what hotels you stay at. I believe if the people work there are nice and professional minded with the hospitality, that is the most important. If you care it the most, this hotel would be the one you could choose in Petaling Jaya.
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. Your constructive feedback is certainly very much appreciated and have been well noted for improvements. I am happy to hear that you have enjoyed a pleasant stay nonetheless and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エグゼクティブクラスにランクアップしてくれました。予約時は出来ないと聞いていましたが、チェックインの際に一人1日あたりプラス3000円程でOKだと言ってくれました。 朝、夜、ティータイムも全て食べ放題 飲み放題です。ホテルのスタッフも素晴らしい接客で最高に満足出来ました!
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and that you were impressed with our dining offers at Paya Serai. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

KENTARO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足。
スタッフも愛想よく全てが清潔に保たれていました。周りにコンビニ、飲食店もありビジネス利用としてはじゅうぶん満足できます。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 3 日)
Dear KENTARO, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 6 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again. Sincerely, Charles Marshall General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルドットコムからの日にち変更は注意
ホテルドットコムからの予約で、日にちを変更したら、朝食が除外された。チェックインの際はあとで話そうと言ったのに、支払いの時はあなたが要求したからすべての日にチャージと食べなかった日にもチャージされた。気分が悪かった。
2018 年 9 月に 6 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. I am disappointed to note that we have fallen short of your expectations. Kindly be assured that your remarks have been well noted for future improvements. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya with a better stay experience in future. Sincerely, Charles Marshall General Manager

6/10 (普通)

あつ、東京

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールにバーがない エレベーターが遅い
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 23 日)
Dear あつ, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
もっと近くにモールがあれば嬉しいのに
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 5 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am thrilled to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great review. I am thrilled to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with a great rating. I hope you've enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

Toshio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヒルトンの良さが無い
本当のヒルトンらしさが感じられなかった。 特に部屋。多分、デザインに寄るのだと思う。 ドアを開けたらいきなりトイレの扉正面と向き合う。もし、扉が開いていたら便器が目に飛び込んでくる。とんでもないでざいん。それに部屋の広さわまあまあだけど、安っぽさが充満している。ヒルトンの格落ちを感じました。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 1 日)
Dear Toshio, Thank you for leaving us with a review. I am disappointed to note that we have fallen short of your expectations. However, do be assured that we have duly noted your remarks for future improvements. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

福、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
ラマダン明けで混雑していたが丁寧なサービス対応でした。
空港からの移動が少し大変だったが、ホテル近郊のローカル飲食店が多く、楽しめた。 友人とのコネクションもスムーズに出来る場所です。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Gagan Talwarからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 20 日)
Dear 福, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to note that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Gagan Talwar Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Aki、マレーシア

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゆったりとした部屋でくつろげるホテル
今回はヒルトンクアラルンプールが満室のためヒルトンプトラジャヤを予約しました。 部屋も広くバスタブもありとても良かったです。 今回はヒルトンプトラジャに泊まるため車にて移動しましたが、 駐車場も1泊 RM5とお手頃価格でした。 朝のビュッフェに関してもヒルトンのクオリティは変わらず満足でした。 お勧めのホテルです。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear Aki, Thank you for leaving us with a great review. I am happy to note that you have enjoyed your stay with us and that you were impressed with our breakfast spread at Paya Serai. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常にキレイ!!
出張に利用。非常に清潔でネットのアクセスも良く、価格も非常に安かった。周辺に飲める場所があまり無かったのが少し残念だったが、次回もぜひリピートしたいと思います。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear YOSHIHIRO, Thank you for leaving us with a great review. I am happy to note that you have enjoyed your stay with us during your recent business trip here. I look forward to welcoming you back to Hilton Petaling Jaya again soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Slow
It took too much time for check-in & check-out
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Charles Marshallからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 13 日)
Dear Valued Guest, I am disappointed to note that you faced a delay during check-in and check-out. I will be sharing your remarks with the team to ensure improvements in future and hope to welcome you back to Hilton Petaling Jaya soon. Sincerely, Charles Marshall General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 1 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

けい、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で静かなホテル
主要な駅からは離れているものの、その静けさが良い! 朝はビュッフェから始まり目の前でコックが卵焼きを作ってくれます!とても美味しいです!また遊んで帰ったあとにはとても清潔に保たれている室内には身も心も癒されます!

10/10 (非常に良い)

KENTARO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 11 月に 2 泊滞在