Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Yousef、Hawalli
家族旅行
2024 年 5 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location very good near tram station, restaurant and shopping mall
Stuff respectable and very helpful
Room wide, good equipped and clean
Internet very good
Breakfast buffet
Car parking available
Dear Guest,Thank you for your nice comments.We will be pleased to welcome you again at our hotel.Best Regards.
10/10 (非常に良い)
Abdullah
出張
2024 年 4 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles bestens.
Abdullah
2024 年 4 月に 5 泊滞在
bayırからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Teşekkür ederiz
6/10 (普通)
Imad
2023 年 12 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Imad
2023 年 11 月に 4 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
BEDRIYE
家族旅行
2023 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
BEDRIYE
2023 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Salmira
カップルで旅行
2023 年 11 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was nice location, nice hotel! Breakfast was really good staff was excellent! The AC wasn’t working I think they turned it off for the season, we only stayed two nights it wasn’t really a big deal but we the Americans like it cold unfortunately! But nice hotel would stay again!
Salmira
2023 年 11 月に 2 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
8/10 (良い)
Rayhan M
2023 年 10 月 29 日
Rayhan M
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
FIVETEK KIM
2023 年 10 月 6 日
FIVETEK KIM
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Meysam、Pittsburgh
2023 年 10 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very good breakfast and friendly staff, but the rooms are not soundproofed.
Meysam
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
8/10 (良い)
Syed
家族旅行
2023 年 9 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is odd, stand-alone building. Staff’s English language skills are acutely limited regrettably, especially that of concierge. Additionally they didn’t know anything about Sema ceremony that occurs every Thursday at Mevlana’s gardens. Kept telling us there was none. Finally on insistence called back later to confirm but gave us wrong time.
Syed
2023 年 9 月に 1 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Nurcan
家族旅行
2023 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nurcan
2023 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
JAIHOON
2023 年 8 月 14 日
JAIHOON
2023 年 8 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Erol
2023 年 8 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hersey cok güzeldi, Personal cok canayakin yataklar temiz Oda güzel düzenlenmis ve Kahvalti
Harika.
Tesekkür ediyorum
Erol
2023 年 7 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
10/10 (非常に良い)
Alexander
出張
2023 年 7 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sehr gutes Stadthotel
Ich war geschäftlich unterwegs und hatte eine Übernachtung in diesem Hotel. Insgesamt sehr zu empfehlen.
Alexander
2023 年 7 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
2/10 (非常に不満)
Semih
2023 年 6 月 22 日
Semih
2023 年 6 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 7 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizi arttırmak adına değerli geri bildirimleriniz bize ışık tutacaktır. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
10/10 (非常に良い)
Ebrahim
2023 年 5 月 3 日
Ebrahim
2023 年 4 月に 2 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
YOUSEF
2023 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel and good managment and good security, all staff who work in the hotel so friendly and welcoming, i want send special thanks for Hilal and Ibrahim and Mahamet, only one point i have to said, please open the AC in all seasons :)
YOUSEF
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management
10/10 (非常に良い)
NICHOLAS
2023 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
NICHOLAS
2023 年 3 月に 3 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
2/10 (非常に不満)
Saad
2023 年 3 月 11 日
Saad
2023 年 3 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management
10/10 (非常に良い)
joe
グループ旅行
2023 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
Very well located near a mall and a tramway station, the room was comfy, the service was great and not to forget the excellent breakfast buffet...
joe
2023 年 2 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
8/10 (良い)
Varadha
家族旅行
2023 年 1 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Varadha
2023 年 1 月に 5 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Sevket
出張
2023 年 1 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Samimi ve organik ruhla bezenmiş eşsiz bir işletme
Kaldığım oteller arasında, en yüksek standartlarda ve en samimi ruha sahip bir işletme.. Otel çalışanlarının hepsi çok naif ve ilgili.. Yemek, konaklama, SPA, organizasyon.. ihtiyacınız ne ise umduğunuzdan daha iyisini yaşayacaksınız..
Sevket
2023 年 1 月に 3 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
8/10 (良い)
SAE Z
2022 年 12 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kahvalt
Memnun kaldim
Ama kahvaltı yerken sadece filter kahve ekstra ücret oldugunu duyunca menun değilim 5 yildiz hotelde kahvaltıda filter coffer olması gerekiyor
5 yldiz
SAE Z
2022 年 12 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Mahmut
2022 年 12 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mahmut
2022 年 12 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
10/10 (非常に良い)
Mustafa
出張
2022 年 11 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güzel ve konforlu
Mustafa
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 21 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
6/10 (普通)
So-Fun Fanny
2022 年 10 月 19 日
So-Fun Fanny
2022 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hassan
家族旅行
2022 年 10 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed everything in this hotel.
Very recommended.
Hassan
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Mehran、West Van
家族旅行
2022 年 10 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Excellent property. Great value for the money. Good breakfast and excellent service
Mehran
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Catherine
2022 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean room
Room was clean and spacious. Breakfast was good.
Catherine
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Andrea
2022 年 9 月 29 日
Andrea
2022 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ahmed
2022 年 9 月 27 日
ahmed
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Sead
2022 年 9 月 26 日
Sead
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Ismael
2022 年 9 月 23 日
Ismael
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
ABDULLAHI
カップルで旅行
2022 年 9 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Jahfar, provides the best service I have seen. I have known him for five years now. He always makes me happy and does everything I need. The best worker I’ve come across. It’s one of the best hotels I’ve stayed at in Konya. The people who work there are highly respectful and commit to providing amazing customer service.
ABDULLAHI
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
8/10 (良い)
Michael
2022 年 9 月 12 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great but no fixed air con
Fantastic hotel-
Great sized room, lovely decor, great food-
Massive choice for breakfast!! However, wasn’t happy that we phoned a few times to complain about the air con not working- told it would be fixed and it was throughout the hotel however it was broke all night! The only thing that let the hotel down!
Michael
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management
10/10 (非常に良い)
ABDULLAHI
2022 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Thank you Jaffar and all the staff for being so perfect. This is my best hôtel in Konya. See you soon!! Clean, close to the mall and thé mosque. This a great 5 stars ! I love it, I came several time
Dalila
ABDULLAHI
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 12 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
8/10 (良い)
Riccardo
2022 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel with parking facility and next to tramway station. Very good breakfast but too cold temperature at restaurant.
Riccardo
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management
10/10 (非常に良い)
IHSAN
家族旅行, グループ旅行
2022 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gayet konforlu, temiz ve iyi bir deneyimdi.
IHSAN
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 5 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi
10/10 (非常に良い)
Aikaterini
2022 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ολα υπεροχα
Υπεροχο ξενοδοχειο! Πεντακαθαρο και ανετα δωματια. Τοσο το φαγητο οσο και το πρωινο ηταν καταπληκτικα. Δεν εχουμε κανενα απολυτως παραπονο και το συνιστουμε ανεπιφυλακτα σε οποιονδηποτε. Μεσα στην τιμη περιλαμβανει και το σπα το οποιο το τιμησαμε δεοντος.
Aikaterini
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Iqram
家族旅行
2022 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Iqram
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Yilmaz
出張
2022 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
10 stjerner
Super super 10 stjerner
Yilmaz
2022 年 8 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Norma
2022 年 8 月 23 日
Norma
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Pavel
2022 年 8 月 22 日
Pavel
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Melisa
2022 年 8 月 2 日
Melisa
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 4 日)
Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Susanne Salgaard
2022 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Susanne Salgaard
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 1 日)
Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Hüseyin
家族旅行
2022 年 7 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Klasse
Pragtfuld, rent og virkelig service orienteret personale.
Hüseyin
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 29 日)
Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management
10/10 (非常に良い)
Fuat
2022 年 7 月 24 日
Fuat
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Değerli Misafirimiz,
Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.
Otel Yönetimi
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2022 年 7 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2022 年 7 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management
8/10 (良い)
Naime
2022 年 7 月 21 日
Naime
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Dear Guest,
First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.
Hotel Management