ロビー

バイル ダイヤモンド ホテル & コンベンション センター コンヤの口コミ

5 out of 5
バイル ダイヤモンド ホテル & コンベンション センター コンヤ
Musalla Baglari Mah., Nalcaci Cad. No 100 Selcuklu, Konya

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 291 件の口コミ中 218 件が非常に良い" "
評価 8 - 291 件の口コミ中 57 件が良い" "
評価 6 - 291 件の口コミ中 7 件が普通" "
評価 4 - 291 件の口コミ中 4 件が不満" "
評価 2 - 291 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MIHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 12 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Yousef、Hawalli

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location very good near tram station, restaurant and shopping mall Stuff respectable and very helpful Room wide, good equipped and clean Internet very good Breakfast buffet Car parking available
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Bayır Diamond Hotels Konyaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Thank you for your nice comments.We will be pleased to welcome you again at our hotel.Best Regards.

10/10 (非常に良い)

Abdullah

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles bestens.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
bayırからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Teşekkür ederiz

6/10 (普通)

Imad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 4 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

BEDRIYE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Salmira

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was nice location, nice hotel! Breakfast was really good staff was excellent! The AC wasn’t working I think they turned it off for the season, we only stayed two nights it wasn’t really a big deal but we the Americans like it cold unfortunately! But nice hotel would stay again!
2023 年 11 月に 2 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 (良い)

Rayhan M

OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

FIVETEK KIM

2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Meysam、Pittsburgh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very good breakfast and friendly staff, but the rooms are not soundproofed.
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 (良い)

Syed

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is odd, stand-alone building. Staff’s English language skills are acutely limited regrettably, especially that of concierge. Additionally they didn’t know anything about Sema ceremony that occurs every Thursday at Mevlana’s gardens. Kept telling us there was none. Finally on insistence called back later to confirm but gave us wrong time.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Nurcan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JAIHOON

2023 年 8 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Erol

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hersey cok güzeldi, Personal cok canayakin yataklar temiz Oda güzel düzenlenmis ve Kahvalti Harika. Tesekkür ediyorum
2023 年 7 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 (非常に良い)

Alexander

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sehr gutes Stadthotel
Ich war geschäftlich unterwegs und hatte eine Übernachtung in diesem Hotel. Insgesamt sehr zu empfehlen.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
BAYIR DİAMOND OTELからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Semih

2023 年 6 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 7 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizi arttırmak adına değerli geri bildirimleriniz bize ışık tutacaktır. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 (非常に良い)

Ebrahim

2023 年 4 月に 2 泊滞在
OTEL YÖNETİMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

YOUSEF

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel and good managment and good security, all staff who work in the hotel so friendly and welcoming, i want send special thanks for Hilal and Ibrahim and Mahamet, only one point i have to said, please open the AC in all seasons :)
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

NICHOLAS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 3 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Saad

2023 年 3 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

joe

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
Very well located near a mall and a tramway station, the room was comfy, the service was great and not to forget the excellent breakfast buffet...
2023 年 2 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 (良い)

Varadha

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 5 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Sevket

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Samimi ve organik ruhla bezenmiş eşsiz bir işletme
Kaldığım oteller arasında, en yüksek standartlarda ve en samimi ruha sahip bir işletme.. Otel çalışanlarının hepsi çok naif ve ilgili.. Yemek, konaklama, SPA, organizasyon.. ihtiyacınız ne ise umduğunuzdan daha iyisini yaşayacaksınız..
2023 年 1 月に 3 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

8/10 (良い)

SAE Z

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kahvalt
Memnun kaldim Ama kahvaltı yerken sadece filter kahve ekstra ücret oldugunu duyunca menun değilim 5 yildiz hotelde kahvaltıda filter coffer olması gerekiyor 5 yldiz
2022 年 12 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Mahmut

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
HOTEL MANAGEMENTからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 25 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 (非常に良い)

Mustafa

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güzel ve konforlu
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 21 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

6/10 (普通)

So-Fun Fanny

2022 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hassan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed everything in this hotel. Very recommended.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Mehran、West Van

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Excellent property. Great value for the money. Good breakfast and excellent service
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean room
Room was clean and spacious. Breakfast was good.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Andrea

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ahmed

2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Sead

2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Ismael

2022 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

ABDULLAHI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Jahfar, provides the best service I have seen. I have known him for five years now. He always makes me happy and does everything I need. The best worker I’ve come across. It’s one of the best hotels I’ve stayed at in Konya. The people who work there are highly respectful and commit to providing amazing customer service.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great but no fixed air con
Fantastic hotel- Great sized room, lovely decor, great food- Massive choice for breakfast!! However, wasn’t happy that we phoned a few times to complain about the air con not working- told it would be fixed and it was throughout the hotel however it was broke all night! The only thing that let the hotel down!
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

ABDULLAHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Thank you Jaffar and all the staff for being so perfect. This is my best hôtel in Konya. See you soon!! Clean, close to the mall and thé mosque. This a great 5 stars ! I love it, I came several time Dalila
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 12 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 (良い)

Riccardo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel with parking facility and next to tramway station. Very good breakfast but too cold temperature at restaurant.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

IHSAN

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gayet konforlu, temiz ve iyi bir deneyimdi.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 5 日)
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 (非常に良い)

Aikaterini

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ολα υπεροχα
Υπεροχο ξενοδοχειο! Πεντακαθαρο και ανετα δωματια. Τοσο το φαγητο οσο και το πρωινο ηταν καταπληκτικα. Δεν εχουμε κανενα απολυτως παραπονο και το συνιστουμε ανεπιφυλακτα σε οποιονδηποτε. Μεσα στην τιμη περιλαμβανει και το σπα το οποιο το τιμησαμε δεοντος.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Iqram

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Yilmaz

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
10 stjerner
Super super 10 stjerner
2022 年 8 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Norma

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Pavel

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Melisa

2022 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 4 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Susanne Salgaard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 1 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Hüseyin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Klasse
Pragtfuld, rent og virkelig service orienteret personale.
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 29 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Fuat

2022 年 7 月に 1 泊滞在
Otel Yönetimiからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Değerli Misafirimiz, Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir. Otel Yönetimi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

8/10 (良い)

Naime

2022 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Fahad

2022 年 7 月に 1 泊滞在