Warning! Gym did not open. Sheets dirty. Noisy outside.Bad service. No bar.
Fredrik
2020 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 26 日
良かった点 : 設備とサービス
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Yahaya
家族旅行
2020 年 1 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
okay
Alhamdulillah
Yahaya
2020 年 1 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Ain
2019 年 8 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
difficult to find restaurant
it's hard to find a Malay restaurant. Parking should be reserved for hotel customers not for weddings ceremony(orang kenduri).
Ain
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, グループ旅行
2019 年 7 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It very good.I very happy to stay at Aliya Hotel
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Sivanathan
2019 年 6 月 7 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sivanathan
2019 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Malcolm
2019 年 1 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
not happy with the facilities such as floor tiles, carpet are not clean
Malcolm
2019 年 1 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Mohd Azman
2018 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mohd Azman
2018 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 9 日
気になった点 : 清潔度
Frequent Traveller
Check in was fast although the receptionist was not smiling. But Housekeeping failed to change the bedsheet and the towels in the room. Since I was out all the whole time, I just ignore it. The hotel was under some renovation but the notice is only 1 at the hallway/corridor. I think the management should actually inform the guests upon their check in or maybe put up notices in the elevator.
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
anne
2018 年 11 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
everything is fine. except for the room facilities. the aircond is too slow and need to be service
anne
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Jean
2018 年 11 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jean
2018 年 11 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Kenn
2018 年 11 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kenn
2018 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Fahmi、Malaysia
2018 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good stay
everything looks clean and perfect. But because I stayed for a short while without my family members so i dont really enjoy the stay,
Fahmi
2018 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
J
2018 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A great stay for solo or family.
The purpose of my stay was to make use of the pool and soak up the sun (vitamin D) while getting a tan. Perfect conditions with sun 5 of 6 days. Meals were great with the option of buffet or menu most days. The hotel caters mostly for tour groups and conferences but individuals are well looked after. I chose Klang as a place to avoid the markets of Kuala Lumpur where I had been over indulging, some
of the shops here proved too tempting however.
J
2018 年 8 月に 6 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 12 日
良かった点 : スタッフとサービス
Nice hotel but time to replace some old items like carpets, sofas, etc. The table lamp bulb spoilt in my room. The food and plates should be cleared as soon as possible after the hotel guests finished and left them in front of their rooms.
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Tunperak
2018 年 8 月 11 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room smells smoke. Breakfast charge as buffet rm40 2pax but no buffet at all! The served u ala carte.
Tunperak
2018 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 3 月 30 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
traffic jam
having an issues. eg toilet bowl & floor trap blockage.
宿泊されたお客様
2018 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
anwar、klang
2018 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall ok
Everything is OK, except NO BREAKFAST provided if booking was done thru trivago/Expedia.
anwar
2018 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Maha
2018 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ok
overall was good but I cant accept it when no current in my room early morning.
Maha
2018 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 2 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very nice
宿泊されたお客様
2018 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 2 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
my first choice if i come to klang
宿泊されたお客様
2018 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 1 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Disappointing stay
Stayed here for a night to attend a function in Klang. Took the deluxe king bed room.
During check-in, was kind of put off when the receptionist helping me check in decided to stop my process to check in another customer that came after in, cut in and asked to check in. Fortunately, another receptionist came by in a couple of minutes to help me. Parking is really confusing and kind of off-putting. Escalator to the hotel lobby not working so had to drag up my things. Btw, on check out, gave my card with the holder to the receptionist and came down to the parking only to be told by the attendant that if I didn’t have a slip attached to the holder I had to pay. So paid Rm14 for parking.
Room is really spacious but the bed is not premium at all! It’s hard. And bathroom is really weird wherein the water from the shower goes into the toilet and dressing area making the whole area wet with your bathing water. Definitely will not recommend this hotel in overall.