Lovely place to stay for a short break. Plenty of loungers for sunbathing at the beach and pool.
Only downside labelling of food at the buffet only two meals in 4 days were labelled and as someone with allergies this isn’t great, having said that the food was good quality and plenty of option.
Excellent treatments in the spa also! Worth a visit
Ashleigh Hannah
2025 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sam
2025 年 6 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is absolutely lovely, the staff, housekeeping, restaurant, and all services were wonderful. Very clean and remodeled rooms. Beach access is within the premises. I highly recommend this hotel.
Sam
2025 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sam
2025 年 6 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We arrived at the Rose Garden Premier Hotel on the 29th of May and left on the 3rd of june. Our stay has been amazing and the staff and personnel were wonderful, we will surely come back again this year if I come back to Antalya, and hopefully stay longer. A special thanks to the front desk staff and also to the house keeping, particularly Fatma Eddis and Azize Hanim.
Sam Mak
Sam
2025 年 5 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
MINGI
2025 年 5 月 27 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
MINGI
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
yavuz Talha
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güleryüzlü personel
yavuz Talha
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mustafa
2025 年 4 月 18 日
Mustafa
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Behroz
2025 年 4 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bästa upplevelse
Super trevlig ställe. Väldigt rent och fint
Bästa service från alla personal , reception, städ, och speciel restaurangen .
Däremot vill nämna och tacka Ceyhan som tog emot oss på restaurangen med varm leende, välkomnade och gav oss super bra service .
Behroz
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 4 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
주변에 개최되는 학회참석을 위해서 예약했습니다. 비수기라 조금 아쉬웠지만 여름에 오면 정말 아름 다울것 같네요. 비수기에도 불구하고 모든 직원분들이 친절합니다. 올 인클루시브를 선택하시면 아침 점심 저녁 스낵바가 무료입니다. 선택해야한다면 꼭 선택하세요.
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Zülküf
2025 年 4 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Zülküf
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sami
2025 年 4 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sami
2025 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mehmet
2024 年 12 月 2 日
Mehmet
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Anil
家族旅行
2024 年 11 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mükemmel calışanlar hizmet cok ama cok iyi
Anil
2024 年 9 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Selin
家族旅行
2024 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muhteşem
Otel konum ve mevki olarak muhteşemdi. bütün çalışan personeller güleryüzlü ve yardımcı olmak için canla başla çalışıyorlardı. Her yer tertemiz, yarım pansiyon olmasına rağmen çay kahve ikramında bulundular. Sahilde güneşlenmek müthişti, herkese tavsiye edebilecegim bir otel.
Selin
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
lamia deniz
出張
2024 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Huzur, Sakinlik ve Konfor
Kış döneminde olmasına rağmen hizmetten çok memnun kaldım. Kahvaltı doyurucu ve lezzetli, omlet seçeneğiniz bile bar ücretsiz olarak isteyebilirsiniz. Otel dağ ve deniz arasına konumlandırılmış yeni yapılmış odalar tertemiz yepyeni doğa manzarası muhteşem! Kesinlikle yeniden tercih edeceğim bir otel. Çalışan arkadaşlara ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.
lamia deniz
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 8 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Ceyda
家族旅行
2024 年 11 月 5 日
Ceyda
2024 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohamad
2024 年 11 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great
Mohamad
2024 年 11 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
FATIH
2024 年 10 月 30 日
FATIH
2024 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Magdalena Anna
グループ旅行
2024 年 10 月 19 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
It’s definitely not a four-star hotel; it’s more like a three-star. We were given a room that was extremely dirty, and there was mold in it. Additionally, the hotel is situated between two very busy hotels, and the music from both was so loud that we couldn’t sleep even one night.
Magdalena Anna
2024 年 10 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Ahmet Taha
2024 年 10 月 13 日
Ahmet Taha
2024 年 10 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2024 年 10 月 11 日
気になった点 : 客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 10 月に 9 泊滞在
6/10 (普通)
Katerina
家族旅行
2024 年 9 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
the hotel is after renovation, everything is clean, all the staff is trying very hard. but this hotel has 2 big minuses:
1. In the restaurant 50% of the food is always cold, the pasta is always cold. And often even the soup is cold. A very big minus to the chef!!!!
2. very poor soundproofing. and also very tight hinges in the doors, so all the doors slam very loudly. while you sleep, you will hear every time your neighbors leave the room and you will wake up. and also music from the neighboring hotel, because of which it is impossible to sleep, it screams from 10 am to 12 am every day. windows do not help.