ロビー

イェルトン ホテルの口コミ

3.5 out of 5
イェルトン ホテル
Unit 1-12, Blk C, Spg 396, Lot 6905, Kampong Sengkurong, Mukim Sengkurong

口コミ

6.6
評価 10 - 10 件の口コミ中 0 件が非常に良い" "
評価 8 - 10 件の口コミ中 5 件が良い" "
評価 6 - 10 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 10 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 10 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

7.4/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

5.8/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Yazeed

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room is not properly maintained. The bathroom floor is very dusty (i had black foot the first time entering it😅) the tv singal gone every now and then
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Junimah

家族旅行
Even though its only a budget hotel i salute the cleanliness of the hotel, even with the old furniture but quality wooden furniture. The staffs are friendly. I recommend for a stay at this hotel.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NOOR DINA WAZNI HJ MD

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Smell good
2022 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Natesh

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Felt very off and sketchy
2023 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Muhammad

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
It's affordable but the room conditions are not so good especially the walls and the furniture. It feels 90s types of hotels

8/10 (良い)

Ah Man

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Affordable rate everyone can stay
2022 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 11 月に 1 泊滞在
Ellaからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 22 日)
Dear Sir/ Madam, Thank you for your comments. We apologize for any problems that you encountered during your last stay. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Thanks and regards, Ella.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Old Property, No Response to Messages, Offered Air Port Pickup but failed to provide,No Clean, No Service, Too Far from Airport
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Ellaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Dear Sir/ Madam, Thank you for your comments and we apologize to your request airport transportation was not fulfilled, and we will assure that we will aware of the request messages. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Nor able to take credit card for purchases at front desk. Receptionist paid for me! When I return next time I will refund her the money. 😀
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Ellaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Dear Sir/ Madam, Thank you for your comments. We do accept credit card with a minimum purchase. We apologize for your inconvenience in paying for your item purchase. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Budget and cheap price for staying. convenient to get foods, grocers nearby. Facilities: wifi signal is weak, TV signals not available. otherwise, is good.
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Ellaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
Dear Sir/ Madam, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. and we will already fixed our TV signals that that you have made complaint. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Thanks and regards, Ella