プールサイドバー

アマリ ジョホール バルの口コミ

4.5 out of 5
アマリ ジョホール バル
No. 82C, Jalan Trus, Johor Bahru, Johor

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 538 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 349 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 68 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 28 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yosuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

6/10 (普通)

ayako

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ISAWA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Thank you for your fabulous review and rating us. We are glad to know that you and your family enjoyed your days with us. Hope to welcome you and your family soon again at Amari Johor Bahru. Sincerely, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Guest Relations

8/10 (良い)

Hirokazu

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Wawa, Amari Hostからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Kind Regards, Nur Wahyunie, Wawa Amari Host

10/10 (非常に良い)

?

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でチェックポイントから商業施設を通り徒歩5分程度でホテルに行ける事に感動しました。 部屋も清潔でアメニティーも充実しており素晴らしかったです。
Andrew Tanからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality.We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again.Kind Regards,Andrew TanGeneral Manager

4/10 (不満)

Shigenori

出張, グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Check-in took extremely long. we were kept stay at the executive floor for several hours (from around 2:30-18:30). It seems that staff members consider providing an 'executive room stay' compensates for the time lost in our precious journey.
2022 年 8 月に 4 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Dear Shigenori, Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your recent stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry however that we fell short of your expectations in terms of the arrival experience. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Kind Regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

Wakako

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く、一人掛けの椅子やワークスペースもあり快適だったが、シャワーの排水がすぐに悪くなるのと、ハウスキーピング後にタオルが足りない日の方が多かった点がマイナス。 ホテルとは直接関係はないが、周辺で道路工事があり、封鎖されている道があり、Grabのドライバーがホテルにたどり着けないケースが多々あった。
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Andrew Tan, General Manager からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 6 日)
Dear Wakako, Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Kind Regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 12 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

6/10 (普通)

Takahiko

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Takahiko, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アマリ ジョホール・バル
部屋は清潔で、ベッドも快適。 飲み物は、水のペットボトルが2本あるが、ホットコーヒー等暖かい飲み物を沸かすものがないがホテル下のセブンイレブンにて購入可。 風呂はなくシャワーのみ。ドライヤーあり。 騒音は、廊下からの声が聞こえる。 立地は、目の前の総合スーパーにて買い物が可能なため便利である。携帯充電コードが必要だったがDAISOにて購入ができた。 価格は近隣ホテルと比較すると高いが、値段相応に快適である。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

Masanari

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Masanari, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広くて綺麗でした。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshihiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパ高きホテル
駅近なので、食事や移動に不自由が無い好立地。フロントの方が大変フレンドリーで、英語もゆっくりで理解しやすく、チェックインも気分良く出来て満足。部屋は全室禁煙で築浅でとても綺麗だった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Yoshohiko, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く清潔、ジムも使い易かった
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
JBセントラルから徒歩圏内のホテル
JBセントラルからショッピングモールを経由して、或いは経由せずに地上からもアクセス可能。施設も比較的新しく快適。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビジネスユースで満足の1泊でした
ビジネスユースでしたが、クラス相応に部屋の広さ、設備、アメニティは文句なし、気になる音もなく静かにゆったりとくつろぐことができました。朝食も十分過ぎるほど、チェックイン、チェックアウトも混雑することなくスムーズでした。シャワーの水圧は若干低いと感じましたが、困るほどではありませんでした。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy to know that you had a wonderful stay and enjoyed our hospitality. We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Johor Bahru and we look forward to welcoming you back again. Kind regards, Andrew Tan General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
入口がわかりにくいのでCity Sqare側からの案内表示があるといいと思います。 スタッフの対応も良く、施設内もきれいでしたのでまた利用したいと思います。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な滞在。ただ、
全体的に快適に滞在できました。ラウンジに近い部屋の位置も使い勝手が良かったと思います。 ただ、ラウンジの女性スタッフにはあまり良い印象が持てませんでした。 また、この価格帯でやはりバスタブが無いのが私にはネックですね。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

HIROKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大満足のホテル
ベルボーイ、フロント、コンシェルジュ、どのスタッフも言葉遣い(英語)が大変良く、笑顔でフレンドリー。 毎日出かける際にタクシーの手配をベルボーイにお願いしていましたが、Grabのアプリでさっと呼んでもらえました。皆、笑顔が良い。 ホテルがまだ新しいので部屋はもちろん綺麗です。 ドライヤーは、日本製の1500wがありました。 女性には嬉しいです。 評判通り、朝食は大変良かった、満足です! ホテルの隣のSUASANAの地下にはクレジットカードでキャッシングが出来るATMあり。 シンガポールから国際タクシーでマレーシア入りしたのが夜だったので、すぐに現金が出せて良かった。 レストラン、バーもあります。 ホテルの向かいのショッピングモールの4階(マレーシア式にいえば1階を0階と呼ぶので、Floor 3)には、本格的なタイ古式マッサージのお店が! タイ人のスタッフで、お店は綺麗ですし値段は安くて腕も良し! 最高です。 またジョホールバルに行く時は必ずここに泊まります。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

shigemitsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段もてごろですが、すごくいいホテルです
すごくイイホテルです
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

tetsuji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とっても快適
快適な宿泊ができます。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所が良くて、快適なホテル
ベッドが快適、デスクの配置、電源、USBなど便利、クローゼットが広い、厚手のスリッパ、ガウン、アイロンなど設備が良い。カーテンが壊れていて、完全には閉まらなかった。フェイスタオルがあると良い。エグゼプトルームだけなのか、ミニバーが無料でした。チェックインの時に説明あると良いです。朝食の割引とかも、分かりやすいと良いです。部屋はエレベーターから、1番遠い部屋で、床がじゅうたんなので、移動は大変です。行きはポータが運んでくれ楽でした。6階がフロントです。1階が車寄せ、カフェ、セブンイレブン、レストランあり、Gからはレストラン、ショッピングモール、ターミナルに行けます。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

10/10 (非常に良い)

Hajime

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセスにやや難がある場合があります
ショッピングセンターが閉まっている時間にバスターミナル方面へ行く時に迂回しなくてはいけなかった。 それ以外は素晴らしかった。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Andrew Tan, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are glad that you were pleased with your stay with us and we appreciate your compliments. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience.

8/10 (良い)

tan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Yall had a shaky sink and a broken reading light
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Betsy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff are great as they have excellent services
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Amy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic place to stay overnight when in JB as the hotel is just 1 street away from Komta JBCC. Staff are helpful and friendly. Even the housekeeper greeted me when they saw me. A lot of eating places around. Highly recommend!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Lee Xuan Wei

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My favourite hotel in JB loved the hotel buffet breakfast and cosy king sized bed. Only downside was staff only allowed us to check out at 1.30pm even though I'd booked the room with late check out option hence no time for swimming in the pool.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

10/10 (非常に良い)

Thian Wee

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Spacious and clean room. Connecting rooms available on request prior arrival. Good 1 night stay to explore city square, JBCC and many walking distance cafe and restaurants
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for your review and we appreciate your comments. We hope to be able to welcome you back in the near future and perhaps you will be able to take more advantage of our services then to show you that we are actually a perfect leisure hotel offering many unique experiences for travellers who wish to discover Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

6/10 (普通)

Chu

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It is located very near the checkpoint. 5stars for location and staff's service. However, the heater in the shower does not work at certain hours. Room is spotless.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

8/10 (良い)

Eileen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Within walking distance from CIQ. However, i was directed wrongly when i was so near to getting to it, and had to walk the long about way to get to the lobby entrance. In fact it could be reached via the zenith lifestyle building directly opposite JBCC Komtar building. Loved the facilities and property conditon. Check in was a breeze and Yahzid made it a pleasant experience. Had a quiet swim, a quick workout at the gym the next morning which was adequately equipped. The hotel was also next door to 2 plasant cafes one of which is Principle Cafe by T.A.M. Opposite the hotel is a food court area which featured lots of local food. Room wise was spacious, and was given a room on 16th floor. Ok city view as it looked directly opposite the condo next door but also a partial city view where the might view was pleasant. Only quibble it was hard to control the temperature of the shower...it kept giving me very hot water despite adjustments. Didn't get to try the spa or head to the library. The hotel even has a play area room for the children. Didn't get to try the F&B.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

10/10 (非常に良い)

SSI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is clean and spacious. Friendly staff that always smile.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

6/10 (普通)

Hui Jun

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Masks in the hotel room left behind by guest. Level 9 rooms overlook the pool on Level 8. Dirty awning Sunday breakfast comes with jazz good band just a little early Just woke up need peace and we need to talk to family on the days adventures- what’s with the volume
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

8/10 (良い)

Cindy

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

10/10 (非常に良い)

Rohayah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We absolutely adored our stay in this room! Its convenient access to the pool was a delightful bonus. The spaciousness of the room provided ample comfort, and the bed and pillows were exceptionally cozy. Highly recommended for a fantastic experience!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

10/10 (非常に良い)

Loh Soon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

8/10 (良い)

CALISTA

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

10/10 (非常に良い)

Kirsty、Castro Valley

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We got upgraded! The staff were helpful and welcoming! I like their breakfast too.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

2/10 (非常に不満)

Petru

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

8/10 (良い)

Mia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chi Ming

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Saarin

良かった点 : 設備とサービス
Location is very good Room condition is average. Reason 1. Aircon is not cold 2. Mini is not working even after replacement is still warm 3. Pillow is so hard and uncomfortable. Two head pillows are okay due no choice. But mattress is very good 4. Room service very slow but staff are polite 5. Mini fridge bar is empty 6. Parking is chargeable $10 RM per day. But rigjt it shud be covered by the hotel bcos we pay for the accommodation through out 5.
2024 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very polite and helpful. Hotel's location was great - walkable to komtar and johor bahru city square.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking time to review and rating us. We are glad to know that you enjoyed your days with us. Hope to welcoming you soon again at Amari Johor Bahru. Warmest Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Front Office

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Thank you for your fabulous review and rating us. We are glad to know that you and your family enjoyed your days with us. Hope to welcome you and your family soon again at Amari Johor Bahru. Sincerely, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Joey

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Thank you for your fabulous review and rating us. We are glad to know that you and your family enjoyed your days with us. Hope to welcome you and your family soon again at Amari Johor Bahru. Sincerely, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Ruzliawati Binte

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Clean, friendly, superb service of staff. The only down side is toilet bowl could be better, maybe seat can be replaced.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Wawaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Thank you for taking the time to share this review with us. We are sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that your feedback is important to us. All of here certainly look forward to welcoming you again soon for a more enhanced stay experience. Kind Regards, Nur Wahyunie, Wawa Assistant Manager, Guest Relations