Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
6/10 (普通)
Dariusz
出張
2022 年 9 月 14 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Oldie and not that goodie
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
Dariusz
2022 年 9 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
Kah Poh
出張
2022 年 8 月 18 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2 nights in Jeddah
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
Kah Poh
2022 年 8 月に 2 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 21 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
Sami
2022 年 8 月 14 日
Sami
2022 年 8 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 18 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
JU YEON
家族旅行
2022 年 8 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
JU YEON
2022 年 7 月に 3 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
Tamder
2022 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tamder
2022 年 7 月に 2 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
Abduallh
2022 年 7 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abduallh
2022 年 7 月に 3 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 21 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
shaimaa
2022 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه.
الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
shaimaa
2022 年 6 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 (普通)
fatima
2022 年 4 月 28 日
fatima
2022 年 4 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 11 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is
feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience.
If you give us a chance to earn back your trust, I can
assure you that we will do our best to give you the great
hotel experience that so many of our guests have grown
so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
shaza
2022 年 4 月 27 日
shaza
2022 年 3 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 9 日)
ضيفتنا العزيزة:
نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا،
إدارة فندق إيالف جدة
رد سي مول
4/10 (不満)
Absal
2022 年 4 月 18 日
Absal
2022 年 4 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 26 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 (非常に不満)
Majed、San Antonio
小さなお子様連れの家族旅行
2022 年 4 月 17 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very old furniture in a horrible condition. The amount of money paid compared to the quality is unfair.
Majed
2022 年 4 月に 4 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 26 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
Lay Tong
2022 年 3 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and warm service, lovely breakfast buffet, spacious room and great location (connected to a major mall). I will stay at this hotel again.
Lay Tong
2022 年 3 月に 6 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 26 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2022 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2022 年 3 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
Sara
2022 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sara
2022 年 3 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 7 日)
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 (非常に良い)
Amal
出張
2022 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amal
2022 年 2 月に 2 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 20 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 (普通)
THABET
2021 年 12 月 14 日
THABET
2021 年 12 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 19 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 (普通)
F
小さなお子様連れの家族旅行
2021 年 12 月 2 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
It’s just the location
F
2021 年 11 月に 1 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 5 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 (非常に不満)
OMAR
出張
2021 年 11 月 30 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad furniture
Bad and old furniture
OMAR
2021 年 11 月に 2 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 1 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 (非常に不満)
ahmed
2021 年 11 月 21 日
ahmed
2021 年 11 月に 2 泊滞在
ejhからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 24 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 (普通)
Saeed
出張
2021 年 9 月 10 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
الفندق جيد بشكل عام ولكن واجهنا مشكلة عند الدخول حيث أن موظف الاستقبال طلب منا دفع مبلغ أكبر من قيمة الحجز وسبب لنا تأخير كثير في الدخول!!
Saeed
2021 年 9 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Nice location, old furniture, in the redsea mall
宿泊されたお客様
2021 年 8 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 24 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2021 年 8 月 17 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
نجمه كثير عليه فقط الموقع حلو بس الاوتيل اعطيه نجمه فقط
宿泊されたお客様
2021 年 8 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 24 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 8 月 15 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Good and but that perfect for value of money
The hotel is good as location, but same rate can get another beautiful room in a hotel next to the beach. The hotel needs to be new furniture. The breakfast was great.
宿泊されたお客様
2021 年 8 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
Dd
2021 年 8 月 15 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dd
2021 年 8 月に 4 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 28 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2021 年 8 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ممتاز
تجربة ممتازة. موقع الفندق ممتاز جداً يكفي انه في الردسي مول
宿泊されたお客様
2021 年 8 月に 3 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 17 日)
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 (良い)
DR. MESHAL
2021 年 8 月 9 日
良かった点 : スタッフとサービス
بحاجة للتجديد
جيد
DR. MESHAL
2021 年 8 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 (良い)
Mashaal
2021 年 8 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス
موقع مناسب
جيد ويحتاج تجديد
Mashaal
2021 年 7 月に 7 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 (非常に良い)
Abdullah
2021 年 8 月 6 日
الاقامة ممتعة ويميز الفندق يوجد مدخل خاص لنزلاء الفندق علي الردسي مول والافطار كان ممتاز
Abdullah
2021 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Asif
家族旅行
2021 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Excellent hotel
Excellent location and excellent services but please kindly renovate the furniture as it’s extremely old and needs repairs
Asif
2021 年 7 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 4 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 7 月 25 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
When I arrive they raise the price for no good reason. I called expedia and sent them an email without any response or resolution
宿泊されたお客様
2021 年 7 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 27 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
Mohannad
家族旅行
2021 年 6 月 12 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Terrible experience
Unfortunately it was very disappointing.. I will summarize my points down here:
1) the room's floor was filled of water although it was carpet
2) Tried to call the room services and the reception in the mid of the night but no one answering ( I called like 6 times)
3) they offer a kattle with 3- plugs socett and the available socett on the wall is two (and no adaptor)
4) in next day morning called the room services and finally they answered.. I have ordered tooth brushes and We wait more than hour and still no one got them.
Mohannad
2021 年 6 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 13 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
isam
2021 年 6 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
isam
2021 年 6 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 13 日)
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 (良い)
marwan
2021 年 6 月 6 日
良かった点 : 清潔度
marwan
2021 年 6 月に 1 泊滞在
EJHからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 10 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
Mansour
出張
2020 年 12 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الموقع ممتاز في الرد سي مول
الغرفه مساحتها كويسه لاكن يبغى لها تجديد
فيه خيارات افضل بنفس السعر
ضيفنا العزيز،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
4/10 (不満)
wasim
家族旅行
2020 年 11 月 16 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
للاسف تعامل سيء جدا بداية من الأمن الى الاستقبال الى خدمة الغرف . لايوجد احترافيه في التعامل مع النزيل مع العلم فندق ٥ نجوم وواجهة سياحيه وبهذا المستوى السيء . لا انصح ابدا به كفندق ولا اعطيه اكثر من ٣ نجوم
ضيفنا العزيز ،
نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى
جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى .
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
Asif
家族旅行
2020 年 8 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Excellent hotel
Amazing location and service, sorry but the furniture is worn out and old and would be nice if changed for an excellent hotel to have superb presentation.
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
Asif
家族旅行
2020 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good stay
Good stay, excellent location but breakfast served in the room was below par
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 小さなお子様連れの家族旅行
2020 年 2 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
tools to plan a memorable trip.
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Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 (不満)
Aseel
家族旅行
2020 年 2 月 21 日
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
The bathroom was dirty, the beds, pillows And sheets very old and uncomfortable
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
Tariq
家族旅行
2020 年 2 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice location
Its a great hotel that has the best location in the red sea mall.. the only thing I didn’t like is the mattress wasn’t that good I paid over 200$ USD a night and I expected to sleep on a nice Comfortable bed but it wasnt.. other than that everything else is great
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
ضيفنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location
Good gym
Old rooms
Uncomfortable pillows
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 (非常に良い)
Marwa
2019 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
النظافه عاليه
النظافة كانت ممتازة والفندق وجميع الموظفين رائعين بالتعامل
ضيفتنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM