屋内結婚式場

ミレニアム ホテル シリ ジャカルタの口コミ

4 out of 5
ミレニアム ホテル シリ ジャカルタ
Jl H Fachrudin 3, Jakarta, Jakarta

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 752 件の口コミ中 265 件が非常に良い" "
評価 8 - 752 件の口コミ中 341 件が良い" "
評価 6 - 752 件の口コミ中 114 件が普通" "
評価 4 - 752 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 752 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MAMORU

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hilmanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Mamoru,Thank you for your feedback and appreciate full rating given to us. It was our pleasure hosting you for the first time. We look forward to welcoming you back here one day soon.Regards,Hilman, Duty Manager

6/10 (普通)

Yasushi

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Dear Yasushi,Thank you for the rating given.Please do come to visit us again.Sincerely.Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshiaki

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff are all kind and good impression.
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Dear YoshiakiThanks for your full score and particular comment to the hotel staffWe look forward to welcome you in the future

10/10 (非常に良い)

FUMIAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Thank you for giving us full score.We hope to see you back here one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 (良い)

CHUNJI、OSAKA CITY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフはとても丁寧でホテルもきれいでした。 レストランがもう少しあれば良かったんですが、、 朝食のフルーツ美味しくなかったです💦それ以外はいいホテルでした
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 31 日)
Dear Chunji,Thank you for sharing your feedback related to your recent stay in our hotel.It is noted on the comment of fruits during breakfast for our further improvement.We look forward to be of service to you again.Sincerely,Teguh PrbadiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshinobu

2022 年 11 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 28 日)
Dear Yoshinobu,Thank you for given us full score related to your recent stay in our hotel. It was our pleasure hosting you.Please do come to visit us again.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Hironori

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とてもよかったです また宿泊したいです
2022 年 6 月に 6 泊滞在
Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 14 日)
Dear Mr. Hironori, Thank you for your good comment and we are pleased to serve you on your next stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the full rating. Kind regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Value Guest, Greeting from Hotel Millennium Sirih Jakarta Thank you for your recent stay and we are taking for the review Hope to have an oppurtunity to serve you back in the manner you are expected Kind Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感があり、よかったです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
Dear Value Guest Warnest greeting to you Thank you for your recent stay We really appreciate your review Hope to welcoming you back in the future visit

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス
.....
Hospitality was so bad even though I made club room. I do not want to use the hotel again.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review and allow me to apologize for the inconveniences during your recent stay in the hotel. Hope the chance to be of service to you again one day. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Value Guest Greeting from Hotel Millennium Sirih Jakarta Thank you for your recent stay We really appereciate and taking for the full score Look forward to welcoming you back in near future

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 8 日)
Dear Value Guest Greeting to you Thank you for your recent stayed and the review Hope to be at your services in future visit

10/10 (非常に良い)

Yuki、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのサービスがいい
2019 年 11 月に 6 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Yuki, This is to thank you and acknowledge your review while staying with us recently. Hope to see you back soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

hideki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Hideki, Thank you for your rating. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お風呂場の扉が完全に閉まらず、鍵がかからない状態でした。 それ以外は問題なく設備も使えたので、そこだけが気になりました。
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Judith, Duty Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 1 日)
Dear Value Guest Thank you for your recent stay and really appreciate your full score Please be assured that your highlighted pertaining the bath room door has under the attention of hotel the maintenance team Look forward to welcoming you back Kind regards

8/10 (良い)

RYO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 30 日)
Dear Ryo Greeting to you, Thank you for recent stay and kind feed back Look forward to seeing you soon

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
出張使用には、お手軽!
ジャカルタ中心地より北側に位置するホテル。混雑時でも、grab使用で30分、150円程度でグランドインドネシアなどの中心地へいけます。 外観はきれいではないですが、室内は清潔で割と広いです。 プール・ジムもあり、値段的には、出張者に十分かと思いました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review while staying with us recently. Hope to be of servie to you again soon. Kind regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

EIICHI

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

EIICHI

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級ホテルと変わらない
建物もよくメンテナンスされている。 近隣のタムリン迄歩いても近いので近隣の状況もよい
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Judith, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Eiichi Greeting to you Thank you for your recent stay and kind feedback Look forward to be part of your services next visit Best Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親切なフロントスタッフ
清潔感がありフロントスタッフの皆さんも親切。 ただ、ラウンジで注文したワインが40分経っても部屋に届けられず、電話でキャンセルしましたが、もう少し速やかな対応を望む。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review while visiting us recently. We have noted your comment regarding service delay in the lounge for our improvement and apologize for the inconveniences. Hope to be of service toy ou again. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your full rating during your recent stay in the hotel. Hope to be of service to you again soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 7 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフ皆さんの心遣いや笑顔が素晴らしかったです。とても清潔なホテルでした。また、徒歩2分にコンビニがあるのと、ドアマンがタクシーを毎回用意してくれたのが非常に便利でした。 利用して良かったです。
2019 年 9 月に 5 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Valued Guest, We are glad to learn that everything was good during your recent stay in the hotel. Please do come to visit us again one day. Kind regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the rating related to your recent stay in our hotel. Please do come to visit us again soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

Maho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
快適ですが、少し不便。
今回はこのホテル周辺で仕事の予定があり、滞在しました。 ホテル自体は少し古いかな?という印象ですが、バスタブもあり清潔感もあって滞在自体は快適でした。 ただ、立地が最寄りのモールから遠く、周辺に食事をできるような場所もないので、買い物や観光目的で滞在される場合は少し不便かな、という印象です。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Judithからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Dear Mr Maho, Greeting from Hotel Millennium Sirih Jakarta Thank you for the review Actually Hotel has scheduled free shuttle service to the closed shopping mall just in case if you would like to eat and do sight seeing outside the hotel. Hope we could be in your service for next visit Look forward to welcoming you back Kind regards Duty Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
スーペリアから、デラックスにアップグレードされており、有難いと思う。また、その部屋が、少しノイジーだっので、エクスペディアで評価したら、翌日ホテルから、クラブルームにアップグレードしてもらい、クラブラウンジが使えるとの事だった。早速らラウンジに行ってみると、あなたは、部屋だけで、ラウンジ利用はできないとスタッフに言われ、フロントに確認しに行くと、部屋だけアップグレードしたので、ラウンジを使うなら、料金を払えとのこと。その日だけ、何やら使えるようにしてもらったが、ちょっと違うんではないかと思った。 SPAのスタッフは、だらけてる。営業中なのに、サウナなど、稼働させてなかったりと、もう少し、普通に出来ないものだろうか。インドネシアだから、仕方ないと思うしかないかな。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear VAlued Guest, Thank you for sharing your review while staying with us recently and please accept our apologize for the inconveniences. Be assured that corrective action will put in place for further improvement. We hope the chance to have your return to our hotel soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 6 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating us full and please do come to visit us again soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
また利用したいと思います。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and appreciate your review. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 3 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thanks for your rating. Look forward to be of service to you again. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 2 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying here recently and apprecaite your score. Hope to be of service to you again. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Ai、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
SPAは、予約しないとすぐに入れないみたいだったけど、それ以外は、スタッフもみんなとっても親切でした。ロケーションが良いので、移動は、ブルーバードタクシーで快適に移動できました。 ジャカルタに来る機会があれば是非また利用したいです。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 21 日)
Dear Ai, Thank you for posting your review online while staying in our hotel and appreciate your kind feedback for our further improvement. We hope to be of service to you again in the near future. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 4 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the full score. Please do come to visit us again soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 4 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the full score. PLease do come to visit us again soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

Hide、KAWASAKI.JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
モナスなどの市街地へ徒歩圏内。プール、ジム、サウナが使い放題で、営業時間も7時〜21時と長くて便利でした。部屋のシャワーがハンディタイプでなく、固定だったのが残念でした。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 14 日)
Dear Hide, Thank you for staying with us and appreciate your review shared online. We have gradually installed the handy shower in the bathroom for our guest conveniences. Look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
とても、綺麗で、4階の喫煙所も庭付きでとても綺麗でした。残念だったのは、シャワーの出がかなり弱いのと、お部屋の清掃が少し雑で、浴槽に髪の毛が残ってたり、冷蔵庫の中に、前のお客さんの食べかけのアイスクリームが残ってたりしたので、フロントに言うと、お詫びにフルーツ盛りをいただきました。2泊したので、翌日は綺麗に清掃していただけました。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review during your recent visit. On the other hand, please accept my apologize for the unpleasant experience you have encountered and I believed that we have solved the issue. Be assured that corrective action will be put in place to avoid reoccurance. Hope to be of service to you again in the near future. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
対応悪かった
スリッパと歯ブラシが1つしかなく、1つずつフロントに電話でお願いしたが、1時間以上たっても対応してくれず、催促した。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. Allow me to apologize for the inconvenience you have experienced during your recent stay here in the hotel. We have addressed the issue and ensure the same thing will not reoccur in the future time. Look forwward to your return visit soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

Naoki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 26 日)
Dear Naoki, Thank you for rating us and look forward to welcoming you back. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 3 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 5 日)
Dear Valued Guest, Thanks very much for rating us full. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 31 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your rating related to your recent visit in our hotel. Hope to see your return. Best regards, Teguh Pribadi FOM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating us 4 out of 5. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

6/10 (普通)

まさ、日本

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
予約した部屋と予約時の写真が違っており、ランクが低い部屋へ案内された。結局もとの部屋へは有料でアップグレードとなった。+5,000円/名
2018 年 8 月に 2 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Dear Valued Guest, This is to acknowledge and thank you for your feedback related to your recent visit. Hope to see you when you have plan to revisit us again. Best regards, Teguh Pribadi FOM

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 2 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating us perfectly related to your recent stay with us. Look forward to have your return. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテル
ロケーションも良かった。コンビニも近く便利だった。ボーイも非常に親切で楽しく過ごせました。朝ごはんもブッフェで、非常に美味しかった
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Judith Harianjaからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 9 日)
Dear : Value Guest Thank you for the kind feed back Should you need more further assistance during you stay please contact us at ext.1710 ( Duty Manager )

10/10 (非常に良い)

akfk

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
格安な料金でありながら、日本人でも満足できるクオリティのホテルだと思います。タクシーの運転手にホテルの名前を伝えるとだいたい通じるのがGood Point。ドアマンに「タクシー」と声をかけると、ホテルの横で待機しているブルーバードを呼んでくれるので安心です。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 24 日)
Dear Akfk, Thanks for your recent stay and appreciate your positive feedback. We all look forward to have your next visit in our hotel. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Luxury but reasonable
This hotel is in good location close to central Jakarta. And not so expensive but luxury hotel. But little bit noisy in a room, it can be feel noises from outside. But totally good hotel.
2018 年 7 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 24 日)
Dear Valued Guest, This is to acknowledge and thank you for your review related to you recent stay. We have taken a note regarding the noisy room and kindly let us know once you have plan to revisit MILLENNIUM SIRIH in the future time so that we will accommodate you in the room facing the other side which is more quiter. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 4 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thanks and appreciate your rating related to your recent visit in our hotel. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗なホテル
見ための割には中は綺麗でした。また利用したいと思います。 部屋によって違うかもしれませんがWi-Fiが少し繋がりにくい気がしました。 ただ部屋によって違うかもしれないのでなんともいえませんがそれ以外は清潔で文句ありません。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 24 日)
Dear Valued Guest, This is to acknowledge and thank you for your review shared online related to your recent visit in our hotel. Look forward to your return. Kind regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパの良いホテル
一人旅の宿泊でしたが快適にすごせました。交通の便はさほどよくないですが、タクシーをメインに使う場合は、問題ないでしょう。ホテルの部屋、サービスともに満足いくものです。
tediからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your stay recently and shared the positive review online. KInd regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパは良い。
街の中心部に近いところにある。部屋はコンパクトで清潔である。朝食も品数はあり、満足できる。 浴室のお湯は湯量は良いが、茶色く濁っているので、洗濯には向かない。Wifiは繋がるが、夜中に接続が切れることがある。
2018 年 2 月に 3 泊滞在
Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 11 日)
Thank you Mr. Jun Seuck Song