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グランド ホテル ハリック ゴールデンホルンの口コミ

4 out of 5
グランド ホテル ハリック ゴールデンホルン
Refik Saydam Cad.Tepebasi Bulvari No.37, Sishane-Beyoglu, Istanbul

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 116 件の口コミ中 27 件が非常に良い" "
評価 8 - 116 件の口コミ中 37 件が良い" "
評価 6 - 116 件の口コミ中 24 件が普通" "
評価 4 - 116 件の口コミ中 12 件が不満" "
評価 2 - 116 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

7.4/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.4/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Sales Officeからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Thank you for sharing your review.We look forward to hosting you again next time you're in town. Have a wonderful day.Merve ALTAYCorporate and Online Sales Executive

4/10 (不満)

Asif

2022 年 2 月に 2 泊滞在
ıbrahımからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 3 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

8/10 (良い)

Wassim

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
You pay for what you get
It’s a decent hotel kinda small room Service was ok only problem that we had Too much noise
2021 年 12 月に 3 泊滞在
ıbrahımからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 3 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

8/10 (良い)

Vinod

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Prima hotel op een goede plek. Ik kom hier al 20 jaar en wordt altijd prima ontvangen. Is een aanrader.
2022 年 2 月に 6 泊滞在
ıbrahımからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 3 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

6/10 (普通)

Jonas

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 5 泊滞在
ıbrahımからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 3 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Was an good hotel with friendly hospitality
2021 年 5 月に 7 泊滞在
ibrahimからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 2 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good no problems
2021 年 5 月に 4 泊滞在
ibrahimからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 24 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 5 月に 1 泊滞在
ibrahimからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 11 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 (非常に良い)

Ahmad

2021 年 4 月に 5 泊滞在
ibrahimからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 3 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es war ok die Lage war auch zentral Das personal sehr hilfreich sehr nett immer wieder gerne.
2021 年 4 月に 3 泊滞在
ibrahimからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 14 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dilara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 2 月に 1 泊滞在
ahmetからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 22 日)
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

10/10 (非常に良い)

Abdurrahman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
👍
🙂
2021 年 1 月に 1 泊滞在
ahmetからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 22 日)
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

8/10 (良い)

Dondu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 10 月に 3 泊滞在
grand hotel halicからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 4 日)
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

10/10 (非常に良い)

Derek Foreman

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 10 月に 5 泊滞在
grand hotel halicからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 4 日)
otelimizde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyduk. Değerli yorumunuz için ayrıca teşekkür ederiz.

4/10 (不満)

Mosabshadid、Turkey

出張, カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
staff and receptionists they care only how to take money from you . as example if you ask for small upgrade while hotel is empty and now one in the online it cost 5 dollars he will ask for 20 € why you tell him online is cheaper he will will till you ok then 5 € , if you tell him it is 5 $ he will insist to take by € . if want to invite friend to have coffee in your room not allowed he will ask for extra money. cleaners are so kind and polite top management are good there are lady from Greece ask about here she is good you can 3easy talk with here more respectful than turk staff
2020 年 3 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Theo、Almere

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dit is ons vaste hotel als wij in Istanbul zijn. Wij komen hier jaarlijks tweemaal en bekend terrein. Prima verzorging het is alleen wat gedateerd als het om de kamers gaat.
2020 年 3 月に 5 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

2/10 (非常に不満)

ismet

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

ismet

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Abdulkadir

気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel is so noisy you can hear everyone next room music so loud
2020 年 3 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hizmet Ve Çalışanları Çok Kötü
Bellboy bizi odamıza kadar eşlik bile etmedi elimize giriş kartını verdi ve gitti odamızı değiştirmek istediğimizi söylediğimizde bize elimizde olan bu beğenmiyorsanız teknik servis çağıralım gibi cümleler kurdu bu paraya bu kadar siz çok uyguna gelmişsiniz gibi kendi çapında aşağılayıcı cümleler kullandı. Temizliği ve odaları güzel fakat hizmet çalışanlar çok kötüydü.
2020 年 3 月に 1 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
öncelikle yaşamış olduğunuz bu olumsuz olaylardan dolayı çok üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. özelden bize yazarsanız sizi bu zor durumda bırakan personelimizle ilgili görüşme yapmak isteriz. hangi oda da kaldınız ? Değiştirme imkanımız neydi? Bu konuları gözden geçirmemiz gerekmektedir. 0535 279 86 08

8/10 (良い)

Asli

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Otel cok kalabalik oldugu icin fazla ses vardi temizlik konfor hizmet iyiydi
2020 年 3 月に 1 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamak tandan mutluluk duyduk. tekrar sizleri otelimzide ağırlamak isteriz.

10/10 (非常に良い)

Zühtü levent

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Juan Jorge

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2020 年 3 月に 2 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. saygılarımızla

8/10 (良い)

Ahmet

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sıkça kaldığım bir otel
2020 年 2 月に 1 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
ahmet bey merhaba Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk. Saygılarımızla

2/10 (非常に不満)

Michel

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
not a hotel
Walls are very thin, you can hear everything from other rooms. Cleaning staff are very loud. Room service refused to procide cutlery unless you order food. Sewer smell in hotel Move furniture and see places never cleaned before. Reception people are ok
2020 年 2 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

E.

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
positiv: Personal ist bemüht negativ: Zustand Zimmer ist ungenügend, laut, stinkt, 1.OG Zimmer nicht empfehlenswert, ab 3-4 Uhr schon Lärm aus der Küche zu hören, Türen werden auf und zugeschlagen, Lüftung Klima hat nicht funktioniert, nur Heizfunktion, Zigarettengestank aus der Heizungsnlage Badezimmer Rahmen verrostet, Decken und Wände verschimmelt, Bad insgesamt alt und wirkt dreckig, Innenpool: Umkleide Schränke ekelig dreckig, WC ekelig lag überall Müll herum, Dusche ekelig, Schimmel schon richtig Pilze an den Wänden, Duschgarnitur ekelig, Wasser vom Pool wohl lange nicht getestet, gesamter Bereich Glasfronten unsauber sehr stark renovierungsbedürftiges Hotel, für Familien mit Kindern nicht zu empfehlen...
2020 年 2 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hayriye

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Internet
Katastrophe
2020 年 1 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

ATATÜR

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在
grand hotel haliçからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Giuseppe

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
mauvais personnel
Accueil très mauvais et personnel très désagréable, quand à la réception on a posé des questions le monsieur il s’est retourné et il nous a ignoré
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Tobi、Köln

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Die Lage war super. Frühstück war schrecklich. Und Wasser musste obwohl es ein 4 sterne hotel ist , selbst zahlen fürs 4fache.
2020 年 1 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad hotel
This was not a 4 star hotel. We picked this hotel because of the location and the decent reviews. I went with very low expectations because not all of the reviews were good, but still I was hoping for a decent experience. The rooms were stuffy, smelly and the beds were old. there was water damage on the ceiling. The wifi was very slow, the tv only had 8 channels, none of them in English and most were barely viewable. Fortunately, we were on the 3rd floor so I thought far away from the 8th floor restaurant and music, but we could still hear it. We were outside the hotel most of the time touring Istanbul, but when we came back to our room at 11pm the music was still going very loud and continued until 1:00am. The only semi positive comment I have was that the pool water was warm, so very swimmable, but it only opened at 2:00pm, very inconvenient and the sides of the pool walls were covered with mold. I will be lucky if I don't come down with some terrible disease. Avoid this hotel if you can.
2020 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Ghazale

Not a 4 star hotel, very small room, so noisy, good breakfast.
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

berk

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Willem、Nederland

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vaak kan je geen gebruik maken van de restaurant omdat het word afgehuurd en je krijgt ook geen kamer met uitzicht waarvoor je extra voor betaalt en de bad en wastafel loopt vol door verstopping
2019 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sympa
passage express tres bien situe a cote tout galatasaray tres belle ambiance
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Thank you very much for comment. We are very pleased to welcome you to our hotel.

2/10 (非常に不満)

ÖZGE

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
özge hanım merhaba öncelikle zaman ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. arkadaşlarımızla bu konuları görüşüp sizlere daha iyi hizmet vermek için gayret edeceğiz. saygılarımızla

8/10 (良い)

Ahmet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. saygılarımızla

8/10 (良い)

Ahmet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güzel bir dört gün çgeçirdik
2019 年 11 月に 2 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
ahmet bey sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk. Değerli yorumunuz için ayrıca teşekkür ederiz. sizleri tekrar otelimizde görüşmekten mutluluk duyarız.Saygılarımızla

10/10 (非常に良い)

Syed Rehan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ABBAS

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 5 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 18 日)
Mr.Hasan zaman ayırıp otelimiz için yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. sizleri tekrar otelimizde ağırlamak isteriz. saygılarımızla

8/10 (良い)

Refik

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Konum çok iyi Oda çok küçük
2019 年 11 月に 1 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. bir sonraki rezervasyonuz da resepsiyonist arkadaşlarla irtibar ta geçerseniz size daha büyük oda vermek isteriz. Saygılarımızla

8/10 (良い)

JOSHUA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Traditional, fairly upscale, priced reasonably
Nice location, overlooking the Golden Horn. Great view from the restaurant. Good service. Plenty of amenities. Has a bit of an older feel. All in all good stay.
2019 年 10 月に 2 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear.Joshua. Thank you for your valuable comment. We are pleased to welcome you in our hotel. Best Regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's all about people.Some staff was nice and helpful, others not. Non-smoking rooms still smell of smoke, it's seeping in mainly through the bathrooms. WiFi is less then ideal, different passwords all the time. Breakfast room has an overpowering smell of cleaning products, mixed with perfumes.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 10 月に 7 泊滞在
haliçからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 18 日)
Dear. Anonymous Thank you for your valuable score. You are very kind Best Regards

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 3 泊滞在