施設の正面

エンディカン スルタンアフメット ホテルの口コミ

エンディカン スルタンアフメット ホテル
Binbirdirek Mh. Peykhane Sk, No: 15 Fatih, Istanbul, Istanbul

口コミ

6.4
評価 10 - 24 件の口コミ中 3 件が非常に良い" "
評価 8 - 24 件の口コミ中 11 件が良い" "
評価 6 - 24 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 24 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 24 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

7.4/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

MAYUMI、Japan

気になった点 : 施設のコンディションと設備
立地のよいスタンダードなホテル 
2泊しました。グランドバザールに近くホテルの隣はスーパーマーケットと立地は良く夜遅くでも大丈夫な場所でした。エレベーターがすごく狭かったので他の人と一緒だと気まずいかんじ。 残念なのはチェックイン時ダブルルームの予約だったのに日本のビジネスホテル並みの狭い部屋でした。部屋を変える交渉をしましたが、なんやかや理由をつけて(バルコニーが広いから・・など)替えてもらえませんでした。値段や立地を考えて妥協しました。朝食は美味しくしっかりいただきました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is very close to historical sites and public transportation. It was clean and the staff were friendly. Only stayed one night, but it was a pleasant stay. I would recommend this hotel and stay here again when going back to Istanbul.
2021 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sejour convenablement. Pas tres confortable dans la literie. Pas de vue extérieure par la fenêtre. Mais tres bien situé au niveau des transports en commun et de la grande place de SULTANAHMET. Propre et propriétaire serviable.
2020 年 11 月に 2 泊滞在
Front Office Teamからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 4 日)
Dear Sir, Thanks so much to your review for use. Best regards

2/10 (非常に不満)

Nasser

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
a eviter
bruit poussiere . petite chambre , lit en vrac ... cata. dommage car personnel tres professionnel
2020 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Small but functional. Has what you need and nothing more. Location is handy for attractions of the area and there is a parking garage right opposite.
2020 年 8 月に 2 泊滞在
FERHATからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 1 日)
DEAR GUEST , ON BEHALF OF THE SULTANAHMET NEWPORT TEAM I WANT TO THANK YOU

10/10 (非常に良い)

expedia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic hotel
the location was great and staff was very helpful and the room was very clean we will come back only to this hotel Regards Hana M
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Director of hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest , Thanks for your nice comment . It was our pleasure to meet and host you . Looking forward to see you again . Kindest REGARDS Ms. Demet B. General MANAGER

2/10 (非常に不満)

Hernando Josue Abraham

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Que mal servicio, nunca me hospedare de nuevo allí
Mal servicio, no servia el tv, las puertas del baño estaban dañadas, la tarjeta de la puerta estaba rota, había una toalla higiénica pegada en el techo, un desastre pedí cambio de habitación o devolución del dinero y no lo hicieron en verdad un desastre no lo recomiendo.
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Sultanahmet Newport Hotel Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 7 日)
Hello , We could be sorry but you wrote in TOTALLY false things . You arrived Hotel very /early and receptionist gave you early FREE check in . In addition to this you had booked/ paid only for 10 sq mt sng room but he -just because of your early arrival - served you bigger double room without any extra FEE ! You only stayed for 1 night and never asked for TV uses / room change /money back ..etc .If you did not know about how to use tv you could ask it to room service -while already you were in the room full day after your VERY EARLY CHECK IN !? Why you did not ? If you like to change your used room after min.10 hours , of course you would need to pay for the new one , if there were not any fault of the previous one ? What's wrong ? Finally yes , your attitude was a bit pointless . Kind Regards Hotel Director

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
WORST customer service in Istanbul
On arrival my family and i were told that there were no rooms available to accomodate us all despite booking via trusted websites months in advance. The attitude of the man on reception was absolutely appauling given we were travelling with two 4 month old babies and an 18 month old infant who were obviously tired from the journey. He stated that he could offer us one double room at the hotel, when questioned how one double room would be able to accomodate 8 adults and 3 infants he stated "it does not matter whether you want to stay or not i have already charged your card so you can leave because we have received our payment for the booking." Afterwards a porter was instructed to take us to an alternative hotel that would be able to accomodate half our party despite our booking being specifically for us all. The hotel was down a steep hill which was near enough impossible to travel with a twin pram and 2 disabled travellers. We were almost made to feel forced to do as the guy was staying or risk not having anywhere to stay. He insisted that both hotels shared the same address despite being in two seperate locations two blocks apart so there were within their rights to move half our party there as it was the "same hotel" The staff at the second hotel were much better but it still did not help us in terms of the booking, items we had packed to share such as sterilisers and bottle warmers for the infants had to transported daily between the 2 hotels. The hotel ruined entire stay
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Management of hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Hello , We are sorry but you wrote in anonymous and cannot possible to know who were they as there were nothing happened as you told ? Kind Regards Hotel Director

2/10 (非常に不満)

Janna、Tlv

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing is good.¡!!!!!!!!?????!!!!!!! Breakfast in the basement, no air conditioning
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ugur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Director of hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest , Thanks for your nice comment . It was our pleasure to meet and host you . Looking forward to see you again . Kindest REGARDS Ms. Demet B. General MANAGER

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location, reception staff is helpful and friendly. Small room but works and value for money.
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Director of hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 6 日)
Dear Valued Guest , Thanks for your nice comment . It was our pleasure to meet and host you . Looking forward to see you again . Kindest REGARDS Ms. Demet B. General MANAGER

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ich habe noch nie so einen schlechten Hotel gehabt Badezimmervoller Schimmel wir müssten unser Zimmer wechseln da das überhaupt nicht ging aber das nächste Zimmer war genauso also vom Hotel bin ich total enttäuscht nie wieder
2018 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

CHAFIK

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Very Bad Reception
It was not good, no nice reception, no one to carry the bags. Although that I booked online, he asked for $20 extra.
2018 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス

8/10 (良い)

Mehmet emin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Otelin konumu ve hizmeti gayet iyiydi. Özellikle Ali ve Hasan beylerin güleryüz ve misafirperverlikleri. Güzel bi deneyim oldu,bir dahaki konaklamamda tercih edebileceğim ve tanıdıklarıma da tavsiye edebileceğim bir mekan.
2017 年 10 月に 1 泊滞在
Sayın Mehmet Emin Bey, İstanbul seyahatinizde otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder, bir sonraki istanbul seyahatinizde sizleri tekrar misafir etmekten mutluluk duyacağız.

8/10 (良い)

Bülent

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Hans、Delft

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Goeie locatie en op loopafstand van top spots
Goed en prettig hotel! Bediening was aardig, kamer werd iedere dag opgeruimd en je bed werd opgemaakt. Gewoon super voor de prijs/kwaliteit verhouding.

8/10 (良い)

Teresa、Porto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
boa escolha
O hotel está muito bem localizado, entre o Grande Bazar e a praça Sultanahmet onde ficam a Hagia Sofia e a mesquita azul, e a dois minutos a pé da paragem do tram, Çemberlitas. O quarto era pequeno mas confortável, com aspecto de novo e bem decorado. Bom pequeno almoço. Pessoal do hotel simpático e prestável.

8/10 (良い)

Frederick、Fairfax, Va.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Value but limited.
We loved the staff especially Asuman in breakfast area. Hotel is very old and the technology isn't quite right. WiFi is slow and the elevator is small and slow. A/C can't keep up w/ the heat outside. In great location. Walk to most major attractions. Good value due to location and staff.

8/10 (良い)

Natalia、Moscow

良かった点 : スタッフとサービス
Good for the price!
Small but clean rooms, VERY poor breakfast but for the price - it is very decent. So if you use the room only for sleeping then it is ok. Very good for the price. Location is also good - 5 min walk from Sultanahmet square. I recommend!

2/10 (非常に不満)

Manuel、Medellin

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Piensenlo dos veces antes de!!!
Mal, las habitaciones de economia son extremadamente pequeñas!!! Y perdi un billete de 500 euros en la habitacion!!!

8/10 (良い)

Sabi、Linz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sehr zentral!
Hotel ist super und sehr zentral. Jedoch haben wir über Expedia ein Doppelbett gebucht - im Endeffekt war es ein schmales Bett! Aber sonst waren wir sehr zufrieden!

6/10 (普通)

Axel、Stuttgart

気になった点 : 客室の快適度
Hotel sehr zentral gelegen
zentral gelegen, Baulärm die ganze Woche, Zimmer sehr sehr klein, jedoch sauber. Frühstück sehr einfach, lässt zu wünschen übrig. Optimal für Leute die zentral nach einem Hotel schauen

10/10 (非常に良い)

Juarez、Porto Alegre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
O melhor de Istambul.
Muito bem atendido. Tive problemas de conflitos de data e o hotel aceitou prontamente. Atendimento ótimo. Local perfeito.