All guestrooms at Ares Hotel Sultanahmet offer comforts such as 24-hour room service and premium bedding, in addition to amenities like free WiFi and air conditioning.
The hotel is very good situated very close to the tram, mosque and bazaar. Bathroom tub very dangerous. But overall staff is very friendly.
宿泊されたお客様
2024 年 10 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Paula Ann
2022 年 11 月 2 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Paula Ann
2/10 (非常に不満)
Adnan
2022 年 7 月 9 日
Adnan
2022 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
RAFAEL
カップルで旅行
2021 年 12 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to major sites
RAFAEL
2021 年 10 月に 27 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ANTONIO
2021 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ANTONIO
2021 年 8 月に 6 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 8 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Its stated free parking it isn't. We have to park 2km away from the hotel.
I booked for double bed which can fit 3pax and from the picture theres sofa bed .. but got twin bed instead with no sofa paid extra for nothing. Stated blacon with city view. But we get no balcon with full of wall blocking our window. And sound proofed stated?? But i can hear next door taking shower with their tv on!
No water were given in the room.. must ask and they only give us a bottle of 500ml. That's it! The drinking glass is dirty never washed! The toilet smell of sewage. And when ask for things.. the grumpy old women will give you the looked. They said wifi password in the room.. which we can't find any. Checked in at 9pm.. and ask for late check out, not available..(disapointed) Breakfast was so simple.. nothing extra.. not even extra drinks. Not even juice or fresh milk for my 3years old son. Very sleazy hotel.
宿泊されたお客様
2021 年 8 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Naime
2021 年 8 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Bien situé mais le confort de la chambre catastro
Naime
2021 年 8 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Dana
家族旅行
2021 年 7 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Dana
2021 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2021 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very friendly staff. Excellent food at the restaurant.
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 9 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Jag bodde hos olika hotell i mitt liv men jag har aldrig bott hos sånt hotell.allt var jätte dålig.jag rekommenderar inte någon som kommer uppleva/få dålig känsla som jag. Drivaren var grinig, personaler ger dålig service.t.ex man vågar inte fråga ifall man får ett glas vatten p.g.a personalen blir griniga. Städningen var jätte dålig.ingen Bytte påslakan som var slitna,smutsiga. Man undrar faktiskt om drivaren är inte nöjda med sitt jobb, personalen är inte nöjda med sitt jobb varför ägaren tar in kunder från Expedia, varför personaler fortsätter jobba där. Man får känsla som om ingen jobbar där som vill se dig där på hotellet.
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 6 月 18 日
良かった点 : スタッフとサービス
Lage sehr zentral personal sehr freundlich.s-bahn gleich in der nähe und der Flughafen transport mit dem bus von havaist auch nur 150m.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 6 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very friendly and helpful staff, service was good, breakfast was ok, edible. Amenities were sufficient.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 4 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personnel très sympathique. Pour le service rien à dire ainsi que la restauration
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
War ein super aufenthalt danke an alle mitarbeiter waresn sehr lieb und hilfsbereit. Super zentral