Odada lavabonun altinda traş biçaği duruyor 216 nolu oda .Lutfen bi baksinlar.halida utu izi var.kahvalti çok kotu yumurta yoktu pazar gunu
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Oktay
家族旅行
2019 年 11 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel tres bien placé, personnels respectueux et serviables. Petit déjeuner correct.
Oktay
2019 年 11 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
AHMET
出張
2019 年 10 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
AHMET
2019 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Camelia
2019 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Camelia
2019 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Camelia
2019 年 9 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Camelia
2019 年 7 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Sertaç
2019 年 8 月 18 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bakım Yapılması gerekir
Otelin konumu çok güzel. Fakat otelin banyo ve tuvaletleri çok eski. Acilen bakım yapılması gerekir..
Sertaç
2019 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Dolla
グループ旅行
2019 年 8 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Good
The location is very convenient for our purposes
It was clean and average breakfast
The hotel need overall refurbishment
Dolla
2019 年 8 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 20 日
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Nilesh
2019 年 5 月 26 日
良かった点 : 客室の快適度
Nilesh
2019 年 5 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 4 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Möchte eins sagen das war das schlechteste unsauberste Hotel den ich je gebucht habe. Auch das Personal war unfreundlich
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 4 月 17 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Ligging is perfect naast het bosporus om naar overkant te varen. Busstations staan tegenover het hotel.
Restaurant en winkels in dezelfde straat.
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 6 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行, グループ旅行
2019 年 2 月 28 日
気になった点 : 清潔度
Das Hotel ist sehr dreckig sowie Schimmel an der Wand
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 20 日
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
when we walked into our room the smell of tobacco was too strong. I asked whether people are allowed to smoke in the rooms and the reply was shocking "Of course".
On request, they showed us another room and the smell was slightly better, the bathroom was old and not clean.
as soon as I managed to get on internet, i looked for another hotel nearby and we walked up two streets away, checked the room and decided to move there. When we were returning the keys, staff did not ask why or helped with the luggage. It was really bad experience and i am glad we did not stay there. All around felt extremely run down and under-maintained place.
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
it was disappointing ...to know that the photos are different from the fact the rooms were smelly . the breakfast in the reception not on the roof terrace, and it is just basic breakfast for the turkish standard , the worst side is the bathroom, no hot water in the sink and leaking under the sink when you open the tap, black fungus around the bath , it was old air heating ...noisy and not enough for the weather standard of Istanbule.
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ali
2019 年 1 月 2 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tavsiye etmiyorum
Çarşaflar haricinde herşey çok eski ve kirliydi kesinlikle tavsiye etmiyorum
Ali
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Forrest
2018 年 11 月 29 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not good
Forrest
2018 年 11 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Forrest
2018 年 11 月 28 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The place should be 1 Star.
Forrest
2018 年 11 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
location was very good ,breakfast vary basic everyday the same ,room was comfortable but bathroom was AWFUL ,DIRTY ,STINKS LIKE SEWAGE,
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Bahar
2018 年 11 月 26 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Soyguncu Aden Otel
Resepsiyonda sorun yaşandı ve böyle bir oda ayrılmadığını Hotels.com la çalışmasıklarını iddaa ettiler . 1 saat kadar konuşmalar sürdü ardından otelin iddiasına göre bizi gelen bir e-mail ile bizi aldı . Boş oda yoktu hiç ve ayrı yataklı bir oda ayarlandı sonradan. Odayı da 200 TL den vereceklerini söylediler. Uzun uğraşlardan sonra Hotels.com üzerindeki fiyatttan bize ayrı yataklı bir oda verildi