ロビー応接スペース

ショアライン ホテル ワイキキの口コミ

4 out of 5
ショアライン ホテル ワイキキ
342 Seaside Ave, Honolulu, HI

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1006 件の口コミ中 524 件が非常に良い" "
評価 8 - 1006 件の口コミ中 294 件が良い" "
評価 6 - 1006 件の口コミ中 109 件が普通" "
評価 4 - 1006 件の口コミ中 39 件が不満" "
評価 2 - 1006 件の口コミ中 40 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

MANAMI

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
とにかく立地が最高でした
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Aloha Manami!Mahalo for being our guest and sharing your feedback. With an amazing location, would you share how be could've provide exceptional service? I hope you had an amazing time on Oahu!

8/10 (良い)

Naomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3回目の利用です。今回も1人旅で利用しましたがアップグレードもしていただき快適にすごせました。またハワイに行くときは利用します
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Aloha Naomi!Mahalo for staying with us again! We are thrilled that we are your home in Waikiki and truly appreciate your continued support. Please let us know when you will be back!

10/10 (非常に良い)

SAKI

良かった点 : 設備とサービス
excellent
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Aloha Saki!Mahalo for staying with us and for your fantastic rating! I'm so happy to know we would be part of your vacation in paradise and we hope to welcome you back to our island home!

10/10 (非常に良い)

kenichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff. The room is clean
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Aloha Kenichi!Mahalo for staying with us and sharing such a kind words about he staff and hotel. I trust you had a wonderful vacation and hope we have the chance to welcome you back in the future!

6/10 (普通)

SHIMPEI

良かった点 : スタッフとサービス
コインランドリーがないのが残念。 ワイキキのど真ん中にあるので立地は抜群に良い。
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Aloha Shimpei!Mahalo for staying with us and sharing your experience. Although the hotel doesn't have coin operated laundry, we do offer affordable laundry services through Aloha Dry Cleaning. I hope you made many memories in Hawaii, and would love to welcome you back in the future!

10/10 (非常に良い)

Nagisa

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Aloha Nagisa!Mahalo for staying with us and for the amazing rating! Hawaii is a magical place, and I trust you made many magical memories. I hope we have the chance to welcome you back to our island home in the future!

6/10 (普通)

Hiroe

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
色々迷ってこのホテルにしました。バス停も近くお店も沢山あり本当に便利でした。隣のスパムおにぎりは良く利用しました。ホテルのスタッフの方は皆さん親切で行きたい場所を伝えると予約したの?と聞いてくれたりと助かりました。サービスのコーヒーもとても美味しくて楽しみでした。ウォーターサーバーもありお水を買わずに済みました。ですがEXPEDIAで予約した際に支払った税金やリゾート税以外にもカードで支払う料金があって結局すごく高い宿泊料になりました。円安もあってしかもハワイなので何もかもが高いのは仕方ないのですが、狭い部屋で景色も全く望めず、古さが残るこのホテルなら、もう少し奥に入って新しいコンドミニアムでも良いのかなと思いました。でも場所は本当に良くてそこはお勧めです。食事にも困りません。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Aloha Hiroe! Mahalo for staying with us and sharing your feedback. I'm happy to hear that you enjoyed our central Waikiki location, and the staff was friendly. The musubi place next door is amazing! I'm sorry to learn that you had difficulty with your bill. If we can assist in any way, please let us know. Through Expedia, you should have prepaid only the room and tax directly to them. Though Expedia will list the total cost of the stay including all taxes and fees, the amenity fee is paid directly to the hotel and not with Expedia. Please do let us know if you were charged otherwise. I trust you had a great adventure in Hawaii and we hope to welcome you back in the future!

8/10 (良い)

NAOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
エレベーターの横の部屋だったため動くたびに音がうるさかった。そのためか耳栓も置いてくれてあり利用しました。1泊だったのでしょうがないのかもしれないが、それ以外のサービスは良かったので残念。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Aloha Naoko!Mahalo for staying with us and sharing your feedback. I understand your concern with the noise impact and appreciate your kind words about the staff! Please come see us again and we will find a great room location for you!

8/10 (良い)

Akane

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く、ワイキキ中心地のお店やビーチに徒歩数分で行けるのが便利だった。スタッフは優しく話してくれて雰囲気良かった。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Aloha Akane!Mahalo for being our guest and sharing your experience. I'm thrilled to know your enjoyed our heart of Waikiki location and the team was engaging. I hope you had a wonderful time on Oahu, and would love the opportunity to welcome you back!

8/10 (良い)

Midori

ホノルルマラソンで利用しました!ホテルのコンシェルジュは優しく、ホテルも清潔でした。 外の騒音がすごくてマラソン前日眠れませんでした。 あと照明が暗いです。。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Aloha Midori!Mahalo for staying with us and sharing you experience! Congratulations on completing the Honolulu Marathon. I hope you will be joining us this December and if you do, we'd love to welcome you back and find you a room location where you can rest and relax before the run!

8/10 (良い)

WEIYA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
すごく綺麗なホテルで、何より立地は素晴らしい過ぎる。 出かける時にドアに<掃除してください>のプレートを掛けたが、裏面の<起こさないでください>と勘違いされたみたいで、部屋を掃除されてなかった。ホテルのスタッフは速やかに対応してくれて、掃除してくれました。 ゴールドメンバー特典でアップグレードしてくれましたが、部屋に特典のワインがなかった。スタッフに言うたらくれました。 総合的に良かったが、確認不足がなければ完璧だった。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Aloha Weiya!Mahalo for being our guest and sharing your wonderful comments. From our heart of Waikiki location, to our vibrant design, our goal is provide comfy accommodations and engaging service. I'm sorry about the misunderstanding with your housekeeping service and amenities but am happy to know the team was able to resolve them. I trust you had a wonderful time in Hawaii and we hope to welcome you back again soon!

8/10 (良い)

MAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Aloha Maki!Mahalo for staying with us and sharing your rating! I trust you had a wonderful time on Oahu and made many great memories. We'd love to welcome you back to our island home!

8/10 (良い)

YOSHIHIRO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテルの方々がフレンドリーでとても話しやすかった。 朝のコーヒーサービスがありがたかった。 一階にあるレストランの朝食も美味しかった。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Aloha Yoshihiro!Mahalo for being our guest and sharing you kind words about the hotel and friendly staff. I'm happy to hear you also enjoyed Heavenly Island Lifestyle and our complimentary morning coffee. I hope we have a chance to welcome you back to Shoreline Hotel Waikiki!

10/10 (非常に良い)

MANAMI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Aloha Manami!Mahalo for staying with us and sharing such a wonderful rating! I trust you had an amazing vacation in paradise. We would love to welcome you back to Hawaii in the future!

10/10 (非常に良い)

Madoka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフさんがとても親切
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Aloha Madoka!Mahalo for staying with us and sharing your wonderful rating and comments about our friendly staff. We truly appreciate your patronage and look forward to welcoming you back to paradise in the future!

2/10 (非常に不満)

Kazumi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
私がアジア人女性一人旅だったのが理由かはわかりませんが、フロントのすぐ上の部屋がアサインされ、朝6時台からよる10時台まで重低音が鳴り響く部屋で過ごしました。当然、部屋を交換してもらえないかを2回依頼しましたが、「空いていない」と言われ断られました。スタッフも相当不親切です。そして、ベッドシーツは破れていました。まともな環境で過ごしたい方にはおすすめしません。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Aloha Kazumi!Mahalo for taking time to share your experience. Please accept my sincere apologies for the issues you encounter with your room location. I understand your concerns, and will work with the team to ensure we find solutions brought to our attention. I hope you were able to enjoy your time in Hawaii and explore our beautiful island.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 7 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Aloha!Mahalo for staying with us and sharing your thoughtful rating! I trust you had an amazing adventure on our island and hope we see you again soon!

8/10 (良い)

Hidekazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Aloha Hidekazu!Mahalo for being our guest and sharing your rating! I hope you had a wonderful adventure on Oahu and made many great memories. Please come see us again soon!

8/10 (良い)

Kaoru

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Aloha Kaoru!Mahalo for staying with us and sharing your wonderful rating! I trust you made many amazing memories in Hawaii and we look forward to welcoming you back in the future!

8/10 (良い)

SATOSHI

良かった点 : 清潔度
ホノルルマラソンに参加するために4泊しました 初めてのハワイで1人旅で‥何もわからず予約しましたが立地が大変良くて、ロイヤルハワイアンセンターからもすぐで、ワイキキの中でも中心的な場所です 日本人観光客はヒルトンやシャラトンが多いようですが、ダブルベッドのシングルユースでここ価格は安いです 建物は相当古くて年季が入ってますが、写真の通りビビッドインテリアにリフォームされていて、不衛生な感じは全く無かったです 立地がいい分、周りの環境が賑やかで遮音もそんなに良くないのか、外部の騒音は結構部屋内に入ってきます 1人で素泊まりするなら最高のホテルだと思いました
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Aloha Satoshi!Mahalo for staying with us while you participated in the Honolulu Marathon! Congratulations on such an amazing accomplishment. We appreciate you kind words about the hotel and hope to see you next year for the 2024 Marathon!

10/10 (非常に良い)

Chihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Aloha Chihiro!Mahalo for being our guest and sharing such and wonderful rating! I'm so thrilled we could be a part of your Hawaii adventure!

8/10 (良い)

Kanako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの方がとても親切でした。 立地最高です。
Aaron - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Aloha Kanako,Mahalo for your kind words! We're delighted to hear that you had a positive experience with our staff and enjoyed our great location. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay.

8/10 (良い)

K

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Aaron - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Aloha K,Mahalo for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're pleased to see that you had a positive experience overall. If there are specific areas where we can elevate your experience to increase our rating to 5 out of 5, please feel free to share your insights. We look forward to the opportunity of hosting you again in the future.

6/10 (普通)

Hiroshi、Kasaoka

良かった点 : 清潔度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Aaron - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Aloha Hiroshi,Mahalo for taking the time to share your feedback. We appreciate your honest review and would love to learn more about your specific experience to better understand how we can improve. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us. We value your input and hope to have the opportunity to enhance your experience on future visits.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Mahalo for staying with us. I'm sorry that your stay with us was less than stellar and do hope you found wonderful memories in paradise!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
タオルが古くてゴワゴワして使い心地わるかった。 ロビーまでの階段が、辛かった。 枕が臭かった。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Mahalo for taking time to share your feedback. We will review our towels and bedding with the laundry company to ensure were are providing high quality items in our guest rooms. I hope you had a wonderful vacation in paradise.

8/10 (良い)

YODOI

2023 年 10 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Aloha Yodoi!Mahalo for being our guest! I hope you had a wonderful adventure in paradise.

8/10 (良い)

Miyoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Maintenance person suddenly tried to open the door and the other person said they measure the room for innovation. Then they entered in the room and measured the window size. I was surprised at the sudden visit. The hotel should let the guests know this in advance.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Aloha Miyoko!Mahalo for staying with us and sharing your experience. I'm so sorry that a member of our team startled you. We did post a notice in the elevators to notify our guests of the project. I hope your time in paradise was full of many wonderful memories and hope we have the opportunity to welcome you back!

8/10 (良い)

Yuka

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
スタッフが優しく親切でした。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Aloha Yuka!Mahalo for staying with us and for your kind words about the staff! I hope you had a wonderful time in paradise.

8/10 (良い)

EIJI

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Aloha Eiji!Mahalo for being our guest and sharing your rating. I trust you made many great memories on the island. We hope we have the chance to welcome you back soon!

8/10 (良い)

hideki

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
親切なスタッフ。
2023 年 9 月に 6 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Aloha Hideki!Mahalo for being our guest and recognizing the kind staff. I hope you had an amazing vacation in Hawaii, and we hope to welcome you back again soon.

10/10 (非常に良い)

Yoshio、Yokohama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Aloha Yoshio!Mahalo for staying with us and sharing such a fantastic rating. I hope you had an amazing vacation in paradise!

8/10 (良い)

Chiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よかった
2023 年 8 月に 4 泊滞在
April - Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Aloha Chiaki!Mahalo nui for being our guest and taking the time to share your rating. We're glad to hear that you have a good stay with us. When Hawaii calls you again, we'd be happy to welcome you back to the Shoreline.

6/10 (普通)

Kanae

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
9日間宿泊しました。 ホテルスタッフの方は全員フレンドリーでした。 対応も良かったです。 毎日ロビーでプチおやつが振る舞われるので嬉しいサービスです。 立地は街の中心なので移動には便利ですが、その分外の騒音がうるさいです。 0時過ぎまで近隣のお店から流れる爆音の音楽が気になって気になって。 洗面所の水を流すと下水の臭いがして臭かったです。 部屋も狭目です。写真映えはしますが、リピートはしないです。 近隣の騒音が一番のマイナスです。
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Aloha Kanae!Mahalo for staying with us and sharing your feedback. I'm happy to hear that our central location and friendly staff helped make your stay more enjoyable. As we are in the heart of Waikiki, the surrounding buildings and businesses do generate noise and I'm sorry it impacted your stay. I hope your time in Hawaii was enjoyable!

8/10 (良い)

Junko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I love the location of this Hotel
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Aloha Junko!Mahalo for being our guest! I'm so happy you love our hotel. We love having you and look forward to welcoming you back!

8/10 (良い)

Eiji

2023 年 7 月に 3 泊滞在
April - Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Aloha Eiji!Mahalo nui for being our guest and taking the time to share your rating. When Hawaii calls you again, we'd be happy to welcome you back to the Shoreline.

4/10 (不満)

Koji

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room near the elevators is so noisy. Requested change of the room was approved two nights later.
2023 年 7 月に 6 泊滞在
April - Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 30 日)
Aloha Koji!Mahalo for staying with us. We are sorry that you felt the room close to the elevator was too noisy. While we know that this stay did not meet your expectations, we are hopeful that you will consider us for your next visit so we may have the opportunity to better your stay.

10/10 (非常に良い)

TOMONARI、CHIBA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice location with friendly staff.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Aprilからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Aloha Tomonari!We appreciate your comments about our team and location. Your feedback is much appreciated. We hope to see you again. Mahalo!

8/10 (良い)

Kazuaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Aloha Kazuaki!Mahalo for staying with us! I trust you had an amazing vacation in Hawaii. Please come see us again.

2/10 (非常に不満)

NAOKI

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊中に部屋の荷物がなくなったりするのは良くないと思う
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Aloha Naoki,Mahalo for being our guest. I'm sorry to hear that you were missing some items. As there was some language barrier, we communicated to you through Expedia. Upon investigation, we found that when housekeeping serviced your room, your guest was in the room the entire time and our housekeeper does not recall seeing a hairbrush, swim suit or sunscreen. I hope that upon returning home, you were able to find these items. If you need additional assistance, please feel free to contact the property.

6/10 (普通)

hidenari

気になった点 : 施設のコンディションと設備
バスタオルはシミだらけ。染みついたタオルは捨ててほしい✖️ シャワーヘッドが固定式なのは仕方ないか△ 朝10時までのコーヒーサービスは助かります◯
2023 年 6 月に 7 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Aloha Hidenari!Mahalo for staying with us. I'm happy you enjoyed our morning complimentary coffee. We will address your towel issues with our housekeeping team to ensure they are in great condition. I hope you had a wonderful time in Hawaii!

8/10 (良い)

Koichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ワイキキビーチ、ショッピングセンター、フードテイクアウトできるお店、市バスのバス停に近く、大変便利です。ホテルスタッフもフレンドリーで快適に過ごせます。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Aloha Koichi!Mahalo for staying with us a sharing such kind words about the hotel and staff. Our heart of Waikiki location is the perfect place to start and end your day, and our staff enjoys engaging with our guests and sharing our island. I trust your time in Hawaii was amazing and we look forward to welcoming you back in the future!

8/10 (良い)

EIJI

2023 年 6 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 10 日)
Aloha Eiji!Mahalo for staying with us and sharing your great rating! I hope we can welcome you back again soon!

8/10 (良い)

rica

カップルで旅行, 家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Location that is very convenient for both shopping and dining in the center of Waikiki. Colorful, vivid and cute room, clean and no problems.
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Aloha rica!Mahalo for being our guest and sharing your experience. I'm glad to hear you found our location convenient and enjoyed the Shoreline vibe! Please come see us again on your next Hawaii adventure!

10/10 (非常に良い)

ERISA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
トロリーやThe bus乗り場にも近く、今は閉鎖していましたがDFSギャラリアまで歩いてすぐ。ロイヤルハワイアンセンター、インターナショナルマーケットプレイスやビーチもすぐ。ホテルの向かいに側にはロスドレスやABCマートもあります。 何よりホテルのロビーやお部屋の内装がカラフルで素敵です。清掃もきちんとして頂きました。静かな部屋のリクエストには、最上階のプール横の部屋になり大感激でした。ベランダに出てロイヤルハワイアンホテルと海も眺める事が出来、こちらして良かったと思います。ロビーのコーヒーとフルーツウオーターは朝だけのようだったので、それは残念です。 でもウオーターサーバーでいつでもお水を補充出来るのがとても助かりました。
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Aloha Erisa!Mahalo nui for taking time to share you amazing rating and experience! We truly appreciate you staying with us.I'm happy to hear that our location allow you convenient access to all of Waikiki and the tours and attractions on our island. Our vibrant and tropical inspired accommodations are a perfect place to start and end your day's adventure. When Hawaii calls again, I hope we can welcome you back to Shoreline Hotel Waikiki!

2/10 (非常に不満)

KATSUNORI

2023 年 5 月に 6 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 15 日)
Aloha Katsunori,Mahalo for staying with us. I'm sorry to hear that your stay with us wasn't to your expectations. If you have a moment, I would appreciate you sharing why your time with us was less that great and look forward to hearing from you.

10/10 (非常に良い)

YONEZAWA

2023 年 4 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 18 日)
Aloha! Thank you for the amazing rating Mr. Yonezawa! I am happy to hear your enjoyed your time in Hawaii. Please come see us again soon!

10/10 (非常に良い)

Naomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目の利用です。アップグレードしてもらえたので部屋も広々としてくつろぎやすかったです。ロイヤルハワイアンセンターからも近く治安がいいのが1人旅にはかなりよかったです。 何をするにも便利なのでまたハワイに行く時は利用したいです。受付の方はどの人も笑顔で対応してくれフレンドリーでした。
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Aloha Naomi!Mahalo for returning to Shoreline Hotel Waikiki! I'm happy to hear that you enjoyed our heart of Waikiki location and accommodations. We truly appreciate your patronage and cannot wait to welcome you back for many years to come.

10/10 (非常に良い)

Yukiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1人旅には十分すぎる広さの部屋と、サービスでした! 大満足です♪
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 21 日)
Aloha Yukiko!Mahalo for being our guest and for the amazing rating! I'm glad you enjoyed the comfortable accommodations and were able to enjoy your time in paradise! We look forward to welcoming you back again.

2/10 (非常に不満)

YURI

2023 年 2 月に 4 泊滞在
Jeff - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 14 日)
Aloha Yuri,I'm sorry to hear that your stay with us was less than stellar. I would appreciate learning more about your experience.