Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 9 日)
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Renaissance Harbour View Hotel Hong Kong.
Your feedback is crucial to us. We would like to obtain additional details about your experience for us to investigate our shortcomings.
Hope to have another opportunity to welcome you back to showcase our commitment to win you back.
Sincerely,
Priscilla Wong
General Manager
10/10 (非常に良い)
TAMIKO
出張
2020 年 1 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TAMIKO
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear TAMIKO
It is great to learn that you had a lovely stay with us.
We look forward to your revisit.
Sincerely
Alvin Yim
Director of Front Office
10/10 (非常に良い)
Ikuko
2020 年 1 月 6 日
Ikuko
2020 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Akitoshi
出張
2019 年 12 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Akitoshi
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Akitoshi
We are pleased to learn that you had a fabulous stay with us.
Look forward to your return.
Sincerely
Alvin Yim
Director of Front Office
10/10 (非常に良い)
Ko
出張
2019 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ko
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Ko
It is lovely to learn that you had a fabulous stay with us.
We look forward to welcoming you back again soon.
Sincerely
Michael Mah
Director of Operations
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 16 日
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again.
Sincerely
Michael Mah
Director of Operations
10/10 (非常に良い)
Yosuke
出張
2019 年 11 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yosuke
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Dear Yosuke
Glad to learn that you had a fabulous stay with us.
We look forward to serving you again.
Sincerely
Michael Mah
Director of Operations
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Dear Guest
We are pleased to learn that you had a lovely stay with us.
Look forward to serving you again.
Sincerely
Michael Mah
Director of Operations
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We are sorry to learn that you found our pricing expensive. We always strive to offer value for money and competitive pricing in line with similar category hotels in the neighbourhood.
Your comment about the television channel has been marked down for our next review.
You may book our Harbour View room on your next visit for a great Victoria Harbour view.
We look forward to serving you again in the near future.
Sincerely
Michael Mah
Director of Operations
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 6 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
花火大会が見られたからとてもよかった。
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Dear Guest
Glad to learn that you enjoyed the firework display.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
LAN、jp
2019 年 6 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
LAN
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear LAN
Thank you for staying with us.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
10/10 (非常に良い)
Motty、東京
出張
2019 年 5 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が素晴らしく、スタッフのサービスも申し分なし。
Motty
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Notty
We are pleased to learn that our ambassadors took good care of you at our excellent location.
Look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Takeshi
Thank you for sharing your feedback.
We regret to learn about the safe box malfunction and glad that it was fixed immediately. Regarding the guestroom’s temperature, we have instructed our Maintenance Team is investigating. Please accept our apologies for any unpleasant experience caused.
We hope you enjoyed your stay overall and look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest
Thank you for your comment regarding the toilet facilities. We have marked down your comment for our future review.
Look forward to serving you better again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 5 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆様の気遣いのある対応が素晴らしかったです
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest
We are pleased to learn that our ambassadors took good care of you.
Look forward to your return.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Shinichiro
Thank you for your comment.
We regret to learn about the package delivery. Quality training has been reinforced for the hotel service team.
Your comment about the television channel has also been marked down for our future review.
Kindly also note that we have guestrooms equipped with both shower and bathtub facilities for your option.
We hope you enjoyed the breakfast buffet at our excellent location otherwise and look forward to serving you better in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest
We are pleased to learn that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
10/10 (非常に良い)
Taihei
2019 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Taihei
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Renaissance Harboour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear Taihei
Glad to learn that you had a fabulous stay with us.
We look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 13 日
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
Look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
Norika
2019 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Norika
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Norika
Thank you for staying with us.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear Guest
We are pleased to learn that you enjoyed the New Year’s Eve firework and look forward to welcoming you back again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear TAKEJI
We regret to cause you inconvenience due to the outside road works.
Our Duty Managers are also on standby 24 hours a day and would be delighted to assist you further in ensuring your comfort of stay in any event of guest dissatisfaction.
We hope to serve you and your family better again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 28 日
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 29 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you better again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 31 日)
Dear Guest
We are glad to learn that our ambassadors took good care of you and you enjoyed the great Harbour view at our excellent location.
Look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 27 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 14 日
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 15 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 13 日)
Dear Guest
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager
8/10 (良い)
Fumihiko
2018 年 8 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fumihiko
2018 年 7 月に 5 泊滞在
Renaissance Harbour View Hotel Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 6 日)
Dear Fumihiko
Thank you for staying with us.
We look forward to serving you again in the near future.
Sincerely
Hans Loontiens
General Manager