Dear Guest, thank you for taking the time to share your review. Your comments are much appreciated, and we hope to have another opportunity to welcome you back with a most pleasant stay next time. Mr. Ulf Bremer, General Manager
Dear Guest, thank you very much for staying with us. It is disappointing to hear that your bathroom design did not live up to your expectations on this occasion. However, I am delighted to know that you are impressed with the friendly services during your stay. We look forward to welcoming you back next time you are in town. Best regards, Ulf Bremer, General Manager
Dear guest, thank you very much for choosing the Island Shangri-La, Hong Kong. It certainly sounds like you had a wonderful time and enjoyed heart-warming services during your stay here. We look forward to welcoming you back next time you are in town. Yours,
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
ISLからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Dear Guest, thanks for rating us among the best. Your recommendation is much appreciated! Great to hear that we were able to leave you such a lasting impression. We wish to welcome you back at Island Shangri-La again in the near future.
10/10 (非常に良い)
Kazuhito
出張
2019 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kazuhito
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Ulf Bremerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Thank you for leaving us such a wonderful comment.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 10 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても居心地の良いホテルでした。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 8 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
思わぬアクシデントが起きた際にスタッフの方々がスムーズに対応してくださりとてもありがたかったです。
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張, カップルで旅行
2019 年 8 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てにおいて完璧ですがジム棟は24時間にしてほしい
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 16 日
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
Saru
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 8 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広い、綺麗。ハーバービュー良し。フロントに日本人スタッフがいて安心度アップ。
Saru
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Saru, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 8 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントの対応が素晴らしい!
デモ情報を的確に教えてもらえ、安全に空港に行くことができた。
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張, カップルで旅行
2019 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
As a whole, this is great hotel. The access to the hotel is very convenient. But the swimming pool is located outside only. So in rainy season, you can't fully enjoy the facility.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 22 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
8/10 (良い)
MU、TOKYO
家族旅行
2019 年 7 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
クラブラウンジの魅力が乏しい(東京に比べて)
MU
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 19 日)
Dear MU, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 7 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
食事もおいしくて大変満足しました。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 16 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
私にとっては部屋が寒すぎた感じはしました。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 21 日
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2019 年 6 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とっても良い感じです。また、行きたいです。
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 14 日
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Julianからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse
Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
顧客に寄り添う姿勢が最高に素晴らしいと思う。
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 5 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語ゲストリレーションのナナさんにお世話になりました
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 5 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
重厚感ある空間に癒されます。
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 17 日
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 18 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
kenzi
家族旅行
2019 年 4 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
地下鉄Admimraltyからの行き方が分かりにくいですが、ホテルは景色がよくて快適でした。
kenzi
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 2 日)
Dear Kenzi, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 4 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was so nice and comfortable. I liked it.
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
Dear 百福, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
Dear guest, Thank you for staying at Island Shangri-La, Hong Kong and for taking your time to send us your review. Please accept my sincerest apology for the disappointing experience you had during your stay. We will make necessary improvement and ensure that high standard to be reinforced to avoid re-occurrence. We look forward to welcoming you back to the Hotel in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
Ma
小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
2019 年 3 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
夜景が残念だった。後は、問題無し 最高!
Ma
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Ma, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
Makoto
2019 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Makoto
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear Makoto, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 23 日
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
Dear Atsushi, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
重厚感がありシンプルで景色の素晴らしいお部屋でした。お風呂も気に入りました。
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 22 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
流石アイランドシャングリ・ラ
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 25 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good location with good service
Good location with good service.
Overall very good.
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Ulfからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear guest, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager