外観

ザ・ノーブル・スワン・サイゴンの口コミ

3 out of 5
ザ・ノーブル・スワン・サイゴン
229 Le Thanh Ton, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 262 件の口コミ中 108 件が非常に良い" "
評価 8 - 262 件の口コミ中 74 件が良い" "
評価 6 - 262 件の口コミ中 46 件が普通" "
評価 4 - 262 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 262 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Hiroki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
タイミングによってはシャワーが全然熱くならなかったり(夜間に沸かしておくタイプ?)、部屋によっては内廊下側にしか窓がなかったり、壁が薄かったり、コンセントガバガバだったり、、、いろいろありますが、不潔ではないのでご安心を! 全て笑って「いい思い出だね」って言えるレベルです(笑) あ、コンディショナーは無い上に、備え付けのシャンプーは髪がキッシキシになるのでシャンプー&コンディショナーは必須です。(近所のコンビニで普通に買えます) フロントには必ず人が居て相談するといろいろ手伝ってくれます。 掃除のおばちゃんのキャラが最高です。 ペンタイン市場手前の人だかりができてる換金所はレートがいいのでオススメです。
2024 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Keisuke

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
近くにベンタイン市場やレストランもたくさんあり、立地は非常に良いです。 しかし、ホテルは良くありませんでした。毎日トイレがつまり、テレビは見れませんでした。水もミネラルウォーターではなく、瓶に入っていたため、飲めませんでした。 最後にトイレに行きたくなり、トイレを借りれるか聞きましたが、受付フロアにないため、トイレに行くことができませんでした。チェックアウトした人がトイレに行きたくなった場合、大変困ると思います。
2024 年 4 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Osamu

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

TOSHIKI、SHINAGAWA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クーラーの故障ということで歩いてすぐの別館に案内されましたが、とても快適に過ごせました。 周辺のショッピング施設や観光スポットなど徒歩圏内でしたので、またホーチミンを訪れた際は利用したいです。 3泊ありがとうございました!
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

naomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
実際にはノーブルスワン ニューワールドに宿泊しました。ホテル側の都合で移動することとなりました。探して辿り着いたのに移動、というのはしんどいです。他の方の口コミにもあったので、よくあることなのだとしたら、良くはないと感じました。 他は立地もよく便利、この価格なら十分なのでないでしょうか。
2024 年 4 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Kokoro

気になった点 : 清潔度

8/10 (良い)

YOKO

市場やレストランも近くにありとても便利でした
2024 年 2 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Yukiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
毎晩騒音で眠れませんでした
このホテルは名前と住所が違っています。スタッフは親切ですが、深夜に大音量のマイクで歌を歌う人が近所にいて、目が覚めて眠れませんでした。何時間も続くのでスタッフに言いましたが、それは仕方がないと言う答えでした。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear YUKIO SAN,
Thank you for bringing this issue to our attention. We wouldn’t be able to improve our service if it weren’t for people like you who provide us with honest feedback like this. Please know that we’ll be looking into it immediately.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインの前に荷物を快く預かってくれました。シャワーの温度湯量共に問題有りませんでした。エアコンの温度が自分には低すぎたので設定を上げたのですが変化せずスイッチをオフにして過ごしました。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear VALUED GUEST,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

8/10 (良い)

kenichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear KENICHI,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

6/10 (普通)

Takeshi

カップルで旅行
立地は良く観光しやすい。ホテルの設備はバスタブがなくアメニティも不十分ですが価格が安いので、ホテルは寝ればいいという人には良いかも。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear TAKESHI,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

8/10 (良い)

HIROKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
掃除も行き届いていました。ただ、当日着くと、もう一つの同じ名前のホテルに変更と言われて移動したことで評価4です。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear HIROKO,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

KATSUYA

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 11 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear KATSUYA,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

6/10 (普通)

Miwa

2023 年 12 月に 4 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear MIWAWe are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.

6/10 (普通)

noriko

2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear NORIKOIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Hiroki

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
当初予定していたホテルから別のグループホテルに回された。可もなく不可もない施設である。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear HIROKI SAN,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

10/10 (非常に良い)

Asami

グループ旅行
2回目のstay
2度目の滞在です。 立地が最高で前回で土地勘が出来たのでリピートしました。お部屋がスーペリアとデラックスの違いがわからなかった。前回 スーペリアルームにしたので今回はデラックスにしてみたけどほぼ同じ部屋に当たったような気がします。2日目全くお湯が出ず、水シャワーでした。金額的にも立地的にも不満はないんですが2日目の水シャワーだった事で★3つです。 立地的に申し分ないのでまた泊まるかもです。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear ASAMI SAN,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

KOICHI

グループ旅行
立地はベンタイン市場から1分程度とかなりの好立地。ドンコイ通り、グエンフエ通り、バイビエン通り共に徒歩10分程度。客室は可もなく不可もなくで多少汚れもあったが、個人的には気にならないレベル。シャワーの勢いは弱めで温度調節も難しかったイメージ。 20代男旅としては何の問題もなく、価格からしても概ね満足なホテルでした。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear KOICHI SAN,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

KATSUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても静かで清潔に保たれていました。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear KATSUKO SAN,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
仕方ないとは思いますが、初日に蟻が沢山いるのとゴキブリの出現には正直なところ参りました。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear SIR/MADAM,Thank you for bringing this issue to our attention. We wouldn’t be able to improve our service if it weren’t for people like you who provide us with honest feedback like this. Please know that we’ll be looking into it immediately.

6/10 (普通)

ANDO

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear ANDOWe are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.

10/10 (非常に良い)

Hayato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
安くて、綺麗で、リッチもよくて最高でした。また泊まりたい。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Dear HAYATOThank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

6/10 (普通)

kawamura

出張
良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 10 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear KAWAMURAThank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どこに行くのも便利なホテル
フロントスタッフは2人ともとても親切でした。 入口に階段があったのですが重いスーツケースを女性スタッフも運んでくれてありがたかったです。 部屋のアップグレードもしてくれました。 場所も便利でマーケットに近くレストランやカフェも歩いていける距離に多く、カテドラルや博物館などもほとんど歩いて行けました。 ただ部屋の鏡の前の椅子に髪の毛が数本付いていたのが残念でした。
ロビー
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Dear VALUED GUEST,Thank you for leaving such a wonderful review after your recent stay at our hotel! I am delighted to learn that you were pleased with the hotel's location, facilities, and service; your comments have been forwarded to our entire team, who were overjoyed to read your review! Thank you once more for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

8/10 (良い)

Hikaru

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear HIKARUIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

10/10 (非常に良い)

Kensuke

2023 年 8 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear KENSUKEIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

2/10 (非常に不満)

MASAKI

2023 年 9 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear MASAKIWe are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.

6/10 (普通)

Keishi

2023 年 8 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Dear Mr. KEISHI SANIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Hidehiko、Yokohama

良かった点 : スタッフとサービス
予約した時のホテル名と実際のホテル名が違ったので少し混乱しましたが、受付スタッフに確認したら、間違いないことが分かって安心しました。 スタッフの対応は良く、安くて安心して泊まれるホテルでした。
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear HIDEHIKOIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

10/10 (非常に良い)

???

2023 年 4 月に 4 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Dear Mr/Ms.It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Toshihiko

2022 年 12 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 31 日)
Dear Mr. TOSHIHIKOIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Akari

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
good overall. shower drainage was poor.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
The Noble Swan Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Mr. Akari,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction is our main priority at the moment. We truly apology that shower facilities did not meet your expectation and we surely look into this matter immediately. Thank you for sharing your positive feedback with other travelers. I hope to see you again soon.

8/10 (良い)

Ramzi、Beirut

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ok hotel and stay, close to major attractions in the city…
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

tan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staffs are very friendly and helpful
2024 年 5 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

simranjit

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Centrally located to the shopping areas
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Haki

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Me and my girlfriend have been traveling hotel to hotel for 2 months and we have yet to experience a worse hotel. We got to the hotel late as we had a late flight and when we got to the hotel it took the guy at the front 20 mins to get us checked in and he said the room we had booked was taken and offered us a free upgrade. We got settled into the room only to hear him knocking at the door at 2 am saying we needed to change rooms. The next day we noticed that our safe wasn’t working and when we asked for the front staffs help there was zero effort to fix the situation. We also didn’t have towels in the room and when we asked the front desk lady said there are no towels because house keeping had the day off. The water in the shower was ice cold night after night. When we first arrived I noticed there was damage to the hotel. I took photos of it just incase they tried to pull a quick one on us. They did. On the third night we came back to our hotel to notice that the sink was absolutely full of little bugs. So we took a video of it to show the front desk and the first thing she tried doing is blaming us for the cracked sink ignoring the hundreds of bugs in the sink. Luckily I showed her that I took photos the night I went into the hotel so she couldn’t say much after that. I’m not one to normally complain this is actually the first review I’ve ever written. But this hotel was exceptionally bad and you can get a much better experience for the same price else where.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Janice

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The rooms were clean and close to everything in district 1
2024 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Selena、Glendora

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
The Novle Swan hotel location is good and close to many shopping and restaurants. Based on that alone, u would recommend this hotel. The staff were courtesy and good. They provide good guest service. As for the room, it was okay. The pictures on Expedia looks a lot better on the internet. There were basic amenities like a bottle class of water, 2 cups and a water kettle. The TV has great movie channels in English but every 30 minutes the cable shut off and i has to push the rest buttons. The bed was confortable for me which is very important. I would give this place a 3.5 but there is not such raring scale so a solid 3 ratings. I would stay here again innthe future for the proximity to everything. Ben Thanh is a 6 minutes walk.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Patrick

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
AC kept leaking whenever it was turned on
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Keith、Cooroy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Helpful staff and a good location for access to markets etc.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

sara

2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

chinh

2024 年 4 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nu Ai Thu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tyler

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location! A little bit noisy from the road noise but that’s the trade off for being perfectly located near all of the main attractions! Tons of shopping nearby including the Ben Thanh market

10/10 (非常に良い)

BOPHA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very quiet place and staffs are very polite and helpful
2024 年 3 月に 6 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear BOPHAIt was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Manisha

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a great stay at the Noble Swan in Saigon. The place looks exactly like the photos, and the location is very central (walkable to many points of interest. I especially loved the service, the front desk was able to help me easily book an excursion to the tunnels and mekong delta, and help with the pickup directly from the hotel. Bonus points for the filtered water station in the lobby - we refilled our bottles here everyday instead of buying bottled water. We also arrived early and were able to store our luggage until the check-in time.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear We are very sorry to hear that you didn't have a best experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.

10/10 (非常に良い)

Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jeff

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The staff made my stay very enjoyable, for they were both kind and helpful. They did a nice job of storing my things while to a trip to Da Nang for a week. Also, this hotel was very near the market which was perfect for shopping and snacking on some delicious Pho.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear JEFF,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.

8/10 (良い)

Louis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Overall it was good for one night where it was in a very good location with walking distance to all attractions.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Noble Swan Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear LOUIS,It was an enjoyment for me and my colleagues to welcome you to our beloved The Noble Swan Hotel. Customer satisfaction from our high-quality staff is always our main priority, and we are working tirelessly right now to ensure that you have the best experience possible.