Thank you so much for your kind support for us, it is so grateful to serve you. I realy appreciate your feedback to help us improve our services.
I also want to note that we has done the great meaningful change and renovation to perfect our service and accommodations.
I hope that I can have a chance to welcome you next time.
Wish you all the best!
Dear sir/madam,
We will keeping your passport at the reception.
There are regulations in the HCM City.
when are you needs you passport, we will give you.Atter checking in hotel.
Thanks sir/madam.
Bad cleaning at the room, no toiletpaper in room, no english skills in reception, difficult to find us in there system when checkin, breakfast was not good (more likelunch feom yesterday).
Michael
2024 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Robert
2024 年 1 月 30 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Undvik
Sunkigt, dålig frukost. Hög volym utanför.
Robert
2024 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
CUONG
グループ旅行
2024 年 1 月 6 日
気になった点 : スタッフとサービス
CUONG
2023 年 12 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Jørn
グループ旅行
2024 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Enkelt og billig
Sentralt, rimelig, nært alt sammen.
Jørn
2023 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
seungel
出張
2023 年 12 月 20 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
seungel
2023 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nghia、Arlington
グループ旅行
2023 年 9 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good for stay.
Nghia
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Golden Star Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
thank you for your words.
8/10 (良い)
Will
2023 年 5 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
perfect location :)
Nice stay, the location is perfect. The room was a bit small with a tiny window and the hot water/ pressure is a bit hit or miss. The breakfast was great and the staff were lovely and very helpful.
Will
2023 年 5 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Daniel
2019 年 10 月 30 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Je ne recommanderai pas cet hôtel à des voyageurs
La climatisation de la chambre fonctionne en tout ou rien impossible d’ajuster La température le petit déjeuner très bas de gamme café imbuvable une seule personne sur trois à la réception parle assez bien l’anglais de plus ils ne savent pas lire un plan bref la clef de la chambre fonctionne rarement bref très moyen a ne pas recommander
Daniel
2019 年 10 月に 11 泊滞在
6/10 (普通)
Sang、Toronto ON Canada
2019 年 7 月 13 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Need improvement on air circulation in the room.
We have had a bad experience with this hotel. Even though the staff was so polite, the hotel room was so terrible. It had a very bad smell each every time we came back to the room after leaving for a day. This might due to the sewage smell entered the room with no air exhaust.
Sang
2019 年 1 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
daesoon
2019 年 6 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
밤에 정말 시끄럽습니다 ㅠ 밑에거 좌판 판매가 되는데 정말시끄럽니다~
daesoon
2019 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
SEONGHEE
2019 年 4 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
호치민 1군에서의 1박
조명이 조금 어둡고 화장실 샤워기 이용이 조금 불편한것 빠고 나머지는 모두 훌륭함
SEONGHEE
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Ms. Qui-Recptからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 6 日)
Dear Sir/Madam, Warmest welcome from Golden Star Hotel
On behalf of hotel management, we would like to say thank you very much for your staying and spending your time to share your great feedback during your stay at Golden Star hotel.
We do hope we will have a chance to welcome you back with us for your next time.
Please do not hesitate to contact us for more any further assistant.
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 21 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
其他房客吵鬧 早上打掃人員說話聲太大,打擾到我的休息
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Mỹ Quí- Receptionistからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 25 日)
Dear Mrs
Thanks for your booking at the golden star hotel.
We will try to overcome this situation, We hope that you will continue to support the hotel.
Wishing you have a nice day