屋外プール

ベイ ホテル ホーチミンの口コミ

4 out of 5
ベイ ホテル ホーチミン
7 Ngo Van Nam Street, District 1, Ho Chi Minh City

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1005 件の口コミ中 428 件が非常に良い" "
評価 8 - 1005 件の口コミ中 395 件が良い" "
評価 6 - 1005 件の口コミ中 110 件が普通" "
評価 4 - 1005 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 1005 件の口コミ中 32 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YUSUKE、Kashiwa City

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設の設備は問題ありませんでした。 何かあればフロントがしっかり対応してくれます。 日本語は全く通じません。 朝食は十分美味しかったです。
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear YUSUKE,Warm greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for taking your valuable time to complete our online review.We appreciate the positive feedback you have provided and I will ensure this information is shared with the team to show how they have exceeded your expectations and look forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh in the near future and please do not hesitate to contact us for any further assistance.With regards

8/10 (良い)

TAKAHIRO

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールがあるのが良い
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Takahiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,We are pleased to learn that your last visit was fulfilled and memorable. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back in the not too distant future,Sincerely

8/10 (良い)

Hideki

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
日本人街に近く立地が良いです。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Hideki,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 (良い)

MASATO

良かった点 : 清潔度
I think it's good value for money.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Masato,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your review,We are more than pleased to learn that your last visit was filled with comfort and memories and looking forward to welcoming you again soon!Best regards

8/10 (良い)

Yasuhiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
昔からHMC宿泊で使用しています。安心できHOTEL。 今回初めて分かったんですが、トイレ便座にウイッシュレットが有った。今まで、手動ホースシャワー式の認識だったので使わなかった。日本式みたいに高機能では無いが、水シャワーで2種タイプ ホースシャワー式より抵抗感が無くなり使えるぜ!! 海外旅行者がとても多い。日本人はめったに合わない。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Yasuhiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your comment,We would like to take this chance to express our appreciation towards your kind patronage and look forward to welcoming you again soon!Sincerely,

8/10 (良い)

yoshinari、sakai

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホーチミンの定宿にしています。 コスパが良いのと、ちょうどいい部屋の広さ、造り。 屋上にはプールとラウンジもあり、出張にはちょうどいいです。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Yoshinari,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,We are pleased that your last visit was fulfilled and did meet your expectation. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Best regards,

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Bayhotelはいつも利用しています。今回は、シャワールームの扉が閉まりきらず、隙間からシャワーの水が部屋に出てました。他は、すべてが良いホテルです。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your comment,We are more than pleased to receive your kind patronage towards the brand although we know that there are plenty of choices when it comes to lodging. Other than that, rest assured that your feedback on the shower room will be escalated and shared with relevant manager to rectify accordingly as we strive to serve you better on your next visit. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Asuka

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Asuka,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 (良い)

KUNIHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
綺麗で良かったです プールも空いてて快適でした 夜の騒音が聞こえるのが少し気になりましたが、便利な場所にあり快適でした
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Kunihiro,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,We would like to take this chance to thank you for your feedback on the overall experience during your last visit. We look forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh soon!With regards,

10/10 (非常に良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても親切な対応をしていただきました。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,It is truly our great pleasure to receive such kind words during your last visit in regard of the service provided from. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely

8/10 (良い)

Kakuya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
比較的新しく,ミニバーフリーなどサービスもよい.スタッフもフレンドリーで丁寧.ちょっと手狭なのが玉に傷.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Kakuya,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your positive experience during your last visit. We look forward to welcoming you back soon!With regards

10/10 (非常に良い)

Ota

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗でとても良かった
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Ota,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience during your last visit. In the meantime, we are looking forward to welcoming you back soon!With regards,

10/10 (非常に良い)

yuuta

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフはとても親切で、挨拶もにこやかにしてくれるのでとても好印象です。朝ごはんのバリエーションも多く、日によって内容も変わるので、飽きなくて美味しくいただくことができました。 今回は、妻の誕生日ケーキの手配をホテル側にお願いしました。手配の快諾に加え、ケーキの種類なども提案していただき、とても感謝しております。 最後のチェックアウトの際には、支配人の方が挨拶に来てくれました(たまたまいらっしゃったようです)。そこでは、「飛行機の出発時間まで、まだ時間があるなら、レイトチェックインできるよ」とご提案もあり、とても良かったです。部屋のアップグレードやレイトチェックインなどのGold特典も状況によっては利用できるので、また宿泊したいです。 マネージャーのKenさんありがとう! Linda,Chip,Aiden,Jolie,Mia,Celun,Cris,Kash 素晴らしいスタッフの皆さんありがとう。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Yuuta,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your feedback during your last visit.It is my honor that every of our team member was doing their best to make your trip memorable. We also would like to take this chance to thank you for sharing your experience on the breakfast quality. In the meantime, all of us at Bay Hotel Ho Chi Minh are looking forward to welcoming you back soon!Sincerely

6/10 (普通)

HIROFUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Dear Hirofumi,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you for your comment. It is apparent that some of the hotel aspects did not completely meet your expectation during your last visit. While it is our intention to restore your impression on the brand, I remain as your contact point during your upcoming trip to Ho Chi Minh City so I could take care of your room arrangement and itinerary,Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋は清潔に保たれていて快適でした。ミニバーが無料で使えるのが良かったです。スタッフのサービスも良かったです。朝食もフォーがあったりフルーツなど充実。外国観光客が多くビジネスでの宿泊だと少し落ち着かないかも。夜は外にバーがあり23時ぐらいまで賑やかです。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience during your last visit,It is great pleasure to receive your positive feedback in regard of the cleanliness, breakfast quality along with the exceptional service provided. Apart from that, we would like to extend sincere apology for any inconvenience may cause during your stay.In the meantime, we are looking forward to welcoming you back in the not-too-distant future,Sincerely,

8/10 (良い)

HIROKI

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Hiroki,Thank you for sharing your overall experience during your last visit. We are all looking forward to seeing you again.Sincerely,

8/10 (良い)

Ichihiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
繁華街にあるため夜間は賑やかです。部屋の広さや価格は不満ありません
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Ichihiro ,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience during your last visit. We are all looking forward to welcoming you back soon!Sincerely,

8/10 (良い)

Toshiaki、imizushi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールがもう少し大きいと良かった
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Toshiaki,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for sharing your overall experience during your last visit. We are all looking forward to welcoming you back soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Toshimi

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Toshimi,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Best regards

10/10 (非常に良い)

??

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
毎回利用しますがとても良い。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear valued guest,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Rino

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Rino,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Kazuyuki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Kazuyuki,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you for sharing your overall experience and it is glad to learn that all aspects of your last visit was memorable. We are all looking forward to welcoming you back soon!Sincerely

6/10 (普通)

Kenta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Kenta,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your online review,Regarding the comment, I am very sorry to learn of your disappointing experience during your last visit. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you were subjected to. As part of our on-going commitment to continually delight our guests, we would be more than grateful if you could kindly give us any constructive feedback with regard rating via our official hotel email address , so we could take prompt action and follow up to ensure guest satisfaction.Looking forward to hearing from you shortly,Best regards

10/10 (非常に良い)

chisato

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Chisato,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Best regards

6/10 (普通)

Ryoji

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Ryoji,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh,Regarding the review, I am very sorry to learn of your disappointing overall experience during your last visit. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you were subjected to. As part of our on-going commitment to continually delight our guests, we would be more than grateful if you could kindly give us any constructive feedback so we could take prompt action and follow up to ensure guest satisfaction.Best regards

8/10 (良い)

SATOSHI、ADACHIKU

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊施設はきれいに保たれてました。少しアクセスは不便です。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Satoshi,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,We would like to express our sincere apology for the inconvenience on the hotel location. Rest assured that your comment will be reviewed by relevant manager as we strive to archive the highest level of standard. Besides of that, your kind words on the cleanliness is highly appreciated.We are looking forward to having you back to Bay Hotel Ho Chi Minh,Best regards,

10/10 (非常に良い)

Daisuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Daisuke,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your feedback,Your constructive feedback is greatly appreciated and in the meantime we are looking forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh,Best regards

10/10 (非常に良い)

SHINICHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔でスタッフの方の対応も親切かつ丁寧でした。日本語対応があるともっと良かったです。
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Dear Matsuura – san,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your time to complete the online review,It is such pleasure to hear all kind words in regards of your last visit to Bay Hotel Ho Chi Minh and rest assured that your feedback will be shared among our associates as encouragement,Kind regards

8/10 (良い)

kazuo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応がとても良い
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Ken Tran, Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Kazuo-san,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your time to complete the online review,We appreciate the positive feedback you have provided and I will ensure this information is shared with the team to show how they have exceeded your expectations.Kazuo-san, we look forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh in the near future and please do not hesitate to contact us for any further assistance.Kind regards

10/10 (非常に良い)

ASANA

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Asana,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your time to complete the online review,It is our great pleasure to learn of the fulfilled experience during your last visit and in the meantime we are looking forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh in the not too distant future,Kind regards

10/10 (非常に良い)

masanori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Ken Tran Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Masanori,Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh and thank you for your time to complete the online review,It is our great pleasure to learn of the fulfilled experience during your last visit and in the meantime we are looking forward to welcoming you back to Bay Hotel Ho Chi Minh in the not too distant future,Kind regards

8/10 (良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応がとても良い。施設は多少古いようにも思えるが問題ない。レタントン通りの近くであり、歩いていける。その他の場所もGrabを使えばすぐいけるので特段困らない。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Mr.Yusuke,Thank you so much for making the Bay Saigon your hotel of choice and sharing your review with us.Your comments are very encouraging for us all at the hotel knowing that your expectations were met and your time with us was comfortable and memorable.Thank you so much for your continuous support. Our team will be very pleased that we delivered on our promise of providing you with a comfortable and memorable stay.It will be a pleasure to be your travel partner for your future visits to Saigon and we look forward to seeing you again soon.Safe travels ahead and kind regards,

10/10 (非常に良い)

Kosuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear Kosuke,First of all, thank you very much for choosing Bay Hotel, and thank you for staying with us! We are delighted to hear from you that you had such a great Your positive feedback about our location and staffs are our hotel motivates all our employees to work for even better. It was our pleasure having you at the Hotel. We are always happy to have you back here whenever you visit Ho Chi Minh City again! Until then, we hope you have a blast.Once again, thank you very much for staying with us, and thank you for sharing your valuable experience here. We hope to see you soonBest regards,

8/10 (良い)

SHIGEMOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Value Guest,Thank you so much for making the Bay Saigon your hotel of choice and sharing your review with us.Your comments are very encouraging for us all at the hotel knowing that your expectations were met and your time with us was comfortable and memorable.Thank you so much for your continuous support. Our team will be very pleased that we delivered on our promise of providing you with a comfortable and memorable stay.It will be a pleasure to be your travel partner for your future visits to Saigon and we look forward to seeing you again soon.Safe travels ahead and kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Amy Pham - Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Dear Value Guest,Thank you for sharing your feedback about Bay Hotel with our Expedia community. It is nice to hear about your satisfaction with our rooms, and amenities.We hope to have the pleasure of having you as our guest again. Thank you for staying with us!Best regards,

10/10 (非常に良い)

Keiko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大きいカフェが隣接していて、夜は若者が集まってカオス
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Amy Pham - Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Dear Keiko san,での最近のご滞在に関して、詳細なフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。快適にご滞在いただき、当ホテルと施設をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。私たちはあなたの期待に応えられず、全体的な滞在体験に影響を与えたことを認めます。あなたのフィードバックは改善のためにエンジニアリングチームと確実に共有されますので、ご安心ください。次回ベイホテルをご利用の際には改善を期待しております。ありがとう。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Amy Pham - Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 20 日)
Dear Value Guest,Thank you for sharing your feedback about Bay Hotel with our Expedia community. It is nice to hear about your satisfaction with our rooms, and amenities.We hope to have the pleasure of having you as our guest again. Thank you for staying with us!Best regards,

4/10 (不満)

HOMMA

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
窓がない部屋があります。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Amy Pham - Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Dear HOOOMA san,Bay Hotel での最近のご滞在に関して、詳細なフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。快適にご滞在いただき、当ホテルと施設をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。私たちはあなたの期待に応えられず、全体的な滞在体験に影響を与えたことを認めます。あなたのフィードバックは改善のためにエンジニアリングチームと確実に共有されますので、ご安心ください。次回ベイホテルをご利用の際には改善を期待しております。ありがとう。

6/10 (普通)

Hiroyuki

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Amy Pham - Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Hiroyuki san,,Thank you for your kind support to our Bay hotel Hochiminh. It is truly important for us to have constructive feedback so as to have proper actions to prevent future occurrences.Once again, thank you for your feedback. If you give us the opportunity to restore your trust, we will do our best to experience the best service that many of our customers have enjoyed.Sincerely,

8/10 (良い)

Yoshitaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 2 泊滞在
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Mr. Yoshitaka,Thank you so much for making the Bay Saigon your hotel of choice and sharing your review with us.Your comments are very encouraging for us all at the hotel knowing that your expectations were met and your time with us was comfortable and memorable.It will be a pleasure to be your travel partner for your future visits to Saigon and we look forward to seeing you again soon.Safe travels ahead and kind regards,

10/10 (非常に良い)

Tatsuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 4 泊滞在
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Mr.Tatsuki,Thank you so much for making the Bay Saigon your hotel of choice and sharing your review with us.Your comments are very encouraging for us all at the hotel knowing that your expectations were met and your time with us was comfortable and memorable.It will be a pleasure to be your travel partner for your future visits to Saigon and we look forward to seeing you again soon.Safe travels ahead and kind regards,

10/10 (非常に良い)

DAI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパが良く日本人でもOK出来る清潔さ。
さすが4つ星ホテルです。ベトナムのホテルでは珍しい使い捨て簡易スリッパがあります。ウォシュレットがないのが残念でした。朝食もPhoが美味しく及第点です。今回は価格がリーズナブルだったのとVIPで部屋のアップグレードがあったので非常に満足度は高いです。
2023 年 6 月に 2 泊滞在
AIDEN TRAN Assist. Front Office Manageからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Mr. Dai,What an honor to receive such inspiring compliments and recommendations from you in regard to your stay experience with us! There are no words to express our feeling right now. On behalf of the Bay community, many thanks for choosing to stay with us and sharing your wonderful experience on Expedia.We look forward to having you again on your next visit to Ho Chi Minh City! Xin Cam On!Warm regards,

4/10 (不満)

HIROYUKI

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
うるさい
廊下の音が室内に丸聞こえで夜など非常にうるさい。 隣や向かいの部屋のインターフォン音も自分の部屋かと思うぐらいだった。それ以外は特に問題ない
2023 年 5 月に 3 泊滞在
DANIEL DO Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
尊敬的客人,感谢您对我们胡志明市海湾酒店的支持。 我们必须获得建设性的反馈,以便采取适当的行动来防止未来再次发生。再次感谢您的反馈。 如果您给我们机会恢复您的信任,我们将尽最大努力体验我们许多客户享受过的最佳服务。您忠诚的,丹尼尔多前台经理

8/10 (良い)

Daisuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ベッドがよくゆっくり休むことができた。
Daniel Do Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 22 日)
503 / 5.000Kết quả dịchKết quả bản dịch素晴らしいレビューをありがとうございます。Bay Hotel HCM の私たち全員にとって、素晴らしい週のスタートとなりました。 また、この施設の素晴らしいロケーション、美しい景色、市内で最も高級なレストランとバー、パブへのアクセス、当チームの細部への配慮、リラックスしたご滞在のための非常に快適なベッドについてお褒めの言葉をいただき、誠にありがとうございます。 次回のベトナム訪問の際にまたお迎えできることを楽しみにしています。良い評価とコメントをいただきありがとうございますまたのお越しをお待ちしております。よろしくお願いします、ダニエル・ドゥフロントオフィスマネージャー

8/10 (良い)

Akihiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
トイレがウォッシュレットでないのが残念。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Aiden Tran (Mr.) Assist.Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Mr. Akihiko, Greetings from Bay Hotel Ho Chi Minh! Thank you for your information. We are very sorry about the problem you have encountered. We would like to acknowledge your comments and coordinate with relevant departments to better complete the issue you have responded to.Should you have any inquiries, please don’t hesitate to contact us.

10/10 (非常に良い)

TAKAHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールがあり良かったです。
2023 年 4 月に 6 泊滞在
DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.) Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
Dear Value Guest,Thank you for always choosing Bay hotel Hochiminh as your accommodation.We are grateful to receive your five-star review of our hotel. Your sharing gives us more confidence in improvisation to our existing service standards. We would share this with our Team and will definitely continue to challenge ourselves to achieve a better guest experience.Once again, the hotel appreciates your kind words and looks forward to welcoming you back in the future.Safe travels ahead and kind regards,DO MANH TUAN - DANIEL (Mr.)Front Office Manager

6/10 (普通)

Noriyuki、MuromuraCho Ogaki City

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
モーニングビュッフェは美味しい
2023 年 4 月に 5 泊滞在
DO MANH TUAN - ダニエル (Mr.) フロントオフィスマネージャーからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 13 日)
親愛なるのりゆき様ベイホテルをご愛顧いただき、また時間を共有して投票していただきありがとうございます。ベトナムとサイゴンの喧騒を旅するあなたの旅の一部になることを願って、私たちは将来を楽しみにしています.心から、DO MANH TUAN - ダニエル (Mr.)フロントオフィスマネージャー

4/10 (不満)

YUKIHIRO

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
コスパが低い
2023 年 4 月に 4 泊滞在
DO MANH TUAN - ダニエル (Mr.) フロントオフィスマネージャーからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
親愛なるゆきひろ様貴重な時間を割いてフィードバックを共有していただきありがとうございます。建設的なフィードバックを受け取ることは、私たちにとって本当に重要です。これについて詳しく教えてください。私はあなたのフィードバックを管理委員会と共有し、今後の発生を防ぐために適切な措置を講じることを確認しますのでご安心ください.繰り返しになりますが、フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。信頼を回復する機会を与えていただければ、多くのお客様が享受してきた最高のサービスを体験できるよう最善を尽くします。心から、DO MANH TUAN - ダニエル (Mr.)フロントオフィスマネージャー

6/10 (普通)

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良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋は綺麗で夜景も良かったです! Wi-Fiの電波も良かったです。 部屋にある天井の換気口?点検口?から上の階のシャワーやトイレの水が流れる音が聞こえます。
DO MANH TUAN - 丹尼尔(先生) 前台经理からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 11 日)
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵时间分享您的反馈。收到建设性的反馈对我们来说真的很重要。请放心,我已将您的反馈分享给管理委员会,我们将确保采取适当的措施来防止未来再次发生。再次感谢您的反馈。如果您给我们机会恢复您的信任,我们将尽最大努力体验我们许多客户享受过的最佳服务。真挚地,DO MANH TUAN - 丹尼尔(先生)前台经理