We were denied entry by Hotel and HOTEL.COM is also not able to connect with the property. Pls do the refund ASAP
Rishi
2021 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Rajan
出張, 家族旅行, グループ旅行
2021 年 6 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Rajan
2021 年 6 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
anake
2018 年 10 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Please pay back to me.
We cannot stay in Hotel Om Residency because the operator told us that he has not informations about. I didnot know why althougt I already paid to hotel.com. We moved to other hotel and paid with
cash. Hotel.com must refund to me. I donot want to know about communication between Hotel.com and Om residency.