デラックス ルーム キングベッド 1 台 | 高級寝具、羽毛の掛け布団、ミニバー、セーフティボックス (室内)

JW マリオット ホテル・フランクフルトの口コミ

JW マリオット ホテル・フランクフルト
Thurn-und-Taxis-Platz 2, Frankfurt, HE

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1004 件の口コミ中 757 件が非常に良い" "
評価 8 - 1004 件の口コミ中 161 件が良い" "
評価 6 - 1004 件の口コミ中 43 件が普通" "
評価 4 - 1004 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 1004 件の口コミ中 23 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Atsushi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good. It is wonderful connection with Fitness First!!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Mr. Atsushi,On behalf of the entire hotel team, I would like to thank you for sharing your stay experience with us.We are glad to know that you enjoyed your stay at JW Marriott Hotel Frankfurt .We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
本当に綺麗なホテルでした。ホテルに着いたら荷物をサービスマンが部屋まで運んでくれたり、エレベーターもセキュリティがしっかり管理されていて安心できるホテルです。立地も中央駅まで歩ける距離ですし、最寄りの駅は徒歩1半くらいで着くし電車も何本も溜まるので困ることがありませんでした。本当に心地の良いホテルで快眠できました!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Friederike Adomat, Front of House Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Dear Guest,Your encouraging words have made our day! It brings us immense pleasure to know that you found our hotel beautiful and that our service met your expectations. We are glad that our location offered you easy accessibility to the central station and that you had a comfortable stay.Your positive experience is what we continually strive for, and it's wonderful to hear that we were able to provide that for you. We hope to have the opportunity to welcome you back to JW Marriott Hotel Frankfurt in the future.Yours sincerely,Friederike AdomatFront of House Manager

10/10 (非常に良い)

TAKEHANA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Francisco Perez Maciasからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Dear TAKEHANA,Thank you for your recent stay at JW Marriott Hotel Frankfurt and your kind feedback.Sincerely,Francisco Perez MaciasAssistant Front of House Manager

10/10 (非常に良い)

YASUNOBU

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Francisco Perez Maciasからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Dear Yasunobu,Thank you for your recent stay and kind feedback.We hope to welcome you back soon.Kind regards,Francisco Perez MaciasAssistant Front of House Manager

10/10 (非常に良い)

SATOMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アップグレードもして頂き、快適なホテルスティがスタートしました。最終日の前日、上の階から水漏れが発生。フロントに相談したところ、すぐに別の部屋を用意していただきました。その部屋はアップグレードされたお部屋で、景色も良く、また無料の朝食もつけて頂きました。荷物のパッキングなど移動の大変さを感じていたのですが、ホテルからの心遣いにストレスを感じずに移動、ホテルステイができました。さすがJK MARRIOTだなぁと感じました。スタッフのみなさんがとても親切であたたかく、また宿泊したなと思うホテルです。ありがとうございました。
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Dear Mr. Satomi,Your kind words regarding your recent stay at our hotel are greatly appreciated. It's encouraging to learn that our team was able to swiftly address the unexpected situation and provide a seamless transition to a more comfortable setting. We're thrilled to know that the upgraded room and complimentary breakfast enhanced your experience.The dedication and warmth of our staff is indeed one of our greatest assets and reading your recognition of their efforts is truly rewarding. We are humbled by your comparison to the JK Marriott, a compliment we don't take lightly. Thank you again for choosing our establishment for your stay. We eagerly look forward to welcoming you back for another memorable experience. Best regards,Mahmoud HamedDuty Manager

10/10 (非常に良い)

Masaki

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Friederike Adomat Front of House Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 10 日)
Dear Mr. Masaki,thank you very much for taking the time to share your feedback. We are glad you had a pleasant experience.Hope to welome you back soon!Yours sincerely,Friederike AdomatFront of House Manager

10/10 (非常に良い)

Koichi

2021 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Kazuo

家族旅行
気になった点 : 清潔度
コストパフォーマンスに疑問…
浴槽にお湯を溜めたら石鹸カスが浮いてきた…。一泊後の清掃時グラスを片付けられてしまいなくなっていた…。 朝食もコスト的に内容が伴わないように感じました。 立地はとても良かったけど次は別のところに泊まろうかな〜
2020 年 2 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Kazuo, we really appreciate that you took the time to review your recent visit to the Jumeirah Frankfurt. We are constantly working hard to do everything we can to deliver high quality experiences to every one of our customers. We will be happy to help resolve any matters related to your stay that you were unhappy with. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が綺麗で広々 後、ルームサービスが美味しい! 下のBARも美味しい!
2020 年 1 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest, Thank you very much for your positive words. We are very delighted by your review and keep looking forward to your next stay in Frankfurt. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

YUKIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Yukio, thank you so much for taking a few moments to let us know how we are doing. We look forward to your next visit. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良い部屋で大満足でした
2019 年 12 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking a few moments to let us know how we are doing. We look forward to your next visit. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

Daichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
完璧
全てにおいて質が高いホテルです。ただ、アメニティに関してのみ十分ではないので、日本から持参する必要があります?
2019 年 12 月に 3 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Daichi, Thank you for giving us such a high rating. We are constantly working hard to deliver the best possible service and experience. We will note your feedback regarding the amenities and with please will add more in your room. We look forward to serving you again soon at the Jumeirah Frankfurt. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest, Thank you very much for your perfect rating regarding your recent stay at Jumeirah Frankfurt. We hope to welcome you back soon to create new fond memories for you. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager

10/10 (非常に良い)

ATSUHIKO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい
ショッピング街にも近く、近くにレストランも多く、部屋も素晴らしい!フランクフルトで泊まったホテルの中で最高でした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Jumeirah Frankfurtからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Thank you for your reviwe. Hope to see you soon again!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
洗面台及び風呂水の流れが悪くて困りました。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
We are very sorry to hear about your experience at Jumeirah Frankfurt. In that case, we always have the option for you to move the room. Best wishes Jumeirah Team

10/10 (非常に良い)

yasu、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
市内便利な立地にあり、中央駅近くより雰囲気はよくおすすめのホテルです
2019 年 10 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Yasu, Thank you very much for your positive words. We are very delighted by your review and keep looking forward to your next stay in Frankfurt. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
お部屋がとてもきれい、
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Interim General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking a few moments to let us know how we are doing. We look forward to your next visit. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
2人で宿泊。1日目チェックイン時、フロントスタッフは親切で旅行者に優しく良い対応でした。夜20時すぎ部屋に入るとハウスキーピングの女性が来てベッドを整えて水を二本補充し、既に二枚あったバスマットを更にもう一枚置いて行く。栓抜きが何処にあるかわからず聞いて、ビールの栓を開けてもらう。ハブラシが一個しかないのでもう一つ貰う。チップを渡し、無言で受け取る。 2日目ハブラシが一個しか無かった。水ベッドサイドに二本、冷蔵庫に二本。バスローブ二枚あるが、紐が一本しかない。タオルは問題なく2枚ずつある。バスタブ洗っていないのか、中がザラつく。 3日目ハブラシは一個。水ベッドサイドに二本。バスローブのクリーニングがされておらずバスルームに使用済みのものがひっかけられている。タオルは問題なし。 4日目ついにハブラシの補充なし。水二本。バスローブが一着しかない。床は掃除していないのか、埃や髪の毛が目立つ。シーツタオル類は問題なし。 【良かった点】チェックアウト時もスムーズでフロントスタッフの方々はどなたも感じ良く良い対応していただきました。駅も近く移動もとても便利、ホテルをでて右裏にショッピングモールの入り口があるので地下のスーパーとドラックストアにお土産や日用品を買いに行けるので助かりました。 【悪かった点】個人的な価値観ですが、五つ星という期待をしすぎました。ハウスキーピングがしっかり行き届いていれば五つ星のホテルだと思います!
2019 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジュメイラはよく利用しています。スタッフはフレンドリーかつプロ、服装も内装も統一感があり、客の要望の申し送りがちゃんとしているのがとにかく素晴らしい品格の高いホテルです。ちょっとフロントが狭いのでチェックインタイム15:00前後は混み合って待たされる方をよくみかけます。とはいえ、えそれを吹き飛ばすサービスが待ってるので待ち時間も気になりませんが、もし予定がぎっしりなら予め到着時間を知らせておくのが賢いかと。隣は新しいショッピングモールですがホテルは防音が徹底してて静か。子連れ家族、お一人様、カップルなど様々な形態の客を見かけます。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for staying at Jumeirah Frankfurt during your recent visit to Frankfurt and for taking the time in writing a review on Expedia. Your comments are much appreciated. We are sure that many of travelers, whether leisure or business, will benefit from your review. We are looking forward to welcoming you back at Jumeirah Frankfurt in the near future. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Dear Guest, Thank you very much for your positive rating regarding your recent stay with us at the Jumeirah Frankfurt. We are looking forward to welcoming you back at Jumeirah Frankfurt in the near future. With kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 4 日)
Dear Guest, We are thankful for your time and your willingness to review the Jumeirah Frankfurt to let us know how we are doing. We invite you to join us again soon and you can count on us to make your experience even more memorable. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベーターが使いづらい、エレベーター内に停止階の表示が欲しい。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for your kind words and for giving us a 5 out of 5 rating. It is truly nice to know that our efforts are paying off. We invite you to join us again soon and you can count on us to make your experience even more memorable. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

8/10 (良い)

sumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
客室/ホテルの清潔感
とても清潔で素敵なお部屋でしたが… 家族3人で予約したにもかかわらず部屋のグラスやマグカップ、バスタオルまで人数分揃っていなかったのが残念でした。 朝食も種類が充実してます。 紅茶もRonnefeldtで香りが良く美味しかった。 出来ればもう、数泊でしたかったです。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Dear Sumiko, First of all, thank you for taking the time to write a detailed review of your recent experience with us. We have noted your overall feedback. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused in this respect. This is certainly not the level of experiences we are known for and can fully understand your disappointment concerning the same. On behalf of the entire team I hope to welcome you back to Jumeirah Frankfurt in the near future to provide the service you can expect from us. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 5 日)
Dear Guest, Greetings from Jumeirah Frankfurt and thank you for posting your review about our hotel. We all look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 5 日)
Dear Guest, Greetings from Jumeirah Frankfurt and thank you for posting your fantastic review about our hotel. We all look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I was surprised a little the open bath room. I had a feeling being treated specially, that was the staff 'magic. Any rate enjoyed the stay ,thank you.
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time in writing a review of your stay with us. Your kind words are very much appreciated. I am looking forward to welcoming you back to Jumeirah Frankfurt soon. Kind regards, Jörg Stricker Executive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 1 泊滞在
Stefan Winklerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for your positive review on your stay with us at the Jumeirah Frankfurt. We are looking forward to welcoming you back at Jumeirah Frankfurt in the near future. With kind regards, Stefan Winkler General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1ランク上。
さすがに新しいジュメイラのホテルです。ハードも食べ物もホスピタリティもすべてが1ランク上です。ただマネージャークラスは少しぶってる感じがしたのが残念です。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Stefan Winklerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time in writing a review of your stay with us. Your kind words are very much appreciated. We look forward to welcoming you back to Jumeirah Frankfurt. Kind regards, Stefan Winkler General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nagasan
隣に大きなデパートがありまたザイルという買い物通りもありショッピング目的に滞在する人にとって最適。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Nadineからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
I am pleased to note that overall we were able to create a great experience for you and hope that you will visit us in the near future.

8/10 (良い)

osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全てまあまあ
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Nadineからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 7 日)
Greetings from Jumeirah Frankfurt and thank you for posting your review about our hotel. We hope that you had a pleasant return journey.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Nadineからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 8 日)
Thank you for taking the time in writing a review of your stay with us.

10/10 (非常に良い)

Toshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルのセンスもよく、快適に滞在することができました。 ロケーション的にも非常に便利でした。
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広いお部屋でくつろげました。スタッフのサービスもとても良かったです。
2017 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIDE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
モール直結の便利なホテル
駅に近く、モールに直結しているため、とても利便性が良いです。従業員のスキルも高く、気が利いていて、チェックインしたときにその受付スタッフがそのまま部屋まで案内してくれました。部屋も素敵でしたし清潔でした。また、部屋の飲料はすべてコンプリメンタリーでした。

10/10 (非常に良い)

John

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
五つ星を超えるクラス
部屋をアップグレードしてもらいましたが、そうでなくとも素晴らしいホテルでした。バスタブも部屋にむき出しで、ハネムーンにはピッタリでした。 隣もガレリアとういうデパートで、地下に食料品売り場もあり食事には困りませんでした。 たまたまバーゲンの時に予約できたので3泊5万円でしたが、今はそんな価格では泊まれなさそうですね・・・とにかくオススメです。

2/10 (非常に不満)

Rihwa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二度と行かない。
まずはインターネット接続不良で、wifiが繋がらずテレビがつかず。 夜中二時頃ついたが、何故かNHKだけが写らず。嫌がらせかと疑いたくなった。 次に荷物が部屋に届かず三度も督促したが、来ず、 自らフロントに行くと横のラゲッジエリアにほぉってあった。ありえない。。 ドアマンがタクシーに白人二人を乗せた後、ホテル内に引っ込んでしまった。 あきらかに並んでたのに、わざととしか思えない。 立地はいいけれど、二回目は絶対にない。 今、検討されてるかたは他のホテルをオススメします。

8/10 (良い)

Nobuo、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jumeira Frankfurt
場所が良いと思います。 フランクフルトの中心街ですので、ビジネスでもショッピングでも良いと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街中にありショッピングモールの隣なので買い物も便利ですが、買い物よりも室内でゆっくりしたくなるほどの素晴らしいホテルです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アラブ系の豪華なホテル
街の中心地ではあるものの,経済都市フランクフルトの中心地にあるため,夜は静かだった。泊まった部屋は比較的良い部屋だったこともあり,部屋が広く,バスタブとは別にシャワーブースもあった(シャワーブースではサウナも可能。)。海外のホテルでは珍しくアメニティもあったが,何故かハブラシは1人分だった。冷蔵庫も付いていた。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Jennifer

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They went above and beyond helping us with checking in, went over the map of Frankfurt and told us places to visit and eat. So wonderful, accommodating and such true professionalism. We can’t wait to come back and stay again. We love you Frankfurt 🇩🇪 ❤️
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Ms. Jennifer,Your kind words have truly brightened our day! The team here at JW Marriott Hotel Frankfurt is always eager to provide our guests with the highest level of service, ensuring that they feel welcomed and valued.It makes us incredibly proud to hear that our efforts made a positive impact on your stay. Hearing that you found our team to be accommodating and professional is a testament to our dedication to hospitality.Moreover, it was our pleasure to assist with your check-in process and guide you to the best places our lovely city has to offer. We believe that each guest's visit should be memorable and enriching.We are thrilled that you are looking forward to your next stay with us. Frankfurt, too, is eager to welcome you back.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

RICARDO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff and centrally located
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Mr. Ricardo,Your concise review is much appreciated. It's heartening to know that our strategic location served you well and that our staff was able to make a positive impression on you. At JW Marriott Hotel Frankfurt, we are committed to providing our guests with a friendly, welcoming environment and a convenient experience. We look forward to the pleasure of welcoming you again in the future.Kindest Regards,

10/10 (非常に良い)

Luis、Puebla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy bien
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Mr. Balbino,we are pleased to hear that you were satisfied with your stay with us. We hope to welcome you again soon at the JW Marriott Hotel Frankfurt.

10/10 (非常に良い)

Darnley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location, excellent room and a very friendly staff.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Mr. Darnley,It is heartening to hear that your stay at JW Marriott Hotel Frankfurt met your expectations. Your commendation for our prime location, top-notch rooms, and friendly staff is greatly appreciated. It is our utmost priority to provide our guests with an outstanding experience and we are delighted to know we were able to achieve this during your visit. Thank you once again for sharing your positive feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future.Warm Regards,

10/10 (非常に良い)

Harold

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Chafik Barkani からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Mr. Harold,It is delightful to hear that you had an exceptional stay at the JW Marriott Hotel Frankfurt. We always aim to provide a top-notch experience, and your feedback is a testament to our efforts. We look forward to serving you again, creating more memorable experiences.Warm Regards,Chafik Barkani Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Dion

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Mahmoud Hamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Mr. Dion,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that you found your stay at our hotel to be great.It was our pleasure to host you, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the future. If there's anything else we can assist you with or if you have any special requests for your next visit, please don't hesitate to let us know.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Wei

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is amazing with all the amenity in the bathroom. The sheets are excellent and location is perfect!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Friederike Adomatからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Wei,thank you very much for your kind rating. We are glad that you had a pleasant stay.We hope to welcome you again.Yours sincerely,Friederike AdomatFront of House Manager

10/10 (非常に良い)

Amy、APO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is gorgeous and clean and new - all of the things I love. The front desk staff was helpful and accommodating. Our room upgrade was above and beyond. I will absolutely stay here again when I come thru Frankfurt.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Francisco Perez Maciasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Amy,We are very pleased that you enjoyed your stay at the JW Marriott Hotel Frankfurt and that you were satisfied with our service. It is always our goal to provide our guests with a memorable experience. Your positive words about the front desk staff and your room upgrade are really encouraging.We look forward to welcoming you again in the future when you are back in Frankfurt.Sincerely,Francisco Perez MaciasAssistant Front of House Manager