フォー コーナーズ イン

2.0つ星宿泊施設

Four Corners Inn

ファーミントンミュージアムから 2.9 km の駐車場 (無料)付きモーテル

日付を選択して料金を確認

フォー コーナーズ インの写真ギャラリー

外観
施設の正面
遮光カーテン、WiFi (無料)、ベッドシーツ
屋外バンケット スペース
内部エントランス

口コミ

10段階中5.6

人気の設備とサービス

  • ランドリー
  • ペットとの宿泊可
  • 客室清掃
  • 冷房
  • WiFi (無料)
  • 駐車場利用料込み

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
2 室中 2 室を表示中

ルーム キングベッド 1 台

おすすめポイント

冷房
暖房
テレビ
遮光カーテン
専用バスルーム
ケーブルテレビ
毎日の客室清掃
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

ルーム

おすすめポイント

冷房
暖房
テレビ
遮光カーテン
専用バスルーム
ケーブルテレビ
毎日の客室清掃
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

フォー コーナーズ インはファーミントンにあります。ファーミントンミュージアムとアニマス バレー モールも必見の人気スポットです。
地図
87401, NM, Farmington, 2530 Bloomfield Hwy

周辺情報

  • ファーミントンミュージアム - 車で 5 分 - 3.7 km
  • サンファン リージョナル メディカルセンター - 車で 5 分 - 4.9 km
  • アニマス バレー モール - 車で 8 分 - 6.7 km
  • サン レイ パーク アンド カジノ - 車で 9 分 - 9.7 km
  • ピニョンヒルズゴルフコース - 車で 10 分 - 8.9 km

交通案内

  • フォー コーナーズ地域空港 (FMN)から車で 12 分

レストラン

  • ‪Tequila's Mexican Restaurant - ‬車で 2 分
  • ‪viet grill and pho - ‬徒歩 12 分
  • ‪McDonald's - ‬車で 4 分
  • ‪Popeyes - ‬車で 4 分
  • ‪Hometown Hamburgers - ‬車で 4 分

この施設について

フォー コーナーズ イン

ファーミントンミュージアムの近くにあるモーテル
フォー コーナーズ インは、アニマス バレー モール、ピニョンヒルズゴルフコースの近くにあり、庭園、ランドリー設備を利用できます。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
このモーテルのその他の特典には、次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • 自動販売機、バーベキューグリル
客室の特長
全 96 室の客室で、冷房をはじめとした快適な設備・サービスのほか、WiFi (無料)などもご利用いただけます。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (浴槽またはシャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 30 インチ テレビ (ケーブル放送あり)
  • 暖房、毎日の客室清掃、電話

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : WiFi (有料)、有線インターネット接続 (有料)

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 敷地内の RV / バス / トラック用駐車場 (無料)

家族向け

  • ランドリー設備

アメニティ

  • ランドリー設備
  • 営業時間限定フロントデスク
  • 自動販売機

ゲストサービス

  • 客室清掃 (毎日)

屋外

  • バーベキューグリル
  • ピクニックエリア
  • 庭園

バリアフリー

  • エレベーターなし

その他

  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • 石鹸
  • 専用バスルーム
  • 浴槽またはシャワー

エンターテインメント

  • 30 インチのテレビ (ケーブルチャンネルあり)

その他

  • 市内通話 (無料)
  • 暖房
  • 長距離電話 (無料)
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 23:00
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
アーリーチェックイン料金 : 30 USD
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
レイトチェックアウト可 (空室状況による)

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 7:00 ~ 23:00
時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
ご到着が23:00を過ぎる場合は、事前に施設までご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットとの宿泊には、1 施設あたり 1 日につき 10.00 USDの追加料金をお支払いいただきます
介助動物は料金免除で同伴可
犬と猫のみ同伴可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊するお子様は、無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • ペット料金 : 1 施設あたり 1 日につき 10.00 USD
  • 介助動物は料金免除
  • アーリーチェックイン料金 : 30 USD (空室状況によって利用可)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
キャッシュレス決済をご利用いただけます
長期間のレンタル可
この施設には安全設備として、一酸化炭素検知器、煙感知器、窓格子が備わっています
新型コロナワクチンを接種済みでないお客様には、施設内でのマスクの着用をお願いしています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Travelodge by Wyndham Farmington Hwy 64 Motel
Travelodge by Wyndham Farmington Hwy 64 Farmington
Travelodge by Wyndham Farmington Hwy 64 Motel Farmington

よくあるご質問

フォー コーナーズ インはペットと宿泊できますか ?

はい、この宿泊施設には犬 / 猫を同伴できます。1 施設あたり 1 日につき 10.00 USDの手数料が必要です。介助動物は同伴無料。

フォー コーナーズ インの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

フォー コーナーズ インのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 23:00 です。30 USDでアーリーチェックインをご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

フォー コーナーズ インのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

フォー コーナーズ インはどこにありますか ?

ファーミントンに位置するこのモーテルは、ファーミントンミュージアムから 4.7 km、アニマス バレー モールおよびサン レイ パーク アンド カジノから 10 km 圏内です。ピニョンヒルズゴルフコースおよびノーザン エッジ ナバホ カジノも 10 km 圏内です。

口コミ

フォー コーナーズ インの口コミ

5.6

6.0

清潔度

5.0

設備とサービス

6.6

スタッフとサービス

5.6

環境への配慮

5.6

施設のコンディションと設備
評価 10 - 235 件の口コミ中 47 件が非常に良い
評価 8 - 235 件の口コミ中 38 件が良い
評価 6 - 235 件の口コミ中 27 件が普通
評価 4 - 235 件の口コミ中 44 件が不満
評価 2 - 235 件の口コミ中 79 件が非常に不満

口コミ

2/10 (非常に不満)

Angei

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kaila

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Wendy

2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ian

2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jenna

2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Harry

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No hot water... tv didnt work..
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lawrence

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

Do not stay here unless it’s a last resort cheaper

Peeling paint, no hot water, no cups to drink the provided coffee. No cream or sugar
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

susan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The 2 nights I stayed at the travel lodge it did not have hot water. I could not take a shower. The first day I informed the front desk and the maintenance man said he would look at it. Staff never got back with me and still no hot water to shower in.
2023 年 11 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jared

There wasnt any hot water.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Duane

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

A very disappointing stay.

The first room we had looked like it had been cleaned upon entering it, but then we discovered that there was a poop slide in the toilet, the sink was dirty, the floor needed to be cleaned, and the bed contained human hairs and debris in it. The girl at the front desk did put us in a different room, but of course we had to repack the car and drive to a different parking lot. That room was cleaner, but the floor also needed to be swept, and there was a long black hair stuck to the sheet. The sheet appeared to be clean, but the hair had somehow been partially woven into the fabric, presumably from laundering. It was also a rather rough sheet, so not particularly comfortable. Overall, the housekeeping staff do their jobs very poorly. In addition, they charge $50 up front and then refund it if you haven't stolen or damaged anything, but it can take several day for the refund to appear in your account. Most places we're familiar with will just add charges to the credit card for that sort of thing if necessary, not charge it upon arrival or check-in.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

JaiLei

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the price for 2nights but that price came with having no hot water and no cable TV .. the cable was broken so we couldn't watch tv on top of having no hot water. They couldn't refund or comp our room for our inconvenience. Would not recommend this place they need it demolished
2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Rozella

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The rooms were very clean and the beds were very comfortable. We were assigned to room #192 and there was no hot water and the television remote didn't work. Then we were assigned to room #127. Again, there was no hot water, no television remote and no garbage can. Then the night clerk check room #112 to see if it had hot water, but there was none, and the light in the bathroom didn't work. We were next assigned room #103. Still there was no hot water, but we stayed there anyway. The television had a remote that worked but there was a lot of static on the TV so the channels we could watch were very limited. However, the staff was very helpful in trying to find a us a room with hot water. Except for water problem and the outside appearance of the motel, every thing was great. I would probably stay there again if they can fix the water problem and the TV remote issues. Also, please make sure there are garbage cans in all the rooms.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Delilah

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
No hot water sign on the lobby door
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Emiliano

2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Matthew

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Nathaniel

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備

Last Resort.

I was given a room at 1st and noticed 1-had no hot water, 2-was not clean. I went to the front deak, and Shay helped me switch to another room, to which I couldn't even access because of the defective key. I had gone to the front office for the 3rd time and changed again to another room. This time the key again was defective and Shay had to open it manually. It was mediocre clean, but without TP and hot water yet again. At this point, I was tired to even complain or demand a refund. I had to check out unbathed and without complimentary coffee as the coffee maker was missing a coffee filter piece. Sometimes life isn't fair, and the stay here is one of those moments. If it wasn't for the exceptional service from Shay I would have left.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

William、Red Boiling Springs

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Floors where very dirty, no hot water on day 2.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cecelia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Request laundry room for guests,
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

John

2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sharon

2023 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Merrill、Edmond

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room odor, not well kept, dark signage, hard to find
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marco

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bad

2/10 (非常に不満)

Stacie

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Got to hotel at 10 PM, took us over 30 mins to find even pulling thru their parking lot. The signs on both sides were torn and hanging down. Signs make it appear to be the old Rimrock, extended stay hotel, and never seen any sign saying travellodge on the property. Feel free to look that place up, wow Wyndham!! Rude receptionist was short with us and seemed ready to get off. He was not helpful at all and made our horrible situation worse by not offering any advice, even when asked, about this situation or local shelters. We were told they were having computer issues and could not check us in whatsoever. Not even with the little cash we did have and offering to pay a second time for the night. We continuously checked on their computers until front desk closed up at 11. Never heard from management about anything whatsoever, not even the next day. Apparently, management or something checked us in and sent us this survey asking how our stay was. That night we were told we could get a refund thru Expedia in 7-10 business days. Very limited on funds and chose to reserve at this hotel because it was a Wyndham property. They were not professional in the slightest bit and we pray this doesn’t happen to anyone else there, specially some family that is more vulnerable than we are. Sad we didn’t even safe enough there to even take a nap in the parking lot. I also pray that we can get our money back since we were falsely checked in by a computer or a person who was not even there working.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Douglas

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Short review - I would not stay here again. The place was weird. The floor was quite dirty, there was no shower curtain, the beds were made with the top sheet over the blanket, and the sheet had burn marks. I had to re-make the bed, and found that the blanket was not clean, so slept without that. My wife didn't trust the place, and slept in her clothes. The hotel had no sign, had to go in and ask if it was the travel lodge. We were told this was the last room, so we had no choice for the night but to stay, but I would not do it again.