施設からの眺望

ヒルトン インペリアル ドブロブニクの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 752 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 186 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 37 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Megumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Doris からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as the location of your stay with us to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

2/10 (非常に不満)

Mitsuaki

2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光に最適なロケーション。施設もサービスも十分。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Guest,Thank you for your review. We are very happy that you liked our facilities , service and location.We hope you will visit us again!Best regards from Hilton Imperial Dubrovnik

10/10 (非常に良い)

MASATOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい環境、サービス
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Martina Vlajki Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Yukio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Yukio, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Martina Vlajki Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたいです
2021 年 10 月に 4 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 13 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Martina Vlajki Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your review. We hope you will visit us again. Best regards from Hilton Imperial Dubrovnik

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 3 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 27 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Martina Vlajki Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 4 泊滞在
Miaからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 4 日)
Dear Guest, thank you for choosing Hilton Imperial Dubrovnik for your stay in our city. We appreciate you taking time to leave us highest marks! We hope we will have the opportunity to welcome you back to our property. Kind regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel staff was extremely polite and kind! I felt very comfortable room, location and staff.
2020 年 9 月に 2 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for your review. We are very happy that you liked our rooms ,location and that you found our staff extremely polite and kind.. We hope you will visit us again! Kind regards,Martina Vlajki Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また行きたいです
立地よく、時間を有意義に使って過ごすことができました。 朝早い出発にも、朝食を準備してくれました。赤ちゃんずれでしたが、ステキな対応に感謝です。
2020 年 8 月に 2 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for your review. We are very happy that you liked our location and breakfast We hope you will visit us again! Best regards from Hilton Imperial Dubrovnik

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

ペット同伴の旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of best location. Easy access to the center of Dubrobnik. Facility was good too. Though bringing dog with us, cannot use restaurant in the morning together. It's sad for dog lovers.
2020 年 8 月に 2 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for your 5 star rating. We are pleased you enjoyed the location and hotel facilites. We hope you will visit us again! Best regards from Hilton Imperial Dubrovnik

6/10 (普通)

KAZUYA

2020 年 3 月に 4 泊滞在
Martinaからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 16 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Hilton Imperial Dubrovnik

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
旧市街に近く、観光にも食事にも非常に便利。スタッフも優しく、ロストバッゲージのまま着きましたが、ロストキットを用意してくれました。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Doris からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as the location of the hotel and especially service of our staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

8/10 (良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安定のヒルトン
さすがのヒルトン、最高のお部屋とサービスで安心感のある滞在ができました。清潔で広いお部屋は素晴らしく、とくに海側のお部屋は眺めも最高でした。 唯一マイナスだったのは、お部屋テラス下のレストランで夜遅くまで大音量の音楽をかけてパーティーをされていたことです。次の日の朝に帰路につく予定でゆっくり休みたかったのですがうるさくて寝付けませんでした…。 それ以外は完璧でした。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as our accommodation facilities and its cleanliness to your liking. I am very sorry to hear you were disturbed by the noise from the restaurant. We hope it did not cause you much inconvenience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

2/10 (非常に不満)

HY、Tokyo

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
世界中を旅して良くあることですが、このホテルは日本人を舐めています。 一泊5万円を払ったのに、半地下の部屋でした。景色など、全く無し。 二泊目に宿泊した同じ日本人のグループは景色の良い部屋でした。二度と来ないであろう日本人一人の客より、何度も使ってくれるグループの方が大事なのでしょうから、景色の良い部屋を用意したのでしょう。グループ客が、一泊5万円など払うわけありません。 一日目の問い合わせには、部屋がフルで、この部屋が妥当な金額だと・・・。二日目にグループの事を指摘したら、エージェントに言え!と横柄に対応されて無視されました。 独り旅の客、キチンと定価の部屋代金を払う客を大事にしないホテルは最低です。 場所柄、シーズンなら客に横柄になれるんでしょう。 また大きな問題があります。 バス停が近いことも決め手でしたが、バス停は旧市街の真反対に移動しています。重い荷物を持って旧市街を横断しました。 このホテルを選ぶなら、エクセシオールホテルをお勧めします。 本当に不愉快なホテルでした!
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am very sorry to hear you were not satisfied with the overall experience of your stay with us. Please note most of our guests are individuals and not group guests. And we pride ourselves in delivering exceptional service to all of our guests. We are sorry to hear you have not perceived it in this way as well. As for the bus stop, please note that the city of Dubrovnik has the right to change the bus station because of the traffic jams which are occurring in the city during the high season due to large number of visitors and cruise ships. We are really sorry this has caused you discomfort. We do hope you will visit us again. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Kazu、Tokyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
旧市街から近く観光に疲れたらすぐにホテルに戻ることができる最高の立地でした。 サービスも素晴らしかったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your nice review in relation with your visit to the Hilton Imperial Dubrovnik. A comment from a satisfied client is a pride and source of motivation for the entire team. We are thrilled to have filled your expectations! Please rest assured I will share this positive feedback with the team members. We would be honored to welcome you again in the hotel. Warmest regards, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の休暇!
ホテルのロビー、客室が豪華でインテリアもブルーと白、オークで統一感があり、素敵でした。 スタッフも優しく親切で、家族や友人に安心してオススメ出来るホテルです。 シービューにした所、アドリア海の朝日や夕日が見えて、正解でした。 旧市街が近いので強烈な日差しや、観光に疲れたらすぐに客室に戻って寛ぐのにも便利でした。 朝食は種類が豊富でテラス席でも食べる事が出来ました。 難点は空港からのアクセスでエアポートシャトルが今年から近くのピレ門に泊まらなくなったのでタクシーしか手段がなくなった点です。日本のガイドブックにはエアポートシャトルの最新の情報がないので、注意が必要です。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions related to your stay at the Hilton Imperial Dubrovnik. Allow me to thank you on behalf of the entire team for your kind words. We have been thrilled to be at your service. We would be honored to welcome you again in the hotel! Kindest regards, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

kunchan、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
wifiを部屋で使用する時に有料だったのが残念でした。 個人的には、部屋の壁にUSBが直接挿す事が出来て充電出来たのが良かったです。 立地もピレ門の近くで便利でしたし、必要なものは揃っており、スタッフも親切にしてくださって快適に過ごす事が出来ました。 朝食も美味しく頂きました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel, breakfast experience and USB outlets next to bed to your liking. I am sorry to hear you were disappointed wit the fact that there is a charge for wifi usage. We hope it did not cause you any inconvenience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

asanebow

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
旧市街地徒歩2分最高のロケーション
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us and location of the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Take、Yokohama

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーション、スタッフ、設備全て最高。エグゼクティブプランでラウンジが使えるとさらに旅の楽しさが増します!
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel, Executive lounge facility and service of our staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

KAYOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地、ホテルの質ともに素晴らしい!!
旧市街も、ビーチも気軽に歩いて行ける距離ですごく便利なホテルでした。 お部屋も清潔感がありました。ロビーや、朝食会場も光が差し込んきてとても気持ちのいい空間でした。朝食のビュッフェは種類は少なめですが味は美味しくテラス席で美味しくいただきました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel, our accommodation facilities and breakfast experience to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
家族3人でエキストラベッドを1台入れて利用。12時前の到着でしたが快くチェックインして頂きました。 部屋は清潔で、バスタブもあり快適に利用させていただきました。 また朝食のビュッフェはアジア的メニューの豊富さに満足。 気持ちよくドゥブロブニク観光ができました。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Doris からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as our accommodation facilities and breakfast experience to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

hd、大阪

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
ドゥブロヴニク旧市街および極近では唯一まともなホテルですが事前のメールでの問い合わせや電話には全く返事が来ません!こんなに酷い対応のヒルトンもまずありません!着いてからのサービスは問題無いのに不思議です!
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the service of our staff during your stay with us to your liking. I ma very sorry to hear you were not satisfied with the correspondence before your arrival. This is indeed not a standard at our hotel; my apologies. We work hard to make sure our staff is well trained and motivated to deliver exceptional service to our guests on daily basis. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

8/10 (良い)

TAKA、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
一階の部屋は眺望がないことを明示すべき。
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. Please note we have different room categories and we have sea view rooms on all floors in our hotel. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
城壁に近く、凄く暑かったので、行ったり来たりできて良かったです
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel and the overall experience of your stay with us to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
空港からのシャトルバスが着くピレ門からすぐの好立地で、室内の設備や朝食、スタッフの対応など、どれを取っても文句はない。WIFIは 有料だったが無料になった。2度目の朝食である程度食べた後に、フレンチトーストとパンケーキができると言われ、先に言ってくれれば注文したのにと思ったのが、唯一残念だった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

たあたん

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
旧市街のすぐ近くです。バスの長距離ターミナルに行くバス停もすぐ近くですが、ホテルは階段を上ったところにあるからか?とても静かです。モスタルへ朝早く出発した日も、前日に朝ごはんの時間の前に出発する旨を伝えると、朝ごはんのセットを希望時間に用意してくれました。スタッフもとても親切で優しいです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as the location of the hotel, breakfast experience and especially the service of our staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

8/10 (良い)

fubuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 4 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 1 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 22 日)
Dear Guest, thank you for your five star rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
旧市街観光のホテル
旧市街の観光なら絶好のロケーション。空港バスの降車バス停もすぐ。段差無く旧市街へ行けるので楽。スタッフのサービスは、さすがヒルトンホテル。朝食も美味しい。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Doris からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as the location of the hotel, breakfast experience and especially the service of our staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

yk

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
旧市街地付近に近く、部屋も広くて綺麗でとても良いホテルでした。付近に数多あるホテルの中で最高ランクだと思います
2018 年 11 月に 6 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found overall experience of your stay with us, as well as the location of the hotel and our accommodation facilities to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 14 日)
Dear Guest, thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

TAK

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
旧市街から高立地! 滞在中は少し天気にも恵まれなかったのですが、観光地と非常に近かったためストレスなく滞在できました。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Chiho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
何もかも最高
超おしゃれです。ロビー、待合室、部屋全てがスタイリッシュでゆっくりできます。旧市街から間近で早朝の人気のない旧市街をたっぷり散歩できます。バス停も近いのでどこに行くにも便利。朝食にはシャンパンもあり毎日チーズと何種類もある生ハムをつまみに飲みました。パンも美味しいです。夕方は毎晩KRASのチョコをお部屋に置いてくれます。 ピレ門のバス停から近いですが200メートル程のきつい坂道を上るのでタクシーで行くのをおすすめします。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us, as well as our accommodation facilities, location of the hotel and breakfast experience your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Daiki、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ピレ門に近いので、ドブロブニクにある5つ星ホテルの中で、抜群に旧市街へのアクセスが良いです。その他のサービスも文句なしです。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the old town and our facilities to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
旧市街前のホテル
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the overall experience of your stay with us to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

2/10 (非常に不満)

Kuniko

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
予約と条件が違うホテル
予約は深いバスタブ付きバスルームの部屋でした。最初に通された部屋はシャワーのみの部屋でした。条件が違うので、バスタブ付きの部屋に変更を依頼しましたら、バスタブ付きの海側の部屋なら追加料金を支払いなら可能といわれましたが、とんでもない提案で、条件の部屋にして欲しいと言ったら、別館の窓が小さく、狭いバスタブ付きの部屋に変更になりました。歴史的建物に宿泊できると思い予約しました。ホテルコムのサイトで、料金体系を区分するか、少なくともバスタブなしもあることや別館もありうることを明記すべきです。はっきり言って、詐欺的行為と思います。別館やバスタブなしなら、高い料金を払って予約はしませんでした。料金を返してもらいたい気分です。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. We have taken good note of the various points, which you have raised. Our guests comments are of paramount importance to us and they will surely assist us to improve our services. We hope you will consider staying with us in the future. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience. Kind regards, Doris Misic Operations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高いけど便利
ピレ門に近く、暑いときはいつでもホテルに帰って休めるし、夜のディナーに旧市街にも出て行きやすいので、便利でした。 価格は少々高すぎると思いますが。
2018 年 6 月に 2 泊滞在
Dorisからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 28 日)
Dear Guest , Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the location of the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Doris Misic Operations Manager