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ザ・メイダンホテル・ドバイの口コミ

5 out of 5
ザ・メイダンホテル・ドバイ
Meydan Racecourse, Al Meydan Road, Nad Al Sheba, Dubai

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 568 件の口コミ中 368 件が非常に良い" "
評価 8 - 568 件の口コミ中 124 件が良い" "
評価 6 - 568 件の口コミ中 27 件が普通" "
評価 4 - 568 件の口コミ中 26 件が不満" "
評価 2 - 568 件の口コミ中 23 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Riyo,Thank you for taking the time to rate us.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Reuben Mifsud - Cluster General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 27 日)
Dear Guest, It is great to receive your perfect rating. We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel. Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の保守がいまいち
ベランダは掃除をしないようで、床も椅子もテーブルも、すべてが砂まみれで服が砂だらけになった。シャワーの水漏れが半端なかった。部屋を変えて欲しくてもすでにずぶ濡れだったうえ、1泊だったので遠慮した。予約時、『AED100 相当のスパサービス優待特典』と記載されていたが、説明すらなかった。特典が実際にあったのかも不明。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Reuben Mifsud - Cluster General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for your review which is indeed valuable for us. Your comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services. We look forward to welcoming you again and provide you with a better experience the next time. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent hotel
Excellent stay with nice room and friendly staffs. Only buffet style breakfast is standard level, however, other than that, you will have super comfort experiences .
Reuben Mifsud - Cluster General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 23 日)
Dear Guest, Herewith I would like to take the opportunity to thank you for having chosen The Meydan Hotel for your recent stay. We are glad to hear that you get to enjoy the hotel and that you had an amazing experience. Your valuable remarks about the buffet breakfast have been noted and shared with the culinary team who in turn will carry out the necessary improvements. Thank you for your comments and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards,

8/10 (良い)

tourist、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一般人でも手が届く競馬場が見られるホテル。
競馬場が見られる環境と、一般人でも手が届くリーズナブルな料金から宿泊しました。 ホテルに到着するとロビーがとても綺麗で圧倒され、少し場違いに感じてしまう程でした。 エレベーターは1か所に3台あり、ほとんど誰かと一緒に乗ることはありませんでした。 バスタブや細かいところはある程度の老朽化を感じましたが、基本的にはギラギラ輝いているようなドバイらしいホテルに感じ、ホテル内はとても静かで落ち着いて過ごせました。 朝食は競馬場が見られるテラス席も利用でき、味はとてもおいしいというわけではありませんでしたが、種類は多くありました。 ドバイモール(1日3回)とJBRビーチ(1日1回)に無料のシャトルバスが出ているようで、一番早い11:15発のドバイモール行きのバスを利用していました。 1日目は12人乗り程のバスが来ましたが、2日目はバスが来ず、ホテルの人に言うとハイヤーを出してくれました。必ず毎日来るわけではないのかもしれません。 また、ホテルへ戻る時、パブリックタクシーに声を掛けてもメイダンまでの行き方を知らない人が多かったり、ドバイモールからタクシー乗り場でメイダン行きを告げると、ハイヤーに乗せられてしまいました。 タクシーでホテルへ帰るときはUberを利用すると良いかと思います。 Googleナビを見ながら走ってくれるので間違いありません。 金銭的に余裕のある人にとっては全く問題のないホテルかと思います。
2018 年 2 月に 3 泊滞在
Reuben Mifsud - Cluster General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your detailed online feedback which we appreciate. Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services. We look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards,

8/10 (良い)

Hidemi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
競馬場併設の豪華なホテルです。レースもなかったのでお客さんは少なく静かに過ごせました。スタッフも皆さん親切です対応も良かったです。 We had a great time in Dubai!! Special thanks Alexander, Tanu, Anita, Angela and Ali!! We'll be back there again!
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Dear HIdemi, Thank you for your perfect rating further to your recent stay. We are always pleased to receive feedback such as yours. My team and I are thrilled to hear that you enjoyed your time with us. Your flattering remarks about the service rendered by our colleagues will surely be passed on to them. We look forward to welcoming you back at The Meydan Hotel and retain you as its fan. Best regards, Reuben Mifsud - Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

emi、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かなホテル
ごみごみしていない、静かなホテル。 朝は霧があり、バルコニーから景色を見ることができませんでしたが、 客層も良し。 バーも良かったのですが、日本食がいまいち。 日本人からすると値段と味か合っていない。 職人さんの腕ではなく食材の問題かなと思います。

10/10 (非常に良い)

mochy、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級感が味わえる最高のホテルです。
どれだけ高級ホテルといわれていても、観光客でロビーが混雑していたりマナーの悪いお客様がいたら 高級感も台無しです。今回宿泊したメイダンホテルは中心部から少し離れていて、最高にゆったり 静かに休日を味わえます。ロビーで観光客がごった返す、ということはありませんでした。 街の中心部の観光には送迎バスやタクシーや電車を利用しました。スタッフの対応も最高によかったです。

10/10 (非常に良い)

yas、関西

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安いのにキレイでラグジュアリー
安いが、設備や部屋もキレイで良かった。また、付いていた朝食のビュッフェもおいしかった。都市の中心から少し遠いのが難点だが、そこまで気にはならない。

10/10 (非常に良い)

sho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広々としたフィールドが眼前に広がる美しい緑のホテル
開放感に満ちたロビー、宝石のように光り輝くシャンデリア、広々とした使いやすい部屋、新鮮な食材と品数が多く、とってもおいしいお料理が素敵でした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
圧倒的にホテルが美しい
ホテルに入った瞬間、美しさにびっくりし、 ホテルの大きさにびっくりし、 部屋の美しさにびっくりし、 シャワーの懲りっぷりにびっくりしました。 ホテルとして素晴らしいです。 プールも温度管理が適切でした。 スタッフもだいたい良いです。 冬に競馬がやってればもっと素晴らしいことでしょうね。 競馬場とホテル 以外は何もないので、 節約したい方は飲み物等はタクシーに乗る前に仕入れたほうが無難です。 素晴らしい宿泊でした。

10/10 (非常に良い)

Nahid

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

8/10 (良い)

MOHAMMADAMIN、tehran

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Place
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay in our hotel.We are glad to hear that you found our hotel’s location to be very convenient. The Meydan Hotel is indeed close to all Dubai's attractions and business districts with hassle-free traffic.We hope to welcome you again in the very near future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Bader

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice hotel with friendly helpful staff .. but we noticed few bugs in the room and wifi did work for 2 days in whole hotel
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to post your review, your comments are very much valued. Our colleagues are trained to only provide the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay. We look forward to seeing you again in the very near future.Best regards,

6/10 (普通)

Malali

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
As a five star hotel you think they have all the aminities but they only had a swimming pool but no steam room or sauna. Their gym was very small. It didn’t feel like a 5 star hotel.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Malali,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Jasem

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Jasem,Many thanks for your flattering 5-star rating.We look forward to your soon return to The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Shivakumar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent ambiance!
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Shivakumar,Thank you for your positive feedback.We look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Pierre-Louis

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Thank you for choosing to stay with Meydan Hotel. We appreciate your positive feedback is so precious for us. Looking forward to welcoming you back.

8/10 (良い)

ROJA

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Thank you for choosing to stay with Meydan Hotel! Your feedback is so precious for us. Looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

Mutaz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
One of the best in Dubai
I had a fantastic stay at this hotel. The room was clean, the staff was friendly, and the breakfast was delicious. Highly recommend!
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mr. Mutaz,Thank you for taking the time to provide us with your 10 star rating. We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
My visit was just perfect in all aspects other than the hotel requires some internal upgrades and preventive maintenance. As the toilet requires immediate actions to fix the ongoing odor problem that has in it (Room # 929)
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear Samir,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,

8/10 (良い)

kalisa Keva

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 9 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Kalisa,Thank you for taking the time to provide us with your 5 star rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Amandeep

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Exellent
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Dear Guest Thank you very much for staying with us. We appreciate your valuable feedback!

10/10 (非常に良い)

Aideen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Aideen,It is great to receive your flattering rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Alan、Denton

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent and friendly staff making our stay extremely easy and comfortable from room to food and shopping all a pleasant experience….Beautiful facility with so many amenities…..very enjoyable.
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Alan,We appreciate your positive feedback about your recent experience at The Meydan Hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Looking forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Kind regards,

6/10 (普通)

Tom

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Tom,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Ebtisam

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Ebtisam,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

wageh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Wageh,Thank you for your online rating further to your stay.We look forward to welcoming you again.Kind regards,

8/10 (良い)

Osha

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Osha,Thank you for your online rating further to your stay.We look forward to welcoming you again.Kind regards,

8/10 (良い)

amar

2023 年 6 月に 3 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Amar,Thank you for your online rating further to your stay at The Meydan Hotel.We look forward to your soon return.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

samir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 7 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Dear Samir,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

sylvie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel calme et confortable
Très bel hôtel au calme au dessus du champ de course. Le personnel est adorable et les chambres magnifiques
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sylvie,I am always pleased to receive feedback such as yours. We are happy to hear that your stay had been excellent and that you thoroughly enjoyed one of our unique guest rooms with a direct view of the horse racetrack. My team and I look forward to your next visit which we hope will be soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

sylvie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Slyvie,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

4/10 (不満)

pedro

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Breakfast was terrible. They did not get our order right for an hour. Had to try twice.
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Dear Pedro,Thank you for your online feedback which we sincerely appreciate.We regret that we were unable to fully satisfy your recent experience in the hotel and we apologize for the inconvenience caused. Rest assured that we will carry out the necessary actions to improve our services.Thank you for your time. We hope to have another opportunity of welcoming you again.Kind regards,

4/10 (不満)

Malek

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Décevant
Hôtel beaucoup trop chère pour ce que c'est. La qualité du buffet et diner et les options de restauration inexistantes ne sont pas du tout a la hauteur d'un 5 etoiles. Piscine minuscule pour un hôtel aussi grand. On a eu droit a des préparatifs d'un événement qui a conduit de la musique très forte pour les essais jusqu'à 22h30. Il a fallu que les residents de l'hôtel se plaignent pour que la musique cesse. Chambre belle mais manquant cruellement de prises électriques, machine nespresso HS... Quand on paie le prix demandé par cet hôtel, on s'attend à beaucoup beaucoup mieux.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 5 日)
Dear Malek,We regret to learn that your recent experience with us was less than satisfying. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Rest assured that your valuable comments have been taken onboard and we will ensure to carry out measures to improve.We trust that you will give us another opportunity to provide you with a better experience and surpass your expectations the next time.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Chengetayi、Drayton Valley

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Shalini Gupta - Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 18 日)
Dear Chengetayi,Thank you for sharing your positive rating, which encourages us to deliver our best services, such as yours. Looking forward to welcoming you again.

10/10 (非常に良い)

Angela

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
First time back in 3 years and delighted to see some friendly faces staff wise who recognised us. I know it’s due a welcomed renovation between April and November but the people from conciege to breakfast at Farriars and the Pool area to Paddock View Restaurant are the heart beat. Specially like to recognise Prasanna efforts and service in both the latter mentioned areas. Breakfast team are brilliant too. Nothing is too much to ask. Can’t wait to see the new place in 2024
2023 年 2 月に 5 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 9 日)
Dear Angela, Thank you for posting your online review.We are happy to receive your positive comments about our facilities and services. We do our best to go above and beyond the expectations of our guests. We hope to have another opportunity of welcoming you again. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

hassan Baker

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was amazing everything was perfect
2023 年 2 月に 7 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
Dear Hassan, Thank you for posting your online review.We are happy to receive your positive comments about our facilities and services. We do our best to go above and beyond the expectations of our guests. We hope to have another opportunity of welcoming you again. Kind regards,

2/10 (非常に不満)

Randa

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Probably the worst 5 star hotel I’ve ever stayed in. The service was terrible and every time I asked for help or support I was sent away.
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Dear Guest,We regret to learn that your recent experience with us was less than satisfying. Please accept our apologies for any inconvenience caused.We trust that you will give us another opportunity to provide you with a better experience and surpass your expectations the next time.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

paolo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Ecce
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 20 日)
Dear Paolo,It is great to receive your flattering rating and feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

ABDULRAHMAN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق فخم ونظيف ورائع
الفندق جميل وفخم ونظيف (ولا غلطة) ما شاء الله فعلاً مميز الفندق في كل شي النظافة والهدوء والشراحة والبوفيه وخدمة الغرف والدخول والخروج وتعامل الموظفين في الاستقبال وتمديد فترة الخروج إلى غير ذلك فعلاً المكان ولا غلطة
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 20 日)
Dear Abdulrahman,Many thanks for your flattering remark and 5-star rating.We look forward to your soon return to The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Mishel

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marivic and Bed were the best house keeping staff for room 416 during my stay , I have been through thousands of properties This by far was the best house keeping service I received , was treated like royalties. & the rest of the staff were excellent , felt like living in Bukingham palace.
2023 年 1 月に 8 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Dear Mishel,Thank you for reviewing your stay at The Meydan Hotel. I am delighted to learn that you had an enjoyable experience with us. We do our best to go above and beyond the expectations of our valued guests, such as yourself.Hoping to have another opportunity of welcoming you again.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Philip

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved this hotel. Rooftop pool was fabulous and the hospitality was excellent
2023 年 1 月に 5 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Dear Philip,I would like to take this opportunity to thank you for having chosen The Meydan Hotel for your recent stay.We appreciate your kind and positive review. I am most pleased to hear that you had a pleasant time with us.Hope to see you again in the near future.Kind regards,

8/10 (良い)

Harris

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 6 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Harris,Thank you for your online rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

2/10 (非常に不満)

constantine

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Spa was out of order without any notice and rooms partying all night - no sleep
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Constantine,We regret to read that we were not able to meet your expectations.If there is anything that we could do to provide you with a better experience the next time, please feel free to let us know as we are always looking to further improve.With best regards,

8/10 (良い)

MOHAMED

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good stuff
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Liudmila

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel and property, very big. Rooms are nice, just a bit smelly because of the wooden interior. Just a bit of an old smell
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Dear Liudmila,I am always pleased to receive feedback such as yours. My team and I are thrilled to hear that you enjoyed your time with us.We have duly noted your comments for improvements and we thank you for your valuable insights which will aid us to improve.We look forward to welcoming you again soon and retaining you as a fan of Meydan Hotels. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Omar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel
Nice hotel, big rooms, helpful staff, nice view. The sliding door for refrigerator room can’t be closed which keeps the light running all the time and disturbing my sleep. The breakfast was good but could be improved with more choices. Bed is not that comfortable as 5 star hotel.
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 29 日)
Dear Omar,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,Mohamed Shawky – Hotel Manager

8/10 (良い)

Tom

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Mohamed Shawky – Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 12 日)
Dear Tom,We appreciate your excellent rating.We look forward to welcoming you again at The Meydan Hotel.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Amandeep

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A 1 no issues
Shalini Gupta - Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Dear Mr. Amandeep, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!