中庭

スイスオテル アル ムルージュ ドバイの口コミ

5 out of 5
スイスオテル アル ムルージュ ドバイ
Al Mustaqbal Steet, Opposite The Dubai Mall Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 517 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 278 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 108 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 51 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 49 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Toshiya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのみなさんが優しい
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Mr. Toshiya,The team at Swissotel Al Murooj Dubai is happy to see that you had a 5* great experience. Thank you for taking the time to leave such an amazing message and rating. Kind regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 (良い)

Tadayuki、Mitaka

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ドバイモールにもDIFCにも近く、また、メトロ駅にも7-8分で便利な場所。 アパートメントでしたが清潔でスタッフも普通に明るく親切で良い対応でした。 中庭の日本食?レストランの食事は全体的に日本人には辛過ぎ値段も高かった。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Kindest regards, Amro Nagah General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Mr. Tadayuki,Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Swissotel Al Murooj Dubai.I am glad that in general, you enjoyed your stay with us. We have noted your comments and be assured that this will be assessed and rectified as required.Thank you once again for your time. On behalf of my team, I look forward to welcoming you once more to the Swissotel Al Murooj Dubai in the near future.

2/10 (非常に不満)

shurei

気になった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear Ms. Shurei,We are sorry to hear your experience fell short of your expectations. Discussing your rating further, please reach out to us directly with further information to ensure we can deliver a better experience next time. Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

YASUHITO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントマンとの会話も対応も全てが良かったです。 同伴者の体調不良のため、朝食を部屋に運びたいとお願いした際も「運ぶものを教えて、部屋まで持って行くよ」と親切に対応していただけました。 また泊まりたいと思うホテルの雰囲気、環境でした。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 1 日)
Dear Mr. Yasuhito,We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Swissotel Al Murooj Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers.We are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

6/10 (普通)

Satoru

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Sami Ishakからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Mr. Satoru,We are sorry to hear your experience fell short of your expectations. Discussing your rating further, please reach out to us directly with further information to ensure we can deliver a better experience next time. Best regards,Sami IshakDirector of Finance

10/10 (非常に良い)

Toshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Sami Ishakからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Mr. Toshiaki,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Sami IshakDirector of Finance

10/10 (非常に良い)

MIKIKO

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MIKIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新婚旅行でドバイに行き、こちらのホテルに宿泊しました。ドバイには早朝に着く飛行機しかなかったので、ホテルに早く着きましたが荷物を預かってくれました。ドバイモールからも近く、毎日歩いてドバイモールに行っていました。ホテルにはレストランもたくさんあり、夜はホテルのイングリッシュバーでご飯を食べたりお酒を飲みました。朝食はバイキングですが種類も多く美味しく、毎日できたてのエッグベネディクトを食べていました。 帰国のためのPCR検査をしたところ陽性がわかり、そこからホテルの部屋から出てはいけないこととなりました。英語があまり分からない中、スタッフの方には電話でのやりとりで親切に対応してもらいました。ホテルのスタッフの方には大変感謝しています。特に電話オペレーターのkarenはいつも勇気付けてくれました。また朝食も部屋まで運んでくれ、その時に男性のスタッフの方がレモンや生姜、はちみつを持ってきてくれたおかげで喉に良い生姜レモネードを部屋で作ることができました。何日も外に出れず、不安な中過ごしましたが、スタッフの方の丁寧な対応に救われました。現在、まだホテルを出れていない中で口コミを投稿していますが、早く外に出れるようになると嬉しいです。私と夫が交互に陽性となり、陰性の場合は外に出れるが同じ部屋には戻って来れないということで、ふたりとも部屋から9日間出ていない状況です。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Sami Ishakからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 4 日)
Dear Ms. Rina, Thank you for your wonderful comments regarding your recent stay with us at Swissotel Al Murooj Dubai. With utmost regret we learnt about the positive covid test results and sincerely hope you recovered. I do hope you will return to Dubai in the near future and look forward to the opportunity to welcome you back to Swissotel Al Murooj Dubai. Sincerely yours, Sami Ishak Cluster Director of Finance

10/10 (非常に良い)

Shigeto

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 2 月に 2 泊滞在
Ian Rydinからの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 23 日)
Dear Mr. Shigeto, Thank you very much for the excellent rating on Hotels.com following your recent stay at Swissotel Al Murooj Dubai. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Ian Rydin Cluster General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に入るなり配管からの異臭が漂い部屋を変えて欲しいと依頼したが応じてもらえなかった。 とにかく下水・汚水の異臭が漂い不快な滞在でした
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel on Expedia. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize. Please be assured that your valued comments and suggestions will be assessed and rectified as required. Our ultimate goal is not only to meet but exceed guests’ expectations and with your valued feedback we are again a step further. Thank you very much! Looking forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the near future, we remain with kind regards Nael Elwaary General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方達はどの方も笑顔でとても気持ち良かったです
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 23 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services and glad that you especially found our colleagues so attentive and helpful. Indeed, smiling makes everyone happy. Here in Roda Al Murooj Hotel, we strive to make sure that every guest leave the Hotel with good memories to take home and to make them coming back and staying with us again. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Nael Elwaary General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the positive rating on Hotels.com following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
小さい子連れにはオススメ。デートにはオススメできません!
2ベッドルームのアパートの部屋でした(ホテルとアパートタイプがある模様)が、洗濯機や電子レンジもあり、子連れにはとてもいい部屋でした。掃除はそこまで行き届いておらず、シンクの水が流れにくいなどありましたが、立地と価格を考えれば、まぁ許容範囲かと。豪華さを求めて泊まるのであれば全くオススメしませんが、小さな子連れなら、ドバイモールも近いですし、オススメします。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel on Hotels.com. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize. Please be assured that your valued comments and suggestions will be assessed and rectified as required. Our ultimate goal is not only to meet but exceed guests’ expectations and with your valued feedback we are again a step further. Thank you very much! Looking forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the near future, we remain with kind regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ブッフェハリファの花火
スタッフは皆優しく一泊追加もすぐ対応してくれて年末年始の忙しい時期にも関わらず、アジア人への差別もなく終始丁寧でした。コンシェルジュも私の下手な英語を聞き取ってくれて、アフタヌーンティーの予約やアブダビへのタクシーの手配等いろいろ対応してくれました。お昼からゴルフカートのような乗り物で、ドバイモールへの送迎しています。地図上ではモールに近いのですが、大きな道路は徒歩での横断は禁止になっていて、連絡通路はありますがかなり遠回りです。私達はは結局道に迷い、タクシーを途中から使ってホテルに帰った時もありました。朝食ありプランを選んだのですが、これがエグゼクティブラウンジ用のプランだったらしく、14階のエグゼクティブラウンジに入る専用カードで朝食やアフタヌーンティーやナイトラウンジが利用できました。1階の朝食ブッフェにも入れました。ブッフェの種類は豊富でした。14階は注文方式で、私達はオムレツやパンケーキ、モカ、カプチーノ、ティー等をお願いしました。ATMは地下にありますが、200AEDとかのお札で出てくるので、フロントでくずしてから出かけていました。ブルジュェハリファが少し見える部屋でした。年末のカウントダウンは凄かったです。31日は付近の道路が封鎖され、大量の人がブルジュハリファ付近に集まるので、帰り方をチェックしといた方が良いです。モールもメトロも凄い人です。私達はホテルに帰れなくなりそうだと思い、ホテルの玄関付近で花火を見ました。歯ブラシ等お願いすれば対応してくれました。お水も毎日人数分補充してくれるし、ポットでお湯を沸かして紅茶を飲んだりしました。全体的に良い滞在でした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
Greetings from Roda Al Murooj Hotel. I am very pleased to read your positive review from your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. Thank you for taking the time to share your feedback and recommend our hotel on Hotels.com. With delight I read that you have been overall impressed with the quality of our hotel and service. Your gracious comments will serve as an added inspiration to consistently maintain the high standards which you have experienced during your stay with us. I do hope you will return to Dubai in the near future and look forward to the opportunity to welcome you back to Roda Al Murooj Hotel. Sincerely, Nael Elwaary General Manager

8/10 (良い)

Mihoko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
Dear Mr. Mihoko, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the positive rating on Hotels.com following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary General Manager

6/10 (普通)

ha、JAPAN

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
案内された部屋は眺望が駐車場1階なのに窓の鍵が壊れていて閉まらない。アパートメントの方に案内されたので洗濯機があり洗濯をしましたが乾燥が壊れていて4時間乾燥しても一切乾いていませんでした。窓の方は早急に修理してもらいましたが洗濯機は修理完了との連絡を受けたにも関わらず何も変わっていませんでした。シャワーも早く浴びないと途中で真水になりお湯が出なくなります。アウト後忘れ物をしたので何度もメールを送りましたが一切返信もありません。 今回はドバイモールに歩いて行ける場所を探していたので泊まりましたが5つ星は立地の事なのかな?と思いました。妹ファミリーの部屋も変な改装をした様な部屋で窓は天窓の様なものが1つあるだけの物置の様な部屋でした。リゾート気分を楽しみたいならオススメ出来ません。他のChineseの男性もフロントで激怒していました。だから全体的にこう言うホテルなのかな?と言う印象です。深夜にタクシーを呼んでもらったら白タクを呼ぶ始末!何も言わないと思っているのかなんだか気分の悪い思いをしました。当然白タクにはボッタクリの値段は払わないと言いましたけど!
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel on Expedia. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize. Please be assured that your valued comments and suggestions will be assessed and rectified as required. Our ultimate goal is not only to meet but exceed guests’ expectations and with your valued feedback we are again a step further. Thank you very much! Looking forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the near future, we remain with kind regards Nael Elwaary General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the positive rating on Hotels.com following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Valued Traveler, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the excellent rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
早朝に着いたが少しの追加料金でチェックイン出来て朝食を付けてくれたのは良かったです。ショッピングセンターに近くて便利でした。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your very positive post on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. With much pleasure I read that you indeed appreciated our small gesture upon arrival as well as the attentive service of our associates. It is great to read that you enjoyed a wonderful time. Again, many thanks and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 15 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the excellent rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

Junji、Tokyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ドバイモールへ徒歩圏という理由で選んだホテルでしたが、スタッフ皆さんがフレンドリーでとても礼儀正しく、気持ちよく滞在できました。部屋の設備も十分満足できるもので、掃除も隅々まで行き届いており、大変リラックスできました。朝食のビュッフェも品数が多く、特にコーヒーが濃厚で美味しかったです。また機会があれば泊まりたいと思います。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Mr. Junji, Thank you very much for your wonderful review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. It is with much pleasure I read your kind acknowledgment of our warm hospitality, exquisite facilities and especially the culinary experience. We make every effort to maintain the high standards of timely and quality service delivery, and we are delighted that we have been successful in achieving this during your stay. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the excellent rating and comments on Hotels.com following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーション的には、ドバイモールへ約徒歩約10分の距離。 ・・・これはどうでしょうね。夏のドバイは徒歩10分で汗をかきます。超暑いです。 もしかしたら駅に近いホテルに軍配が上がるかもしれません。 ※ドバイ駅からドバイモールは、連絡通路で直通 しかしながら自分は中学英語レベルですが、このホテルの全ての従業員さんはにこやかに対応してくれました。 (ドバイは比較的温和な人が多いですが、客商売している全員がそういう訳ではありません。) それに私の出かけるタイミングによっては、ルームサービスを1日2回やって頂いてたみたいです。 どこのホテルでも、1日1回と思ってたので、良い意味で驚きました。 サービス・設備的な部分では全く不満はありませんでした。
2019 年 8 月に 7 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Valued Guest, I am very pleased to read your positive review from your recent stay with us and thank you for taking the time to share your feedback and recommend our hotel on Expedia. I am glad to learn that my team indeed lived up to your expectations when you chose to stay in our hotel. It is pleasing to read that you were able to make use of the services around Roda Al Murooj Hotel and that you had a wonderful time. All your kind comments are greatly appreciated and I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your comments about your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. With regret we read that we did not meet your expectations in terms of our hotel facilities and services. Rest assured that we will take your opinion seriously and your feedback will help us to constantly improve our services. Looking forward to welcoming you back to our hotel. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 14 日)
Dear Valuable Guest, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel Dubai. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia.com and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel Dubai in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

Fuji KITS、じゃぱん

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
設備が古い為か お湯の出が悪い時がある。 ドバイモールへタクシーより徒歩の方が早く便利。 部屋は十分広く、キッチン備品や何もかも揃っていて、一ヶ月滞在でも全く問題ない。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 1 日)
Dear Mr. Fuji, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

tomokazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 9 日)
Dear Mr. Tomokazu, Thank you very much for the positive rating on Hotels.com following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールからの入るのはわかるが、終わった時の出方が食堂を抜けてきたがどうしたらいいのかよくわからなかった。シャワーは天井備え付けのものは使いづらい
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. Your valued comments and suggestions are important for us to improve our performance and ensure that all our guests experienced a “Wonderful time”. I am glad that in general you enjoyed your stay and our service while I have certainly taken good note of your constructive criticism. Please rest assured that I have discussed these points with my Department Heads, and measures are being taken in order to rectify our shortcomings. May I take this opportunity to thank you again for your valuable feedback. My entire team at Roda Al Murooj Hotel look forward to welcoming you back to experience our Hotel at its best. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
綺麗なお部屋で良かったです
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your positive review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services. It is very pleasing to read how much you have enjoyed your time with us. Thank you for taking the time to share your experiences and recommend us on Expedia. Looking forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future, I remain with kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 25 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for the positive rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
ホテル内アクセス
ホテル内のアクセスが複雑過ぎて、プールに行くのにホテル内一周してしまった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. I am glad that in general you enjoyed your stay and appreciated our service. However, with regret I learnt about the inconvenience caused by the access to our hotel pool. Please accept our sincere apologies. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Hotels.com and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

Hiroyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
利便性だけ考えてもまた利用したい。
場所はドバイモールからすぐ近く、メトロも遠くありません。 部屋は清潔でベッドの近くに電源もあって快適でした。 朝食は外でも食べられるので、天気のいい日は気持ちが良いです。しかし、朝食の内容はちょっと物足りないです。仕事で様々な国のホテルに滞在していますが、平均以下です。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Dear Mr. Hiroyuki, Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Roda Al Murooj Hotel. It was with great pleasure to learn that you enjoyed your time at our hotel and that almost everything was to your satisfaction. It is always important for us to receive constructive criticism and praise in order for us to take the appropriate action. Our main intention is to make our guest’s stay as comfortable as possible whilst away from home. Thank you once again for your time. On behalf of my team, I look forward to welcoming you once more to the Roda Al Murooj Hotel in the near future. Kindest regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地は最高でした。ドバイモールが近かったので、ほぼ毎日行きファウンテンショーを楽しみました。イギリス系のウェイトローズはお土産を買うのによく行きました。 ホテルスタッフは皆フレンドリーで親切でした。また泊まりたいホテルです。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating and review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services. I am glad that your choice of hotel close to Dubai Mall suited your leisure plans and that you had a wonderful time. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ブルジュハリフアに近い
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services and that you found especially our location suitable for your purpose of visit to Dubai. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 19 日)
Dear Valued Traveler, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for the excellent rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

Kazumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい
フロント、コンセルジュを始めスタッフの方々がとても親切でした。 お部屋も綺麗で清潔でした。 朝のブッフェも種類が豊富で美味しかったです。 大満足です。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Nael Elwaaryからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 25 日)
Dear Ms. Kazumi, Thank you very much for your wonderful review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. It is with much pleasure I read your kind acknowledgment of our warm hospitality, exquisite facilities and especially the culinary experience. We make every effort to maintain the high standards of timely and quality service delivery, and we are delighted that we have been successful in achieving this during your stay. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Hotels.com and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 (非常に良い)

samira

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Very nice stuff and great location
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Luis Rodrigo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
The property boasts ample space, and we were particularly pleased with the fact that each room in the apartment had its own bathroom, ensuring maximum comfort for all of us. However, we found the apartment's décor to be rather modest, especially when compared to the luxurious standards set by the hotel itself. Nevertheless, the facilities were impeccably maintained, and the amenities provided were both delightful and perfectly suited to our needs. Despite this, our experience at the reception left something to be desired. While the staff at the hotel entrance were gracious in redirecting us to the apartments and even offered transportation via golf cart, the demeanor of the staff member at the apartment check-in was markedly different. His demeanor was rather solemn, lacking the warmth and hospitality we had encountered at the hotel reception. Furthermore, the check-out process was notably informal and unaccommodating. We simply informed the building guard of our departure, who then relayed the message to reception. No assistance was offered with our luggage or in arranging transportation, and it was only through the kind gesture of the guard that we were able to temporarily store our belongings beside his desk while we grabbed a meal at the mall. Overall, the check-out experience fell short of our expectations and left a negative impression.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Mr. Rodrigo,We sincerely apologize that your experience was not up to our standards. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 (良い)

Santosh Goolab

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Nice hotel great location to the Mall. Accessibility during peak hours a bit difficult.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Mr. Santosh,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your positive rating and comments.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

6/10 (普通)

hatice、ankara

良かった点 : 施設のコンディションと設備
rooms are old,
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Mr. Hatice,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Al Murooj Dubai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are currently reviewing opportunities for improvements, including renovations to enhance the overall guest experience. We appreciate that you have shared your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amro Nagah General Manager

10/10 (非常に良い)

Cornelis Michael Maria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mooi hotel op een zeer goede lokatie. service gericht personeel. mooie zwembaden. loopafstand Dubai Mall en Burj Khalifa
2024 年 4 月に 14 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Mr. Cornelis,Thank you for sharing your experience with our online family. We strive to offer a memorable experience and are glad to see that it reflected on your last visit. Hope to see you again soon.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Olivia

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location and wonderful staff My only comment would be not to take advantage of the hotel vehicles as taxis are significantly cheaper!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Ms. Olivia,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your excellent rating and comments.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

4/10 (不満)

Walied、Milton

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Check in was really a painful experience. Setting wasn’t great either, was no power in the rooms for the entire night throughout the morning. Not going back to this property.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Mr. Walied,On behalf of our team and myself at Swissotel Al Murooj Dubai, we wish to thank you immensely for taking the time to convey your comments about your experience during your stay with us. Please allow me to express my deepest apologies for the inconveniences that you experienced and we understand your frustration as we failed to provide you with the degree of service you expected from our hotel.With much regret, we learnt about the inconvenience caused due to a recent emergency electricity shutdown. We were forceful to carry out an unforeseen major repair works in our main electrical panel to ensure the safety and security of our valued guests, which leads to a shutdown of 8 hrs. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.Once again, we truly thank you for your time and feedback. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel. Kindest regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Charlotte

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Ms. Charlotte,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

6/10 (普通)

Kabir Singh

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Mr. Singh,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Reena

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Très agréable
2024 年 4 月に 9 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Ms. Reena,Thank you for taking the time to leave an excellent rating and comments. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

8/10 (良い)

Laura

良かった点 : スタッフとサービス
I like the view on the burj khalifa and the other skyscrapers
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Ms. Laura,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your positive rating and comments.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

4/10 (不満)

Kimberley

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Walkable to Dubai Mall. Would never stay again. No coffee in rooms. No ice. $8 Canadian for the smallest bottle of coke.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Ms. Kimberley,Thank you for your comments about your recent stay with us at Swissotel Al Murooj Dubai.With much regret, we read that we did not meet your expectations in terms of our facilities and services. While coffee and ice do not belong to the standard amenities set-up, these are available through Guest Services. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, we regret that your stay at Swissotel Al Murooj did not fully meet your expectations, however, hope nevertheless to welcome you at another opportunity. Kind regards,Amro NagahGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Carlos

家族旅行, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
old apartments, not remodeled, ugly smell.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Amro Nagahからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Mr. Carlos,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Al Murooj Dubai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are currently reviewing opportunities for improvements, including renovations to enhance the overall guest experience. We appreciate that you have shared your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amro Nagah General Manager