施設の正面

ランドマーク プレミア ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 206 件の口コミ中 73 件が非常に良い" "
評価 8 - 206 件の口コミ中 66 件が良い" "
評価 6 - 206 件の口コミ中 25 件が普通" "
評価 4 - 206 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 206 件の口コミ中 23 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Masao

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nasihaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back to Landmark Premier Hotel to feel the true sense of Hospitality.Thank You

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ドバイらしくない品質
途中で部屋を変えてもらいましたが、不衛生な部屋もあります。古いからしょうがないですが。。 あとは、チップ出さないと、サービスの質は良くなりません。タオルがなかったりコップが綺麗にならなかったり、シーツが綺麗にならなかったり。
2021 年 11 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
ドバイ旅行
リーズナブルなホテルで良かったと思いますあとフロントでタクシーを呼んだ時に道路で捕まえてくれと言われたことがちょっとだけどうかなと思います。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Blessa | GRAからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear valued guest! Warm Greetings from Landmark Premier Hotel. It is with great delight to know that you had a good stay with us that is worth the value of your money. On the other hand, we apologize if there was any inconvenience you had experience during your stay, we hope this will not hinder you from choosing to stay with us again on your next visit to Dubai. Thank you very much for your patronage!

10/10 (非常に良い)

k.hidaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
価格にたいしてとても清潔で綺麗でした ‼︎
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Blessa | Guest Relations Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Mr. Hidaka, Greetings from Landmark Premier Hotel! Thank you very much for sharing your feedback with us, We are thrilled to know that you had a clean and beautiful stay with us worth the value of the money you spent. Thank you for choosing us and we hope to have you back in the future!

10/10 (非常に良い)

sam、神奈川県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
従業員が親切です。モーニングコールなど快く引き受けてくれます。
従業員が親切です。モーニングコールなど快く引き受けてくれます。checkoutにはパスポートをもったか?など話かけてくれ、フレンドリーです。
2018 年 2 月に 1 泊滞在
Akshayからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 18 日)
Dear Guest, Greetings from SUBA Hotel, Dubai! We refer to your recent stay at SUBA Hotel and thank you for choosing us as your preferred residence while in Dubai. We thank you for your comments regarding our services and facilities; I am sure your feedback will motivate all of us to work harder towards our goal of 100% guest satisfaction. While looking forward to welcoming you back to SUBA Hotel, Dubai, we assure you of our best services as always. In the meantime, please do not hesitate to contact me or my colleagues for any further information or assistance you may need. Thank you. Warm regards, Akshay Shetty Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Tomkeifer、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
総合的に良いホテルだが、マッサージの勧誘電話があるのが残念
・タクシーの運転手がホテルの場所を知りませんでした。GoogleマップなどのGPSを使って、ドライバーに道を教えながら行ったほうがよいかもしれません。すこし迷いながらでしたが、空港から15分くらいで、AED45でした。 ・エレベーターは、ルームカードをタッチすると、行先階ボタンを押せるようになります。 ・Wi-Fiは、ブラウザで部屋番号と名前を入力して認証する方式です。PCやスマホ、タブレット、複数の機器を同時に接続できます。速度はSPEEDTESTで40Mbpsでしたが、ドバイではネット監視があるのか、体感では1Mbps程度に感じました。 ・部屋は静かでした。エアコンの音も普通です。エアコンは温度調節できます。
2017 年 12 月に 7 泊滞在
Akshayからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 19 日)
Dear Guest, Greetings from SUBA Hotel,Dubai! We refer to your recent stay at SUBA Hotel and thank you for choosing us as your preferred residence while in Dubai. We thank you for your comments regarding our services and facilities;I am sure your feedback will motivate all of us to work harder towards our goal of 100% guest satisfaction. I have noted your comments on the spa and apologize for any inconvenience caused at your end. However, shall certainly look into the matter and assure you corrective action accordingly. While looking forward to welcoming you back to SUBA Hotel,Dubai, we assure you of our best services as always. In the meantime, of course, please do not hesitate to contact me or my colleagues for any further information or assistance you may need. Thank you. Warm regards, Akshay Shetty Operations Manager

8/10 (良い)

こば、埼玉県南埼玉郡

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅、スーパー、飲食店に近い利便性の高いホテル
アルリッガ駅から徒歩5分程に位置するホテルです。アーリーチェックインで手数料45dhかかりました。 料金の割には清潔感、高級感もありました。無料Wi-Fi付きで客室にタブレットもあり便利です。 料理も50dhで日本では2人分ぐらいの量がありました。 清掃員の方も含めて丁寧でフレンドリーな対応でした。 ジムが朝の9時からしか使えないのが残念でした。
2017 年 11 月に 3 泊滞在
Kuganからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 1 日)
Dear Guest, Greetings from SUBA Hotel, Dubai! We refer to your recent stay at SUBA Hotel and thank you for choosing us as your preferred residence while in Dubai. We thank you for your comments regarding our services and facilities;Please be informed we did not charge any amount for early check in. We collect AED 45 for tourism tax, which is 15 per night. I am sure your feedback will motivate all of us to work harder towards our goal of 100% guest satisfaction. While looking forward to welcoming you back to SUBA Hotel, Dubai, we assure you of our best services as always. In the meantime, of course, please do not hesitate to contact me or my colleagues for any further information or assistance you may need. Thank you. Warm regards, Akshay Shetty Operations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Yukiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパよし
部屋は十分な広さで清潔、スタッフはとても親切です。私の部屋の窓からは向かいのビルしか見えませんでしたが、日中は観光に出ていたので問題なし。 事前に空港ピックアップをお願いしていましたが空港で見つけられませんでした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Tomoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
トランジットに使用、文句なし
ドバイでのトランジットをあえて長めの20時間あまりの乗り継ぎにして、休憩用のホテルとして使用しました。 立地はドバイの空港からメトロで数駅(3駅?)のAl Rigga駅から徒歩5分ちょっとで、周りの建物を見ても観光の要素はまったく見あたらないエリアですが、 ホテルの宿泊室は非常にきれいで安い値段に対してかなりいいものだったと感じます。 部屋のライト、テレビなどがすべて部屋にそなえつけのiPadで操作でき、想像以上に快適でした。 ホテルでリゾート気分を味わえなくても問題なく、安いホテルがいい場合にはうってつけなホテルだと思いました。

6/10 (普通)

eri、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
エアコンの音がうるさく、お風呂のお湯が溜まらない。
お部屋は綺麗でした。客室清掃の若い男性もとても感じ良かったです。掃除は不要だからタオルを変えて、コップを交換して、ミネラルウォーターちょうだい、という私の我儘に嫌な顔をせず対応してくれました。 ベルデスクの男性も会ったら挨拶してくれ、フロントの二人の女性も私の拙い英語に一生懸命対応してくれました。 ただチェックインの時に、他の客にはウエルカムドリンクを出していたのに、私にはありませんでした。 また客室が電気室の隣で嫌な予感はしたのですが、案の定エアコンの音がうるさかったです。 私の部屋のエアコンを切ってもウィーンという音がしていて、耳栓をして寝ました。 また浴槽にお湯がいつまでたっても溜まらず、日本人には勧めません。 本当にスタッフは良かったんですけどね。

10/10 (非常に良い)

Abdelkarim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Merci
2024 年 4 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

marsilia

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is the worst hotel I’ve been in! Everything in the room is broken the sink was leaking water on the floor same with the bathtub also there was bugs on the bed! Disgusting never book this hotel
2024 年 2 月に 5 泊滞在
nasihaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Guest, Warm greetings from Landmark Premier Hotel!! Thank you for sharing your feedback. Please accept our apologies for any difficulties you encountered we thank you for sharing your comment and we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Thank you

8/10 (良い)

Helene

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Nasihaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back to Landmark Premier Hotel to feel the true sense of Hospitality.Thank You

10/10 (非常に良い)

M I

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The only thing I didn’t like is the door lock it didn’t work every entry take ages to open Rest of them all good
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Nasihaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back to Landmark Premier Hotel to feel the true sense of Hospitality.Thank You

10/10 (非常に良い)

Dai

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good option in old town.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hemantからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Guest, Good Morning!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We are tremendously happy to know that you had a pleasurable stay with the help of our staff. Your very positive comment makes us more motivated in continuing to always improve our services. Thank you very much for choosing to stay with us and we are looking forward to welcoming you again on your next visit! Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

6/10 (普通)

Arunkumar

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hemantからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Guest , Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We would like to sincerely apologize for any difficulties you have experienced during your stay . . Your comment is noted, and the concerned department have been informed already to address with these issues accordingly. Then again, we are pleased to hear that despite these problems you had a comfortable stay. Again, thank you and we hope to welcome you back in the future. Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

8/10 (良い)

Diana

カップルで旅行
Is old property but good conditions the staff so kind, really good service and great location
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Hemantからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Dear Guest , Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We would like to sincerely apologize for any difficulties you have experienced during your stay . . Your comment is noted, and the concerned department have been informed already to address with these issues accordingly. Then again, we are pleased to hear that despite these problems you had a comfortable stay. Again, thank you and we hope to welcome you back in the future. Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

6/10 (普通)

Antonio

2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Raman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ich war dort für 5 Tage hatte ein Nicht raucher zimmer. Das zimmer ansich war inordnung und es hat dort alles funktioniert (Klimaanlage/Tv) das Bett war schön groß und hab dort gut geschlafen. Die Nachttische waren von außen bisschen beschädigt aber anonsten wars gut die zimmer sind aufjedenfall groß genug für bis zu 2 personen. Das Badezimmer war auch schön groß allerdings die badewanne bisschen runtergekommen und nicht ganz so schön, funktioniert aber selbstverständlich top. Das bad hat zudem ein großen spiegel und einen föhnen Shampoo usw. Und man bekommt jeden tag neue Handtücher & wasser Flaschen. Was das Frühstück dort angeht ist die auswahl okay, es Gab Croissants, Toast, aufstriche, eine kaffeemaschine, und warme speisen zb hühnchenfilets. Zur lage, ich fand sie gut ca 5min von der metro entfernt von der man aus überall hinkommt. Mit dem taxi von Marina zum Hotel muss man mit 90-120 aed rechnen pro Fahrt.
2023 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Poku

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Their service was wonderful the only problem I had was there don’t have windows..but will recommend for everyone such a great experience
2023 年 3 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

shahin

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Location

10/10 (非常に良い)

Agata

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was good, friendly staff , cleaning staff was very good. Although there was problem with leaking toilet. But overall friendly and helping staff at reception & was a good experience.
2023 年 3 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mourad Ben

2023 年 3 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Dhafer

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

Kbrom

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was good.
2023 年 2 月に 15 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SAIF

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very bad service. room no have air freshener, no clean.
2023 年 2 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mariyamo

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Checked in my hotel on Friday the 24th around 4am ish. First thing I notice when me and my assistant got in the room was the smell of cigarettes and wet sheets. The toilet had popped satins, shower area was really disgusting, and floor was filthy, there were also bugs and cockroaches in the bedding area, phone wasn’t work, plus the tv. I also have pictures to provide. I’m highly disappointed about this hotel

2/10 (非常に不満)

Moataz

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was very dirty. The facilities are broken. This place simply needs to be demolished and rebuilt. Everything is wornout
2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nagendra、Abu Dhabi

2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Omar

2023 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohammed

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

Percy

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Trato del personal bueno. Lo malo es la conexión internet y la limpieza en espacios comunes
2023 年 1 月に 12 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohammed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible hotel
Very bad experience with allergies because of cleanness of the room. Won't recommend. The mattress are terrible and sofa was dirty. However the only positive point they are willing to help you park your luggage.
2023 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sarmad

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Was dirty, dirty, dirty why is water leaking in the bathroom they don’t clean the room every day
2023 年 1 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Omar

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cleaning issue
The hotel location great , the staff so friendly but the hotel not clean with bad smell in the room , dirty carpet with insects in the wall and bed , the furniture old but all work well , the heating system not work just fan , the security door locks broken , for me the wifi speed good if I need to rate the hotel I give maximum 2 star from 5
2023 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Glenda

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great price and great service
They staff was so amazing. I have a wheelchair and they were above and beyond with support and services. The Foo was very tasty. The price was very great too.
2023 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ghafoor

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were kind and really helpful
2023 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Althea A

Hemantからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Guest, Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! Thank you very much for your positive feedback following your previous stay at the hotel. We are excited to know that you had an excellent stay with us and that we’ve met your expectations. We hope to see you again and we look forward to having you back in the future. Thanks & Regards Hemant Front Office Manager

4/10 (不満)

Frank

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nach ZWEImaligem Zimmerwechsel und Kontakt mit dem Manager (was gar nicht so leicht war) ein halbwegs erträgliches Zimmer (bezugen auf Sauberkeit, Funktion der Einrichtung und halbwegs erträglichen Abnutzungsgrad der Möbel/ Einrichtung) mit einem "neuen" Teppich bekommen, wo im Bad zumindest versucht wurde, es barrierefrei zu gestalten, wenn auch da noch viel Luft nach oben war, grade was die Sicherheit betrifft... Die "Krönung" des Ganzen war das Frühstück, wo es gemnau EINE Sorte Wurst (die standart arabische Truthahn-Lyoner), EINE Sorte Köäse (so eine Art Cheddar), EINE Sorte Marmelade und EINEN Fruchtjoghurt gab. Ansonsten eine Mini-Auswahl an Indischem Essen (Überwürzte Bratkartoffeln, undefinierba angemachte Würstchen und so eine Art Humus. "Abgerundet" wurde das Ganze mit genau zwei Sorten Cerialien (Schoko-Pops und Cornflakes). Alleine um eine Tasse Kalte Milch zu bekomen, musste ich mich intensiv zwei tage darum Kümmern. Der "Kaffee", wenn man die überzuckerte Brühe überhaupt sao nennen kann (nur Fertig-Instatpulver aus dem Automaten) war kaum genießbar. Billig-O-Saft aus dem Tetrapack und sage und schreibe 2x Apfelsaft in über einer Woche gabs dann noch als Goodie on Top. Es gab weder Brötchen, noch Brot - lediglich Toast und zuckersüße Mini-Croissants. Wie sao ein Haus unter 4**** geführt werden kann, ist mir ein Rätsel. Wir waren alleine 3x in 2022 in Dubai, isngesamt 6x - das war mit abstand das bisher schlechteste Mal !
2022 年 12 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Axumawit

10/10 (非常に良い)

Mohammed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good for Friend & Solo
2022 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohammed

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good for Friend & Solo
2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Peter

8/10 (良い)

FABIO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personale molto disponibile e gentile ad ogni richiesta.

10/10 (非常に良い)

Hafud

2022 年 10 月に 4 泊滞在