外観

バブ アル シャムスの口コミ

5 out of 5
バブ アル シャムス
Al Qudra Road, Dubai, Dubai

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 929 件の口コミ中 649 件が非常に良い" "
評価 8 - 929 件の口コミ中 205 件が良い" "
評価 6 - 929 件の口コミ中 45 件が普通" "
評価 4 - 929 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 929 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Emiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Emiko,Thank you so much for your amazing rating! We're thrilled that you had such a fantastic experience during your stay with us. Your perfect score truly means a lot to our team, and it's incredibly rewarding to know that we exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

DAISUKE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ここでの滞在は全て最高です。 超最高のスタッフのおもてなしと、設備管理でとても気持ち良く、休息が出来ました。 食事も娯楽も充実していて、次回はもう一泊増やそうと思います。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear DAISUKE,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.Providing our guests with a relaxing and comfortable experience is always our top priority, and we are thrilled that you felt well taken care of by our staff and management team. It is fantastic to know that you enjoyed the abundance of food and entertainment options available during your stay.We would be absolutely thrilled to have you stay an extra night next time. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

8/10 (良い)

Kensuke

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Bab Al Shams Desert Resort Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Dear Kensuke,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and I would like to personally thank you for sharing your wonderful experience.It is only through your valuable comments that we are able to excel and continue to deliver the extraordinary to our guests.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

NAOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Naomi,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort. We strive to provide exceptional service and it's incredibly rewarding to know that we've succeeded in making your stay memorable. Thank you for visiting the resort. We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon for another wonderful experience.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Yuki,Thank you so much for your kind feedback following your recent stay at Bab Al Shams Desert Resort. We are thrilled to hear that everything was perfect during your stay with us. Providing exceptional experiences for our guests is what we strive for, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another perfect stay!Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

ERI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Eri,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and I would like to personally thank you for sharing your wonderful experience.It is only through your valuable comments that we are able to excel and continue to deliver the extraordinary to our guests.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

Fusako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Fusako,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and I would like to personally thank you for sharing your wonderful experience.It is only through your valuable comments that we are able to excel and continue to deliver the extraordinary to our guests.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

Chisato

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとてもよくホテルの雰囲気も最高でした!アクセスが難しいですが、砂漠なので仕方ありません。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Jacques Le Roux - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Chisato,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and I would like to personally thank you for sharing your wonderful experience.It is only through your valuable comments that we are able to excel and continue to deliver the extraordinary to our guests.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Bab Al Shams Desert Resort Management

10/10 (非常に良い)

Masataka

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Gilles Sohier - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Masataka,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you fully enjoyed your stay with us.We will ensure to share your feedback with our team, who will be very appreciative of your positive comments.Once again, thank you for visiting Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Gilles SohierGeneral Manager Bab Al Shams Desert Resort

10/10 (非常に良い)

Ryohei

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
砂漠の中で宿泊するという経験はなかなかできないので、非常に楽しみにしてました。他にも砂漠エリアで宿泊できる施設はありますが、クオリティと価格のバランスが1番とれているホテルだと思います。スタッフの対応も素晴らしく、砂漠が一望できるプールは一見の価値ありです。 ホテル自体は古い作りのようですが、最近客室の中が改装されたようで快適に過ごせます。また、スタッフの方が熱心に清掃されていたので、全体的な清潔さが保たれているなと感じました。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Gilles Sohier - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear Ryohei,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your overall stay with us, and I would like to personally thank you for appreciating our rooms' new look and feel and the resort's overall cleanliness. Furthermore, your positive comments with regards to the quality of service provided by our team members are well received and greatly appreciated. Indeed, the team is very much committed to create an amazing experience and everlasting memories for all our valued guests.It was truly a pleasure having you at Bab Al Shams and we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Gilles SohierGeneral Manager Bab Al Shams Desert Resort

8/10 (良い)

Yoshiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい施設でした
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Gilles Sohier - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 12 日)
Dear Yoshiro,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and I would like to personally thank you for appreciating our newly uplifted facilities.It is only through your valuable comments that we are able to excel and continue to deliver the extraordinary to our guests.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Gilles SohierGeneral Manager Bab Al Shams Desert Resort

6/10 (普通)

Sayaka

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Gilles Sohier - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 2 日)
Dear Sayaka,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort.Please allow me to personally apologize for any shortcomings experienced during your recent stay with us.On behalf of the team here at Bab Al Shams, we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Gilles SohierGeneral Manager Bab Al Shams Desert Resort

4/10 (不満)

Noda

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アップグレードも 何もなかった
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Gilles Sohier - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 20 日)
Dear Noda,Thank you for sharing your feedback online as we truly value your comments in regard to our service, facilities and your overall experience.We regret that there were certain aspects of your stay which fell below your expectations and we apologize for any inconvenience caused.Thank you once again and we look forward to the pleasure of welcoming you back to the resort soon.Warm regards,Gilles SohierGeneral Manager Bab Al Shams Desert Resort

8/10 (良い)

Hiroyuki

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NATSUYO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
有名な離れにあるレストランの味がかなり現地の味なので苦手な方は別のレストランを検討しても良いかもです。金額も割とします。食事をしながらショーが観れるのでショー代だと思えば.... ラクダに無償で3分乗れます。 庭のようなところでペットのように飼っている状態です。 あまり砂漠のど真ん中というよりは整備された砂場という感じ。建物はおしゃれです
2022 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Manami

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
とても素晴らしい滞在だったが、チェックインからの部屋にチェックイン時間を過ぎているのに、1時間も待たされたのは非常に残念でした。
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 11 日)
Dear Manami, Thank you for your online feedback. We are happy to read that you had a great stay overall. On the other hand, we apologize for the delay at check-in. Rest assured that we have addressed this with the concerned departments and corrective measures will be taken accordingly to avoid similar scenario in the future. Thank you for your time. We look forward to welcoming you back trusting you will be served better next time. Kind regards, Ziad Sleiman Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Sachi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Thank u very much for everything.
2021 年 9 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 23 日)
Dear Sachi, It gives us so much pride to receive a perfect rating from you. It is truly encouraging for us to continue all our efforts in giving all our guests the best service that you all deserve. Thank you very much. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Ziad Sleiman Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

norihisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
砂漠の中の素晴らしいホテル
ドバイ市街地から車で1時間程度と近いにも関わらず、砂漠の中でのリゾート気分が楽しめました。自分で運転して行きましたが、家からホテルまではほぼ全て高速の舗装道で、迷うことなく簡単に着きました。ホテルは日本のテーマパークのような造りで、散策するだけでも気分が癒されます。プールが一部リニューアル工事中でしたが、それでも客数の割に大きさは十分にあり、ゆっくりリラックスできました。また、食事も朝、夕共ビュッヘ形式ですが、種類が多く、味付けも美味しかったです。スタッフも非常にフレンドリーで、チェックアウト後も残って夕方までプールを使うことができました。これなら週末にまたぶらっと気晴らしに行くのも良いかなと思いました。
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 25 日)
Dear Norihisa, Thank you for choosing Bab Al Shams Desert Resort for your recent break and we are delighted having you with us. We are indeed very pleased with the way you described your experience at the resort and such commendable remarks make us extremely proud of the kind of service we cater to our discerning guests. Thank you for appreciating our hospitality, facilities and most of all, our jewel, the team members. We hope that Bab Al Shams will remain your preferred choice on your next break as we look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Akihisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 17 日)
Dear Akihisa, We are always pleased to read feedback such as yours. We are happy to receive your perfect rating and know that your stay had been excellent all throughout. My team and I look forward to your next visit which we hope will be soon. Kind regards, Ziad Sleiman Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

S.K、Tokyo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい体験をありがどうございました!
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 30 日)
Dear S.K, Thank you for visiting Bab Al Shams Desert Resort & Spa and for sharing your experience online. We are delighted to read that you had a wonderful time in the resort. Once again thank you for having stayed with us and we look forward to welcoming you back in the near future! Kind regards, Ziad Sleiman Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
想像以上にクオリティが高く満足です。 雰囲気があり楽しめました
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear Guest, First of all, thank you for having chosen Bab Al Shams Desert Resort & Spa for your recent stay. We appreciate you for taking the time to share your experience online. We are extremely delighted to read that you had such a fantastic stay with us. Your kind comments will be shared to the entire team. Thank you once again for visiting Bab Al Shams Desert Resort & Spa. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Guest, It gives us so much pride to receive a perfect rating from you. It is truly encouraging for us to continue all our efforts in giving all our guests the best service that you all deserve. Thank you very much. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

8/10 (良い)

Yumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Memorial trip in dessert!
I enjoyed staying this hotel very much. It was special experience to stay in dessert. Hotel staff is very friendly. Also, the free-activity archerry was fun!
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Yumiko, Thank you for sparing some of your precious time to post a review of your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort & Spa. We are always pleased to receive feedback such as yours. My team and I are thrilled to read that you enjoyed your time with us. Your flattering remarks about the service rendered by our colleagues will surely be passed on to them. We look forward to welcoming you back to Bab Al Shams and retain you as its fan. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Guest, We are delighted to read your review and perfect rating. These truly inspire us to keep doing our best in providing excellent customer service. Thank you and we all look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Guest, We are delighted to receive your perfect rating following your recent experience at Bab Al Shams Desert Resort & Spa. These truly inspire us to keep doing our best in providing excellent customer service. Thank you and we all look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
タクシーを呼ぶのに1時間かかりました。その趣旨をチェックイン時に伝えてもらえればもっと有効に時間を使えました。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Guest, First of all, thank you for taking the time to share your comments following your recent visit in Bab Al Shams Desert Resort & Spa. We appreciate your perfect rating on your overall experience however, we regret to read about certain challenges you had on booking a taxi. Please note that this process is always mentioned during check-in as part of the standard procedure. Nevertheless, we thank you once again for having stayed with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
らくだに乗ったよ!
砂漠感は思ったより薄めでしたが、無料でらくだに乗れたのは大興奮でした。 スタッフの感じはいいし、食事もよかったし文句無しです。 6歳の娘も大喜びでした。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for your perfect rating further to your recent stay. We are always pleased to receive feedback such as yours. My team and I are thrilled to read that you enjoyed your time with us. Your flattering remarks about the service rendered by our colleagues will surely be passed on to them. We look forward to welcoming you back to Bab Al Shams and retain you as its fan. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よい砂漠ホテル
近くに空港や公道があり、舗装された道路を走ってホテルに到着しました。道路を走っている時に見える荒野のような風景の中にホテルはあり、鉄分の少ない白っぽい砂なのであまり砂漠の中にあるという感覚はなかったです。部屋は清潔で雰囲気もよく、レストランでもタンヌーラとベリーダンスショーのレベルは高かったです。近くに空港や公道があり、舗装された道路を走ってホテルに到着しました。道路を走っている時に見える荒野のような風景の中にホテルはあり、鉄分の少ない白っぽい砂なのであまり砂漠の中にあるという感覚はなかったです。部屋は清潔で雰囲気もよく、レストランでもタンヌーラとベリーダンスショーのレベルは高かったです。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience online. We are pleased to read that you had a wonderful time at Bab Al Shams. We truly appreciate your kind feedback. Once again thank you for having stayed with us and we look forward to welcoming you back in the near future! Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave us such a perfect rating further to your recent stay. How wonderful knowing that you had an enjoyable and comfortable experience with us. We look forward to welcoming you again at Bab Al Shams. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is the most amazing hotel which we have stayed.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, It gives us so much pride to receive a perfect rating from you. It is truly encouraging for us to continue all our efforts in giving all our guests the best service that you all deserve. Thank you very much. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 20 日)
Dear Guest, We appreciate your perfect rating and positive feedback about our resort. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we left such a good impression upon you. We hope to welcome you back at Bab Al Shams in the near future. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager – Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても素敵なホテルでした。 砂漠には滅多に降らないと思っていた雨がほぼ3日続き、このホテルでしたかった事が出来なかったので、具体的に最高と評価出来ないのが残念です。 お天気が良ければ間違いなく素晴らしいと絶賛できたでしょう。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay in our resort. We are truly sorry to read that we could not live up to your expectations during your last visit due to unpleasant weather. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We hope this will not deter you from visiting Bab Al Shams again in the future. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 16 日)
Dear Guest, We are always pleased to receive a review with a perfect rating. Thank you. We all look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 14 日)
Dear Guest, Along with our team, we sincerely appreciate your review and hope that you enjoyed your experience with us! We look forward to your return visit. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, It gives us so much pride to receive a perfect rating from you. It is truly encouraging for us to continue all our efforts in giving all our guests the best service that you all deserve. Thank you very much. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, We are delighted to read your review and perfect rating. These truly inspire us to keep doing our best in providing excellent customer service. Thank you and we all look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Appreciate your time taken to review our resort. Looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager – Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 29 日)
Dear Guest, We appreciate your perfect rating and positive feedback about our resort. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we left such a good impression upon you. We thank you for your kind recommendation and hope to welcome you back at Bab Al Shams in the near future. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager – Operations

10/10 (非常に良い)

MIYU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 29 日)
Dear MIYU, We are always pleased to read feedback such as yours. We are happy to receive your perfect rating and know that your stay had been excellent all throughout. My team and I look forward to your next visit which we hope will be soon. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Guest, We are delighted to read your perfect rating. This truly inspires us to keep doing our best in providing excellent customer service. Thank you and we all look forward to welcoming you back. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

Apple2

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
11月に来たので、予想外に寒く、この施設には暖房がなかったので、デロンギのヒーターを運び入れてくれました。ラクダ乗り、アーチェリー、リンボーダンスなど、アクティビティも豊富でした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Apple2, We appreciate your perfect rating and positive feedback about our resort. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we left such a good impression upon you. We thank you for your kind recommendation and hope to welcome you back at Bab Al Shams in the near future. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager – Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ラクダ乗りと鷹との触れ合いがタダで出来たので嬉しかったです。夕陽が地平線に沈むのも観れます。素敵なホテルでした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. How wonderful reading that you had an enjoyable and comfortable experience with us. We look forward to welcoming you again at Bab Al Shams. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations

10/10 (非常に良い)

Hitomi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
週末は夜10時、砂漠に花火。アルハディーラのショーは休み無しに演目が連続!
全ての客室にバスタブ。それも洞窟風の素敵なバスルーム。トイレの配置も絶妙。ゆったり座れるカウチ、コーヒーはネスプレッソ、他ハーブティー。湯沸かしあり。セーフティボックスあり。水2本無料。夕方、ターンダウンサービス。ニイハオと声かけられることもありまして、ちょっと残念な気持ちはありますが、なんと半数以上のスタッフがこんにちは、と挨拶してくれたので、識別能力高いなあ、と思いました。 エミレーツモール近くのホテルから、ウーバーで150AED。帰りもウーバーのドライバーに予約して、チェックアウト時間に合わせて迎えにきてもらいました。ホテルでタクシーを依頼すると、帰りたい時間の1時間前にリクエストが必要です。 素敵で感じの良いホテル。食事も抜群に美味しい上、ホテルの造りがアラビア風なので、異国情緒たっぷり。 日本語マップや、ウェルカムチョコレート、ホテルオリジナルの栞もいただけました。5つ星ホテルの朝食は贅沢そのもの。砂漠を見ながらフレッシュなジュースやサラダ、フルーツを食べました。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

fujifuji、Nagoya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも皆親切、プールも良し、アラビックな外観とインテリアも良し、立地も良し、砂漠ツアーも良しなんですが、食事は今いちかな、あとプールサイドはハエが多すぎて落ち着きません。根本的に退治して欲しいですね!行く価値は充分あります。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵なホテル!
ホスピタリティの行き届いたホテルだと思いました。他にも高いホテルがドバイにある中コストパフォーマンスの大変良いホテルだと思います。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時にMRを誤ってMSと登録されていたらしい(外観もゴリゴリの男性です)。 ホテル内レストランで食事した後にサインをすると怪訝な顔をされ、「これはあなたの名前?」「妻の名前ではないのか?」などと問い詰められた後、5分ほど確認のために待たされた。 チェックアウトの時にチェックインを担当したフロントの女性にそのことを話すと爆笑。こちらは呆れるしかなかった。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設の使い勝手、雰囲気お供に素敵だったが、(たまたまかもしれないが)ハエが客室内にいて、退治できず寝るときに気になった。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Ziad Sleiman - EAM Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Guest, We would like to take this opportunity to thank you for having chosen Bab Al Shams for your recent stay. We appreciate your kind and positive review. We are most pleased to read that you had a pleasant time with us. Hope to see you again in the near future. Kind regards, Ziad Sleiman Executive Assistant Manager - Operations